Ja langs .... niet binnenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar je ouders komen ook nooit een keer langs bijvoorbeeld?
Is wel kwaliteitsspul.Ik wil de steakmessen ook nog.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het deed mij wat goedkoop aan, maar wie weet. Fresh, hoe bevalt het?
Doe niet zo eng man!! Neem die vraag terug!!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
En het bezoek moet op de grond zitten?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bezoek dus eigenlijk komt hier nooit iemand. Ik heb bijvoorbeeld ook maar één stoel.
Nee. M'n moeder probeert het wel ooit maar ondertussen weet ze ook wel dat ze niet welkom isquote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha nouja ook prima tochquote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. M'n moeder probeert het wel ooit maar ondertussen weet ze ook wel dat ze niet welkom is![]()
Ze wonen vijf minuten verderop en ik kom daar wel bijna dagelijks
Ik wou dat de mijne het nog konden.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
"goh je ouders komen vast wel af en toe je bezoeken, keileuk toch?"
Man3 hoe durft ie.
Pcies, ze hebben voor ons gezorgd tot we uit huis gingen en dan is het wel klaar hoor. Niks geen telefoontje of bezoekjes, gewoon niet. Hooguit ff uit beleefdheid zwaaien als ik langsrij of zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Zou wel heel raar zijn wanneer mijn ouders voor de deur staan.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat de mijne het nog konden.
Zoiets dus.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ze leven niet meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pcies, ze hebben voor ons gezorgd tot we uit huis gingen en dan is het wel klaar hoor. Niks geen telefoontje of bezoekjes, gewoon niet. Hooguit ff uit beleefdheid zwaaien als ik langsrij of zo.
Is okee.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In jullie geval niet en dat had ik al wel door hoor, gecondoleerd
We hebben jou nog.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In jullie geval niet en dat had ik al wel door hoor, gecondoleerd
Dingen gebeuren en lol moeten we hebben.quote:
Ik denk dat dat normaal is, en tuurlijk heb ik dat ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn ouders tikken over een paar jaar de 70 aan. Heb eigenlijk een diepe angst dat ze elk moment kunnen overlijden. Hebben/hadden jullie dat?
Dat is mooi gezegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dingen gebeuren en lol moeten we hebben.![]()
![]()
Mijn moeder 64,totaal onverwacht.Mijn vader een jaar later,68.Die voelde ik aankomen,kort ziekbed en weg.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn ouders tikken over een paar jaar de 70 aan. Heb eigenlijk een diepe angst dat ze elk moment kunnen overlijden. Hebben/hadden jullie dat?
Maar 70 is best jong nog toch? Mijn ouders gaan ook richting de 70 maar leven gezond. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze er nog wel even zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Jaquote:
dat is heel jongquote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder 64,totaal onverwacht.Mijn vader een jaar later,68.Die voelde ik aankomen,kort ziekbed en weg.
Suzi.quote:
Ja mijn ouders zijn redelijk gezond. Maar mijn grootouders zijn wel rond de 70 overleden. Op 1 oma na die richting de 100 gaatquote:Op donderdag 9 december 2021 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maar 70 is best jong nog toch? Mijn ouders gaan ook richting de 70 maar leven gezond. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze er nog wel even zijn.
Ze gaan zo nog samen vinyl draaien dus denk dat het wel veranderd. Al hoeft dat van mij nietquote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blijft dit zo, want dan gaat hij echt uit hoor.
mijn moeder gaat nog net maar m'n pa zou ietwat apart zijn jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is lastig te zeggen, 70 is een mooie leeftijd. Geniet van de tijd die je met ze hebt.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Spannende smaakcombinaties
Ontdek zelf welke smaak popcorn jij het lekkerst vindt, hier alvast wat suggesties voor smaakcombinaties:
Ahornsiroop & spek
Chocolade & chilipoeder
Gezouten karamel & chocolade
Furikake (Japans kruidenmengsel)
Harissa
Italiaanse kruiden & tomatenpuree
Kaas & uienpoeder
Limoen & chilisaus
Paprikapoeder
Pesto
Pindakaas
Poedersuiker & kaneel