SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
want?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even kijken wat voor weer het morgen werd en nu heb ik het internet uitgelezen.
ik heb ook internetquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even kijken wat voor weer het morgen werd en nu heb ik het internet uitgelezen.
Zo gaat dat altijd. Pak even de telefoon om iets kleins op te zoeken en een uur later ben ik nog aan het internetten.quote:
Ik ben daar echt mee aan het minderen. Niet dat ik verder veel nuttigs doe met mijn tijdquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd. Pak even de telefoon om iets kleins op te zoeken en een uur later ben ik nog aan het internetten.
Ik ook, gaat van m'n FOK!tijd afquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben daar echt mee aan het minderen. Niet dat ik verder veel nuttigs doe met mijn tijd
Hart voor de zaak, die kwiwiquote:
Als ik ga slapen zit ik sowieso niet meer op m'n telefoon tegenwoordig. Anders was ik zo 2 uur op reddit/Instagram aan het scrollen.quote:
Ja en toe is ze er nog welquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Foshizzle79 hier ook niet meer gezien zeker?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah hoorde elders dat ze gestopt was met posten
Niet in Nederland danquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien zitten ze allemaal in de kroeg
Ik zit in bedquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lig onder m'n dekentje film te kijkenquote:
Dat zou knap zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KSC is op vrijdagavond en zaterdagavond rustiger tegenwoordig dan de rest van de weekquote:
Ditquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lig onder m'n dekentje film te kijken
Gewoon een illegale kroeg beginnenquote:
Ik heb wijn, dekentje en ik kijk de verradersquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lig onder m'n dekentje film te kijken
Love on the rocksquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig lekker Neil Diamond te luisteren
Dromen over Carolientje??quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig lekker Neil Diamond te luisteren
Daar ben ik niet aan begonnen, heb geen videolandquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb wijn, dekentje en ik kijk de verraders
*proost*quote:
Ik heb bier en geen videolandquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ook thuisquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met onze horecatijger bitterbal
Vond het eerste seizoen tegenvallenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij begint beter dan de eerstequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet aan begonnen, heb geen videoland
Solitary man past momenteel beter bij mequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dromen over Carolientje??
Moet niet Allitereren??quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*proost*
O ja moest nog even een kroeg bouwen in het dorp. De Gewassen Cavia, toch @:Budapestenaar?
Zaten een paar leuke mensen bij, maar het spel op zich was niet heel boeiendquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het eerste seizoen tegenvallen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*proost*
O ja moest nog even een kroeg bouwen in het dorp. De Gewassen Cavia, toch @:Budapestenaar?
Ik was al zo blij toen het op RTL werd aangekondigd... Had niet door dat het 1 aflevering wasquote:
Mijn bier was op.quote:
ja ik moet ook werkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Denk wel dat ik er zo induik.. Morgen weer om 8 uur op het werk zijn...
deze is beter… tot nu toequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het eerste seizoen tegenvallen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Solitary man past momenteel beter bij me
Heb afgelopen tijd goed ingekocht voor de kerstvakantiequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mijn bier was op.
Moet even nieuwe speciaal biertjes weer bestellen.
[..]
ja ik moet ook werken
7 uur wekker. En half 9 beginnen
[..]
deze is beter… tot nu toe
Ik vond Samantha en loiza zo verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende:
1e seizoen was best tof, totdat Samantha verrader werd
Love on the rocks is ook wel passendquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Solitary man past momenteel beter bij me
Samantha maakt meer tv program kapotquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende:
1e seizoen was best tof, totdat Samantha verrader werd
Ik werk bij een webshop. We kunnen geen personeel krijgen dus we werken morgen met een paar man/vrouw over om artikelen in te voeren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb afgelopen tijd goed ingekocht voor de kerstvakantie
Wat voor werk doe je?
Toch niet van die vunzige mayodrap hequote:
Gefriendzonedquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]Contact met Godelieve staat nog steeds op een laag pitje?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch niet van die vunzige mayodrap he
https://9gag.com/gag/adgXAqjquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch niet van die vunzige mayodrap he
quote:
Poah, die lijst ga ik hier echt niet helemaal uittypenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik werk bij een webshop. We kunnen geen personeel krijgen dus we werken morgen met een paar man/vrouw over om artikelen in te voeren.
Welke speciaaltjes heb je ingekocht?
Dat is toch wel vrij onsmakelijk eten hoorquote:
ja is geen geschikt koekje voor de katquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch wel vrij onsmakelijk eten hoor
Daar was ik wel benieuwd naar. Misschien dat ik zondag ook weer een biertje ga drinken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poah, die lijst ga ik hier echt niet helemaal uittypen
Maar een tip als je hem ergens tegen komt: gulpener double IPA rum barrel aged.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Volgende keer toch maar aan het einde van de eerste date snavelen dan
Het varken bij de horens grijpen.
Dat mag alleen als je het bij de chinees haaltquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het gewoon leuk om even die naam kitten kerrie te gebruiken
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poah, die lijst ga ik hier echt niet helemaal uittypen
Maar een tip als je hem ergens tegen komt: gulpener double IPA rum barrel aged.
Ook niet aardig om Godelieve gelijk een varken te noemenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Goede gelegenheid om wat alcohol erin te gooien ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
Owquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je het bij de chinees haalt
Ja echt super druk. Maar we krijgen zoveel goederen binnen om in te voeren dat het bijna niet weg te werken isquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:24 schreef gianni61 het volgende:
Maar druk met kerst inkopen op de webshop dus?
Ja dat zijn de regels van ballie, kan ik ook niks aan veranderenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
Besef me net ineens dat het de koe bij de horens grijpen is, of de stier? Iets klopt er niet aan m'n spreekwoord in ieder geval
Grab a bull by the hornsquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
Besef me net ineens dat het de koe bij de horens grijpen is, of de stier? Iets klopt er niet aan m'n spreekwoord in ieder geval
Vatten, niet grijpenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
de koequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
O ja datquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grab a bull by the horns
Een koe bij de horens vatten
Heeft ze zwembandjes?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Het varken bij de zwembandjes grijpen dan.
Verkopen jullie iets specifieks of een grote dozenschuiver?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja echt super druk. Maar we krijgen zoveel goederen binnen om in te voeren dat het bijna niet weg te werken is
Hoe bevalt het in je nieuwe casa?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
zo, bed staat, provisorisch nachtkastje gebouwd, douchegordijn hangt (veel te lang...)
schone handdoek ready.
nu nog pyjama vinden..
Hoop dat je goed slaapt in je nieuwe huisquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
zo, bed staat, provisorisch nachtkastje gebouwd, douchegordijn hangt (veel te lang...)
schone handdoek ready.
nu nog pyjama vinden..
vreemd vooralsnog.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe bevalt het in je nieuwe casa?
Wij verkopen echt alles. Een soort bol.com alleen dan in het klein.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verkopen jullie iets specifieks of een grote dozenschuiver?
uiteindelijk vast wel..quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat je goed slaapt in je nieuwe huis![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vreemd vooralsnog.
zal wel even nodig hebben er aan te wennen..
buurt is ook wat rumouriger
bolletje.comquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wij verkopen echt alles. Een soort bol.com alleen dan in het klein.
hoeveel kosten russische bruidjes per 20?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan heb je nu een drukke tijd jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ruim 35 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenVolgens mij heb je lang op je vorige adres gewoond, toch?
wat moet je er mee :pquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoeveel kosten russische bruidjes per 20?
Grote plannen zie ik?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US jaloers makenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grote plannen zie ik? [ afbeelding ]
Voor 1000 euroquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang heb ik nog niet eens op deze planeet gewoondquote:
Volgende week nog 6 dagen werken. Die week erop nog 4 en dan lekker weekje vrijquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan heb je nu een drukke tijd ja
Die is 'mosterdsoep' voor de Lachende Vis aan het voorbereidenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is 'mosterdsoep' voor de Lachende Vis aan het voorbereiden
Mwoa, er zal maar iets lekkers bij zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grote plannen zie ik? [ afbeelding ]
ohhhhh zo irritant. Dat heb ik ook. Ik drink nooit meer koffie na 16:00 uurquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Teveel koffie gedronken vandaag, klaarwakker
Ik drink rustig een bakkie om middernachtquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ohhhhh zo irritant. Dat heb ik ook. Ik drink nooit meer koffie na 16:00 uur
En wat doe je met de rest? Retourneren in de doos?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, er zal maar iets lekkers bij zitten
Zit je weer aan de ijskoffie? Of ben je door naar het warme spul?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Gaat dit over VVF?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat doe je met de rest? Retourneren in de doos?
Ik drink het sowieso nooit, en vandaag 2 espresso's waarvan eentje na 17u omdat het zo'n lange werkdag wasquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ohhhhh zo irritant. Dat heb ik ook. Ik drink nooit meer koffie na 16:00 uur
+1quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik drink rustig een bakkie om middernacht
Nee ijskoffie van espresso'squote:Op vrijdag 10 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je weer aan de ijskoffie? Of ben je door naar het warme spul?
kwiwi nuquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink het sowieso nooit, en vandaag 2 espresso's waarvan eentje na 17u omdat het zo'n lange werkdag was
Die is nu gewoon ristretto's aan het wegtikkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je weer aan de ijskoffie? Of ben je door naar het warme spul?
Ja kan ik ook wel met licor 43quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik drink rustig een bakkie om middernacht
Hier nog maximaal 5 en 2 voor dit jaar. Maar heb ook nog verlofdagen overquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Volgende week nog 6 dagen werken. Die week erop nog 4 en dan lekker weekje vrij
Soms heb je het gewoon nodigquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink het sowieso nooit, en vandaag 2 espresso's waarvan eentje na 17u omdat het zo'n lange werkdag was
Ja, moest van Gergi zelfs in de logeerkamer slapen omdat ik zo irritant wasquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat doe je met de rest? Retourneren in de doos?
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, moest van Gergi zelfs in de logeerkamer slapen omdat ik zo irritant wasZat de hele tijd in z'n buik te prikken "Gergi? Ben je nog wakker?"
![]()
Wilfe kletsen en hij slapen
Ik heb nog maar 2 dagen over. Heb in juni 3 weken vakantie gehad. 2 weekjes gran canariaquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier nog maximaal 5 en 2 voor dit jaar. Maar heb ook nog verlofdagen over
Nederland is weer gered?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hard werken maaaaar wel afgewerkt eindelijk
rondrennend door de kamerquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nou ja op m'n eigen kwiwi kamer dus eigenlijk. Van alle gemakken voorzien
De kwiwikamerquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nou ja op m'n eigen kwiwi kamer dus eigenlijk. Van alle gemakken voorzien
Bootycal in high speed?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ditmaal slechts een Nederlandertje, bescheiden als ik altijd ben.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang heb ik nog niet eens op deze planeet gewoond
Is de pan weer vol?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups dus ik ben weer wat aardiger tegen alles en iedereen voor een paar dagen
Overwerkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je bipsen of tap je biertjes?
Ja ik doe het ook wel eens maar dan heb ik wel een beetje een humeur als een bloemkool die al bruin aan het worden is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Uhuhvan 8:30 tot 16:00
Gaat snel voorbij.
Dan heb je in elk geval een goede keuze gemaaktquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
yep, zou mij niks verbazen als ik dit appartement ook pas weer in een kist verlaat
5 weken achter elkaar. Best vermoeiend. Volgende week de laatste.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook wel eens maar dan heb ik wel een beetje een humeur als een bloemkool die al bruin aan het worden is.
of ik heb letterlijk een grafhekel aan verhuizenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval een goede keuze gemaakt
Dit jaar iets teveel weekenden gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook wel eens maar dan heb ik wel een beetje een humeur als een bloemkool die al bruin aan het worden is.
Dat kijk ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar iets teveel weekenden gedaan.![]()
Zondag zal iedereen ook wel Max willen kijken.
Ja, dat heb ik zelf iets te vaak gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
of ik heb letterlijk een grafhekel aan verhuizen![]()
Ja ik begin dat de laatste tijd ook wel een beetje te voelen, 2022 ga ik echt wel minder werkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
5 weken achter elkaar. Best vermoeiend. Volgende week de laatste.
Maar kijk uit naar weekje vakantie
Is wel de laatste keer en daarna zijn er geen grote evenementen meer voorlopig toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar iets teveel weekenden gedaan.![]()
Zondag zal iedereen ook wel Max willen kijken.
Ja maar jij bent dan ook al 438x verhuisdquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelf iets te vaak gedaan
Verhuizen is wel fijn. Je gooit alles wat je niet nodig hebt weg…quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
of ik heb letterlijk een grafhekel aan verhuizen![]()
Iedereen is chagerijnig en werkt te hard, merk ik om me heen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik begin dat de laatste tijd ook wel een beetje te voelen, 2022 ga ik echt wel minder werken
Vind vooral het verbouwen en alles wel leukquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Verhuizen is wel fijn. Je gooit alles wat je niet nodig hebt weg…
En vervolgens verzamel je weer van alles
Ja begin het ook een beetje te merken en ik haat klagen maar goed daarom maar wat minder gaan doen, tijd om terug te schakelen naar het tempo van een pruttelende VW Kever op de kronkelwegen van Skye.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen is chagerijnig en werkt te hard, merk ik om me heen.
Omdat er geen personeel te krijgen isquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iedereen is chagerijnig en werkt te hard, merk ik om me heen.
Premier League. Maar voor de Aziaten wat ongunstige tijden om te kijken dus dan valt het vast mee op Boxing Day.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel de laatste keer en daarna zijn er geen grote evenementen meer voorlopig toch?
Het komt niet door het werk maar door het gebrek aan (echte) afleiding en ontspanning.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja begin het ook een beetje te merken en ik haat klagen maar goed daarom maar wat minder gaan doen, tijd om terug te schakelen naar het tempo van een pruttelende VW Kever op de kronkelwegen van Skye.
Zoietsquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook al 438x verhuisd
De-le-ge-ren ook al is dat gruwelijk kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Premier League. Maar voor de Aziaten wat ongunstige tijden om te kijken dus dan valt het vast mee op Boxing Day.
Eigenlijk draait het nu dus mijn expertise zou niet meer nodig moeten zijn.
Ik ben maar 3x per week gaan sporten nu.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het komt niet door het werk maar door het gebrek aan (echte) afleiding en ontspanning.
Gesponsord door Hugo en Co.
Nah ik zoek mijn vertier en verzetjes toch wel hoor, geen Hugo of Pipo die me tegen kan houdenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het komt niet door het werk maar door het gebrek aan (echte) afleiding en ontspanning.
Gesponsord door Hugo en Co.
Oh?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah ik zoek mijn vertier en verzetjes toch wel hoor, geen Hugo of Pipo die me tegen kan houden
Haagsquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:02 schreef Haags het volgende:
Prima TT trouwens. Had ik dat al gezegd?
Net iets te specifieke kennis daarvoor helaas. Hoewel operationele teams het in de luchten zouden moeten kunnen houden, zodra het misloopt dan zijn ze al heel snel nergens en zijn we met 3-4 mensen die het moeten doen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De-le-ge-ren ook al is dat gruwelijk kut eigenlijk.
sinds wanneer doe jij koffiequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik 23 of 24, binnenkort voor de 25e keer, verheug mijn ballen er nu al op richting een verontrustend dieppaarse kleur.quote:
Ja ik ken hetquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net iets te specifieke kennis daarvoor helaas. Hoewel operationele teams het in de luchten zouden moeten kunnen houden, zodra het misloopt dan zijn ze al heel snel nergens en zijn we met 3-4 mensen die het moeten doen.
dacht dat jij negersex als tt hadquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:02 schreef Haags het volgende:
Prima TT trouwens. Had ik dat al gezegd?
Waar ga je heen verhuizen dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik 23 of 24, binnenkort voor de 25e keer, verheug mijn ballen er nu al op richting een verontrustend dieppaarse kleur.
Matig inkoopmanagement ditquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Zin in chocolade maar heb het niet in huis..
Ja next timequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht dat jij negersex als tt had
Het is geen rocket-science, zeker niet wat ik doe. Maar veel mensen durven hun nek niet uit te steken of verdiepen zich niet in dingen zodat ze analyses kunnen maken.quote:
Stukje grond kopen en dan bouwen wat ik definitief wil, gewoon in de buurt hier voorlopig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je heen verhuizen dan?
Dan moeten ze meer betalenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat er geen personeel te krijgen is
Nog een zooi chocoladeletters hierquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Ideale positie om jezelf te verhuren voor 2000$ per dag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net iets te specifieke kennis daarvoor helaas. Hoewel operationele teams het in de luchten zouden moeten kunnen houden, zodra het misloopt dan zijn ze al heel snel nergens en zijn we met 3-4 mensen die het moeten doen.
Ik zit nu op 19x en hopelijk blijft het na de 20e keer eens rustigquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik 23 of 24, binnenkort voor de 25e keer, verheug mijn ballen er nu al op richting een verontrustend dieppaarse kleur.
Goede engineers hebben meestal kleine ballen wat beslissingen en knopen doorhakken betreft dus ben ik meestal nog de lul, die willen altijd even klankborden en een tapje op de schouder ook al vind ik het niet nodig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is geen rocket-science, zeker niet wat ik doe. Maar veel mensen durven hun nek niet uit te steken of verdiepen zich niet in dingen zodat ze analyses kunnen maken.
Paar goede engineers moet ik op vertrouwen.
O wowquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje grond kopen en dan bouwen wat ik definitief wil, gewoon in de buurt hier voorlopig.
Idemquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een zooi chocoladeletters hier
Ik 3 kwerquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit nu op 19x en hopelijk blijft het na de 20e keer eens rustig
O nee zit zelfs al op 21.
Ik op 2, 1e keer toen ik 10 was naar een huis een straat verderop en de 2e keer toen ik mijn eigen huis kochtquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze moet ik juist afremmen en management heel goed uitleggen dat we verantwoorde risico’s nemen. Erg verantwoord is het soms niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede engineers hebben meestal kleine ballen wat beslissingen en knopen doorhakken betreft dus ben ik meestal nog de lul, die willen altijd even klankborden en een tapje op de schouder ook al vind ik het niet nodig.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een zooi chocoladeletters hier
Ik zit nu op 11 keer in 20 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stiekem zijn engineers net mensen...quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede engineers hebben meestal kleine ballen wat beslissingen en knopen doorhakken betreft dus ben ik meestal nog de lul, die willen altijd even klankborden en een tapje op de schouder ook al vind ik het niet nodig.
? Wat zeg je nu ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem zijn engineers net mensen...
Ja klopt, dat is ook mijn probleem, die lui durven niet. Dan doe ik het want ben nergens bang voor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moet die gast naast me toch op de een of andere manier verklaren.quote:
Dat ben ik niet echt maar wel qua plek, steeds verhuizen is een soort van vluchten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trouwe Labrador dat je er bent.
Ik zou het wel lekker vinden om eindelijk het idee te hebben dat ik ergens permanent woon. Heb jij ook altijd dat gevoel dat het 'toch maar tijdelijk is'?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op 11 keer in 20 jaar
Heeft hij een zwart shirt aan nu?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet die gast naast me toch op de een of andere manier verklaren.
Ja maar ja daar heb ik steeds minder zin in dus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is ook mijn probleem, die lui durven niet. Dan doe ik het want ben nergens bang voor.
Maar kan zelf ook soms als ik scherp ben in een uur waar een heel team al een week mee bezig is beter doen.
Heb je dat gevoel ook bij Gergi?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het wel lekker vinden om eindelijk het idee te hebben dat ik ergens permanent woon. Heb jij ook altijd dat gevoel dat het 'toch maar tijdelijk is'?
Ik vind me ergens thuis voelen best belangrijk kom ik toch achter. Hoewel ik overal wel kan aarden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou het wel lekker vinden om eindelijk het idee te hebben dat ik ergens permanent woon. Heb jij ook altijd dat gevoel dat het 'toch maar tijdelijk is'?
Ik vind het idee dat we mogelijk gaan verhuizen over een jaar of twee al onrustig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heel zwitserland lacht je uit nuquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Nee, maar wel bij de woning omdat het de bedoeling is dat we hier tijdelijk wonenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat gevoel ook bij Gergi?
What else?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft hij een zwart shirt aan nu?
Op een enkele keer na wel ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja uiteraard, zeker 15 van alle keren was het simpelweg mijn spullen pakken en wegwezen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ben ik niet echt maar wel qua plek, steeds verhuizen is een soort van vluchten.
Ik 6 keerquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Nog maar 2x verhuisd in m'n hele leven
O jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel zwitserland lacht je uit nu
Hoop echt dat je dat vindtquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een enkele keer na wel ja.In dit appartement heb ik dat gevoel ook weer heel sterk. En ik zoek eigenlijk gewoon een klein, rustig gelegen vrijstaand huisje
Hij was mee naar het gottikfestijn he.quote:
Ik doe het ook vrij gemakkelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
ik verhuis ook wel makkelijk eigenlijk hoor, draai ik eigenlijk mijn hand niet voor om, iets te vrije vogel en makkelijk karakter voor om me daar echt druk om te maken, geef me een matras, een onderbroek, wat water en een tandenborstel en ik ben er eigenlijk al.
nee hoor, ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Verhuizen is wel fijn. Je gooit alles wat je niet nodig hebt weg…
En vervolgens verzamel je weer van alles
verhuizen of mensen met kist en al uit huizen dragen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zelf iets te vaak gedaan
Dan moet ik even painten.quote:
Ja jij helemaal, ik vind een fijne plek om te wonen echt wel heel belangrijk hoor, moet ergens opladen en me geborgen voelen en het naar mijn zin hebben maar soms raak je dat weer kwijt, nou ja next danquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het ook vrij gemakkelijk.
Dit ben ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je neemt alles mee en verZamelt nog meer?
Ik zou het waarschijnlijk ook vaker doen als geld niet zo'n probleem wasquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het ook vrij gemakkelijk.
pretty much ja..quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je neemt alles mee en verZamelt nog meer?
Ik flikker echt bijna alles weg met verhuizen, soms zoek ik nog een kaasschaaf, waxinelichtje of een klopboor van jaren geleden daardoor, zelfs persoonlijke dingen heb ik niks mee, soms wel spijt van.quote:
Verhuizenquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
verhuizen of mensen met kist en al uit huizen dragen?
Het is nog gewoon +3quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:21 schreef Recce het volgende:
Het zijn arctische toestanden hier! Bijna matige vorst.
Wacht even. Jij woont in Spanje?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
De fijnste verhuizing was van nl naar Spanje. Ik moest wel de keuze maken wat ik mee nam
Want niet alles paste in de bus
Relatie stuk en daar sta je dan in je onderbroek, een kaartje van de lokale shoarmatent en je halve lippenstift?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
De fijnste verhuizing was van nl naar Spanje. Ik moest wel de keuze maken wat ik mee nam
Want niet alles paste in de bus
Dom, een goeie boor gooi je niet weg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik flikker echt bijna alles weg met verhuizen, soms zoek ik nog een kaasschaaf, waxinelichtje of een klopboor van jaren geleden daardoor, zelfs persoonlijke dingen heb ik niks mee, soms wel spijt van.
Nee niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even. Jij woont in Spanje?
Ja in de Achterhoek, dat telt nietquote:
Tofquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee niet meer![]()
Al weer 1,5 jaar terug
Ik heb een jaar in Tenerife gewoond
Cool!quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee niet meer![]()
Al weer 1,5 jaar terug
Ik heb een jaar in Tenerife gewoond
vast, maar ik gooi sowieso niet snel iets weg tenzij het echt kapot is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tja ligt eraan waar naar toe je verhuist denk ik
Wie ik?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Relatie stuk en daar sta je dan in je onderbroek, een kaartje van de lokale shoarmatent en je halve lippenstift?
quote:
Als je met ballie samen gaat wonen ben ik eens benieuwd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:24 schreef LTVDK het volgende:
Zou eigenlijk niet weten of ik veel zou weggooien met verhuizen, ben alleen nog maar vanuit het ouderlijk huis verhuisd. Dat was een paar keer met de auto heen en weer rijden en dat was het wel, toen was het voornamelijk allemaal nieuwe dingen kopen
die van mijn pa ook bewaard/meegenomen, super fijne boschquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dom, een goeie boor gooi je niet weg.
Ook echt in containers goed spullen wegflikkeren omdat ik geen zin heb om ermee te gaan liggen sjouwen, past het niet in mijn rugzak of de achterbank, hups weg ermee, alhoewel ik nu wel wat spulletjes van vorige levens heb staan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dom, een goeie boor gooi je niet weg.
quote:
Ja was Nice. En mis het nog elke dagquote:Op vrijdag 10 december 2021 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
vast, maar ik gooi sowieso niet snel iets weg tenzij het echt kapot is.
Extra huis om te verhuren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je met ballie samen gaat wonen ben ik eens benieuwd.
Ha relatie uit!quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wie ik?
Nee helaas door persoonlijke omstandigheden weer terug in Nederland
Nou ik weet wel dat ik niet in een appartement in een stad ga wonen, zou eerder voor meer ruimte kiezen, vooral qua perceelgroottequote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overal ledverlichting, veelkleurige dingen en stinkbeestjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |