SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me ook echt een topbaan voor jou, callcenter spelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net een gesprek door van de Huntgroep (dat is als iemand z'n telefoon niet opneemt, dan komt elk willekeurig telefoontje bij mij terecht.
Weggedrukt, ben geen callcenter.
YOU HAD ONE JOBquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net een gesprek door van de Huntgroep (dat is als iemand z'n telefoon niet opneemt, dan komt elk willekeurig telefoontje bij mij terecht.
Weggedrukt, ben geen callcenter.
Lekker mensen afblaffenquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt een topbaan voor jou, callcenter spelen.
Nou, gelukkig nietquote:
Ja, dan blijft het bij een "ik maak er een notitie van en geef het door" ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker mensen afblaffen
Ik vind het prima om telefoontjes over te nemen van collega's, maar meestal kan ik er geen fuck mee![]()
En ik moet vandaag dingen doen, dus ga maar iemand anders bellen dan 4E
Nee vandaag vrij. morgen sta ik op het rooster om die zaak buiten leeg te halen al heeft ook nog niemand instructies daar over gegeven En zondag is mijn dienst gecanceld en heb niks over een vervangende dienst gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij ook weer een halve dag werken vandaag?
Nou dan moet je iemand anders in laten stellen voor de hunt group DUHquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker mensen afblaffen
Ik vind het prima om telefoontjes over te nemen van collega's, maar meestal kan ik er geen fuck mee![]()
En ik moet vandaag dingen doen, dus ga maar iemand anders bellen dan 4E
En overmorgen komen janken "Huu huu al me heaters zijn gejat boe hoe!"quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
morgen sta ik op het rooster om die zaak buiten leeg te halen
dat zou wat raar zijn fles?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En overmorgen komen janken "Huu huu al me heaters zijn gejat boe hoe!"![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En overmorgen komen janken "Huu huu al me heaters zijn gejat boe hoe!"![]()
Ja dat dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan blijft het bij een "ik maak er een notitie van en geef het door" ofzo.
Nee, dat mag niet. We zitten vast aan bepaalde instellingen, maar soms gaat het niet helemaal goed en krijg ik ook telefoontjes voor een andere afdelingquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moet je iemand anders in laten stellen voor de hunt group DUH
Dat was de garp.quote:
*trekt laatje open*quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
heeft 1 van jullie motivatie en energie over voor me
Niet echt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
Neinquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*trekt laatje open*
nee hier ook op
quote:
jammer, maar bedankt voor het kijken lieverdsquote:
quote:Tiger King: The Doc Antle Story - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze 'Tiger King'-docuserie wordt de eigenaar van een park voor katachtigen, Bhagavan 'Doc' Antle, beschuldigd van seksueel misbruik, geweld en wangedrag.
Nee, helaasquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
Uiterst origineel motief ook wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze weten het wel uit te melken.
[..]
Heb je zo'n zinnelozenbaan of wat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag ik denk drie kwartier werk te doen. Verder uren invullen, declaraties invullen, kijken of mijn verlofaanvraag al goedgekeurd is etc. Ik reken het goedNu al. Alles.
Ik heb me ook niet aan seizoen twee gewaagd, kan me niet voorstellen dat het wat toe te voegen heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij was het 2e seizoen niet zon succes he? Ik heb het niet afgekeken in ieder geval
zinnelozebaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zo'n zinnelozenbaan of wat?
Niet iedereen werkt 13 uur per dagquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"werkt"quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt 13 uur per dag
"Ademt"quote:
Ademen is overrated.quote:
Wordt wel druk aan de plassen danquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we allemaal watervogelteller worden?
Ik adem, dus ik bestaquote:
0 watervogels dus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe;
2 merels
1 soort bruin vliegbeestje
1 koolmees
2 kuteksters
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe;
2 merels
1 koolmees
2 kuteksters
Nee een baan waar ik de hele dag betaald kan fok!kenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merels, musjes, meesjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe;
2 merels
1 koolmees
2 kuteksters
Da's in Nederland ook niet écht een uitdaging.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die zitten wel vlakbij water
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef Haags het volgende:
Ha! Een like van mijn grote vriend @:dud0r . Dat doet mij altijd goed!
Watjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
0 watervogels tot nu toe, ik denk dat het te koud is.
Ik heb reigers en een aalscholver gespot vanmorgen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
bittervogels?quote:
Vleugels uitgeklaptquote:
Die zitten hier ook soms debiel te wezen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb reigers en een aalscholver gespot vanmorgen hoor.
Er zitten hier best veel (zo gek, middenin de polder en naast een meertje), dus soms is het lantaarnpaal na lantaarnpaal met aalscholvers.quote:
IJsvogels dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
zolang je zegt dat het sushi is eet ballie het welquote:
Dat doen ze omdat ze dan beter in het water kunnen kijken naar vis.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ja, en dan ga ik maar een tijdje zo zitten, want ieuw nat."
[ afbeelding ]
Gek genoeg zie ik ze ook veel in mijn oude dorpje en daar is wel water, maar niet al te gek veelquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel (zo gek, middenin de polder en naast een meertje), dus soms is het lantaarnpaal na lantaarnpaal met aalscholvers.
Op een lantaarnpaal ja? Daar zitten ze ook zo op.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze dan beter in het water kunnen kijken naar vis.
quote:De kookaburra, gewone kookaburra of lachvogel (Dacelo novaeguineae) is een ijsvogelsoort.
nee ze creeeren schaduw waardoor de vissen denken nacht toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze dan beter in het water kunnen kijken naar vis.
mooie beestenquote:
Dat zijn dan domme vogelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een lantaarnpaal ja? Daar zitten ze ook zo op.
Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar m'n broer woont aan het water en stuurt soms een foto.quote:
Nee daar werkt het waarschijnlijk wat minder dan allemaal hequote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een lantaarnpaal ja? Daar zitten ze ook zo op.
Nee, ze denken is fissaquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze creeeren schaduw waardoor de vissen denken nacht toch?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je zegt dat het sushi is eet ballie het wel
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar werkt het waarschijnlijk wat minder dan allemaal he
quote:Een bekend beeld: een aalscholver op een paal met gespreide vleugels. Waarom doen aalscholvers dit en waarom doen andere watervogels dit veel minder?
De aalscholver heeft niet zo’n goede waterafstotende vetlaag als de meeste andere watervogels. Daarom moet de aalscholver na elke vissenjacht even in het zonnetje gaan zitten met gespreide vleugels, om te drogen. Dat klinkt vreemd voor een watervogel: een verenkleed dat niet zo goed water afstoot. Maar dit nadeel is ook gelijk een voordeel. Want zo kan deze vogel langer onder water blijven, zonder dat de opwaartse druk (van een waterafstotend verenkleed) het dier naar boven zou werken.
Lantaarnpalen zijn favoriet als droogplek: ze zijn doorgaans makkelijk om aan te vliegen en de lamp biedt een relatief groot oppervlak voor zijn grote zwemvliespoten. En op grote hoogte heeft hij goed zicht op mogelijke vijanden.
quote:
Ik ook! Mooie beestenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het altijd leuk om vanuit de auto roofvogels op paaltjes langs de weg te spotten.
Wat ik ervan begrepen heb is het omdat ze in hun eigen schaduw beter in het water kunnen kijken dan met de reflectie van de lucht. Net als je je hand boven je ogen doet om beter door een raam naar binnen te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze creeeren schaduw waardoor de vissen denken nacht toch?
Ik weet nooit wat wat isquote:
Kerel ook. Komt er een opmerking van "oeh, een <beest>". Ja, gast, ik moet op de weg letten.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het altijd leuk om vanuit de auto roofvogels op paaltjes langs de weg te spotten.
hmmm dacht dat ik dat toch een keer gelezen hadquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is het omdat ze in hun eigen schaduw beter in het water kunnen kijken dan met de reflectie van de lucht. Net als je je hand boven je ogen doet om beter door een raam naar binnen te kunnen kijken.
Wat de vissen er zelf van denken zou je aan US moeten vragen, die weet dat wel.
Ik denk altijd: oh, dat is een buizerd en als het een slank geval is een valk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat wat is
Ook weleens gehad dat ik ergens wandel en dat je er eentje kunt horen en dan zie je ze ook weleens boven een veld cirkelen omdat ze iets zien.
Ik praat vooral een bevriende vogelspotter na.quote:
Ja mijn zus ook. 'DAAR ROOFVOGEL OP DAT PAALTJE KIJK'quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel ook. Komt er een opmerking van "oeh, een <beest>". Ja, gast, ik moet op de weg letten.
Ik haal bunzing en buizerd vaak door elkaar dus ik hou gewoon maar mijn mond.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk altijd: oh, dat is een buizerd en als het een slank geval is een valk.
Slaat helemaal nergens op, maar toch
Dan vindt ze Hoofddorp vast fantastisch.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn zus ook. 'DAAR ROOFVOGEL OP DAT PAALTJE KIJK'
Maar zij is meer van de vogels en weet ook wel wat wat is.
Ze doet het ook met vliegtuigen, vooral als je in de omgeving van Schiphol rijdt. 'KIJK DAAR VLIEGTUIG O WAT LAAG WAAR GAAT IE HEEN OOOOH EASYJET'
en jij maar op de weg letten zodat je niet onder een vrachtwagen komtquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mijn zus ook. 'DAAR ROOFVOGEL OP DAT PAALTJE KIJK'
Maar zij is meer van de vogels en weet ook wel wat wat is.
Ze doet het ook met vliegtuigen, vooral als je in de omgeving van Schiphol rijdt. 'KIJK DAAR VLIEGTUIG O WAT LAAG WAAR GAAT IE HEEN OOOOH EASYJET'
Ja ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik praat vooral een bevriende vogelspotter na.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal bunzing en buizerd vaak door elkaar dus ik hou gewoon maar mijn mond.
Toen we naar Noordwijk gingen reden we langs Schiphol. 'DAAR ZIJN ZE O ER RIJDT ER NET EENTJE OVER DE BRUG O DIE IS GROOT'.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan vindt ze Hoofddorp vast fantastisch.
Dit stukje: https://goo.gl/maps/GG4gYqH5DL6GHoN48quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen we naar Noordwijk gingen reden we langs Schiphol. 'DAAR ZIJN ZE O ER RIJDT ER NET EENTJE OVER DE BRUG O DIE IS GROOT'.
Ik heb een tijdje in Hoofddorp gewerkt en ik moet zeggen dat ik wel wat afgeleid werd door die vliegtuigen als je op een bepaald gedeelte van de snelweg (A4 ?) rijdtquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan vindt ze Hoofddorp vast fantastisch.
A5.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Hoofddorp gewerkt en ik moet zeggen dat ik wel wat afgeleid werd door die vliegtuigen als je op een bepaald gedeelte van de snelweg (A4 ?) rijdt
Ik ben weleens met de auto naar Haarlem geweest, hebben we er misschien wel geredenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit stukje: https://goo.gl/maps/GG4gYqH5DL6GHoN48
die kan maar beter doorroken want in zijn nek is geen plek meerquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ff he. Hoe gaat die nek van die man?Enneh, ik dacht dat je zou aankomen als je stopt met roken?
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)ongeren-een-mijlpaal
[ afbeelding ]
Ja tof is dat. Als je dan op precies het juiste moment eronderdoor rijdt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
A5.Dan rijden ze over je heen.
Whutquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Verder durft ze niet in een vliegtuig te stappen, maar ernaar kijken is geweldig blijkbaar.
Oh ja, dat is wel een stukje verder, want ik ging er voor Hoofddorp afquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
A5.Dan rijden ze over je heen.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NET TE LAAT HIJ IS AL VOORBIJ OMMEGOT
Ja, je ziet er genoeg daar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een stukje verder, want ik ging er voor Hoofddorp afMaar ik zag ze alsnog vliegen (har har)
Hier heeft er een reiger het vandaag weer gezien op het buffet van de vijver bij de buren gemunt, heel de tijd zo'n joekel op de schuttingquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En hartverzakkingen van net-opstijgende reigers.Ineens zo'n lomp ding vlak voor de auto.
Je kan beter mussen hebben ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier heeft er een reiger het vandaag weer gezien op het buffet van de vijver bij de buren gemunt, heel de tijd zo'n joekel op de schutting
Bijna zondagquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Wat moet een mens weer eten he op zon dag
Meesjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan beter mussen hebben ja.
nou het is wel elke ochtend weer een lastige keuze wat te nemenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ontbijt is wel de meest makkelijke maaltijd
Ja die is denk ik de brasems en voorntjes uit de sloten even beu en heeft trek in wat exotische koikarpersquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan beter mussen hebben ja.
Ja, gewoon wat bitterballen met mayoquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ontbijt is wel de meest makkelijke maaltijd
Gewoon een halve bak kwark en een banaan en klaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou het is wel elke ochtend weer een lastige keuze wat te nemen
nee gewoon elke keer hetzelfdequote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou het is wel elke ochtend weer een lastige keuze wat te nemen
nee dat smaakt niet nuquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat bitterballen met mayo
je moet wel een beetje varierenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een halve bak kwark en een banaan en klaar
neequote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Maken jullie ook altijd overal lijstjes voor?
ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het is nog geen 10 uur
Ze moeten we toch een paar minuten in, dus als je nu de AF aanzet zijn ze om tien uur klaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het is nog geen 10 uur
Nee voor niks eigenlijk, soms zou dat wel handig zijn als ik dat wel zou doen maar die loijtjes volg ik toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Maken jullie ook altijd overal lijstjes voor?
moet dat danquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
ik maak alleen maar een lijstjes met wie wat doet in deze sc
Kort lijstje.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
etenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kort lijstje.
Alleen een header zeker.
Nee die heb ik nog niet, m'n koelkast zit vol dankzij Picnic.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:56 schreef bitterbal het volgende:
oh dacht je bedoeld een boodschappenlijstje
Warme dingenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Wat moet een mens weer eten he op zon dag
Lijstjes maken.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier nu deze lijstjes:
Eentje met dingen die vandaag af moeten.
Eentje met dingen die ik deze winter wil doen (musea/tentoonstellingen waar ik naartoe wil, films die ik wil zien)
Eentje met dingen die ik dit weekend moet doen
Eentje met dingen waar ik naar wil kijken bij het tuincentrum straks
En dan m'n agenda met alle deadlines en afspraken enzo.
Dingen afstrepenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijstjes maken.
Lijstjes volgen.
De horrorquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier nu deze lijstjes:
Eentje met dingen die vandaag af moeten.
Eentje met dingen die ik deze winter wil doen (musea/tentoonstellingen waar ik naartoe wil, films die ik wil zien)
Eentje met dingen die ik dit weekend moet doen
Eentje met dingen waar ik naar wil kijken bij het tuincentrum straks
En dan m'n agenda met alle deadlines en afspraken enzo.
Zijn er niet veel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
Nee de meeste doen niet veel meer dan thuis zitten en etenquote:
Etenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee de meeste doen niet veel meer dan thuis zitten en eten
Is er iets anders wat je moet doen in het leven dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
En veel lopenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
moet nog wel even wennen aan je nieuwe UIquote:
jaquote:
neuh niet echt toch.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Is er iets anders wat je moet doen in het leven dan?
jij bent de enige die zoveel looptquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En veel lopen![]()
Om meer te kunnen eten
ja zou fijn zijn als ik weer eens fijn kan slapenquote:
Ben je gauw klaarquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
geen idee, zit geen stappenteller op m'n schoenenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:17 schreef Karzai het volgende:
Na hoeveel stappen zijn jullie schoenen versleten?
Hangt van m'n gewicht af.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:17 schreef Karzai het volgende:
Verzwaringsdeken geprobeerd?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja zou fijn zijn als ik weer eens fijn kan slapen
En verschil in links en rechts.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:19 schreef Karzai het volgende:
Dat is nou interessante informatie en dan per merk schoenen
nee. zou dat kunnen helpen?quote:
mijn linker schoen slijt meer aan de achterkant dan de rechter. ik loop iets scheef als ik daar naar kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En verschil in links en rechts.
Hmm, zit op een ruime 18k per dag en ze gaan ongeveer een half jaartje mee, dus zal zo rond de 300.000 3.000.000 stappen zijn denk ikquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:17 schreef Karzai het volgende:
nulletje erbij misschienquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, zit op een ruime 18k per dag en ze gaan ongeveer een half jaartje mee, dus zal zo rond de 300.000 stappen zijn denk ik
Ohja, 300k zou wel erg weinig zijnquote:
krijg je het van zo'n verzwaarde deken het niet extreem warm?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik slaap wel beter nu ik niet meer onder alleen m'n zomerdekbed lig.
Ik heb nog niet eens een verzwaarde dekenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
krijg je het van zo'n verzwaarde deken het niet extreem warm?
De koude sushi wel, maar de warme 'sushi' nietquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Kan zo op de CV.
- Ik zet anderhalf miljoen stapjes per jaar.
Dan zou ik nog bijna 3x zo veel moeten lopenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Kan zo op de CV.
oh dacht dat je er eentje had. ik heb geen idee onder welk dekbed ik nu lig, denk het lente dekbed.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een verzwaarde dekenMaar dat vroeg ik me dus ook af, in de zomer in elk geval.
Yakitoriquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De koude sushi wel, maar de warme 'sushi' niet
Gyoza, gebakken champignons, loempiaatjes, kleine kipsateetjes, biefblokjes
Hobby's; tippelen, dartelen, lopen, huppelen, rollebollen, schudden, rondfladderen, bewegen, springen, dansen, dartelen, joepen en wandelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Competentie: trippelen
Niet tippelen
Je hebt twee keer dartelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hobby's; tippelen, dartelen, lopen, huppelen, rollebollen, schudden, rondfladderen, bewegen, springen, dansen, dartelen, joepen en wandelen.
Als je een kind van 5 bent.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dartelen is dan ook zoooooo leuk om als hobby te hebben.
Doe er altijd wel een aantal jaar mee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:17 schreef Karzai het volgende:
Slangen, spinnen en kikkers dartelen nooit, ook niet als ze jong zijn, vandaar dat het zulke chagrijnige beesten zijn.quote:
Ja, dat woord zocht ik !quote:
Geīnteresseerd in Joepenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hobby's; tippelen, dartelen, lopen, huppelen, rollebollen, schudden, rondfladderen, bewegen, springen, dansen, dartelen, joepen en wandelen.
quote:
quote:joepen - Werkwoord 1. (inerg) springen, wippen ♢ Waar sommige mannen blind hun jongeheer achterna [[joepen]], volgen veel vrouwen het geld
joepenquote:
quote:2. zaklopen
3. stelen, jatten
♢ Enige weken geleden werd mijn fiets gejoept.
4. (pejoratief) vrijen, neuken
♢ De goudvissen die joepten er hier maar op los, en heel mijne put zat vol goudvis.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Kan zo op de CV.
quote:
Today we learned.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef Karzai het volgende:
Dat woord heb ik nog nooit gehoord of gelezen
Wakker maken danquote:
Ik beloof nietsquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog dagelijks in je spreektaal embedden
De favoriete hobby van VVF.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Van 't weekend ga ik eens lekker een potje joepen bij de Lachende Vis.
quote:
ik ga me vast verstoppenquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe dan maar
@:bitterbal
Welterusten!quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Jasmijnthee en op de verpakking staat dat ik dit 's avonds moet drinken.
YOLOOOOO, drink het lekker in de ochtend bitchessss
Doe niet zo eng.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ho.. ik dacht heel even voor 1 nanoseconde dat het vandaag maandag was.
Ik had er vanmorgen ook even moeite mee.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ho.. ik dacht heel even voor 1 nanoseconde dat het vandaag maandag was.
Kwam ze uit Brabant ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een niet zo snuggere tikje boerse vriendin gehad en die sprak vis als vas uit, enorm sexy.
wat een rebel ben je tochquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb Jasmijnthee en op de verpakking staat dat ik dit 's avonds moet drinken.
YOLOOOOO, drink het lekker in de ochtend bitchessss
Live life to the maxquote:
das geen sushiquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De koude sushi wel, maar de warme 'sushi' niet
Gyoza, gebakken champignons, loempiaatjes, kleine kipsateetjes, biefblokjes
Boeien wie de snelste auto heeftquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)eel-in-training.html
ZO SPANNEND
ik heb er al meer dan een uur opzittenquote:
das ook niet aardigquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangen, spinnen en kikkers dartelen nooit, ook niet als ze jong zijn, vandaar dat het zulke chagrijnige beesten zijn.
Heb het genoteerd jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe dan maar
@:bitterbal
Nee lekkerderquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:54 schreef Karzai het volgende:
Slangen hoeven niet veel te eten, als ze een dikke rat in hun maagje hebben kunnen ze zo een maandje snurken
Bedoel van de winkel he.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb er al meer dan een uur opzitten
Die is toch juist leukquote:
Ik word er kotsmisselijk van.quote:
Oh heb ik geen last vanquote:
Nee omdat je misselijk boven het toilet hangtquote:
Met mn hoofd in de soepquote:
Klopt, maar wel lekker en warmquote:
Hier zit een huehue inquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar wel lekker en warm
*Verslikt zich in de soepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Verslikt zich in de soepJe hebt geen 'speciaal' pakketje via de post van VVF ontvangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik verwacht wel worsten door de brievenbus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt geen 'speciaal' pakketje via de post van VVF ontvangen?
Gaat de bel, staat daar ineens een lachende vis aan de deur, met vieze worst.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verwacht wel worsten door de brievenbus.
Je begint zelf over worsten en 'mosterdsoep'quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit gesprek wordt een beetje raar.
Vind hem niet zo mooi maar 12,50 is ook geen geldquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:11 schreef Karzai het volgende:
12,50, kopen ?
https://www.bedbazaar.nl/product/dekbedovertrek-witte-tijger/
Twee hele normale dingenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint zelf over worsten en 'mosterdsoep'
Ik zou dit wel heel verontrustend vindenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat de bel, staat daar ineens een lachende vis aan de deur, met vieze worst.
Totdat je VVF erbij betrektquote:
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |