(ik ook, maar dat mag je niet verder vertellen hoor)quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:43 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen, maar ik ben stiekem ook een crossfitter.
Er zijn al hordes mensen langer dan 6 maanden geleden geprikt in Nederland. Volgende week is het voor mij zes maanden geleden, maar ik denk niet dat ik dan al op een booster hoef te rekenen, aangezien het geboortejaar van m'n vader nog niet eens aan de beurt is, laat staan dat van mij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we ineens keihard omhoog schieten.. net zoals bij de eerst twee prikken..
Komt dit later zijn overigens niet omdat er 6 maanden tussen de booster en de 2e prik moeten zitten? Want toen waren we ook later dus zien we dat niet nu een beetje terug?
AL maanden geleden is kenbaar gemaakt dat dit niet werkt, en heden al helemaal niet voor de nieuwe variant.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef ThierryPicking het volgende:
Wel zijn er schijnbaar antistoffen cocktails ontwikkeld die je kan geven aan mensen die zelf geen immuunsysteem heeft wat lekker werkt. Er worden tig muizen geinfecteerd en ze pakken dan de beste anti stukjes eruit voor de cocktail
Vind dat wel een juichje waard jaquote:
Ik kijk nog even aan wat we er voor terugkrijgen hoor voor ik juichquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind dat wel een juichje waard ja
Zal er dit weekend een pintje op drinken
Die maken dit weekend een inhaalslag, en zijn maandag weer Nederland gepasseerdquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker dit. Dat Liechtenstein weet ook weer waar het staat.
Ja dat zat ook in mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk nog even aan wat we er voor terugkrijgen hoor voor ik juich
Nu kennelijk weer 14:00uur. Denk omdat dan de Duitse cijfers bekend zijn ofzo?quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu pas? Ik dacht dat je die cijfers voortaan om 13:00 had.
Hij moet rond 13 uur altijd eerst nog pizza's bezorgenquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu pas? Ik dacht dat je die cijfers voortaan om 13:00 had.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nu kennelijk weer 14:00uur. Denk omdat dan de Duitse cijfers bekend zijn ofzo?
Nee, ik had ze vandaag om 12:27.quote:Op vrijdag 10 december 2021 14:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Robert approvesquote:Op vrijdag 10 december 2021 14:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |