Heer GG.quote:
Weet ik nog niet,ik wil Mario en Chufi eigenlijk niet storen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die FreshFruit. Vannacht weer punten?
Of ze drukken op een knop op het dashboard, de achterdeuren klikken op slot en ze rijden pijlsnel (zonder richting aan te geven) naar het dichtsbijzijnde politiebureau.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]de prijzen worden dan opeens opvallend laag
Echt wel, net nog ingewisseld voor een theedoekensetquote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar hier krijg je geen punten wat is er mis met jullie?
Je ging toch voor de pannenset van Appie?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt wel, net nog ingewisseld voor een theedoekenset
Bestekset momenteel. Jan Linders heeft pannen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je ging toch voor de pannenset van Appie?
Of wat was het, bestekset?
@Mrsloveable heeft nog bestekzegelsquote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Bestekset momenteel. Jan Linders heeft pannen.
Ohquote:Op donderdag 9 december 2021 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt wel, net nog ingewisseld voor een theedoekenset
Speciaal voor kerst.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gebruik je die al of is die voor kerst?
Wel handig om een paar extra pannen hebben voor als er eentje in de hofvijver valtquote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb gewoon al bestek, en pannen. dus ik spaar er nooit voor
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel handig om een paar extra pannen hebben voor als er eentje in de hofvijver valt
Het stond hier op een tafel speciaal uitgestald waar je dan voor zou sparen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
Lul.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel handig om een paar extra pannen hebben voor als er eentje in de hofvijver valt
En bijbetalen ....quote:Op donderdag 9 december 2021 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het stond hier op een tafel speciaal uitgestald waar je dan voor zou sparen.
Maar dan moet je voor honderden euro's bij Appie hebben gekocht, wil je dat halen.
ja ook dat nog inderdaad. ik heb toevallig laatst heel veel "nieuw" bestek gekregen. die hadden dubbel gekocht en gingen tijdje later samenwonen en toen hadden ze alles dubbel. heb ik er wat van gekregenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het stond hier op een tafel speciaal uitgestald waar je dan voor zou sparen.
Maar dan moet je voor honderden euro's bij Appie hebben gekocht, wil je dat halen.
Ik heb van de meeste dingen gewoon 1tje. één mes, één vork enz. En meer wil ik er ook niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
af en toe wel handig als er iemand wil blijven eten ofzoquote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb van de meeste dingen gewoon 1tje. één mes, één vork enz. En meer wil ik er ook niet.
Dat is zo maar het is geen rotzooi wat ze aanbieden toch? Niet dat ik ergens voor spaar hoor, alhoewel ik wel mijn AH besteksetzegels weggeef aan mijn makker en zijn dinnetje.quote:
3 vorken, 1 mes, 2 lepels, 20 theelepels zoiets?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ook dat nog inderdaad. ik heb toevallig laatst heel veel "nieuw" bestek gekregen. die hadden dubbel gekocht en gingen tijdje later samenwonen en toen hadden ze alles dubbel. heb ik er wat van gekregen
Ik heb van alles zes, wat inderdaad wel eens mensen die mee-eten, of een keer geen afwassen/vaatwasser.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb van de meeste dingen gewoon 1tje. één mes, één vork enz. En meer wil ik er ook niet.
Zeker is het geen rotzooi. Maar je moet die spullen maar net nodig hebben; en het geld ervoor over ....quote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is zo maar het is geen rotzooi wat ze aanbieden toch? Niet dat ik ergens voor spaar hoor, alhoewel ik wel mijn AH besteksetzegels weggeef aan mijn makker en zijn dinnetje.
ja dat lijkt wel op bestekquote:Op donderdag 9 december 2021 22:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
3 vorken, 1 mes, 2 lepels, 20 theelepels zoiets?
Ik heb geen idee. Het deed mij wat goedkoop aan, maar wie weet. Fresh, hoe bevalt het?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is zo maar het is geen rotzooi wat ze aanbieden toch? Niet dat ik ergens voor spaar hoor, alhoewel ik wel mijn AH besteksetzegels weggeef aan mijn makker en zijn dinnetje.
Jij hebt een lege bestekla. Pozza eet je uit je handen.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
af en toe wel handig als er iemand wil blijven eten ofzo
gebeurd mij niet zovaak, maar soms komt het voor
Ik houd niet zo van bezoek dus eigenlijk komt hier nooit iemand. Ik heb bijvoorbeeld ook maar één stoel.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
af en toe wel handig als er iemand wil blijven eten ofzo
gebeurd mij niet zovaak, maar soms komt het voor
ja!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt een lege bestekla. Pozza eet je uit je handen.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bezoek dus eigenlijk komt hier nooit iemand. Ik heb bijvoorbeeld ook maar één stoel.
Ja en de bak nasi zo direct uit de ping op tafel, eten uit het bakkie. Scheelt weer een bord.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt een lege bestekla. Pozza eet je uit je handen.
maar je ouders komen ook nooit een keer langs bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bezoek dus eigenlijk komt hier nooit iemand. Ik heb bijvoorbeeld ook maar één stoel.
Ja langs .... niet binnenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar je ouders komen ook nooit een keer langs bijvoorbeeld?
Is wel kwaliteitsspul.Ik wil de steakmessen ook nog.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het deed mij wat goedkoop aan, maar wie weet. Fresh, hoe bevalt het?
Doe niet zo eng man!! Neem die vraag terug!!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
En het bezoek moet op de grond zitten?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. M'n moeder probeert het wel ooit maar ondertussen weet ze ook wel dat ze niet welkom isquote:Op donderdag 9 december 2021 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha nouja ook prima tochquote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Nee. M'n moeder probeert het wel ooit maar ondertussen weet ze ook wel dat ze niet welkom is![]()
Ze wonen vijf minuten verderop en ik kom daar wel bijna dagelijks
Ik wou dat de mijne het nog konden.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
"goh je ouders komen vast wel af en toe je bezoeken, keileuk toch?"
Man3 hoe durft ie.
Pcies, ze hebben voor ons gezorgd tot we uit huis gingen en dan is het wel klaar hoor. Niks geen telefoontje of bezoekjes, gewoon niet. Hooguit ff uit beleefdheid zwaaien als ik langsrij of zo.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Zou wel heel raar zijn wanneer mijn ouders voor de deur staan.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou dat de mijne het nog konden.
Zoiets dus.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ze leven niet meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pcies, ze hebben voor ons gezorgd tot we uit huis gingen en dan is het wel klaar hoor. Niks geen telefoontje of bezoekjes, gewoon niet. Hooguit ff uit beleefdheid zwaaien als ik langsrij of zo.
Is okee.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In jullie geval niet en dat had ik al wel door hoor, gecondoleerd
We hebben jou nog.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In jullie geval niet en dat had ik al wel door hoor, gecondoleerd
Dingen gebeuren en lol moeten we hebben.quote:
Ik denk dat dat normaal is, en tuurlijk heb ik dat ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn ouders tikken over een paar jaar de 70 aan. Heb eigenlijk een diepe angst dat ze elk moment kunnen overlijden. Hebben/hadden jullie dat?
Dat is mooi gezegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dingen gebeuren en lol moeten we hebben.![]()
![]()
Mijn moeder 64,totaal onverwacht.Mijn vader een jaar later,68.Die voelde ik aankomen,kort ziekbed en weg.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn ouders tikken over een paar jaar de 70 aan. Heb eigenlijk een diepe angst dat ze elk moment kunnen overlijden. Hebben/hadden jullie dat?
Maar 70 is best jong nog toch? Mijn ouders gaan ook richting de 70 maar leven gezond. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze er nog wel even zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Jaquote:
dat is heel jongquote:Op donderdag 9 december 2021 22:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn moeder 64,totaal onverwacht.Mijn vader een jaar later,68.Die voelde ik aankomen,kort ziekbed en weg.
Suzi.quote:
Ja mijn ouders zijn redelijk gezond. Maar mijn grootouders zijn wel rond de 70 overleden. Op 1 oma na die richting de 100 gaatquote:Op donderdag 9 december 2021 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Maar 70 is best jong nog toch? Mijn ouders gaan ook richting de 70 maar leven gezond. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze er nog wel even zijn.
Ze gaan zo nog samen vinyl draaien dus denk dat het wel veranderd. Al hoeft dat van mij nietquote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blijft dit zo, want dan gaat hij echt uit hoor.
mijn moeder gaat nog net maar m'n pa zou ietwat apart zijn jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Dat is lastig te zeggen, 70 is een mooie leeftijd. Geniet van de tijd die je met ze hebt.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Spannende smaakcombinaties
Ontdek zelf welke smaak popcorn jij het lekkerst vindt, hier alvast wat suggesties voor smaakcombinaties:
Ahornsiroop & spek
Chocolade & chilipoeder
Gezouten karamel & chocolade
Furikake (Japans kruidenmengsel)
Harissa
Italiaanse kruiden & tomatenpuree
Kaas & uienpoeder
Limoen & chilisaus
Paprikapoeder
Pesto
Pindakaas
Poedersuiker & kaneel
Ras el hanout
Rozemarijn & Parmezaanse kaas
Tandoori
Truffel
Ui & knoflook
Zout & azijn
70 is wel vrij jong voor deze tijd als je kijkt naar de gemiddelde leeftijdsverwachting hierquote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen, 70 is een mooie leeftijd. Geniet van de tijd die je met ze hebt.
Bal to bal zei Darkie.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan zo nog samen vinyl draaien dus denk dat het wel veranderd. Al hoeft dat van mij niet
Heftig.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
mijn ma is nu 79, en licht aan het dementeren geslagen waardoor ze niet meer in d'r eigen flatje kon wonen.
mijn pa overleed in 2019 als kasplant door een heftige val begin 2018 op 76
Kut ziekte. Mijn pa heeft Alzheimer...quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
mijn ma is nu 79, en licht aan het dementeren geslagen waardoor ze niet meer in d'r eigen flatje kon wonen.
mijn pa overleed in 2019 als kasplant door een heftige val begin 2018 op 76
nu is ze nog redelijk helder maar ze hoort wel allerlei stemmen die ze voor waar aanneemt. Verder kan ze nog gewoon alles incl met de trein Dordrecht naar Den Haag. Ze woont in een eigen appartement in een ouderenvoorziening.quote:
Hoe gaat dat met die shit tegenwoordig?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Kut ziekte. Mijn pa heeft Alzheimer...
Ik kan ze met moeite herinneren. Mijn opa stierf toen ik 4 was, oma met 12. Mijn moeder met 56. En mijn vader, gen idee, dat was een lul.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef suzi1 het volgende:
ik heb mijn grootouders niet eens gekend. dus die zullen wel een stuk jonger gestorven zijn dan mijn ouders. 78 en 88
ze heeft eerst een maand ter observatie gezeten in een inrichting waar ze minder kon.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
zolang ze maar buiten een gesloten afd blijft. zodra men daarheen gaat is het binnen een maand slechter met je gesteld
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met die shit tegenwoordig?
Mijn vader heeft er opzich weinig last van...dat hoort er ook bij denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met die shit tegenwoordig?
als ik dat hele verhaal vertel van m'n pa, dat heeft zo moeten zijn bijna, hangt van rare toevalligheden aan elkaarquote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
maar een ouder als kasplantje. dat lijkt me echt heel zwaar dus. je weet totaal niet wat er in hun hoofd omgaat. zo verdrietig
Dit jaar een tante verloren aan alzheimer.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader heeft er opzich weinig last van...dat hoort er ook bij denk ik.
Valt mee hoor. De patiënt heeft het veelal niet door.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
maar een ouder als kasplantje. dat lijkt me echt heel zwaar dus. je weet totaal niet wat er in hun hoofd omgaat. zo verdrietig
mijn ene tante had alzheimer en Parkinson tegelijk. dat liep wel snel afquote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit jaar een tante verloren aan alzheimer.
Ik heb dat bij m'n oma gezien. Erg pijnlijk toen ze m'n moeder (en de rest van de familie) niet meer herkende. Ik ken haar ook alleen van dat ze in bed lag.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
Blijft een kutziektequote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit jaar een tante verloren aan alzheimer.
Dat geloof ik zeker.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn ene tante had alzheimer en Parkinson tegelijk. dat liep wel snel af
dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 9 december 2021 22:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee hoor. De patiënt heeft het veelal niet door.
Meestal de familie die de meeste zorgen heeft.
Haar zoon blijft zich inzetten voor de stichting.Ik koop elk jaar de sokken.quote:
Wel met respect.quote:
ik heb vrnmlk mensen meegemaakt die zwaar dementerend waren en of scholden of veel huildenquote:
Ik heb nog wel wat sokken te koop. Brengt ondergoed ook nog wat op?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar zoon blijft zich inzetten voor de stichting.Ik koop elk jaar de sokken.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel
![]()
![]()
Klopt, maar ze vergeten alles. En als je dan op bezoek komt vragen ze dus meerdere keren gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb vrnmlk mensen meegemaakt die zwaar dementerend waren en of scholden of veel huilden
maar dat waren geen kasplantjes dan.
dat is wel heel erg jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar ze vergeten alles. En als je dan op bezoek komt vragen ze dus meerdere keren gewoon hetzelfde
Ja, maar ik kan daar niet postenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef SolidasRock het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [DFS] Het Dode Forumspel
![]()
![]()
Je stringetjes?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat sokken te koop. Brengt ondergoed ook nog wat op?
Kan ook idd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg ja
alleen is het rot als ze steeds om hun dode man vragen, waar die toch blijft :.
Heb je dat gehad.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:52 schreef suzi1 het volgende:
ach ik ben iig ergens blei dat ik niet meer bang hoef te zijn dat mn ouders komen te overlijden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Mijn buuroma dekte de tafel voor 4 personen. Voor haar man en haar ouders die kwamen eten. Haar man was al 8 jaar dood en haar ouders nog veel langer.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg ja
alleen is het rot als ze steeds om hun dode man vragen, waar die toch blijft :.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
lang verhaal...Heftig Koen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
lang verhaal...Dit is wel heel cru allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Winti.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben in m'n hele leven een keer of 5 op Curacao geweest, hoe toevallig is het dat ik precies daar ben als dat allemaal gebeurd
Dit heb je eerder verteld toch?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:08 schreef suzi1 het volgende:
met een slok monster. goed dat die taurine me niet wakker hout
Even je meisjes voeren?quote:
Lekker slipe.quote:
Hema is rook genoeg worst.quote:
dat zeggen ze he!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Thinkpad heeft toch wel een best fijne toetsenbord
Ben je vaak booswoest?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:32 schreef suzi1 het volgende:
ik moet die eigenlijk ook eens gwn eerder op de dag nemen ipv opgefokt en kwaad zitten zijn
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee om de zoveel tijd. en dan kan dat wel wat dagen aanhouden.
quote:
ik zal wel cultuur barbaar zijn, maar ik herken ze beiden nietquote:
Houden zo!!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal wel cultuur barbaar zijn, maar ik herken ze beiden niet
Godzijdank.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb een ideapad 3, maar een thinkpad yoga voor werk. Die thinkpad is veel degelijker gebouwd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een soort ideapad. alleen hier noemen ze hem anders. geloof dat hij in usa wel als ideapad gaat
Dat is ook niet te snappen,maar het schijnt een onmisbaar iets te zijn.quote:
Ik wel, dankzij die leraar die mij ook kennis liet maken met de Ursonatequote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice, ja geloof je meteen. maarja je betaald er ook een stuk meer voorquote:Op donderdag 9 december 2021 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb een ideapad 3, maar een thinkpad yoga voor werk. Die thinkpad is veel degelijker gebouwd.
mysterieusquote:Op donderdag 9 december 2021 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
Dit schilderij schijnt een must have te zijn.
Ik blijf het apart vinden dat je hem pia noemt.quote:
Was een leuk project.quote:
ik zal maar niet zeggen hoe ze haar katz noemtquote:Op donderdag 9 december 2021 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden dat je hem pia noemt.
prima hoor soesjequote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef suzi1 het volgende:
hij heb zo lange naam. en weet niets te verzinnen
jawelquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal maar niet zeggen hoe ze haar katz noemt
jawel lig niet direct te slipen als ik de muziek uit zetquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:00 schreef suzi1 het volgende:
maar als jij dan gaat slapen heb je dan niet zo een drukke beat in je hoofd dat je niet in slaf kan vallen?
Ik ken mensen die er prima op slipen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ja is niet echt muziek om rustig van te worden, dat klopt
Ik heb daar wel eens filmpjes van gezienquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:06 schreef suzi1 het volgende:
op mysteryland was ooit de tunnel of terror. die houten vloer lag zo los dat als je er doorheen liep je gwn al tetste als een gek. hakken was niet nodig
ik gebruik juist die hardere trancesets om rustig te wordenquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ja is niet echt muziek om rustig van te worden, dat klopt
Dat was de tweede.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:09 schreef suzi1 het volgende:
die ja! op de maasvlakte
of was dat eigenlijk de 2e?
wow.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik gebruik juist die hardere trancesets om rustig te worden
ach vergeleken met hardcore en hardstyle is dat nog redelijk rustigquote:
Daar kan ik ook bij in slaap vallenquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
ik voel me echt relaxed na het luisteren van een tranceset
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:15 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kan ik ook bij in slaap vallen![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kwam toen een maatje tegen die helemaal geen tent had.
Dus ik hem bij mij uitgenodigd.
Kwam hij een uur later aan met allerlei zakjes.
Echt hoor,hij zei:Iedereen laat hier alles vallen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,hij zei:Iedereen laat hier alles vallen.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik ga afsluiten. lekker slipe
Hij had wel gelijk ,heb het zelf een keertje gedaan in de Houtrusthallen. En de hele avond gratis kunnen zuipen.quote:
Ik liep nooit weg.Had altijd een tas vol kleding bij me.Duurt te lang voor controle.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:23 schreef suzi1 het volgende:
toen wij in de rij stonden en na uren eindelijk doormochten zag je ook de zware controle
halve rijen liepen ineens weg om de boel goed te verstoppen
bij mijn broer werd alles overhoop gehaald. tent en al. die jongen was de enige van ons die niks bijhad en dus ook niks gebruiktequote:Op vrijdag 10 december 2021 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik liep nooit weg.Had altijd een tas vol kleding bij me.Duurt te lang voor controle.
Ik heb altijd wel geluk gehad.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
bij mijn broer werd alles overhoop gehaald. tent en al. die jongen was de enige van ons die niks bijhad en dus ook niks gebruikte
ooit een keer dat de tas open ging en ik de sealtjes in mijn schoen duidelijk zag.quote:
Gelukkig niet.Ben nooit gepakt met handel.quote:
Op sommige feesten werd ik verwacht.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:30 schreef engine het volgende:
Ik neem voor mezelf mee en niet voor het halve festivalterrein. Dat scheelt vaak ook al veel.
SBE maatje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |