SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Een gesprek waarmee ik met de spreekwoordelijke deegroller ervan langs kreegquote:
Haha neequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
hoe kom je op zon bedrag? Wietplantage ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Puala op 10-12-2021 15:56:19 ]
is dit een term die in jullie bedrijf standaard is?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Een gesprek waarmee ik met de spreekwoordelijke deegroller ervan langs kreeg
Dan had ze die 1400 euro wel kunnen missenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
hoe kom je op zon bedrag? Wietplantage ofzo?
Jacuzzi 24/7 aan?quote:
Nee, wel bij mij bekend.. mijn bedrijf weet niet eens dat ik dit soort onzin uitkraam, dan stond ik allang buitenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit een term die in jullie bedrijf standaard is?
Tering, zuur zo, zeker als je denkt alles netjes op de rails te hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik. Wat mij betreft mogen die aan de hoogste boom.
Hoe?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef Ama het volgende:
Shit had dit eerder gezegd want ik wist per 4 november weg te zijn bij Eneco.
Zoals t er nu naar uit ziet niet of Ama moet wat weten. Alleen maar regeling op regeling op regeling. En ik zie het niet meer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
en je kan niks terug krijgen puala?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel bij mij bekend.. mijn bedrijf weet niet eens dat ik dit soort onzin uitkraam, dan stond ik allang buiten
en contact op nemen met kassa ofzo? Of de consumentenbond?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoals t er nu naar uit ziet niet of Ama moet wat weten. Alleen maar regeling op regeling op regeling. En ik zie het niet meer.
Ik heb Vattenfal toen berichtje gestuurd en eerst kon het pas midden november maar nog keertje gevraagd en gezegd dat ik Eneco geen stuiver gun en toen hebben ze mij op verhuizen gezet en dan kan het altijd per direct (maar werden ze later wel voor op de vinger getikt maar klanten die er al waren mochten blijven).quote:
Ik ben pers aan t benaderen, maar tot op heden hapt er nog geen krant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en contact op nemen met kassa ofzo? Of de consumentenbond?
Oh, dat is wel een goede tip.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:53 schreef Ama het volgende:
Topic op Tweakers goed lezen enz! Daar staan veel tips en heb ik zelf ook veel aan gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |