Wijze woordenquote:Op zondag 19 december 2021 01:47 schreef Willewa het volgende:
Denk dat mensen hun eigen verwachtingen misschien vaak te hoog liggen door de grote succesjaren (met publiek). Vergelijken met successen doet vaak teleurstellen. Hoeft het niet gelijk een mislukking te zijn natuurlijk ;p
Dat werkte in de nacht echt totaal niet omdat je niks zag.. overdag vond ik dat nog best leuk.quote:Op zondag 19 december 2021 02:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Wijze woorden![]()
Vergeleken met de lifeline-edities is het overigens al snel goed.Een week lang tegen die lopende bruine jassen aankijken, man wat saai was dat.
[ afbeelding ]
Vannacht waren ze niet zo wulps anders.quote:Op zondag 19 december 2021 09:30 schreef Poppejans het volgende:
Ah de loopband terug in het Glazen huis, beter dan die wulpse hupsende dansers
Ik was lekker een lockdownslaapje aan het houden.quote:
Gezellig!quote:
daar word ik niet blij van... thee met een broodjequote:
geen idee ik luister amper naar die reclame onderdelen. eigenlijk heb ik net ook amper wat van Merel gehoord, muziek komt nog net binnenquote:Op zondag 19 december 2021 10:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Gezellig!
Die voice-over van dat stukje dat ze steeds herhalen over het doel van de actie, is dat ingesproken door Loretta Schrijver? Kan ik niks over vinden, maar net dacht ik ineens aan haar.
Croissantjes dan?quote:Op zondag 19 december 2021 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar word ik niet blij van... thee met een broodje
ja dat lussik welquote:
Goed bezug!quote:
Ah, toch nog gevonden. Op haar naam in combinatie met Serious Request is niks te vinden, maar ze doet kennelijk veel voor het WWF:quote:Op zondag 19 december 2021 10:06 schreef Viv het volgende:
Die voice-over van dat stukje dat ze steeds herhalen over het doel van de actie, is dat ingesproken door Loretta Schrijver? Kan ik niks over vinden, maar net dacht ik ineens aan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |