Dat is niet verboden, ik vind het beide walgelijke mensen dus ik ga niet de moeite nemen om te kijken waar het over gaatquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta in deze volledig achter Sander.
Asha is voor vaccinatieplicht, Sander ook maar hij vindt dat zij dit niet moet zeggen omdat ze ranzig dik is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet verboden, ik vind het beide walgelijke mensen dus ik ga niet de moeite nemen om te kijken waar het over gaat.
Moeten er wel mensen komen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn weekend Coco. Hopelijk is er vanavond haxball.
Oke eens met Sander dat Asha d'r klep moet houden. Daar wil ik het bij laten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asha is voor vaccinatieplicht, Sander ook maar hij vindt dat zij dit niet moet zeggen omdat ze ranzig dik is.
Ze zijn ook nog collega's.
Moet er wel animo zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn weekend Coco. Hopelijk is er vanavond haxball.
Mag ik je dan nog wijzen op de Andere tijden van vanavond?quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke eens met Sander dat Asha d'r klep moet houden. Daar wil ik het bij laten.
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik je dan nog wijzen op de Andere tijden van vanavond?
Ja, sorry.quote:
mandquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb gisteren Hamilton gekeken.
Ik dacht dat het zou gaan over HamiltonGOAT. Je weet wel, die gast die komend weekend wereldkampioen zou worden.
Was het een of andere musical. Heel erg gay.
8/10
@:straatcommando. @:nattekat @:kingroland @:ggmm @:zipportal @:maxi-mus @:coco @:pisces29 @:yvonne
Mijn hemel. Dit ga ik allemaal niet lezen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik dacht dat het zou gaan over HamiltonGOAT. Je weet wel, die gast die komend weekend wereldkampioen zou worden.
8/10
@:straatcommando. @:nattekat @:kingroland @:ggmm @:zipportal @:maxi-mus @:coco @:pisces29 @:yvonne
Geen probleem maat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Vanaf maandag weer
@:scrummie bedankt voor het verzorgen van de lunch tijdens mijn afwezigheid
Musicalsquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |