Is hij nog steeds met dezelfde vriendin?quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en Twan blijft thuis, die vindt het wel leuk om een kerstboom te hebben.Als we terugkomen alles maar opruimen. We hebben ook heel veel andere kerstversiering in de woonkamer, keuken, gang en buiten.
quote:
Foo Fighters - Everlongquote:
Ja, al ruim 3 jaar nu. Ze hebben het zelfs over samenwonen over ongeveer 2 jaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Is hij nog steeds met dezelfde vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Ach ja, Foo Fighters is niet mijn bandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
op fok wel in elk geval.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja, Voila als hoge nieuwe was wel te radenToch vaker op gestemd dan op Maneskin dus
Wat mij betreft ook mooier dan Maneskin.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja, Voila als hoge nieuwe was wel te radenToch vaker op gestemd dan op Maneskin dus
+1quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, Foo Fighters is niet mijn band
anders, maar beide goedquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook mooier dan Maneskin.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef peaceman het volgende:
8 keer genoemd, met een nieuwe binnenkomer erbij:The Blower's Daughter heb ik ook pas recent ontdekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Accidental babies is nog mooierquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
The Blower's Daughter heb ik ook pas recent ontdekt.
Eens ja. Vond de Finse rock op het ESF dit jaar ook beter dan Maneskinquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook mooier dan Maneskin.
Ook eens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eens ja. Vond de Finse rock op het ESF dit jaar ook beter dan Maneskin
Was dat Linkin Park Light?quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eens ja. Vond de Finse rock op het ESF dit jaar ook beter dan Maneskin
Dat ga ik eens luisteren dan. Zegt me zo nog even niks.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Accidental babies is nog mooier
heb ik wel eens gedraaid...quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ga ik eens luisteren dan. Zegt me zo nog even niks.
Wellicht ken ik het ook wel als ik het hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |