Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was dan ook Jong Feyenoord. Eerste helft was nog wel aardig. Tweede helft was matig ja.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.
Ik vond Hendriks wel aardig spelen eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat ook eigenlijk niks tussen waarvan je denkt die kan wel interessant zijn voor het eerste.
Ik blijf die Hartjes altijd wel een leuke speler vinden. Maar dat is fysiek alleen niet zoveel.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinden ja .Is ook brandhout.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vond Hendriks wel aardig spelen eigenlijk.
En dat zegt Elan, de man die moe wordt van de meningen van anderen.quote:
Je weet wie de tegenstander was vanwaar de opmerking dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen de lammen en de blinden ja .Is ook brandhout.
Leicester, Marseille en Tottenham liever ontlopen. De rest geef ik ons best een goede kans tegen al zijn we tegen hiervoor genoemde echt niet kansloos.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus:
Sparta Praag
Leicester
Fenerbache
Marseille
Midtjylland
Celtic
Rapid Wien
Maccabi Tel Aviv
Partizan Belgrado
Bodoe Glimt
Randers FC
PAOK
(Tottenham)
Qarabag
Zeg het maar.
Denk dat Feyenoord bij vrijwel iedere match-up de favoriet is.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus:
Sparta Praag
Leicester
Fenerbache
Marseille
Midtjylland
Celtic
Rapid Wien
Maccabi Tel Aviv
Partizan Belgrado
Bodoe Glimt
Randers FC
PAOK
(Tottenham)
Qarabag
Zeg het maar.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord bij vrijwel iedere match-up de favoriet is.
Liever Leicester en Marseille niet inderdaad. Tottenham als ze het zo serieus nemen als ze tot dusver gedaan hebben mag van mij wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Leicester, Marseille en Tottenham liever ontlopen. De rest geef ik ons best een goede kans tegen al zijn we tegen hiervoor genoemde echt niet kansloos.
Hoezo mening?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dat zegt Elan, de man die moe wordt van de meningen van anderen.
Like.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord bij vrijwel iedere match-up de favoriet is.
En wat deed Hendriks verkeerd dan? En de actie van Balde in die paar minuten dat die speelde dan? Hartjes had ook een mooie actie. Nee dit zegt niks maar hoezo doe je net alsof je niets hebt gezien dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo mening?
Was werkelijk niemand van de 'talenten' die ik er bovenuit zag stijgen of echt iets bijzonders zag doen, alleen Dessers en onze gehuurde vriend vielen positief op. Maar dat zijn gewoon eerste elftal spelers.
Is een andere loting tochquote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
Weet niet of het al besproken is maar de loting is trouwens 14:00 uur maandag. (ook voor @:psv)
Ik denk dat ze niet echt kansloos zijn tegen teams maar zou in een KO potje in maart(?) ook niet nu al blind Feyenoord als winnaar invullen. Zie ook niet elk team wekelijks voetballen natuurlijk. Worden sowieso leuke potjes joh, Conference liek goden.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Like.
Maar denk het trouwens wel echt(alleen Marseille en Leicester lijken mij beter. En vooruit, Tottenham, maar ik vertrouw op Rennes dat zij dat niet laten gebeuren)
Na die ellende tegen Drita durf ik Feyenoord nooit meer blind als winnaar in te vullen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet echt kansloos zijn tegen teams maar zou in een KO potje in maart(?) ook niet nu al blind Feyenoord als winnaar invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |