En anders geeft Connelly wel een DT + 500 seconden pitstraf omdat Verstappen naar zijn 2 schakelde tijdens de race.quote:
michael masiquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En anders geeft Connelly wel een DT + 500 seconden pitstraf omdat Verstappen naar zijn 2 schakelde tijdens de race.
Die is nog enigszins normaal. Te nieuw voor deze titelstrijd, maar daar kan hij weinig aan doen.quote:
Heb je lekker geslapen?quote:
Beetje kort maar wel goed.Heb nog van je gedroomd.quote:
ik hoop een heleboel, maar dat gebeurt allemaal nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik hoop dat Alonso Hamilton van de baan tikt tijdens de race
echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje kort maar wel goed.Heb nog van je gedroomd.
Dat Verstappen genaaid gaat worden, dat weten we wel alvastquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop een heleboel, maar dat gebeurt allemaal niet![]()
zooooo frustrerend!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat Verstappen genaaid gaat worden, dat weten we wel alvast
Dat staat al vast.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat Verstappen genaaid gaat worden, dat weten we wel alvast
Ik vond z'n baard vroeger wel tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke marco?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond z'n baard vroeger wel tof!Polo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke marco?
ooowww borsato
naahhhhh dat hij hem niet in de broek kan houden wisten we al
maar voor welke leeftijdscategorie hij gaat.. ik weet het niet
hoe oud was maan destijds?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef ToT het volgende:
Ah Borsato? Nee die roddels geloof ik echt niet. Anders was er allang wat gebeurd en zou het niet alleen in het roddelcircuit circuleren.
Niet altijd, zeker niet in deze tijd van desinformatie.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou zeggen waar rook is....
Oud genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud was maan destijds?
net 18??
Het gaat over meisjes van The voice kids.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
net 18??
Geen idee, ik hou me sowieso niet bezig met het leven van celebs. Maar volgens de roddels zou hij met de broek naar beneden betrapt zijn , en zouden er opnames zijn van dat hij z'n daden bekend zou hebben. De moeder van zo'n meisje wilde niet dat het publiekelijk zou worden, DUS ging ze naar zo'n roddel-Youtubekanaal of zo.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
net 18??
watquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes van The voice kids.
weet ik.. maar maan heeft hij ook gedipt toch?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat over meisjes van The voice kids.
Dan ben ik ook strafbaar geweest.quote:
Ja die geruchten schijnen ook al jarenlang rond te gaan. Ik las er hier op FOK! een paar maand geleden over, en er waren linkjes naar die roddel-kanalen waar men het er over had.quote:
Mja, toen ik 16 was, zat ik te rommelen met een vrouw van 29. Net zo fout in principe, maar schijnbaar is dat wel ok in de ogen van de meerderheid.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan ben ik ook strafbaar geweest.
Het zijn niet alleen pulp bronnetjes.Mathilde Santing heeft er ook een uitspraak over gedaan.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die geruchten schijnen ook al jarenlang rond te gaan. Ik las er hier op FOK! een paar maand geleden over, en er waren linkjes naar die roddel-kanalen waar men het er over had.
Die Ewbanks zou binnenkort ook besproken worden over soortgelijke dingen.
Zolang het alleen op dat soort pulpbronnetjes besproken wordt, geloof ik er weinig van.
Apart is dat dan,goed punt wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, toen ik 16 was, zat ik te rommelen met een vrouw van 29. Net zo fout in principe, maar schijnbaar is dat wel ok in de ogen van de meerderheid.
Mij hoorde je in ieder geval niet klagen
net zo ergquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, toen ik 16 was, zat ik te rommelen met een vrouw van 29. Net zo fout in principe, maar schijnbaar is dat wel ok in de ogen van de meerderheid.
En het werd zomer?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Rob de Nijs.quote:
hoe oud was jij toen?quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
Soul was ook net 18 toen ik haar leerde kennen.
We schelen 18 jaar.quote:
hoe oud was soul geestelijk... kan nogal een verschil inzittenquote:
Ouder dan ik.Dan kan je wel raden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud was soul geestelijk... kan nogal een verschil inzitten
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ouder dan ik.Dan kan je wel raden.
Inkoppertje.quote:
mannen hebben wat meer moeite met volwassen wordenquote:
daarom heb ik ook een jongere manquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Volwassen worden is nergens voor nodig
Hoeveel jonger dan?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom heb ik ook een jongere man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Volwassen worden is nergens voor nodig
Ik heb wel mijn twijfels gehad of het wel kon.En de eerste keer haar stiefvader ontmoeten was apart.Mijn moeder en vader vonden haar gelijk top.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
mannen hebben wat meer moeite met volwassen worden
ik denk dat jij jonger bent Jochemquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Voordat ik de politie aan mijn deur krijg
38 lentes jongquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Voordat ik de politie aan mijn deur krijg
mijn schoonmoeder vond mij ook niet zo leukquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels gehad of het wel kon.En de eerste keer haar stiefvader ontmoeten was apart.Mijn moeder en vader vonden haar gelijk top.
Jochem doet vals.quote:
De slak van Spongebobquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder vond mij ook niet zo leuk![]()
![]()
Hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn twijfels gehad of het wel kon.En de eerste keer haar stiefvader ontmoeten was apart.Mijn moeder en vader vonden haar gelijk top.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat jij jonger bent Jochem
Schoonmoeder leeft niet meer,jammer wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder vond mij ook niet zo leuk![]()
![]()
Jaquote:
Als ik 2 jaar en 1 maand later geboren was wel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jochem ben je nu jonger dan MrsL?
Zegt dat Eli een jongen is.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als ik 2 jaar en 1 maand later geboren was wel.
quote:
Dat het onder water sneeuwt enzo?quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ze wisselen van thema's in het aquarium. Zal binnenkort wel kerst aquarium zijn
Is ook wel leuk voor die beestjesquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ze wisselen van thema's in het aquarium. Zal binnenkort wel kerst aquarium zijn
Ik heb 2 axolotl's gehad. Echt leuke beestjes!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook wel leuk voor die beestjes
Kan je er wel war mee dan? Ik bedoel ze liggen volgens mij veel stilquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 2 axolotl's gehad. Echt leuke beestjes!
Positief,ik kan niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
Even zelftesten voordat ik met mijn familie een weekendje weg ga
Met die van mij lag er eentje altijd bovenin te chillen terwijl de ander beneden lag. Af en tie zwom die naar boven om ff een hap water te nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je er wel war mee dan? Ik bedoel ze liggen volgens mij veel stil
Moet ie hier komen zeggenquote:
Wel leuk als ze twee verschillende karakters hebben..quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Met die van mij lag er eentje altijd bovenin te chillen terwijl de ander beneden lag. Af en tie zwom die naar boven om ff een hap water te nemen.
Die van mij aten alleen steur-pallets!Het zijn roofvissen, maar bij mij zijn ze in no time hun jacht-instinct verloren en zijn ze bèta woke vegans geworden!
Nee, steur-pallets. Dat bestaat volgens mij uit algen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk als ze twee verschillende karakters hebben..![]()
Aten ze een blaadje sla?
Moest even op Google zoeken wat voor vissen dat zijnquote:
Onderwatervissenquote:Op vrijdag 10 december 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest even op Google zoeken wat voor vissen dat zijn
Ik had er 4 van!quote:Op vrijdag 10 december 2021 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moest even op Google zoeken wat voor vissen dat zijn
Joh je meent hetquote:
hoe langer je naar dit gifje kijktquote:
Kennen ze in Groningen niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |