Bedankt, ik zag het niet en doe het eigenlijk ook nooit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:06 schreef pullup het volgende:
Ik deed het openen dan maar
[ afbeelding ]
Niet persequote:
Hoe dat zo? Gaat best lekkerquote:
Ja, van 2 tot 3quote:
Yupquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit zijn toch wel sneue dingen, of niet dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
Dat is best heftig zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Flory het volgende:
Manman, ik heb net 2 nieuwe brillen (computer en multifocaal) en tevens netvliesloslating, het is alles bij elkaar even wennen
Hmm vooral dat laatste klinkt vervelend en lastigquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Flory het volgende:
Manman, ik heb net 2 nieuwe brillen (computer en multifocaal) en tevens netvliesloslating, het is alles bij elkaar even wennen
Oh bah, sterkte daarmee. Dat lijkt me zo eng.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:22 schreef Flory het volgende:
Hé, Sprietjequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hé, Sprietje![]()
![]()
Ook hier van harte![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Het is best lastig inderdaad en vooral vermoeiend.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm vooral dat laatste klinkt vervelend en lastig
Wacht dan ook niet te ;lang hoor, meteen aan de bel hangen als je dat merkt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:31 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Het is best lastig inderdaad en vooral vermoeiend.
Men zegt dat het went![]()
Moet gelijk terug naar de oogarts als ik lichtflitsen zie of andere gekke dingen die toenemen.
Het is nu vooral een waas voor het oog en vliegende dingetjes.
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:30 schreef espri het volgende:
Potjandorie, lees ik net een spoiler op facebook van de Blacklist, domme mensen
Nou ik moest gelijk naar de oogarts dus dat was idd even schrikken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bah, sterkte daarmee. Dat lijkt me zo eng.
Geinigquote:
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:32 schreef espri het volgende:
[..]
Wacht dan ook niet te ;lang hoor, meteen aan de bel hangen als je dat merkt.
De BL, dat er genoeg domme mensen zijn wist ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:33 schreef espri het volgende:
[..]
Wat? Dat er domme mensen zijn of de BL?
Blacklist is één van de beste series die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
De BL, dat er genoeg domme mensen zijn wist ik
Ah het is een seriequote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blacklist is één van de beste series die ik ooit gezien heb.
Hmm die hebben wij geloof ik wel geprobeerd, maar nooit verder gekeken..quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Blacklist
De Blackist is een waanzinnig goede serie wat ik al tijden volg maar nu is dus het spannendste verraden waardoor het voor mij geen zin meer heeft om het verder te volgen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:34 schreef pullup het volgende:
[..]
De BL, dat er genoeg domme mensen zijn wist ik
Ik zou het zeker proberen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm die hebben wij geloof ik wel geprobeerd, maar nooit verder gekeken..
Misschien nog maar eens een poging doen dan.
Ja snapte je post beter toen ik wist dat het een serie wasquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:40 schreef espri het volgende:
[..]
De Blackist is een waanzinnig goede serie wat ik al tijden volg maar nu is dus het spannendste verraden waardoor het voor mij geen zin meer heeft om het verder te volgen.
Precies, en nu ben ik bij het laatste seizoen en is er iets belangrijks dus verraden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Blacklist
Dat is waardeloos. Ik zou toch doorzetten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:41 schreef espri het volgende:
[..]
Precies, en nu ben ik bij het laatste seizoen en is er iets belangrijks dus verraden.
Mwah, heb jij het al uit?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is waardeloos. Ik zou toch doorzetten.
Ik las het in het F1 topic.. nu ook op tvquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit zijn toch wel sneue dingen, of niet dan.
https://www.telegraaf.nl/(...)hende-max-verstappen
quote:
Het journaille van Engeland zijn de grootste hufters die er rond lopenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het in het F1 topic.. nu ook op tv
Best wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het journaille van Engeland zijn de grootste hufters die er rond lopen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |