SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook serieus weggooien of zoek je er een ander huis voor? Met het oog op verspilling enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende: [..] Ook echt in containers goed spullen wegflikkeren omdat ik geen zin heb om ermee te gaan liggen sjouwen, past het niet in mijn rugzak of de achterbank, hups weg ermee, alhoewel ik nu wel wat spulletjes van vorige levens heb staan.
Maar ballie woont voor in de stad toch wel ideaal, vind ik, zo aan het water.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik weet wel dat ik niet in een appartement in een stad ga wonen, zou eerder voor meer ruimte kiezen, vooral qua perceelgrootte
op vakantie (hotel) vind ik dat ook anders, dat is sowieso tijdelijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens heb ik totaal geen moeite met spullen weggooien of waar dan ook thuisvoelen. Gooi me in een hotel, of waar dan ook en ik slaap als een roos en schijt als een beer.
Hoe bedoel je? Bij rellen spring je dan makkelijk het water in?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ballie woont voor in de stad toch wel ideaal, vind ik, zo aan het water.
Ja tegenwoordig hebben we een familieloods daarvoor om van de goede spullen af te komen maar daarvoor yeps.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook serieus weggooien of zoek je er een ander huis voor? Met het oog op verspilling enzo.
Mazikeen niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kun je ook gewoon blijven toch? Heb ik ook gedaan.
Dat ook natuurlijk! Maar ze heeft een fantastisch uitzicht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij rellen spring je dan makkelijk het water in?
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kun je ook gewoon blijven toch? Heb ik ook gedaan.
Ik heb weleens in hostels of vakantiehuisjes gezeten waarbij ik met gierende banden naar huis ging.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
op vakantie (hotel) vind ik dat ook anders, dat is sowieso tijdelijk
Ben jij leuk en rijk dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek je een mooie leuke rijke man op dit moment?
alleen..quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ballie woont voor in de stad toch wel ideaal, vind ik, zo aan het water.
Is dit jouw eerste fok account?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.
Waar woon jij dan?
in Zwitserlandquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ooit ga ik terug! Fijn leven hoor daar.
Waar woon jij dan?
Ook echt met zo'n drift en wegschietend zand bij het wegrijden zoals in Amerikaanse films?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weleens in hostels of vakantiehuisjes gezeten waarbij ik met gierende banden naar huis ging.
*marcheert door de ondergrondse tunnels*quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Kwiwi is onze spionne, sneeuwvamp en geheim agente in Zwitserland namens Foqueville.
Neequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste fok account?
Het ging al over tafel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |