SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me ook echt een topbaan voor jou, callcenter spelen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net een gesprek door van de Huntgroep (dat is als iemand z'n telefoon niet opneemt, dan komt elk willekeurig telefoontje bij mij terecht.
Weggedrukt, ben geen callcenter.
YOU HAD ONE JOBquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg net een gesprek door van de Huntgroep (dat is als iemand z'n telefoon niet opneemt, dan komt elk willekeurig telefoontje bij mij terecht.
Weggedrukt, ben geen callcenter.
Lekker mensen afblaffenquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt een topbaan voor jou, callcenter spelen.
Nou, gelukkig nietquote:
Ja, dan blijft het bij een "ik maak er een notitie van en geef het door" ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker mensen afblaffen
Ik vind het prima om telefoontjes over te nemen van collega's, maar meestal kan ik er geen fuck mee![]()
En ik moet vandaag dingen doen, dus ga maar iemand anders bellen dan 4E
Nee vandaag vrij. morgen sta ik op het rooster om die zaak buiten leeg te halen al heeft ook nog niemand instructies daar over gegeven En zondag is mijn dienst gecanceld en heb niks over een vervangende dienst gehoordquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij ook weer een halve dag werken vandaag?
Nou dan moet je iemand anders in laten stellen voor de hunt group DUHquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker mensen afblaffen
Ik vind het prima om telefoontjes over te nemen van collega's, maar meestal kan ik er geen fuck mee![]()
En ik moet vandaag dingen doen, dus ga maar iemand anders bellen dan 4E
En overmorgen komen janken "Huu huu al me heaters zijn gejat boe hoe!"quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
morgen sta ik op het rooster om die zaak buiten leeg te halen
dat zou wat raar zijn fles?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En overmorgen komen janken "Huu huu al me heaters zijn gejat boe hoe!"![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En overmorgen komen janken "Huu huu al me heaters zijn gejat boe hoe!"![]()
Ja dat dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan blijft het bij een "ik maak er een notitie van en geef het door" ofzo.
Nee, dat mag niet. We zitten vast aan bepaalde instellingen, maar soms gaat het niet helemaal goed en krijg ik ook telefoontjes voor een andere afdelingquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moet je iemand anders in laten stellen voor de hunt group DUH
Dat was de garp.quote:
*trekt laatje open*quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
heeft 1 van jullie motivatie en energie over voor me
Niet echt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
Neinquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*trekt laatje open*
nee hier ook op
quote:
jammer, maar bedankt voor het kijken lieverdsquote:
quote:Tiger King: The Doc Antle Story - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze 'Tiger King'-docuserie wordt de eigenaar van een park voor katachtigen, Bhagavan 'Doc' Antle, beschuldigd van seksueel misbruik, geweld en wangedrag.
Nee, helaasquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
Uiterst origineel motief ook wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze weten het wel uit te melken.
[..]
Heb je zo'n zinnelozenbaan of wat?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag ik denk drie kwartier werk te doen. Verder uren invullen, declaraties invullen, kijken of mijn verlofaanvraag al goedgekeurd is etc. Ik reken het goedNu al. Alles.
Ik heb me ook niet aan seizoen twee gewaagd, kan me niet voorstellen dat het wat toe te voegen heeft.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij was het 2e seizoen niet zon succes he? Ik heb het niet afgekeken in ieder geval
zinnelozebaanquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zo'n zinnelozenbaan of wat?
Niet iedereen werkt 13 uur per dagquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"werkt"quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt 13 uur per dag
"Ademt"quote:
Ademen is overrated.quote:
Wordt wel druk aan de plassen danquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we allemaal watervogelteller worden?
Ik adem, dus ik bestaquote:
0 watervogels dus.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe;
2 merels
1 soort bruin vliegbeestje
1 koolmees
2 kuteksters
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe;
2 merels
1 koolmees
2 kuteksters
Nee een baan waar ik de hele dag betaald kan fok!kenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merels, musjes, meesjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Tot nu toe;
2 merels
1 koolmees
2 kuteksters
Da's in Nederland ook niet écht een uitdaging.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die zitten wel vlakbij water
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef Haags het volgende:
Ha! Een like van mijn grote vriend @:dud0r . Dat doet mij altijd goed!
Watjes.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
0 watervogels tot nu toe, ik denk dat het te koud is.
Ik heb reigers en een aalscholver gespot vanmorgen hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
bittervogels?quote:
Vleugels uitgeklaptquote:
Die zitten hier ook soms debiel te wezen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb reigers en een aalscholver gespot vanmorgen hoor.
Er zitten hier best veel (zo gek, middenin de polder en naast een meertje), dus soms is het lantaarnpaal na lantaarnpaal met aalscholvers.quote:
IJsvogels dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
zolang je zegt dat het sushi is eet ballie het welquote:
Dat doen ze omdat ze dan beter in het water kunnen kijken naar vis.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
"Ja, en dan ga ik maar een tijdje zo zitten, want ieuw nat."
[ afbeelding ]
Gek genoeg zie ik ze ook veel in mijn oude dorpje en daar is wel water, maar niet al te gek veelquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten hier best veel (zo gek, middenin de polder en naast een meertje), dus soms is het lantaarnpaal na lantaarnpaal met aalscholvers.
Op een lantaarnpaal ja? Daar zitten ze ook zo op.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze dan beter in het water kunnen kijken naar vis.
quote:De kookaburra, gewone kookaburra of lachvogel (Dacelo novaeguineae) is een ijsvogelsoort.
nee ze creeeren schaduw waardoor de vissen denken nacht toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze dan beter in het water kunnen kijken naar vis.
mooie beestenquote:
Dat zijn dan domme vogelsquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een lantaarnpaal ja? Daar zitten ze ook zo op.
Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar m'n broer woont aan het water en stuurt soms een foto.quote:
Nee daar werkt het waarschijnlijk wat minder dan allemaal hequote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op een lantaarnpaal ja? Daar zitten ze ook zo op.
Nee, ze denken is fissaquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze creeeren schaduw waardoor de vissen denken nacht toch?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
zolang je zegt dat het sushi is eet ballie het wel
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar werkt het waarschijnlijk wat minder dan allemaal he
quote:Een bekend beeld: een aalscholver op een paal met gespreide vleugels. Waarom doen aalscholvers dit en waarom doen andere watervogels dit veel minder?
De aalscholver heeft niet zo’n goede waterafstotende vetlaag als de meeste andere watervogels. Daarom moet de aalscholver na elke vissenjacht even in het zonnetje gaan zitten met gespreide vleugels, om te drogen. Dat klinkt vreemd voor een watervogel: een verenkleed dat niet zo goed water afstoot. Maar dit nadeel is ook gelijk een voordeel. Want zo kan deze vogel langer onder water blijven, zonder dat de opwaartse druk (van een waterafstotend verenkleed) het dier naar boven zou werken.
Lantaarnpalen zijn favoriet als droogplek: ze zijn doorgaans makkelijk om aan te vliegen en de lamp biedt een relatief groot oppervlak voor zijn grote zwemvliespoten. En op grote hoogte heeft hij goed zicht op mogelijke vijanden.
quote:
Ik ook! Mooie beestenquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het altijd leuk om vanuit de auto roofvogels op paaltjes langs de weg te spotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |