quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:01 schreef chufi het volgende:
Kimberley Bos wint in St Moritz beide heats![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ze verstevigd haar leidende positie in de wereldbeker
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk vrij standaard. Martin Haven zit altijd in een commentaarhokje op locatie en vrijwel altijd is er een co-commentator die dat weekeinde zelf ook in actie komt (vaak een man bij de vrouwenwedstrijden en vice versa)quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:27 schreef Remco het volgende:
Bijzonder dat ze dat ook zo midden in het seizoen doet.
Jep! Ze deed het erg goed!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Net de teamwedstrijd gekeken, en helemaal aan het einde zegt Martin Haven: "Hier is Valentina Margaglio, in principe de snelste vrouw in deze wedstrijd, want zij werd tweede bij de vrouwen en de winnares zit hier naast me."
Maakte ONZE Kimberley Bos gewoon haar debuut als co-commentator gisteren, had ik totaal niet door omdat haar Engels zó goed is
Zij mag wel vaker in het commentaarhokje plaats gaan nemen voor de mannenwedstrijden, ze deed het echt heel goed
quote:
quote:Ik heb fouten gemaakt in de eerste heat en die heb ik in de tweede mooi hersteld. Daar moet ik tevreden mee zijn”, keek Kimberley na afloop terug. Maar hoe kwam het dan precies dat het ditmaal misging? “Ik ging heel lekker in de eerste afdaling, tot en met de elfde bocht. Maar daarna ging ik de twaalfde bocht te laat in en dat was me in de trainingen niet overkomen, waardoor ik niet goed anticipeerde en zo net wat te weinig deed om tegen te sturen. Daardoor raakte ik voor de dertiende bocht de kant en werd ik uit het zadel gewipt.”
Kimberley lag daardoor niet meer goed op haar slee. “Ik was daardoor alle snelheid kwijt en ging nog maar 110 kilometer per uur. Het was bizar dat ik nog vijftiende was, vond ik. In de tweede run wilde ik het beter doen en dat is gelukt, al was het nog niet perfect. Ook daar was ik nog net iets te vroeg bij bocht dertien, waardoor ik wat snelheid verloor. Vijfde op het EK en zesde in een World Cup wedstrijd is niet de uitslag waar ik op hoopte, maar het is ook niet dramatisch. De ene wedstrijd is de andere niet. Op die ene fout na blijf ik heel constant sleeën en dat is gewoon goed.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |