SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rebel rebelquote:
ik wel maar meer omdat het nodig was voor hypotheekquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende: Ik heb helemaal niet eens een arbeidsovereenkomst. Een mailtje van de manager "Ja, aangenomen" was genoeg.
Loonstrook? Pensioen? Extra afspraken enzo?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@ 4ebe ik heb er mijn advocaat naar gevraagd en die zei "Je hebt een personeelsnummer, je krijgt elke maand geld, ze zullen het bestaan van een arbeidsovereenkomst nooit kunnen ontkennen". Dus ja dat was wel prima verder
een nummertje zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
@ 4ebe ik heb er mijn advocaat naar gevraagd en die zei "Je hebt een personeelsnummer, je krijgt elke maand geld, ze zullen het bestaan van een arbeidsovereenkomst nooit kunnen ontkennen". Dus ja dat was wel prima verder
je hebt verhuisdozen en verhuisdozen van de gamma..quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:52 schreef Puala het volgende:
[..]
dat is helaas vaker zo met karton en water
Ja, als jij dat prima vindt, is het oke toch? Ik zou persoonlijk het liefst het een en ander vastgelegd willen hebben en zo is iedereen weer andersquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je chef karton bent voor je werk... dan koop je toch geen gamma prutspul?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt verhuisdozen en verhuisdozen van de gamma..
die eerste zijn 3 laagskarton.
die tweede zijn enkellaags budget karton..
verzenddozen op de zaak zijn zelfs sterker
ja loonstrook krijg ik ook gewoon iedere maand. Pensioen is ook geregeld. Staat allemaal niet in een arbeidsovereenkomst ook. Verder val ik natuuurlijk onder een CAO.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Loonstrook? Pensioen? Extra afspraken enzo?
Dat wil je toch vastgelegd hebben.
Alleen US is een special snowflake, voor de rest zijn we allemaal sterfelijke nummertjes.quote:
gamma was sneller voor dozen tekortquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je chef karton bent voor je werk... dan koop je toch geen gamma prutspul?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de tekstuele uitleg, meer dan de praktijk
ja dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen US is een special snowflake, voor de rest zijn we allemaal sterfelijke nummertjes.
omelettoquote:
Waar gaat de reis naar toe?quote:
Kotser van Kaas vergeet je nog.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omeletto
hoe is het, Generaal van de Galeriedraad, hoeder van de hormonale hangkunstwerken, beschermer van de roerende rariteitenkabinetten, grootvizier van Vlaanderen
Lekker man. Ik nog een weekje arbeiten en dan nok ik er ook even mee voor 3 weken.quote:
wilde plannen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man. Ik nog een weekje arbeiten en dan nok ik er ook even mee voor 3 weken.
Platendraaier der Platendraaiers, Plato der Platen, zelfs... gegroet!quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omeletto
hoe is het, Generaal van de Galeriedraad, hoeder van de hormonale hangkunstwerken, beschermer van de roerende rariteitenkabinetten, grootvizier van Vlaanderen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Platendraaier der Platendraaiers, Plato der Platen, zelfs... gegroet!
Naar Rundumhausequote:Op vrijdag 10 december 2021 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naar toe?
gelachenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even Uitscheider der Urine uithangen, mom brb
Drie weken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Lekker man. Ik nog een weekje arbeiten en dan nok ik er ook even mee voor 3 weken.
ff saunaclubje doen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Rundumhause![]()
Nee, ik ga wel een nachtje naar de Veluwe zodat ik daar lekker wandelenEn een dag naar Sanadroma in Nijmegen en dan even die Grenze over.
Wild?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Rundumhause![]()
Nee, ik ga wel een nachtje naar de Veluwe zodat ik daar lekker wandelenEn een dag naar Sanadrome in Nijmegen en dan even die Grenze over.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent wel net terug van vakantie he?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]!
Oh, klinkt heel goed! Even lekker ontspannen
Vergeet Wattenschijfje niet aan te lijnen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, genoeg zitvlees gekweekt, even in de benen
NOu vooral om die keutels op te ruimenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet Wattenschijfje niet aan te lijnen.
Dat doet Wattenschijfje toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu vooral om die keutels op te ruimen
beestje moet toch poepen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doet Wattenschijfje toch nietDie is keurig opgevoed.
Rustig an, Joop is net thuis.quote:
Zonde van de worst.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Genoeg worst te bijten zo te zien
had ik je waarschijnlijk gratis kunnen regelenquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
Heb dit spelletje gekocht. Zelfs in het spel is verven irritant![]()
https://www.houseflippergame.com/
oh hoe?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik je waarschijnlijk gratis kunnen regelen
Protip: maak een Epic Games account aan en check wekelijks het aanbod.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
betalen voor een spelletje vind ik niet erg
ik ben geabboneerd op humble bundle choice en krijg maandelijks 10-12 games voor ~130 euro per jaarquote:
easytoys.nl categorie used but still good?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nice, m'n retour is vandaag aangekomen bij webshop en ik heb m'n geld al terug.
Nee, dan had ik ingezet op met winst verkopen op eBay ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
e
[..]
easytoys.nl categorie used but still good?
Zag dat prison architect gratis is :pquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Protip: maak een Epic Games account aan en check wekelijks het aanbod.
ik ook niet:quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
betalen voor een spelletje vind ik niet erg
Uhuh. Nu heb ik die al een tijdje, maar zitten serieus toffe games tussen soms.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag dat prison architect gratis is :p
quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet:
https://steamcommunity.com/id/mschol/
GOAT SIMULATORquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet:
https://steamcommunity.com/id/mschol/
goat sim <3quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GOAT SIMULATOR
Godsamme, wat ik heb om dat spel gelachen.
Oh had juist het idee dat het warmer was dan vanmiddagquote:
nopequote:Op vrijdag 10 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh had juist het idee dat het warmer was dan vanmiddag
Verschrikkelijk om de platinum te halen. Moet nog steeds Flappy goat trophyquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
GOAT SIMULATOR
Godsamme, wat ik heb om dat spel gelachen.
Blijf dan ook binnenquote:
Ja al heel de dag van die zeikregenquote:
Nee kan nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om de platinum te halen. Moet nog steeds Flappy goat trophy
[..]
Blijf dan ook binnen
Ja de NS heeft een hele rits treinen geschrapt omdat ze anders niet helemaal vol zatenquote:
NS rijdt niet naar Emmen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de NS heeft een hele rits treinen geschrapt omdat ze anders niet helemaal vol zaten
Ik wist niet eens dat dat een trophy was.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om de platinum te halen. Moet nog steeds Flappy goat trophy
[..]
Blijf dan ook binnen
Ja dat weet ik toch niet, ik kom daar nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |