quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit te denken om ook een YT kanaal te openen en dan die prima gelukte dingen te laten zien in werkelijkheid
Ik ben benieuwd. Dat ziet er erg lekker uit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als het maar smaakt, dat was wel het geval. Kut YT nu wil ik weer dit makenHet is altijd easy ........![]()
Ja en makkelijk duhhh............quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Dat ziet er erg lekker uit.
Best wel ...quote:Op vrijdag 10 december 2021 18:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar het zijn toch nog wel wat handelingen.
He's getting closerquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had gisteren een los karretje en bij het terugzetten, deed ik het vast.
Dit muntje kwam er uit. Zou het een teken zijn?![]()
[ afbeelding ]
danku.quote:
[.Dankjewelquote:Op vrijdag 10 december 2021 18:28 schreef Deisyy het volgende:
@:espri gefeliciteerd met je verjaardag
[..]
Ik dank u hartelijk[quote]
Op vrijdag 10 december 2021 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Harte Espri
Ave Koenquote:
quote:
omg ben even in de keukenquote:Op vrijdag 10 december 2021 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als het maar smaakt, dat was wel het geval. Kut YT nu wil ik weer dit makenHet is altijd easy ........![]()
ik wil geestelijke en lichamelijke ruts.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:05 schreef engine het volgende:
Daar is het weekend voor. Even tot ruts komen.
lekker aan het rutsenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn in een sleur beland?
Heerlijkquote:
Ik ben bezig!quote:
We kunnen nog wel wat in elkaar (f)rutselenquote:
Samen in de sleur zitten, dat klinkt in ieder geval beter dan alleen. I'm in!quote:
Cheers, geniet ervan!quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat ik maar eens een flesje wijn open ruts.
quote:
Ik had potdomme wat lekkere Brugse Zot biertjes gekocht voor vanavond maar kan ze niet vindenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan ruts ik mijn glaasje er naast.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:33 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had potdomme wat lekkere Brugse Zot biertjes gekocht voor vanavond maar kan ze niet vinden
Je hebt toch wel heel hard MILJAAR! geroepen he.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had potdomme wat lekkere Brugse Zot biertjes gekocht voor vanavond maar kan ze niet vinden
quote:
Garage? Tuin? Onder je bed?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]Ja echt foetsie, snap er geen hol van
Dat is jammer, want die zijn wel lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Proostquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, wij zitten ook eindelijk rutsig op de bank.
Lekker mutserig Bed and Breakfast kijken.
Proost allen
Gisteren opgezopen misschien?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet vrijwel zeker dat ik ze gewoon bij de snelkassa in mijn tas had gepropt. Alle andere boodschappen vind ik natuurlijk nu wel allemaal terugquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is jammer, want die zijn wel lekker![]()
Heb je muizen?
Cheers oma!quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Proost allen
Cheers!quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Proost allen
Krijg je een Leffe tripwl van mijquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al op?quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
nicequote:Op vrijdag 10 december 2021 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Proost allen
Grmbbbll was het maar zo'n feest.quote:
Avond verziekt, eigenlijk kan je nu wel naar je bedquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet vrijwel zeker dat ik ze gewoon bij de snelkassa in mijn tas had gepropt. Alle andere boodschappen vind ik natuurlijk nu wel allemaal terug![]()
Ik wil bier
Boek een hotelkamer en bel roomservice. Dat is nu nog de enige mogelijkheid om bier te scoren.quote:
Heb je niets anders?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boek een hotelkamer en bel roomservice. Dat is nu nog de enige mogelijkheid om bier te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |