Ja net als hier , je hebt een zorgverzekering maar bent niet verzekerd van zorg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
En nog verder terug ?
In Engeland de NHS sinds decennia lang als politiek gereedschap gebruikt is.
Privatisation van de NHS een enorme issue is.
Dat er landen zijn die volstrekt niet bezig zijn met klimaat doet weinig aan de problematiek af natuurlijk.quote:
Voor de zorg opschalen heb je als eerste meer personeel nodig. En daar zit nu net het pijnpunt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar de prioriteit gelegd word , of de zorg opschalen of meer boa's. Denk dat je al weet waarvoor gekozen is. Dus who cares about ziekenhuiscapaciteit en jij als mens.
grote BSquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Voor de zorg opschalen heb je als eerste meer personeel nodig. En daar zit nu net het pijnpunt.
Overigens wil de politiek wel opschalen maar ziet het zorgpersoneel dat zelf niet zitten.
Niet de politiek die het voor het zeggen heeft, misschien voor de bhune maar niet in daadkracht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:56 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Voor de zorg opschalen heb je als eerste meer personeel nodig. En daar zit nu net het pijnpunt.
Overigens wil de politiek wel opschalen maar ziet het zorgpersoneel dat zelf niet zitten.
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:54 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat er landen zijn die volstrekt niet bezig zijn met klimaat doet weinig aan de problematiek af natuurlijk.
Ik heb nog steeds stroom, anders kan ik niet fokken,quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:00 schreef greysbones het volgende:
en dit lees je nu steeds meer op twitter
Mijn hoofdschakelaar ging om bij de berichtgeving om kinderen te vaccineren. Woest werd ik!
Wat was jouw definitieve omslagpunt?
Och heden. Is ze niet oprecht en een pure wetenschapper? Shockedquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
https://thenationalpulse.(...)moved-from-who-team/
In the initial October announcement of the WHO’s newfound Scientific Advisory Group for the Origins of Novel Pathogens (SAGO), Koopmans was listed as one of 28 members. SAGO’s updated member list, however, fails to include Koopmans as a contributor to the effort to allegedly uncover the origins of COVID-19.
Gewoon mak an, geen kapitaalvernietiging en gewoon standje turbo op het implementeren van groen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:25 schreef _I het volgende:
[..]
Überhaupt als mensen praten over milieu of duurzaamheid.
Neem dan lekker geen kinderen als je wil dat de aarde lekker de aarde moet zijn en yolo die 80-100 jaar. Maar nee, dan is het ineens weer anders.
Het is echt heel belangrijk dat elk individu er aan mee werkt. Terwijl china de lucht volschiet met zilvernitraat en een klein aantal bedrijven/landen verantwoordelijk zijn voor meer dan de helft van alle ellende.
En mensen lachen te weinig met al die bedachte crises.
Zorgpersoneel zelf.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet de politiek die het voor het zeggen heeft, misschien voor de bhune maar niet in daadkracht.
Zorgpersoneel? of ziekenhuis directies aan het handje van de zorgverzekeraars.
Als vliegen het probleem is, helemaal verbieden. Wedden dat er dan morgen een manier uitgevonden wordt die rendabel is en “groen”.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gewoon mak an, geen kapitaalvernietiging en gewoon standje turbo op het implementeren van groen.
Kapitaal vernietigen is geen ruimte voor zolang ze over de grens aan de verse nieuwe kolen gaan.
Oh, best wel lachen.quote:
een gedegen onderzoek is op zijn plekquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, best wel lachen.
Vorig jaar was het verwijt dat elke dode op Covid werd geschoven, nu wordt hetzelfde gedaan met het vaccin...
Als het aan het vaccin ligt zijn wij niet het enige land met oversterfte.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
een gedegen onderzoek is op zijn plek
onafhankelijk
al is dat in dit land een utopie
Precies...ipv trainings programs/cursussen enz. voor jonge,enthusiaste mensen investeren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
grote BS
er had al lang geleden opschaald moeten worden
niet 2 jaar geleden maar al 5 jaar geleden
zoniet langer
maar er is enkel bezuinigd en ziekenhuizen zijn gesloten
je weet zelf ook dat veel landen met oversterfte te maken hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als het aan het vaccin ligt zijn wij niet het enige land met oversterfte.
Is vast wel een land waarin je meer vertrouwen hebt.
Overigens volgen de cijfers van doodsoorzaak enkele maanden na de statistieken, dus er komt vanzelf meer inzicht.
Precies.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat veel landen met oversterfte te maken hebben
quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies.
Dus er is vast wel een ander land waarin je meer vertrouwen hebt.
je eigen woordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als het aan het vaccin ligt zijn wij niet het enige land met oversterfte.
Is vast wel een land waarin je meer vertrouwen hebt.
Overigens volgen de cijfers van doodsoorzaak enkele maanden na de statistieken, dus er komt vanzelf meer inzicht.
Plus wat daar onder staat.quote:
want?quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Plus wat daar onder staat.
Er is dan vast wel een land te vinden waarin je wel vertrouwen hebt.
Of zie je toch maar af van verder onderzoek?
Je hebt geen vertrouwen in een Nederlands onderzoek.quote:
geen idee nogquote:Op vrijdag 10 december 2021 19:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in een Nederlands onderzoek.
Je constateert dat meer landen een oversterfte hebben die het onderzoeken waard is.
Zit er tussen die landen geen eentje waarin je meer vertrouwen hebt dat die een integer onderzoek doen naar de oversterfte?
De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:
[..]
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?
Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.
Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
Zeker wel. Als individu kan ik er niets aan doen en zolang die gijzeling er is, heeft het weinig zin mee te gaan in het narratief.quote:Op vrijdag 10 december 2021 19:49 schreef Poem_ het volgende:
[..]
De problematiek is vrij urgent, ja. Dat dat wordt gegijzeld door economische belangen doet daar weinig aan af.
Jeugd van tegenwoordig kan ook niets hebben, aldus 35 jarige zolderkamerautisten en boomers die nog net niet spontaan dood neervallen van verontwaardiging als je voorstelt om solidariteit ook eens andersom te verlangen.quote:
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:13 schreef Grems het volgende:
[..]
We leven tijdens een gitzwarte pagina in de menselijke geschiedenis, simpelweg walgelijk.
jep vanmorgen ook geplaatstquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef _I het volgende:
https://insiderpaper.com/(...)tected-opinions/amp/
Facebook fact checks zijn “protected opinions”..
Meer barstjes. Boh, rude awakening voor sommigen..
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfsquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en Paternotte pusht in NL wel even het vaccin voor onder de 12![]()
![]()
ja de BS die daar uitkomt is echt stuitendquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfs
geeft niksquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef _I het volgende:
[..]
Ik loop wel vaker een halve dag achter.
Dan word je toch al van kinds af aan geprogrammeerd. Das toch zieker dan ziek.quote:
echt hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Maar je mag GEEN vergelijkingen maken
![]()
![]()
Waarheid ligt int midden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:59 schreef _I het volgende:
[..]
A) is er een problematiek? B) is er iets aan te doen c) moet dat met bakken geld die naar duistere groepjes gaan die met halfbakken onderzoeken komen?
Ik geloof dat het niet lang zal duren voordat er bekend wordt dat al die elektrische auto’s meer schade hebben gedaan, dan dat het opgeleverd heeft. Maar het was wel een mooie “feel good” periode, waar we “schoon” gereden hebben.
Als er echt oplossingen komen voor echte problemen dan doe ik weer mee, maar zolang crises bedacht worden om geld te verplaatsen, lach ik er slechts om.
Echt ze denken dat ze goed doen... Robots.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Wanstaltig tuig is het, kwaadaardig zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |