ai daar heb je eigenlijk rustige, geduldige muziek bij nodig, niet ace of spadesquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:25 schreef livelink het volgende:
Ondertussen ben ik met mijn minst favoriete kerstklus bezig: de lampjes ontrafelen
Toch gelukt, maar met het testen brandden ze niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ai daar heb je eigenlijk rustige, geduldige muziek bij nodig, niet ace of spades
Dat maakt het iets beter, ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:40 schreef peaceman het volgende:
gelukkig nu een uitvoering met zang he @:livelink
Oepsquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch gelukt, maar met het testen brandden ze niet.
en wie wint er?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:40 schreef zorro28 het volgende:
De kat en ik willen allebei in hetzelfde hoekje van de bank zitten
Nee, ze liggen nu bij de spullen om in te leveren bij de vaalt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
OepsHeb je ze inmiddels brandend?
hoe dik is die kat?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De kat, omdat ie z'n kont er gewoon tussen drukt
Uit z'n creatieve tijd toen hij nog bij Lisa wasquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:48 schreef peaceman het volgende:
Hoewel ik accidental babies mooier vind, is dit ook wel prachtig
je hebt dus niet echt overwicht...quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon normaal, hij is gewoonnaar mij toe.
Alleen als het moetquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hebt dus niet echt overwicht...
heeft duidelijk indruk op je gemaakt (en logisch ook)quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben dus al zo oud dat ik me Oost- en West-Berlijn nog goed kan herinneren. Ik was een jaar of 9, 10 toen ik met mijn ouders een weekje in West-Berlijn op vakantie waren. We zijn toen ook een dagje naar Oost-Berlijn geweest. Vervreemdende ervaring. Ten eerste uren wachten in een overvolle hal om Oost-Berlijn in te mogen. Je moest wachten tot je naam werd omgeroepen, dus iedereen was stil omdat je anders je naam niet hoorde. Nadat je naam was omgeroepen moest je verplicht West-Duitse marken wisselen in Oost-Duitse marken. Dat geld moest je uitgeven, want je mocht het niet terug nemen naar West-Duitsland. Alleen viel er echt niks uit te geven in Oost-Berlijn. Zeer deprimerende omgeving, met soldaten op elke hoek, leek het. Je voelde je er echt onveilig. Mijn broertje riep poef-poef naar zo'n gewapende soldaat en mijn vader moest echt heel formeel excuses aanbieden en alles op alles zetten om dat weer goed te maken![]()
Dit hele verhaal dus nog nav het nummer van Klein Orkest.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ze liggen nu bij de spullen om in te leveren bij de vaalt.
Ik heb vast nog wel ergens lampjes liggen.
Indrukwekkend...quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben dus al zo oud dat ik me Oost- en West-Berlijn nog goed kan herinneren. Ik was een jaar of 9, 10 toen ik met mijn ouders een weekje in West-Berlijn op vakantie waren. We zijn toen ook een dagje naar Oost-Berlijn geweest. Vervreemdende ervaring. Ten eerste uren wachten in een overvolle hal om Oost-Berlijn in te mogen. Je moest wachten tot je naam werd omgeroepen, dus iedereen was stil omdat je anders je naam niet hoorde. Nadat je naam was omgeroepen moest je verplicht West-Duitse marken wisselen in Oost-Duitse marken. Dat geld moest je uitgeven, want je mocht het niet terug nemen naar West-Duitsland. Alleen viel er echt niks uit te geven in Oost-Berlijn. Zeer deprimerende omgeving, met soldaten op elke hoek, leek het. Je voelde je er echt onveilig. Mijn broertje riep poef-poef naar zo'n gewapende soldaat en mijn vader moest echt heel formeel excuses aanbieden en alles op alles zetten om dat weer goed te maken![]()
Dit hele verhaal dus nog nav het nummer van Klein Orkest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |