daarom heb ik ook een jongere manquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Volwassen worden is nergens voor nodig
Hoeveel jonger dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een jongere man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Volwassen worden is nergens voor nodig
Ik heb wel mijn twijfels gehad of het wel kon.En de eerste keer haar stiefvader ontmoeten was apart.Mijn moeder en vader vonden haar gelijk top.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen hebben wat meer moeite met volwassen worden
ik denk dat jij jonger bent Jochemquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Voordat ik de politie aan mijn deur krijg
38 lentes jongquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Voordat ik de politie aan mijn deur krijg
mijn schoonmoeder vond mij ook niet zo leukquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels gehad of het wel kon.En de eerste keer haar stiefvader ontmoeten was apart.Mijn moeder en vader vonden haar gelijk top.
Jochem doet vals.quote:
De slak van Spongebobquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder vond mij ook niet zo leuk![]()
![]()
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels gehad of het wel kon.En de eerste keer haar stiefvader ontmoeten was apart.Mijn moeder en vader vonden haar gelijk top.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat jij jonger bent Jochem
Schoonmoeder leeft niet meer,jammer wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder vond mij ook niet zo leuk![]()
![]()
Jaquote:
Als ik 2 jaar en 1 maand later geboren was wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jochem ben je nu jonger dan MrsL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |