SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
want?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even kijken wat voor weer het morgen werd en nu heb ik het internet uitgelezen.
ik heb ook internetquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde even kijken wat voor weer het morgen werd en nu heb ik het internet uitgelezen.
Zo gaat dat altijd. Pak even de telefoon om iets kleins op te zoeken en een uur later ben ik nog aan het internetten.quote:
Ik ben daar echt mee aan het minderen. Niet dat ik verder veel nuttigs doe met mijn tijdquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd. Pak even de telefoon om iets kleins op te zoeken en een uur later ben ik nog aan het internetten.
Ik ook, gaat van m'n FOK!tijd afquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben daar echt mee aan het minderen. Niet dat ik verder veel nuttigs doe met mijn tijd
Hart voor de zaak, die kwiwiquote:
Als ik ga slapen zit ik sowieso niet meer op m'n telefoon tegenwoordig. Anders was ik zo 2 uur op reddit/Instagram aan het scrollen.quote:
Ja en toe is ze er nog welquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Foshizzle79 hier ook niet meer gezien zeker?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah hoorde elders dat ze gestopt was met posten
Niet in Nederland danquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien zitten ze allemaal in de kroeg
Ik zit in bedquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lig onder m'n dekentje film te kijkenquote:
Dat zou knap zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KSC is op vrijdagavond en zaterdagavond rustiger tegenwoordig dan de rest van de weekquote:
Ditquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lig onder m'n dekentje film te kijken
Gewoon een illegale kroeg beginnenquote:
Ik heb wijn, dekentje en ik kijk de verradersquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lig onder m'n dekentje film te kijken
Love on the rocksquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig lekker Neil Diamond te luisteren
Dromen over Carolientje??quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik lig lekker Neil Diamond te luisteren
Daar ben ik niet aan begonnen, heb geen videolandquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb wijn, dekentje en ik kijk de verraders
*proost*quote:
Ik heb bier en geen videolandquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ook thuisquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met onze horecatijger bitterbal
Vond het eerste seizoen tegenvallenquote:Op vrijdag 10 december 2021 22:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij begint beter dan de eerstequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet aan begonnen, heb geen videoland
Solitary man past momenteel beter bij mequote:Op vrijdag 10 december 2021 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dromen over Carolientje??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |