Bij Feyenoord is het Europees meestal thuis winnen van prima tegenstanders met billenknijpen in de laatste tien minuten, en uit op lachwekkende wijze onderuit gaan tegen een club waar de lokale bakker en politieman meespeelt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kan Feyenoord wat beter verliezen omdat ze er wat meer ervaring mee hebben.
Ik ga er wel vanuit dat dit mijn laatste 'laten we gaan lunchen' post was. Vanaf maandag laat ik het weer aan @GGMMquote:
Ga je weer op anoniem dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat dit mijn laatste 'laten we gaan lunchen' post was. Vanaf maandag laat ik het weer aan @:GGMM
Dan ben je ook eigenlijk weer overbodig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat dit mijn laatste 'laten we gaan lunchen' post was. Vanaf maandag laat ik het weer aan @:GGMM
Vooral dat laatste eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het Europees meestal thuis winnen van prima tegenstanders met billenknijpen in de laatste tien minuten, en uit op lachwekkende wijze onderuit gaan tegen een club waar de lokale bakker en politieman meespeelt.
Hallo dan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben je ook eigenlijk weer overbodig.
quote:
Kan @onlogisch je niet weer een ban aansmeren?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een smaad en laster dit. Ik smeer niemand een ban aanquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Kan @:onlogisch je niet weer een ban aansmeren?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh sorry, die indruk kreeg ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een smaad en laster dit. Ik smeer niemand een ban aan
Hier krijg je geen like voor, sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
Gereageerd op een tweetje van Union Berlin
Het zou leuk zijn als mijn vrienden @:maxi-mus en @:onlogisch alvast even een like geven
Nee maat, dit gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
Het zou leuk zijn als mijn vrienden @:maxi-mus en @:onlogisch alvast even een like geven
Ik offer mijzelf wel op. Even zoeken welk account ik kan gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
@Scrummie kan je dit even een like geven uit 'compassion'? Misschien trekt @onlogisch dan eindelijk conclusies.quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Als @:Scrummie je een like gaat geven uit compassion, dan weet je eigenlijk wel dat je tijd er gewoon op zit.
Kan je gewoon compassie zeggen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 12:19 schreef onlogisch het volgende:
Als @:Scrummie je een like gaat geven uit compassion, dan weet je eigenlijk wel dat je tijd er gewoon op zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |