quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze staan erop GoA![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou het zeker proberen.
Geweldige acteur, die Red speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin erg lekker en drie was niet genoeg![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En nu moeten we raden?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:39 schreef Soury het volgende:
espri Van harte !!! Ik heb de pannekoekjes gemaakt. Ga het nog een keer doen. Het eiwit wilde na 20 minuten nog steeds niet stijf worden, toen was ik het zat maar mijn eigen schuld dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin erg lekker en drie was niet genoeg[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Voor een eerste keer top toch
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
espri Van harte !!! Ik heb de pannekoekjes gemaakt. Ga het nog een keer doen. Het eiwit wilde na 20 minuten nog steeds niet stijf worden, toen was ik het zat maar mijn eigen schuld dus.Ziet er alsnog gewoon heel lekker uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin erg lekker en drie was niet genoeg[ link | afbeelding ]
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja als het maar smaakt, dat was wel het geval. Kut YT nu wil ik weer dit makenHet is altijd easy ........quote:
Nou het was wel stijfig na 20 minutenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:48 schreef pullup het volgende:
Zonder dat het eiwit stijf is opgeklopt lukt het natuurlijk nooit
espri Van harte !!! Ik heb de pannekoekjes gemaakt. Ga het nog een keer doen. Het eiwit wilde na 20 minuten nog steeds niet stijf worden, toen was ik het zat maar mijn eigen schuld dus.Dankjewel muisje en ziet er toch lekker uit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin erg lekker en drie was niet genoeg[ link | afbeelding ]
Ik zit te denken om ook een YT kanaal te openen en dan die prima gelukte dingen te laten zien in werkelijkheidquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:58 schreef espri het volgende:
Dat is het mooie van YT 1 keer iets kijken en je krijgt een rits van dat soort dingen, best wel handig.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit te denken om ook een YT kanaal te openen en dan die prima gelukte dingen te laten zien in werkelijkheid
Goed planquote:Op vrijdag 10 december 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit te denken om ook een YT kanaal te openen en dan die prima gelukte dingen te laten zien in werkelijkheid
Ja het is altijd easy terwijl je keuken vol met shit ligt en dan nog is het resultaat een sneue werkelijkheidquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:57 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel muisje en ziet er toch lekker uit hoor.
Gouden idee !quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen!quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat YESGOA staat je wel aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die namen
espri Van harte !!! Ik heb de pannekoekjes gemaakt. Ga het nog een keer doen. Het eiwit wilde na 20 minuten nog steeds niet stijf worden, toen was ik het zat maar mijn eigen schuld dus.Tof! Smaken ze pannekoekachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin erg lekker en drie was niet genoeg[ link | afbeelding ]
Tot zover multiquote
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |