SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Uitslapen wilde vandaag niet lukken. Dus toch maar vroeg opgestaan.
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag gevulde speculaas:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Heb je de helpdesk mevrouw weer zo lang aan het (telefoon)lijntje gehouden ?quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:53 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen weer KPN monteur, mobiel haalt via de WIFI 850 mbit volgens speedtest maar de PC komt niet ver boven de 200 mbit.
Klantenservice en techdesk kwamen er niet uit.
PC zou het aan moeten kunnen cat 5e kabel zou ook zat moeten zijn.
Raadsels raadsels raadsels.
Als je mobiel 850 haalt, is het modem je probleem niet en levert kpn gewoon wat ze moeten leveren. Je zegt dat je pc en kabel het aan moeten kunnen maar dat zijn aannames dat moet je zeker weten. Denk eerder dat daar juist de bottleneck zit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:53 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen weer KPN monteur, mobiel haalt via de WIFI 850 mbit volgens speedtest maar de PC komt niet ver boven de 200 mbit.
Klantenservice en techdesk kwamen er niet uit.
PC zou het aan moeten kunnen cat 5e kabel zou ook zat moeten zijn.
Raadsels raadsels raadsels.
Nu meneer, dat ging sneller.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je de helpdesk mevrouw weer zo lang aan het (telefoon)lijntje gehouden ?
Helpdesk mevrouw had het een keer eerder meegemaakt, snapte het ook niet, maar als het dan bij haar gepasseerd is hoort ze verder ook niks meer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je mobiel 850 haalt, is het modem je probleem niet en levert kpn gewoon wat ze moeten leveren. Je zegt dat je pc en kabel het aan moeten kunnen maar dat zijn aannames dat moet je zeker weten. Denk eerder dat daar juist de bottleneck zit.
Maar heb je überhaupt al een andere kabel geprobeerd? Dat is namelijk het eerste wat ik zou doen als de snelheid van wifi hoger ligt dan het bekabeld netwerk.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Helpdesk mevrouw had het een keer eerder meegemaakt, snapte het ook niet, maar als het dan bij haar gepasseerd is hoort ze verder ook niks meer.
Elders werd ook al electro magnetische storing gemeld, adapters liggen er uit.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:49 schreef just me het volgende:
Net zoals het haperen van mijn tv ook niet de schuld van mijn provider was. Maar van het nieuwe lampje dat ik gekocht heb. Doe ik het knippertje van de lamp aan dan krijg ik haperingen,lampje uit, geen haperingen. Ben ik zelf achtergekomen
Ja, hij meet ook of hij de snelheid haalt die hij moet halen... En die snelheid is hoog genoeg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:48 schreef Rafeiro het volgende:
Monteur keek ook alleen maar op zijn tablet via WIFI.
Dat heeft alleen effect op je wifi (zet een dekt telefoon ook nooit vlak naast je modem) . Je kabels zijn shielded (of zouden dat in elk geval moeten zijn, anders andere kabels halen) en daar heeft elektromagnetische straling weinig tot geen effect op.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Elders werd ook al electro magnetische storing gemeld, adapters liggen er uit.
Doet niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |