SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)![]()
LOL
L1Om je dood te schamen.....quote:12:13 uur - Nederland stijgt naar plek 26 op Europese ranglijst extra prikken
Nederland is opgerukt van de 28e naar de 26e plek op de ranglijst van extra prikken tegen het coronavirus in Europa. Liechtenstein en Roemenië zijn gepasseerd, en eerder was Bulgarije al ingehaald. Het overzicht is vrijdag bijgewerkt door de Europese gezondheidsdienst ECDC.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Alleen het eerste is al het vieren waardquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is vrijdag. We zijn er allemaal nog?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik gok dat Liechtenstein vooral langzaam gaat omdat de mensen daar net zo makkelijk een booster in Zwitserland of Oostenrijk kunnen halen. Wat ik bedoel is: dat ze onderaan de statistieken bungelen, wil niet zeggen dat de bevolking niet gevaccineerd is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:35 schreef deedeetee het volgende:
LOL
L1
[..]
Om je dood te schamen.....
Sowieso natuurlijk een ontzettend a-typisch land met die anderhalve man en een paardenkop die daar wonen.![]()
quote:Nou dan is elke dag feestdag voor mijquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het is vrijdag. We zijn er allemaal nog?![]()
![]()
Tegen de tijd dat wij iedereen geboosterd hebben is de winter wel voorbij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:35 schreef deedeetee het volgende:
LOL
L1
[..]
Om je dood te schamen.....![]()
Het gaat om de 50+ers en daar zit nu behoorlijk tempo in gelukkig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij iedereen geboosterd hebben is de winter wel voorbij.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Lekker dit. Dat Liechtenstein weet ook weer waar het staat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:35 schreef deedeetee het volgende:
LOL
L1
[..]
Om je dood te schamen.....![]()
Vaduz uit, altijd lastig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker dit. Dat Liechtenstein weet ook weer waar het staat.![]()
Waren we godver maar vegan. Dat had veel doden gescheeld en oversterfte.
Moet je als vegan je maaltje eens posten met zonder erbij te vermelden dat je vegan bent. "Hey! Je bent toch vegan??!" You make us do it.Go hard or go home![]()
Ik hoorde net iemand in een podcast zeggen dat Omicron 32 mutaties heeft ten opzicht van 1-2 die Beta en Delta had. Schijnbaar erg schrikken voor de experts![]()
Wel zijn er schijnbaar antistoffen cocktails ontwikkeld die je kan geven aan mensen die zelf geen immuunsysteem heeft wat lekker werkt. Er worden tig muizen geinfecteerd en ze pakken dan de beste anti stukjes eruit voor de cocktail
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Lekker vakantie gevierd op Malta? Wel beetje mosterd na maaltijd ditquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:40 schreef ThierryPicking het volgende:
Ik hoorde net iemand in een podcast zeggen dat Omicron 32 mutaties heeft ten opzicht van 1-2 die Beta en Delta had. Schijnbaar erg schrikken voor de experts![]()
Wel zijn er schijnbaar antistoffen cocktails ontwikkeld die je kan geven aan mensen die zelf geen immuunsysteem heeft wat lekker werkt. Er worden tig muizen geinfecteerd en ze pakken dan de beste anti stukjes eruit voor de cocktail![]()
Dat ik na vandaag 1 maand vakantie hebquote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Huh wat? Nee nooit geweestquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker vakantie gevierd op Malta? Wel beetje mosterd na maaltijd dit
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ik na vandaag 1 maand vakantie heb
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik verwacht dat we ineens keihard omhoog schieten.. net zoals bij de eerst twee prikken..quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik gok dat Liechtenstein vooral langzaam gaat omdat de mensen daar net zo makkelijk een booster in Zwitserland of Oostenrijk kunnen halen. Wat ik bedoel is: dat ze onderaan de statistieken bungelen, wil niet zeggen dat de bevolking niet gevaccineerd is.
Sowieso natuurlijk een ontzettend a-typisch land met die anderhalve man en een paardenkop die daar wonen.
Komt dit later zijn overigens niet omdat er 6 maanden tussen de booster en de 2e prik moeten zitten? Want toen waren we ook later dus zien we dat niet nu een beetje terug?The name is Putler, Vladimir Putler
Forum Opties Forumhop: Hop naar: