Terwijl dat alleen @Scrummie is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord denken ze ook allemaal dat ze die CL gaan winnen!
Dat idee heb ik altijd wel met Ajax. Ze kunnen heel mooi winnen maar daardoor ook erg lelijk verliezenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je, er zijn er wat die het wat hoog in de bol hebben maar voor mij is het Europese seizoen al geslaagd
Maandag loting maat.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Tja zo gaat dat vrijwel op alle fora.
Maar die zit in een inrichting.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke ook wel schat ik zo in.
Ja de meeste clubs verliezen erg mooi van Getafe. (lol)quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd wel met Ajax. Ze kunnen heel mooi winnen maar daardoor ook erg lelijk verliezen
Insert rollendebabel.gif
Bedoel je de Champions League of de Conference League?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke ook wel schat ik zo in.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bedoel je de Champions League of de Conference League?
In ieder geval, ja.
Jammer dit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Feyenoord denken ze ook allemaal dat ze die CL gaan winnen!
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd wel met Ajax. Ze kunnen heel mooi winnen maar daardoor ook erg lelijk verliezen
Insert rollendebabel.gif
Moet zeggen dat ze nu wel weer aardig goed zijn maar nog niet die onoverwinnelijkheid van die periode 95 hebben, al geniet ik er nu wel meer van want toen leek het normaal, ik weet nu wel beter.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Insert rollendebabel.gif
De laatste tijd post de complete tbs kliniek wel weer mee he?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
De tbs kliniek is in een ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |