SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rebel rebelquote:
ik wel maar meer omdat het nodig was voor hypotheekquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende: Ik heb helemaal niet eens een arbeidsovereenkomst. Een mailtje van de manager "Ja, aangenomen" was genoeg.
Loonstrook? Pensioen? Extra afspraken enzo?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@ 4ebe ik heb er mijn advocaat naar gevraagd en die zei "Je hebt een personeelsnummer, je krijgt elke maand geld, ze zullen het bestaan van een arbeidsovereenkomst nooit kunnen ontkennen". Dus ja dat was wel prima verder
een nummertje zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@ 4ebe ik heb er mijn advocaat naar gevraagd en die zei "Je hebt een personeelsnummer, je krijgt elke maand geld, ze zullen het bestaan van een arbeidsovereenkomst nooit kunnen ontkennen". Dus ja dat was wel prima verder
je hebt verhuisdozen en verhuisdozen van de gamma..quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:52 schreef Puala het volgende:
[..]
dat is helaas vaker zo met karton en water
Ja, als jij dat prima vindt, is het oke toch? Ik zou persoonlijk het liefst het een en ander vastgelegd willen hebben en zo is iedereen weer andersquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je chef karton bent voor je werk... dan koop je toch geen gamma prutspul?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt verhuisdozen en verhuisdozen van de gamma..
die eerste zijn 3 laagskarton.
die tweede zijn enkellaags budget karton..
verzenddozen op de zaak zijn zelfs sterker
ja loonstrook krijg ik ook gewoon iedere maand. Pensioen is ook geregeld. Staat allemaal niet in een arbeidsovereenkomst ook. Verder val ik natuuurlijk onder een CAO.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Loonstrook? Pensioen? Extra afspraken enzo?
Dat wil je toch vastgelegd hebben.
Alleen US is een special snowflake, voor de rest zijn we allemaal sterfelijke nummertjes.quote:
gamma was sneller voor dozen tekortquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je chef karton bent voor je werk... dan koop je toch geen gamma prutspul?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tekstuele uitleg, meer dan de praktijk
ja dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen US is een special snowflake, voor de rest zijn we allemaal sterfelijke nummertjes.
omelettoquote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:
Kotser van Kaas vergeet je nog.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omeletto
hoe is het, Generaal van de Galeriedraad, hoeder van de hormonale hangkunstwerken, beschermer van de roerende rariteitenkabinetten, grootvizier van Vlaanderen
Lekker man. Ik nog een weekje arbeiten en dan nok ik er ook even mee voor 3 weken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |