quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als ik 2 jaar en 1 maand later geboren was wel.
Dat het onder water sneeuwt enzo?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ze wisselen van thema's in het aquarium. Zal binnenkort wel kerst aquarium zijn
Is ook wel leuk voor die beestjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ze wisselen van thema's in het aquarium. Zal binnenkort wel kerst aquarium zijn
Ik heb 2 axolotl's gehad. Echt leuke beestjes!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook wel leuk voor die beestjes
Kan je er wel war mee dan? Ik bedoel ze liggen volgens mij veel stilquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2 axolotl's gehad. Echt leuke beestjes!
Positief,ik kan niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
Even zelftesten voordat ik met mijn familie een weekendje weg ga
Met die van mij lag er eentje altijd bovenin te chillen terwijl de ander beneden lag. Af en tie zwom die naar boven om ff een hap water te nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je er wel war mee dan? Ik bedoel ze liggen volgens mij veel stil
Moet ie hier komen zeggenquote:
Wel leuk als ze twee verschillende karakters hebben..quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Met die van mij lag er eentje altijd bovenin te chillen terwijl de ander beneden lag. Af en tie zwom die naar boven om ff een hap water te nemen.
Die van mij aten alleen steur-pallets!Het zijn roofvissen, maar bij mij zijn ze in no time hun jacht-instinct verloren en zijn ze bèta woke vegans geworden!
Nee, steur-pallets. Dat bestaat volgens mij uit algen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk als ze twee verschillende karakters hebben..![]()
Aten ze een blaadje sla?
Onderwatervissenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest even op Google zoeken wat voor vissen dat zijn
Ik had er 4 van!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest even op Google zoeken wat voor vissen dat zijn
hoe langer je naar dit gifje kijktquote:
Kennen ze in Groningen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |