De daadwerkelijke beslissingen worden toch op de inhoud genomen door de DG/SG, de minister is alleen de kop van jut, dat maakt niet zo heel veel uitquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Blijkt het straks gewoon weer een of andere nietszeggende kneus van de VVD te zijn, zo’n Sander Dekker of Stef Blok.
Al denk ik dat Rutte die post maar wat graag aan een andere partij geeft.
Ja, net zo’n irritante draak als die Pechtold. In elk debat anderen betweterig de maat komen nemen. Nare vent vind ik het.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En een grote engnek. Straks gaan we Hugo nog missen.
Dat kan toch niet joh.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Misschien was het handiger geweest om al het vliegverkeer een tijdje plat te leggen tijdens een zeer ernstige pabdemie.
Tijdje? We zijn al 2 jaar bezig?quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Misschien was het handiger geweest om al het vliegverkeer een tijdje plat te leggen tijdens een zeer ernstige pabdemie.
Het schijnt dat de totaal idiote kreet ‘dansen met janssen’ uit de koker van HdJ persoonlijk komt…quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
De daadwerkelijke beslissingen worden toch op de inhoud genomen door de DG/SG, de minister is alleen de kop van jut, dat maakt niet zo heel veel uit
Heeft een beetje een kop alsof die als kind het leuk vond om kikkers te vangen en dan de pootjes er uit te trekken en vervolgens terug in de sloot te gooienquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, net zo’n irritante draak als die Pechtold. In elk debat anderen betweterig de maat komen nemen. Nare vent vind ik het.
Windvaan, de beste beschrijving van Kuipers die ik tot nu toe heb gezienquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Levi is god in hoogst eigen persoon. Windvaan Kuipers moet je ver van de macht vandaan houden.
18.850 pikquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Het is vandaag 10 december, 2021. De 10e dag van de 12e maand.
Derhalve krijgen we vandaag 2021*10-12=20.198 besmettingen.
Dat is mijn voorspelling en daar moet u het mee doen.
In het begin heeft alles een paar maanden platgelegen. Maar je kan in zo’n geglobaliseerde wereld niet 2 jaar alle grenzen sluiten natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zelfs Rutte schijnt er niets vanaf te hebben geweten. Wat aan het Binnenhof op zichzelf al vrij uniek is, Rutte is het centrum van alles.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de totaal idiote kreet ‘dansen met janssen’ uit de koker van HdJ persoonlijk komt…
Ik denk dat je dat toch even iets anders moet bekijken. Het ziekenhuis wat het tijdens deze pandemie het best geregeld lijkt te hebben is het Erasmus, waar Kuipers de baas is. Hij lijkt in de media een flinke windvaan te zijn, maar bestuurlijk lijkt hij me wel sterk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Levi is god in hoogst eigen persoon. Windvaan Kuipers moet je ver van de macht vandaan houden.
TERRASSEN OPENquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 17.471 nieuw gemelde positieve testen
- 273 nieuwe ziekenhuisopnames
- 52 nieuwe IC-opnames
- 85 nieuwe overlijdens
@Scrummie kom maar even op schoot ouwe reusquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 52 nieuwe IC-opnames
- 85 nieuwe overlijdens
Graag jouw mening hierover @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat toch even iets anders moet bekijken. Het ziekenhuis wat het tijdens deze pandemie het best geregeld lijkt te hebben is het Erasmus, waar Kuipers de baas is. Hij lijkt in de media een flinke windvaan te zijn, maar bestuurlijk lijkt hij me wel sterk.
Overlijdens blijven stijgenquote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 52 nieuwe IC-opnames
- 85 nieuwe overlijdens
Van mijn goede vriend @Lenny_Leonard heb ik andere verhalen gehoord. Iets met een te machtig LCPS dat zijn ziekenhuis structureel voortrekt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat toch even iets anders moet bekijken. Het ziekenhuis wat het tijdens deze pandemie het best geregeld lijkt te hebben is het Erasmus, waar Kuipers de baas is. Hij lijkt in de media een flinke windvaan te zijn, maar bestuurlijk lijkt hij me wel sterk.
Toch is minister zijn voor het overgrote deel mediamanagement.quote:Op vrijdag 10 december 2021 15:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |