Heb je de route vanaf je voordeur nagelopen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Net wat cola gezopen, Durf te wedden dat ik dat bier morgen bij het ontbijt gewoon tegenkom
In het kastje met schoonmaakproducten of ander kastje gezet?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Net wat cola gezopen, Durf te wedden dat ik dat bier morgen bij het ontbijt gewoon tegenkom
Ik moet ze toch bij de scankassa vergeten zijn denk ik. Maar ja de Appie was dus dicht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je de route vanaf je voordeur nagelopen?![]()
Dat doe ik altijd als ik bv sleutels kwijt ben... dan spoel ik ff terug hoe ik binnenkwam.
En kijk ook even voor je voordeur.. misschien neergezet buiten om je sleutel te pakken?
Haha herkenbaar.. daar liggen mijn sleutels ook weleensquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
In het kastje met schoonmaakproducten of ander kastje gezet?
Ik heb m'n portemonnee eens in de koelkast gelegd. Kwam er wel snel achter dat er iets niet goed ging.
Ook gezocht daar jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
In het kastje met schoonmaakproducten of ander kastje gezet?
Ik heb m'n portemonnee eens in de koelkast gelegd. Kwam er wel snel achter dat er iets niet goed ging.
Je moet de cassiere met een bierkegel hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet ze toch bij de scankassa vergeten zijn denk ik. Maar ja de Appie was dus dicht.
Morgen weer bier
Je moet de cassiere met een bierkegel hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet ze toch bij de scankassa vergeten zijn denk ik. Maar ja de Appie was dus dicht.
Morgen weer bier
Ja...brouwen zal zequote:Op vrijdag 10 december 2021 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
Ik nomineer deze voor de volgende proeverij
Inderdaad. Ik zie het ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mankeert weinig aan toch?
Hier ook. Kunnen we nog nabestellen denk je?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien kan @:Prisha de volgende keer gewoon een aanhanger met fusten meenemen. Het is op.
Misschien moeten we haar gewoon een grote zak graan sturen, wat hop erbij ....quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook. Kunnen we nog nabestellen denk je?
Ik had een oma42quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook. Kunnen we nog nabestellen denk je?
Multiquotenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je moet de cassiere met een bierkegel hebben
[..]
Ja...brouwen zal ze![]()
![]()
@:D. Gaan we het nog een keer doen?
Goed ideequote:Op vrijdag 10 december 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar gewoon een grote zak graan sturen, wat hop erbij ....
En then we wait....
Maar eerst nog "hop hop" zeggenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar gewoon een grote zak graan sturen, wat hop erbij ....
En then we wait....
We hebben allemaal 42 denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had een oma42ben bang dat de volgende oma72 wordt of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |