Tof clubje zijn wequote:Op vrijdag 10 december 2021 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind het tof dat jullie een week gewacht hebben met dit biertje.
Hij zwaait terugquote:
Is wel zo gezellig, en we zijn best tof ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik vind het tof dat jullie een week gewacht hebben met dit biertje.
In het utotopic staan we ook.quote:
Zitten we weer, naast elkaar op de kruk .. ik ga er bijna aan wennenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is wel zo gezellig, en we zijn best tof ook
Ergens diep verscholen in het topic...quote:
Wat heb je nu? Koffie met extra cafeïnequote:
En nu kunnen we er gezichten bij denken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zitten we weer, naast elkaar op de kruk .. ik ga er bijna aan wennen
Net wat cola gezopen, Durf te wedden dat ik dat bier morgen bij het ontbijt gewoon tegenkomquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat heb je nu? Koffie met extra cafeïne
Krapjes weer hèquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snel beslissen waar iedereen heen wil.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Grappig hè...quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En nu kunnen we er gezichten bij denken.
Gezellig weer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is inderdaad wel anders nu.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Sorry maar dit getuigt gewoon van een matig inkoopbeleidquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Net wat cola gezopen, Durf te wedden dat ik dat bier morgen bij het ontbijt gewoon tegenkom
Ja inderdaad, en toch herkende ik de meesten redelijk snel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer eens een andere foto dan toffe dierenquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Net wat cola gezopen, Durf te wedden dat ik dat bier morgen bij het ontbijt gewoon tegenkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |