SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Als je beweert dat je wat nuttigs ziet met die cam, ben je een leugenaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat je misselijk boven het toilet hangt
Het was wel eventjes vermaak.quote:
Ik hoorde je hier grinnikenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je beweert dat je wat nuttigs ziet met die cam, ben je een leugenaar.
[..]
Het was wel eventjes vermaak.
Als je slim bent neem je ook meteen eten voor morgen meequote:Op vrijdag 10 december 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
ga maar nu gelijk want dan kan ik oz weer smurfen
Oh ja, dat vond je niet lekker of kon je daar niet tegen ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Brrr, boerenkool.
Het is hier weer vrijdagpizzadag.
Dat vind ik gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat vond je niet lekker of kon je daar niet tegen ?
Vuige lapo-hunterquote:
Oh, ja dat bestaat ook nogquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon niet lekker.
Ja bah, stiekem gewoon lekker hunten en dan lekker klagenquote:
In Rotterdam zijn er toch vast ook van die berzorgdiensten die binnen 10 minuten je spul thuis hebben?quote:
'Spul.'quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er toch vast ook van die berzorgdiensten die binnen 10 minuten je spul thuis hebben?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, wat ga ik vandaag eens eten?
Misschien boerenkool
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Brrr, boerenkool.
Het is hier weer vrijdagpizzadag.
Allemaal prima opties.quote:
Handel in verboden cavia'squote:
De goede leef.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef Karzai het volgende:
Ik had woensdag shoarma
Gister pizza
Vandaag patat
Als het voor m'n neus gezet wordt, eet ik het nog wel op hoor, maar thuis nooit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja dat bestaat ook nog
ik zie het probleem nietquote:
Als je nu heel hard moet niezen vliegt er vloeibare Croma bakken en braden in het rond.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef Karzai het volgende:
Ik had woensdag shoarma
Gister pizza
Vandaag patat
Gelukkig zitten mr. 4E grotendeels op dezelfde eet-lijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het voor m'n neus gezet wordt, eet ik het nog wel op hoor, maar thuis nooit.
Oftewel, kerel heeft pech, want die vindt het wel lekker.
Ik zou wel groenten missen of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:34 schreef Karzai het volgende:
Ik had woensdag shoarma
Gister pizza
Vandaag patat
Het is ook vooral dit en bonen (die mag ik niet én vind ik niet te hachelen, dus win voor mij), maar hij eet ook regelmatig bij z'n pa en daar krijgt 'ie ze wel. En op die dagen eet ik weer dingen die hij minder vindt, zoals soep.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zitten mr. 4E grotendeels op dezelfde eet-lijn.
We lusten allebei geen bruine bonen, dus dat scheelt![]()
Het enige wat hij graag lust is zuurkool en daar ben ik niet zo'n fan van.
shoarma en pizza kan best wat groente bij/op zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel groenten missen of zo.
Ik knal er een paprika bij en misschien wat sla, met kikkererwten ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shoarma en pizza kan best wat groente bij/op zitten
Wij hebben altijd salade naast de pizza. Dan is het bijna gezond te noemen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
shoarma en pizza kan best wat groente bij/op zitten
Oh, ik heb meestal nog een pizza naast de pizzaquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben altijd salade naast de pizza. Dan is het bijna gezond te noemen.
heb je al TYPTYTPTYP geprobeerdquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WAAROM WERKEN MENSEN NOU NIET GEWOON EVEN MEE ?
* Deegroller pakt en briest
Ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik heb meestal nog een pizza naast de pizza
Ik had sla bij de shoarma en er zat groente op de pizzaquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel groenten missen of zo.
er blijft normaal wel genoeg over voor ontbijt of lunch de dag er naquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook.
Nah, niet helemaal. Kerel inhaleert er wel twee als 'ie er geen groene vulling naast heeft, maar in praktijk delen we er twee.
Nee, alles gaat op.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er blijft normaal wel genoeg over voor ontbijt of lunch de dag er na
Prima geregeld dus!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook vooral dit en bonen (die mag ik niet én vind ik niet te hachelen, dus win voor mij), maar hij eet ook regelmatig bij z'n pa en daar krijgt 'ie ze wel. En op die dagen eet ik weer dingen die hij minder vindt, zoals soep.
Toetsenbord op hun hoofd jaquote:
bang bang bangquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toetsenbord op hun hoofd ja
Wat voor pizza's zijn datquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook.
Nah, niet helemaal. Kerel inhaleert er wel twee als 'ie er geen groene vulling naast heeft, maar in praktijk delen we er twee.
Twee champignons een tomaatje en een stukje paprika zat erooquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Pizza is toch groente? En patat is aardappel.
Van dit soort:quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor pizza's zijn datEen hele is me vaak te groot.
als ik gezond airfryer dan eet ik meestal ook wel een potje groente erbijquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:55 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik erwtjes eet bij de patat en kip @:etto
Ik ben een dikke pad, maar twee pizza'squote:Op vrijdag 10 december 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dit soort:
https://www.dekamarkt.nl/(...)formaggi-440-g/45652
En ik was niet voor niets obees he.
samen 3 dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een dikke pad, maar twee pizza's![]()
Oh, ja, maar dat moet je in perspectief zien: toen 'ie dat nog deed, fietste 'ie dagelijks zo'n 40km.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een dikke pad, maar twee pizza's![]()
Hier wordt je niet zo dik van hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van dit soort:
https://www.dekamarkt.nl/(...)formaggi-440-g/45652
En ik was niet voor niets obees he.
binnen of buiten?quote:
ja hoop eigenlijk dat ik genoeg eten maak ook voor morgenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je slim bent neem je ook meteen eten voor morgen mee
Ja maar hier op zuid nog nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn er toch vast ook van die berzorgdiensten die binnen 10 minuten je spul thuis hebben?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier wordt je niet zo dik van hoor![]()
[ afbeelding ]
O dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, maar dat moet je in perspectief zien: toen 'ie dat nog deed, fietste 'ie dagelijks zo'n 40km.
Is dat een achterstandsbuurt? Of juist zo hip en happening dat de grote bedrijven het nog niet gevonden hebben?quote:
Zo hip en undergroundquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat een achterstandsbuurt? Of juist zo hip en happening dat de grote bedrijven het nog niet gevonden hebben?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:32 schreef bitterbal het volgende:
Wacht tot het wereldbol-lampje stopt met knipperen en continu brandt, dit kan enkele minuten duren. Zodra dit lampje brandt kun je internetten.
omg ik heb internetquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paddenstoelwolk boven Rotterdam.
Mr. 4E heeft de kachel op 2928 graden gezet, dus ik loop weer te stikken van de hittequote:
kom er aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. 4E heeft de kachel op 2928 graden gezet, dus ik loop weer te stikken van de hitte
Wat gaat hier mis ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik blijf dat leuk vinden in mijn hoofd, ook al ben ik superintelligent, woorden omdraaien
Daarom is frips ook een leuk woord.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik blijf dat leuk vinden in mijn hoofd, ook al ben ik superintelligent, woorden omdraaien, paddenstoel is al heel snel stoedenpal en dan lig ik in een deuk.
Frips aan de visquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom is frips ook een leuk woord.
BiTTerBalLoveSUS2021quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
hij blijft zeggen dat het wachtwoord verkeerd is
Volgens mij is dat een ziekte.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik blijf dat leuk vinden in mijn hoofd, ook al ben ik superintelligent, woorden omdraaien, paddenstoel is al heel snel stoedenpal en dan lig ik in een deuk.
Danger zone.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom is frips ook een leuk woord.
Een gave toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een ziekte.
Er is in elk geval een woord voor.
Met verkrachte eenden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de slappe lach van 'Bouw je hek of ik neuk je beer'.
Mijn jeus neukt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of jij snapt hem niet of ik snap jou niet
...hue hue?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft me wat notes opgeleverd, maar heb haar nooit meegemaakt.
Zo 1978 onderbroekenlol dat allemaal.quote:
Gewoon zeggen "god zal je belonen" en dan is het klaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er wordt mij net Gods zegen gewenst.
Moet ik dit nu terug doen?
Voelt raarMisschien is hij het er wel helemaal niet mee eens dat ik andere mensen zegen in zijn naam.
Mooie tijden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Insgelijks - Antwoord op heilwensen die je niet helemaal vertrouwd."quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voelt raarMisschien is hij het er wel helemaal niet mee eens dat ik andere mensen zegen in zijn naam.
gewoon niets zeggen en een hand op zijn voorhoofd leggenquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, je kunt met een medisch mondkapje en QR gewoon iets ophalen in een winkel in Kleve he?
Het is geen moslimaquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "god zal je belonen" en dan is het klaar.
Caviapis naar hem gooien.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon niets zeggen en een hand op zijn voorhoofd leggen
quote:
Met een pantsertank en een vlammenwerper ook wel trouwens. Misschien wat comfortabeler.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, je kunt met een medisch mondkapje en QR gewoon iets ophalen in een winkel in Kleve he?
Ik ken alle verhalen welquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Developers zijn sowieso over het algemeen raar, uitzonderingen daargelatenquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik maakte net een grapje tegenover een developer en hij kon er niet om lachen
Oh, in dat geval is het een gekkie en moet je uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is overigens een zij, grappig dat jullie refereren naar een man.
Nerds zijn tegenwoordig toch helemaal hip en hot?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Developers zijn sowieso over het algemeen raar, uitzonderingen daargelaten
En nog steeds nerds.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nerds zijn tegenwoordig toch helemaal hip en hot?
Craycray maar goed die zijn er wel meer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar flarden gehoord. Leek me wel mijn type
Gelukkig woont ze slechts 100 km verderopquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval is het een gekkie en moet je uit de buurt blijven
Dikke kalende mannen die een shirt aanhebben met I won't fix your computer nog steeds niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook wel een nerdquote:
en ook hip en hotquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ben overigens ook wel een nerd
je was okequote:Op vrijdag 10 december 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig woont ze slechts 100 km verderop
Al moet ik er toevallig wel morgen zijn
Achja. Altijd wel iets.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Craycray maar goed die zijn er wel meer.
Geilquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ben overigens ook wel een nerd
een Bitter SCquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen je ook zien![]()
Bittertv.
Weet niet of bitterbal ook van die koplampen heeft die ineens uitklappen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een Bitter SCVergeten automerk.
[ afbeelding ]
die blazen ineens op?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of bitterbal ook van die koplampen heeft die ineens uitklappen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen je ook zien![]()
Bittertv.
Ik heb al snel genoeg afgeleerd om dingen te fixen bij mensen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik stond een keer aan de deur bij een bevallige jongedame om haar PC na te kijken, kakelde ze in haar ochtendjas en suikerspinkapsel "OOOOH mijn GOD, als ik dat geweten had dan had ik wel wat anders aangetrokken hoor hi hi"
Je liegt !!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk veelkleurig shirtje heb je aan.
Stond hier net niet vleeskleurig? Of vergis ik mequote:Op vrijdag 10 december 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk veelkleurig shirtje heb je aan.
Zou beter geweest zijn achteraf.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb al snel genoeg afgeleerd om dingen te fixen bij mensen.
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou beter geweest zijn achteraf.
Ze vallen wel op ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen van Big Brother heet Big Ballie.
Jeuk ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren.
huehuequote:Op vrijdag 10 december 2021 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weet niet of bitterbal ook van die koplampen heeft
Namelijk een overall en een bouwhelmquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik stond een keer aan de deur bij een bevallige jongedame om haar PC na te kijken, kakelde ze in haar ochtendjas en suikerspinkapsel "OOOOH mijn GOD, als ik dat geweten had dan had ik wel wat anders aangetrokken hoor hi hi"
Dat valt nog te bezien maar ik denk lichamelijk niet maar mentaal wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je een eenzame kerst tegemoet?
Wij zijn er voor je. Dat weet je.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien maar ik denk lichamelijk niet maar mentaal wel.
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je weer dat verschoten vaalzwarte shirtje aan?
ahaquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de tv bij zoggi heeft het nooit gedaan![]()
maar heb net tmobile hier geinstaleerd.
ja weet niet waarom het het niet deed. Heb er verder ook niet voor gebeld ofzo :pquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
ik heb bij ziggo altijd werkende tv gehad *klopt af*
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ook hip en hot![]()
Tenminste, volgens US dus je zal wel eoa uitgezakt geitenwollensokkenmutsje zijn
quote:
ben je nog ingeklokt?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh saaie middag is saai. Alvast een whiskietje inschenken...?
Ik zou ook kunnen beginnen aan mijn Hard Seltzerquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh saaie middag is saai. Alvast een whiskietje inschenken...?
Bij mijn vorige baan deden we ook weleens borrelen om half 5, officieel werkte ik dan ook nog..quote:
Ingeklokt. Ik geloof sinds 10 januari 2000 niet meer.quote:
Mja nu is het half 2quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan deden we ook weleens borrelen om half 5, officieel werkte ik dan ook nog..
Dan kan je een glaasje inschenkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ingeklokt. Ik geloof sinds 10 januari 2000 niet meer.
Ergens op de wereld is het 17.00 uur geweestquote:
ja oke., das ook weer zoquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens op de wereld is het 17.00 uur geweest
Wat is daar spannend aan? :Squote:Op vrijdag 10 december 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
ik doe mijn nieuwe trui in de was. wel spannend
Heb je geen grote waszak ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat die print er niet afgaat
Nou dat heb ik nog nooit gehad, alleen met 2 shirtjes maar dat was gewoon crap.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat die print er niet afgaat
nee maar volgens het label kan die op 40 gradenquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geen grote waszak ?
Wat is dit nu ook weer. We dalen van 23000 naar 18000 besmettingen per dag en er wordt alweer "versoepelingen" gemompeldquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat er volgende week versoepelingen komen. In aanloop naar de corona-persconferentie van dinsdag zeggen ministers dat de b
Ja mooi tochquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nu ook weer. We dalen van 23000 naar 18000 besmettingen per dag en er wordt alweer "versoepelingen" gemompeld
Jij hoopt daar gewoon op om een kerstdiner met stiefmonster te kunnen ontlopen ...quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Als het verlengd wordt kunnen we tenminste een uitgebreide lunch aanbieden aan die mensen van de voedselbank
Het leenstelsel gaat de prullenbak in, rekeningrijden wordt na decennia gesteggel toch ingevoerd, en de kinderopvang wordt fors goedkoper en zelfs gratis voor mensen met een laag inkomen. Hugo de Jonge keert niet terug als minister van Volksgezondheid.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)gezondheid~af0c9000/
Daaag hoor Hugo daag
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hoopt daar gewoon op om een kerstdiner met stiefmonster te kunnen ontlopen ...
Rekeningrijdenquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)gezondheid~af0c9000/
Daaag hoor Hugo daag
Wordt betaald door de werkgevers en doorbetaalt aan de klanten dus gewoon inflatiequote:
Niet een idee om verder te zoeken naar een andere baan? Want dit gezeik blijft nog wel de komende jaren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
pleassssssssssssssssssseeeeeeeeeeee let me work
Corona?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet een idee om verder te zoeken naar een andere baan? Want dit gezeik blijft nog wel de komende jaren.
Behalve dan als je buiten je werk om rijdt voor een dagje uit of naar familie enzoquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt betaald door de werkgevers en doorbetaalt aan de klanten dus gewoon inflatie
nou eigenlijk merk ik er nu niks van behalve dan dat ik kortere diensten draai. financieel ga ik er niet op achteruit nuquote:
Ik heb ook t mobile maar mijn tv doet het niet l.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de tv bij zoggi heeft het nooit gedaan![]()
maar heb net tmobile hier geinstaleerd.
misschien jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb ook t mobile maar mijn tv doet het niet l.
Heeft er mogelijk mee te maken dat ik alleen een internet abonnement heb
Als kerstdiner?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Geef je op voor vrijwilligerswerk met kerst.
ik had wel tv. was 5 euro per maand en dan sturen ze je een smartcard voor in de tv maar goed dat ding wilde maar nooit conecten dusquote:
Dus de wegenbelasting gaat eraf of komt dit er nog bij?quote:Rekeningrijden
De coalitie wil ook rekeningrijden invoeren. Dat plan is al decennialang aangekondigd, begraven en weer gereanimeerd, maar nu moet het er toch echt van komen. De wetgeving hiervoor moet de komende kabinetsperiode afgerond zijn, zodat de regeling de periode daarna daadwerkelijk kan ingaan.
'vroeger' was het plan om dan de wegenbelasting af te schaffen. Maar denk dat ze jouw voorstel wel een goed idee vindenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus de wegenbelasting gaat eraf of komt dit er nog bij?
ga zo maar de aan pringles beginnenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'vroeger' was het plan om dan de wegenbelasting af te schrijven. Maar denk dat ze jouw voorstel wel een goed idee vinden
Heb je voor een hele voedselbank meegenomen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga zo maar de aan pringles beginnen
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je voor een hele voedselbank meegenomen?
"Huuuuuu autorijden wordt voor de eliteeeeeeee"quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'vroeger' was het plan om dan de wegenbelasting af te schaffen. Maar denk dat ze jouw voorstel wel een goed idee vinden
Alle arme kindjes daar die nu verhongerenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
in de regio van Rotterdam zijn nu geen pringles paprika meer te vinden
Dan wil ik ook elite wordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Huuuuuu autorijden wordt voor de eliteeeeeeee"
eten maar croky danquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle arme kindjes daar die nu verhongeren
croky bolognesequote:
Die eten toch alleen maar kip?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle arme kindjes daar die nu verhongeren
EINDELIJK DE RUIMTEquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Huuuuuu autorijden wordt voor de eliteeeeeeee"
Ook lekkerquote:
Ik denk dat ik safe zit hier hoor.quote:
Vroem vroem bitchesquote:
Om Sarah Connor even te citeren 'no one is ever safe'quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik safe zit hier hoor.
Ja, kom je richting het noorden?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om Sarah Connor even te citeren 'no one is ever safe'
quote:
De weg naar de toekomst zal altijd een raadsel zijnquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, kom je richting het noorden?
Eh, boeit ook niet. De kans dat je me platrijdt waar ik doorgaans loop, is nihil.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De weg naar de toekomst zal altijd een raadsel zijn
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De weg naar de toekomst zal altijd een raadsel zijn
Nee we krijgen eerst het Kwartje van Kok terug toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus de wegenbelasting gaat eraf of komt dit er nog bij?
..kwartjes..?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we krijgen eerst het Kwartje van Kok terug toch?
Ik las kwakje en vond het raaaarrrr.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee we krijgen eerst het Kwartje van Kok terug toch?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, boeit ook niet. De kans dat je me platrijdt waar ik doorgaans loop, is nihil.
Ben jij er zo eentje die niet meer op school geleerd heeft wat een stuiver, een dubbeltje of een kwartje is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee joh.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die niet meer op school geleerd heeft wat een stuiver, een dubbeltje of een kwartje is?
quote:
Anatidaephobia moet je niet onderschattenquote:
Dat moest ik ook opzoekenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anatidaephobia moet je niet onderschatten
Collega van mij is ooit een week vermist geweest. Volgens mij was hij ontvoerd of zat in de gevangenis.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Wij gisteren best wel bezorgd, collega was niet op komen dagen terwijl hij een afspraak op kantoor had. Neemt geen telefoon op of niks.
Na anderhalf uur kwam hij zich melden met excuses: Eerst pasje en laptop vergeten, toen terug naar huis gegaan, pasje opgehaald, op kantoor aangekomen, nog steeds laptop vergeten, weer terug naar huis voor de laptop.
Ja, ik vind daar dingen vanMaar goed, is aan teamleider om daar over met hem in gesprek te gaan.
Vandaag, zelfde collega om 13:45: "Jongens ik compenseer even wat uren, prettig weekend daaag"
Nu wil ik toch wel even weten hoe dit zitNa zo'n flater had ik zo'n actie wel even uit mijn hoofd gelaten, maar goed. Wie weet mis ik wat.
Nou ja het is natuurlijk wel een raar verhaal. En OF het is echt waar, lullig genoeg, OF het is een smoesje ter verbloeming van iets NOG kanslozers. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij is ooit een week vermist geweest. Volgens mij was hij ontvoerd of zat in de gevangenis.
Word je warm vanquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:35 schreef Ama het volgende:
Pff straks door de kou naar het station fietsen. FML
Prikt een manager wel doorheen tochquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk wel een raar verhaal. En OF het is echt waar, lullig genoeg, OF het is een smoesje ter verbloeming van iets NOG kanslozers. Denk ik dan.
quote:Nadat de 53-jarige man op 1 mei 2015 brand stichtte op het balkon van zijn huis in Emmen, is de ernstig verwarde Hugo door de politie naar een GGZ-instelling in Assen gebracht. Daar is hij met alleen zijn ondergoed aan en een deken weggelopen.
Misschien was die eenden aan het tellen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Wij gisteren best wel bezorgd, collega was niet op komen dagen terwijl hij een afspraak op kantoor had. Neemt geen telefoon op of niks.
Na anderhalf uur kwam hij zich melden met excuses: Eerst pasje en laptop vergeten, toen terug naar huis gegaan, pasje opgehaald, op kantoor aangekomen, nog steeds laptop vergeten, weer terug naar huis voor de laptop.
Ja, ik vind daar dingen vanMaar goed, is aan teamleider om daar over met hem in gesprek te gaan.
Vandaag, zelfde collega om 13:45: "Jongens ik compenseer even wat uren, prettig weekend daaag"
Nu wil ik toch wel even weten hoe dit zitNa zo'n flater had ik zo'n actie wel even uit mijn hoofd gelaten, maar goed. Wie weet mis ik wat.
quote:Tweehonderd euro extra voor laagste inkomens vanwege hoge energierekening
Ook een keer gehad hier, die zat via Interpol twee weken vast en iemand wist waar hij was.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij is ooit een week vermist geweest. Volgens mij was hij ontvoerd of zat in de gevangenis.
Sorry?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
ja want de rest heeft dr geen last van![]()
Ik heb afgelopen maand 1422 euro betaald aan mijn gas/elektra.quote:
Sterker nog, degenen die het wel kunnen betalen mogen het betalen voor die 800.000quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand 1422 euro betaald aan mijn gas/elektra.
wij mogen gewoon alles zelf betalenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Op naar de schuldsaneringquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij mogen gewoon alles zelf betalen
jezus, wat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik mag dan geen minimaal inkomen hebben. Ik kan dit niet betalen.
Wat voor gesprek?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een deegrollergesprek gekregenMaar het was niet over mijn handelen, dus care
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
watquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een deegrollergesprek gekregen
een deegrollergesprek?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net een deegrollergesprek gekregenMaar het was niet over mijn handelen, dus care
WTF!quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |