SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Een gesprek waarmee ik met de spreekwoordelijke deegroller ervan langs kreegquote:
Haha neequote:Op vrijdag 10 december 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
hoe kom je op zon bedrag? Wietplantage ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Puala op 10-12-2021 15:56:19 ]
is dit een term die in jullie bedrijf standaard is?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Een gesprek waarmee ik met de spreekwoordelijke deegroller ervan langs kreeg
Dan had ze die 1400 euro wel kunnen missenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
hoe kom je op zon bedrag? Wietplantage ofzo?
Jacuzzi 24/7 aan?quote:
Nee, wel bij mij bekend.. mijn bedrijf weet niet eens dat ik dit soort onzin uitkraam, dan stond ik allang buitenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit een term die in jullie bedrijf standaard is?
Tering, zuur zo, zeker als je denkt alles netjes op de rails te hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet ik. Wat mij betreft mogen die aan de hoogste boom.
Hoe?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef Ama het volgende:
Shit had dit eerder gezegd want ik wist per 4 november weg te zijn bij Eneco.
Zoals t er nu naar uit ziet niet of Ama moet wat weten. Alleen maar regeling op regeling op regeling. En ik zie het niet meer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
en je kan niks terug krijgen puala?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel bij mij bekend.. mijn bedrijf weet niet eens dat ik dit soort onzin uitkraam, dan stond ik allang buiten
en contact op nemen met kassa ofzo? Of de consumentenbond?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoals t er nu naar uit ziet niet of Ama moet wat weten. Alleen maar regeling op regeling op regeling. En ik zie het niet meer.
Ik heb Vattenfal toen berichtje gestuurd en eerst kon het pas midden november maar nog keertje gevraagd en gezegd dat ik Eneco geen stuiver gun en toen hebben ze mij op verhuizen gezet en dan kan het altijd per direct (maar werden ze later wel voor op de vinger getikt maar klanten die er al waren mochten blijven).quote:
Ik ben pers aan t benaderen, maar tot op heden hapt er nog geen krant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en contact op nemen met kassa ofzo? Of de consumentenbond?
Oh, dat is wel een goede tip.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:53 schreef Ama het volgende:
Topic op Tweakers goed lezen enz! Daar staan veel tips en heb ik zelf ook veel aan gehad.
ah dat is wel nice. Geen idee dat dat had gekund.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb Vattenfal toen berichtje gestuurd en eerst kon het pas midden november maar nog keertje gevraagd en gezegd dat ik Eneco geen stuiver gun en toen hebben ze mij op verhuizen gezet en dan kan het altijd per direct (maar werden ze later wel voor op de vinger getikt maar klanten die er al waren mochten blijven).Kreeg 3 dagen later ook gewoon eindnota van Eneco van 14 euro ofzo. Dit heb ik allemaal op Tweakers geleerd hoor.
ja heb paar keer wat gelezen in het AD over mensen met hoge rekeningen,.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben pers aan t benaderen, maar tot op heden hapt er nog geen krant.
Ja ik lees elke dag topic op Tweakers en daar heb ik heel veel geleerd en veel rust gevonden ook.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Puala het volgende:
[..]
ah dat is wel nice. Geen idee dat dat had gekund.
Die heb ik ook benaderdquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb paar keer wat gelezen in het AD over mensen met hoge rekeningen,.
Ik heb gister de bedragen gezien die ze nu rekenen voor klanten. Ik vind het echt befuckinglachelijk wat ze ons hebben berekend.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik lees elke dag topic op Tweakers en daar heb ik heel veel geleerd en veel rust gevonden ook.
Zijn vrouw kwam na een aantal dagen wel op kantoor om met de directeur te praten.. Maar hij was van de aardbodem verdwenen nooit opgehelderd waarom dat was.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook een keer gehad hier, die zat via Interpol twee weken vast en iemand wist waar hij was.
Ja gaat ook nergens over want modelcontracten zijn sowieso goedkoper en sowieso zijn alle concurrenten gewoon goedkoper. Vieze naaiers.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gister de bedragen gezien die ze nu rekenen voor klanten. Ik vind het echt befuckinglachelijk wat ze ons hebben berekend.
Door al dit soort verhalen over goedkope aanbieders blijf ik wel fijn bij mijn oude vertrouwde essentquote:
Ik heb te weinig betaald, de curator reageert niet op betalingsregelingen. Wat mij betreft krijgen ze een vervelende soa en aambeien. En kunnen ze fluiten naar hun geld.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:00 schreef Ama het volgende:
Maar ik heb alles wat ik teveel heb betaald aan WE terug weten te halen via de bank.
Oh ja dat kan heel lang duren heb ik gelezen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb te weinig betaald, de curator reageert niet op betalingsregelingen. Wat mij betreft krijgen ze een vervelende soa en aambeien. En kunnen ze fluiten naar hun geld.
De eerste reactie was er binnen 48u "u moet betalen".quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja dat kan heel lang duren heb ik gelezen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:01 schreef Puala het volgende:
[..]
De eerste reactie was er binnen 48u "u moet betalen".
congratu-fucking-lations. Van welk geld?
Ja wat ik zeg het is net de belastingdienst. Als je moet betalen weten ze je te vinden maar als je geld krijgt..quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die moeten mij ook nog geld betalen, maar dat duurt ook lang
Ik las dit even verkeerd denk ikquote:
Ik keek ook al even in mn shirt, maar ze zitten dr nogquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik las dit even verkeerd denk ik
Eigenlijk zou je moeten proberen dit nog te regelen daar https://nl.pepper.com/aan(...)ur-bol-tegoed-220642quote:
Dat kan alleen als je nog geen klant bent volgens mij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je moeten proberen dit nog te regelen daar https://nl.pepper.com/aan(...)ur-bol-tegoed-220642
Ja of het nou over de man van Puala of dat Puala opeens een man is gewordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik las dit even verkeerd denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik keek ook al even in mn shirt, maar ze zitten dr nog![]()
En zover ik weet heb ik geen vent
Mja ook weer zo, heb nog tot januari om over te stappen maar zit al bij Vattenfall helaasquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je nog geen klant bent volgens mij.
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
Dat met maar weer snel zomer mag worden
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:07 schreef Ama het volgende:
Was er nog net snel bij toen ze nog goedkope modelcontracten hadden dus mijn gasprijs is straks 1.25
Ja ik was er best snel bij met overstappen dus ik had nog geluk met goedkope contracten.quote:
Er is geen "man van Puala"quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of het nou over de man van Puala of dat Puala opeens een man is geworden
Vrouw van? Onzijdige van? Apache helicopter van?quote:
Dat is wel nice.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik was er best snel bij met overstappen dus ik had nog geluk met goedkope contracten.
Happy singlequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vrouw van? Onzijdige van? Apache helicopter van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verhuizenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is wel nice.
Ik ben aan het kijken naar een paar opties. Ben er nog niet uit. Het gaat of isoleren/zonnepanelen worden en een hybride warmtepomp. Of bord in de tuin en verhuizen. En daarin zijn ook 2 opties mogelijk om tussen te kiezen. Ben er nog niet uit.
Er zijn mensen die beweren dat dat niet bestaatquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Happy single![]()
Vrouwen zijn leuk om naar te kijken, maar dingen er mee doen in de slaapkamer is niet mijn ding![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:11 schreef Ama het volgende:
Als ik het geld had zou ik het zo kopen.Zonder twijfel.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaai not. Cuz je kan altijd een ander tof huis maken/bouwen
Nou met die huizenprijzen van tegenwoordig is dat net wat minder makkelijkquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Whaai not. Cuz je kan altijd een ander tof huis maken/bouwen
Waarom zou je iemand nodig hebben om gelukkig te kunnen zijn?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat dat niet bestaat
(ik ben niet een van die mensen)
Ik overweeg zelfs dr 2 terug te kopenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou met die huizenprijzen van tegenwoordig is dat net wat minder makkelijk
Nog zo'n FOK!ker hier waar het huis ook van te koop stond/staat volgens mij. Heeft ook een hele reeks hier. Zou ik ook wel per direct kopen, wat een huis.quote:
Heeft deze zoveel overwaardequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik overweeg zelfs dr 2 terug te kopen
Ik weet even zo 123 niet welke je bedoelt. Ben wel benieuwd nu.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog zo'n FOK!ker hier waar het huis ook van te koop stond/staat volgens mij. Heeft ook een hele reeks hier. Zou ik ook wel per direct kopen, wat een huis.Weet zijn username niet meer maar die was ook goed met lampjes hier en daar.
Atmozquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog zo'n FOK!ker hier waar het huis ook van te koop stond/staat volgens mij. Heeft ook een hele reeks hier. Zou ik ook wel per direct kopen, wat een huis.Weet zijn username niet meer maar die was ook goed met lampjes hier en daar.
geen idee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand nodig hebben om gelukkig te kunnen zijn?
oh ja die wist ik. Zijn nieuwe huis is ook vetquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AtmozK&W / Atmoz' Marblelous/Thuisbioscoop/3D-print/klus-topic
Topicreeks: Atmoz' huis: klussen, home automation, audio/video, gadgets, etc... #2 Deze dudequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet even zo 123 niet welke je bedoelt. Ben wel benieuwd nu.
Dat van mij is ook wel verdubbeld in waarde, maar van 2,5 ton koop je helaas geen 2 huizenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Genoeg om een appartement terug te kunnen kopen voor de verhuur
Jaaaquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AtmozK&W / Atmoz' Marblelous/Thuisbioscoop/3D-print/klus-topic
Heb al tijdje niet gekeken maar ik geloof je meteen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:14 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ja die wist ik. Zijn nieuwe huis is ook vet
Als je zelf een hypotheek van 2,5 kan krijgen en je hebt 2,5 overwaarde kan t welquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van mij is ook wel verdubbeld in waarde, maar van 2,5 ton koop je helaas geen 2 huizen
Rijke mensen hier allemaal.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van mij is ook wel verdubbeld in waarde, maar van 2,5 ton koop je helaas geen 2 huizen
Denk niet dat ik zoveel kan krijgenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je zelf een hypotheek van 2,5 kan krijgen en je hebt 2,5 overwaarde kan t wel
Als je nieuwe kozijnen energiebesparend worden en je HR+++ glas wilt kun je ook kijken naar een duurzaamheidslening. Die hebben lagere rentes dan de meeste hypotheken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zoveel kan krijgenMoet wel eens gaan uitzoeken of ik misschien mijn hypotheek kan verhogen voor nieuwe kozijnen.
Kan ik die ook voor mijn dak krijgenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je nieuwe kozijnen energiebesparend worden en je HR+++ glas wilt kun je ook kijken naar een duurzaamheidslening. Die hebben lagere rentes dan de meeste hypotheken.
Mits je aan de voorwaarden voldoet wel, volgens mij moet je alleen 2 maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik die ook voor mijn dak krijgen
Ja ik heb nu nog deels enkelglas en zelfs nog aluminium inzetkozijnen, dus het is al vrij snel duurzamerquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je nieuwe kozijnen energiebesparend worden en je HR+++ glas wilt kun je ook kijken naar een duurzaamheidslening. Die hebben lagere rentes dan de meeste hypotheken.
Laatst keer dat ik keek waren de subsidiepotjes leeg. Maar volgend jaar toch maar eens het dak doen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Mits je aan de voorwaarden voldoet wel, volgens mij moet je alleen 2 maatregelen nemen.
En heb je dan ook weer recht op subsidie
En extreem arme.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rijke mensen hier allemaal.
Dat kan wel maar niet tegen een rentepercentage onder de 2% en dat is wel wat je hebt als je hem via een duurzaamheidslening afsluitquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb nu nog deels enkelglas en zelfs nog aluminium inzetkozijnen, dus het is al vrij snel duurzamer. Maar kan zo'n lening ook bij de bank, mijn hypotheek loopt nog 1,5 jaar en zit nog op 4% nu.
Je zou even bij https://www.energiebespaa(...)parende-maatregelen/ kunnen kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst keer dat ik keek waren de subsidiepotjes leeg. Maar volgend jaar toch maar eens het dak doen.
Dan moet ik eens gaan uitzoeken hoe en wat, financiën zijn nou niet bepaald mijn specialiteitquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kan wel maar niet tegen een rentepercentage onder de 2% en dat is wel wat je hebt als je hem via een duurzaamheidslening afsluit
Oh, wist ik niet.quote:Vandaag is het Paarse Vrijdag. Een dag waarop scholieren door het dragen van de kleur paars op school hun solidariteit tonen met lhbt+'ers.
Als de geschiedenis der Homo Sapiens iets laat zien dan is het wel dat groepen in een uitzonderingspositie plaatsen heel erg goed werkt.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag 1 jaar geleden dat ik Dn Sjef heb laten inslapen...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Er meteen een einde aan maken....quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou je doen als je nog maar een week te leven hebt?
Feestje geven voor mijn vrienden. Afscheid nemen en dat was het dan zo’n beetje. Heb niet echt een bucket list.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Knalfeest geven voor de achterblijversquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vandaag 1 jaar geleden dat ik Dn Sjef heb laten inslapen...![]()
![]()
Het is altijd een mooie dag bij jou of niet?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
Poah wat een mooie dag weer zo.
En het wordt nog een mooier weekend
Zekerquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is altijd een mooie dag bij jou of niet?
Jeeeeej NOG een jaar gekanker op De Verlepte Katerquote:
*Melkboerenhondenhaar-kleurquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opel Astra in een hondenhaarkleur*?
Sommige mensen staat het heel goedquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Melkboerenhondenhaar-kleur
Normaal gesproken als ze contracten niet verlengen zeggen ze dat ruim van te voren dus denk dat het wel oke is?quote:
Als je Frank heet, wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige mensen staat het heel goed
Als je zondag moet werken zeggen ze dat ook niet ruim van te voren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ze contracten niet verlengen zeggen ze dat ruim van te voren dus denk dat het wel oke is?
nee ze hebben gewoon de dienst gecanceld zonder alternatiefquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je zondag moet werken zeggen ze dat ook niet ruim van te voren.
dat is zo meestal zeggeb ze het dan wel vantevoren zodat je iets anders kan zoeken, zit wel goed dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Normaal gesproken als ze contracten niet verlengen zeggen ze dat ruim van te voren dus denk dat het wel oke is?
Denk dat je een erg kneedbare bitterbal voor ze bent. Die hebben ze het liefste.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je een erg kneedbare bitterbal voor ze bent. Die hebben ze het liefste.
ja ze kunnen cancellen wat ze willen, en jij laat het allemaal gebeuren. En als ze verlengen om te voorkomen dat je wat anders gaat zoeken ben je nog blij ookquote:
Super flexibel in te zetten.quote:
Het is en blijft horeca; daar heb je niet altijd zoveel te willen. Zeker niet in deze tijden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze kunnen cancellen wat ze willen, en jij laat het allemaal gebeuren. En als ze verlengen om te voorkomen dat je wat anders gaat zoeken ben je nog blij ook
Hehehehequote:Op vrijdag 10 december 2021 16:52 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/a0ZjDjQ
gelachen
@:ijsdraakje
ja wat moet ik doen dan? Vind niet dat ik dan zelf moet gaan bedelen om werk ofzo toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ze kunnen cancellen wat ze willen, en jij laat het allemaal gebeuren. En als ze verlengen om te voorkomen dat je wat anders gaat zoeken ben je nog blij ook
ja we zijn allemaal wel flexibel trouwens. Maar ze zeggen ook als het gewoon open mag dan is er gewoon voldoende werk en zijn we allemaal nodig. Alleen nu is het wat minder. Maar denk niet dat ik dan weg zou moeten om mijn werk ofzo als ik weg meotquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Super flexibel in te zetten.
Weet niet of het voor anderen daar iets anders is qua uren en contract.
Nou ja je kunt best eens vragen hoe dat nou zit met die minuren natuurlijk, als je er toch een gesprek over hebt. Al lijkt het me op zich vrij duidelijk eigenlijk. Maar goed, ik ben de werkgever nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat moet ik doen dan? Vind niet dat ik dan zelf moet gaan bedelen om werk ofzo toch?
in principe is het zo dat als de werkgever geen uren voor mij heeft dat niet gezien kan worden als min nuren.
Een vriend van mij heeft ook een eigen zaak. Valt niet mee allemaal.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we zijn allemaal wel flexibel trouwens. Maar ze zeggen ook als het gewoon open mag dan is er gewoon voldoende werk en zijn we allemaal nodig. Alleen nu is het wat minder. Maar denk niet dat ik dan weg zou moeten om mijn werk ofzo als ik weg meot
ja komt misschien morgen wel ter sprake. Enige wat ik hoor is dat ze nog over alles in overleg zijn en dat ze de boekhouder alles laten doorrekenen wat betreft de steunmaatregelenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt best eens vragen hoe dat nou zit met die minuren natuurlijk, als je er toch een gesprek over hebt. Al lijkt het me op zich vrij duidelijk eigenlijk. Maar goed, ik ben de werkgever niet
ja ligt net aan de zaak zelf.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ook een eigen zaak. Valt niet mee allemaal.
Met koningsdag?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:01 schreef Puala het volgende:
The streamers gaan weer een concert geven
Valt een beetje buiten het genre dat ik normaal gesproken luisterquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat trok mijn aandacht niet zo tbh.
Samequote:Op vrijdag 10 december 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt een beetje buiten het genre dat ik normaal gesproken luister
quote:
ben ik mee gestopt. Zal er eens wat bij de buurtjes door de bus douwen en that's it.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet mijn kerstpost nog op de brievenbus doenHad nog kerstzegels van 2012
![]()
Het zijn er ook echt maar 6 of zo, dus niet al te gek veel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben ik mee gestopt. Zal er eens wat bij de buurtjes door de bus douwen en that's it.
Ja maar zo zit je in 2054 nog steeds met zegels uit 2012quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn er ook echt maar 6 of zo, dus niet al te gek veel.
Nee, ze zijn nu opquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar zo zit je in 2054 nog steeds met zegels uit 2012
Ik heb alleen 2e kerstdag verplichtingen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
1e kerst naar mn ouders, voor de rest nog geen plannen
geen verplichtingen hier.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen 2e kerstdag verplichtingen.
niet allemaalquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh, e-mail van een ambtenaar?
Dacht dat die allang weekend hadden
druk druk druk :pquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:18 schreef Karzai het volgende:
Met kerst ga ik eten met zus, moe en mij om onze verjaardag te vieren, zijn alledrie op een paar weken tijd jarig
En naar zoutmus met de halve familie op 30 december
nieuwjaar met vrienden
Ja, lekker he?quote:
Je gaat snelquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
geen verplichtingen hier.
wel voor 99% verhuisd nu.. vanavond bij wat instanties doorgeven als ik de fut nog heb
Wel even in het gezicht van de tuincentrum-cavia's gehoest?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Vier soorten Corona opgelopen in het tuincentrum.
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gaat snel![]()
krijgen we nog een fok cribs te zien?
Ze verkopen daar geen beestjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel even in het gezicht van de tuincentrum-cavia's gehoest?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze verkopen daar geen beestjes
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen pitabroodjes voor bij de shoarma.
Helemaal op je plek al?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:23 schreef mschol het volgende:
[..]
geen verplichtingen hier.
wel voor 99% verhuisd nu.. vanavond bij wat instanties doorgeven als ik de fut nog heb
Naan brood?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel naam rood met knoflook.
ik ben nu soort van weg gevlucht hoor van de tering zooiquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je gaat snel![]()
krijgen we nog een fok cribs te zien?
Nee, dat blijktquote:
Top tuincentraquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze verkopen daar geen beestjes
we zijn niet zo kritisch hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nu soort van weg gevlucht hoor van de tering zooi
ik heb filmpje van toen het leeg was, wil ik eerst even beetje bewerken, maarja pc setup is nu in stukjes
nu even opweg om wat dingen uit koelkast te halen en wat servies.quote:
Ik heb woensdag ook nog friet gegetenquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook friet bakken. Gewoon om Puala te narren
Vond je het stresvol?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nu even opweg om wat dingen uit koelkast te halen en wat servies.
bank ook halen en brengen haalde ze niet meer.
bed staat op zn kant en moet ik straks nog even recht zetten
dus helemaal? nee..
grotendeels? jazeker
PATATquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer is positief getest; die zit lekker een weekje op zolder verschanst nu. Heeft die eindelijk eens tijd om te gamen
Zijn ze dan eigenlijk niet te laat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
ze stuurde dus wij moeten zitten ivm met je contract wat afloopt.
dat ga ik nu dan weer over analyseren
een stuk aangeschoten wild?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg morgen jachtschotel a la mama van 4E![]()
ja nou ja het loopt sowieso af maar ze zouden een aanzegboete moeten betalen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze dan eigenlijk niet te laat?
Ik heb straks zoete aardappelfriet, en dat is friet want dat staat op de zakquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
"we moeten zitten ivm met je contract wat afloopt"quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
ze stuurde dus wij moeten zitten ivm met je contract wat afloopt.
dat ga ik nu dan weer over analyseren
nou verder niets maar waaorm niet al appen we moeten zitten vanwge je contract verlengingingquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
"we moeten zitten ivm met je contract wat afloopt"
Ok. Dus niet staan.
Contract wat afloopt. Hij loopt dus niet op.
Dus eh, welke analyse verder?
Ze hadden eerst wel twee cavia's maar die waren niet voor verkoop. Hadden altijd groente en hooi liggen en zaten in een kooi van 120cm geloof ik. Met huisjes enzo. Maar die zijn ondertussen hemelen en ze hebben geen nieuwe genomen.quote:
das kut ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben al een week aan het stressen
en dan dozen die het begeven enzo is gewoon kut
Waarschijnlijk niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou verder niets maar waaorm niet al appen we moeten zitten vanwge je contract verlenginging
Nee niet voor het wel of niet verlengen maar ze zouden wel een aanzegboete moeten betalen mochten ze morgen zeggen dat ze het niet gaan verlengenquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet over nagedacht.
Maar 31 dec toch? Dus ze zijn te laat.
Dat hangt af van de opbouw van je contract.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet voor het wel of niet verlengen maar ze zouden wel een aanzegboete moeten betalen mochten ze morgen zeggen dat ze het niet gaan verlengen
ja het loopt van rechtswege sowieso afquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt af van de opbouw van je contract.
Het kan ook nog zijn dat ze enkel kenbaar moeten maken dat ze willen verlengen en het anders sowieso van rechtswege afloopt.
Dan is er ook geen sprake van een aanzegboete.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het loopt van rechtswege sowieso af
Oke . nou dan lekker gamenquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Volgens mij heeft hij ook zijn booster al gehad.
Nee, een tam koetjequote:
Ah beter, ik heb helaas wel anders gezien, maar gelukkig steeds minder dierenverkoopquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden eerst wel twee cavia's maar die waren niet voor verkoop. Hadden altijd groente en hooi liggen en zaten in een kooi van 120cm geloof ik. Met huisjes enzo. Maar die zijn ondertussen hemelen en ze hebben geen nieuwe genomen.
En als het heet was in de zomer werden ze weggehaald en op een koelere plek gezet, vond ik ook heel netjes.
Alleen jammer dat ze nooit echt goed krokant wordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ga ik morgen eten. Met wat pastinaak en pompoen in de oven
waarom niet?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan is er ook geen sprake van een aanzegboete.
Ja, idd..quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja het loopt sowieso af maar ze zouden een aanzegboete moeten betalen.
ja liefst verlengenquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd..
Wat wil je zelf eigenlijk ? Misschien heb je dat al 3038938x gezegd hier, maar dat heb ik dan even gemist
Geen olie; beetje zout erover. En laatste x minuten nog even op wat hogere temperatuur. Maar zelfs dat is geen garantie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze nooit echt goed krokant worden
Jij hebt toch bij het tekenen akkoord gegeven op 31 dec laatste werkdag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet?
Sinds 1 januari 2015 geldt de aanzegverplichting voor werkgevers bij tijdelijke contracten van zes maanden of langer. Wanneer de werkgever zich hier niet aan houdt, moet hij een aanzegboete betalen. In dit artikel lees je hoe deze boete berekend moet worden.
Berekening aanzegboete
Wanneer de werkgever niet aanzegt, ontvangt de werknemer dus een vergoeding van één maandsalaris. Dit wordt berekend door het op dat moment voor de werknemer geldende bruto uurloon te vermenigvuldigen met de overeengekomen arbeidsduur per maand. Wanneer er geen vaste arbeidsduur per maand is overeengekomen, bijvoorbeeld omdat er sprake is van een oproepcontract op een min/max-contract, dan wordt het loon berekend over het gemiddelde in de twaalf maanden voorafgaand aan het moment waarop de arbeidsovereenkomst eindigt. Als er sprake is van stukloon of provisie wordt het stukloon of de provisie die aan werknemer verschuldigd was in de twaalf maanden voorafgaand aan het moment waarop de arbeidsovereenkomst eindigt, gedeeld door twaalf, eveneens tot het loon gerekend.
Heeft de werkgever te laat aangezegd, dan geldt een pro rata vergoeding: de aanzegboete is dan gelijk aan het salaris over de periode dat de werkgever te laat was met aanzeggen.
https://www.xperthractuee(...)n-je-de-aanzegboete/
ik heb die uitzondering nergesn gelezen?
quote:
Olie zorgt toch juist voor het krokante normaalquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen olie; beetje zout erover. En laatste x minuten nog even op wat hogere temperatuur. Maar zelfs dat is geen garantie.
we hebben ook nog een restaurant binnen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef Puala het volgende:
[..]
In die kouwe kleretent? Je geeft een ander signaal af.
Welkoop heeft een soort tuinhuisje staan met een ren erbij en konijnen uit de opvang erin.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah beter, ik heb helaas wel anders gezien, maar gelukkig steeds minder dierenverkoop
zie nergens staan dat die aanzegboete dan niet geldquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij hebt toch bij het tekenen akkoord gegeven op 31 dec laatste werkdag.
Die zullen zo wel in de kerstverkoop gaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkoop heeft een soort tuinhuisje staan met een ren erbij en konijnen uit de opvang erin.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zullen zo wel in de kerstverkoop gaan
Ja en nee. Die zoete aardappel neemt het eerder op zodra het in de oven gaat en dan krijg je een zompig frietje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Olie zorgt toch juist voor het krokante normaal
verse flappiequote:Op vrijdag 10 december 2021 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zullen zo wel in de kerstverkoop gaan
Ja, dat zijn echt goede ideeën.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkoop heeft een soort tuinhuisje staan met een ren erbij en konijnen uit de opvang erin.
Hmm, zal dat dan straks eens proberenquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja en nee. Die zoete aardappel neemt het eerder op zodra het in de oven gaat en dan krijg je een zompig frietje.
DE WERKGEVER KAN IN HET CONTRACT AL VOLDOEN AAN DE AANZEGVERPLICHTING.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nergens staan dat die aanzegboete dan niet geld
ja dat niet verlengd staat er natuurlijk niet bijquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:43 schreef Puala het volgende:
[..]
DE WERKGEVER KAN IN HET CONTRACT AL VOLDOEN AAN DE AANZEGVERPLICHTING.
Een werkgever kan voorkomen dat hij vergeet zijn werknemers te informeren over het wel of niet voortzetten van het contract door in de arbeidsovereenkomst al te voldoen aan de aanzegverplichting. Daarmee kan een vergoeding voorkomen worden.
Bijvoorbeeld: "Deze arbeidsovereenkomst eindigt op de afgesproken datum van rechtswege en zal niet worden verlengd. Hiermee wordt de arbeidsovereenkomst bij voorbaat aangezegd als bedoeld in artikel 7:668 lid 1 Burgerlijk Wetboek."
Wat jij wilt schat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat niet verlengd staat er natuurlijk niet bij
Ook bij de GGZ hebben ze internetquote:
quote:
eigenlijk bedoel je te zeggen:quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga me er niet mee bemoeien. Even een slice slapp opwarmpizza van gisteren en dan aan de bier
huehue?quote:
Wat hierboven staatquote:
Living the good lifequote:
Ik ook niet, ik ga wel gewoon even in de regen wandelenquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb helemaal niet eens een arbeidsovereenkomst. Een mailtje van de manager "Ja, aangenomen" was genoeg.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb helemaal niet eens een arbeidsovereenkomst. Een mailtje van de manager "Ja, aangenomen" was genoeg.
quote:
Apartquote:
Niet naar de bekende weg vragen aubquote:
ja paar verhuisdozen gamma extra, niet te zwaar gemaakt maar beetje water en ze zijn kutter dan kut.quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das kut ja.
Heb je die dozen er voor gekocht?
toch doe ik hetquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen aub
mja. Heb je nu wel paar dagen vrij om alles uit te pakken?quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja paar verhuisdozen gamma extra, niet te zwaar gemaakt maar beetje water en ze zijn kutter dan kut.
dat is helaas vaker zo met karton en waterquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja paar verhuisdozen gamma extra, niet te zwaar gemaakt maar beetje water en ze zijn kutter dan kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |