abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 februari 2022 @ 22:52:26 #126
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203481157
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Japepk het volgende:
Ik vroeg me af of ze misschien beelden hebben weggelaten ivm het nieuws rondom the voice. De aflevering stond al een krappe week na BOOS op Videoland, nogal heftige materie dan. Aan de andere kant zien we überhaupt niet veel seks meer in GTST. Bing en Mare was ook op een zelfde manier in beeld gebracht.
In de herhaling eindigde het met dat Saskia en Roman afscheid namen. Als je dus alleen de ochtenduitzend8ngen volgt, dan is die overgang van een gelukkige Saskia die weer herenigd word met haar gezin, naar een huilende Saskia die een soatest besteld wel erg vreemd
pi_203483625
quote:
16s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:52 schreef GayGuy het volgende:

[..]
In de herhaling eindigde het met dat Saskia en Roman afscheid namen. Als je dus alleen de ochtenduitzend8ngen volgt, dan is die overgang van een gelukkige Saskia die weer herenigd word met haar gezin, naar een huilende Saskia die een soatest besteld wel erg vreemd
Dat is wel gek ja. De 'worsteling' die aan de daadwerkelijke verkrachting vooraf ging, lieten ze ook niet zien? Anders is de overgang verhaaltechnisch ook wel erg raar ja.
't Echte en 't ware!
pi_203484861
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:01 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dat is wel gek ja. De 'worsteling' die aan de daadwerkelijke verkrachting vooraf ging, lieten ze ook niet zien? Anders is de overgang verhaaltechnisch ook wel erg raar ja.
Bij de herhaling op rtl8 (rond 16.30 uur) lieten ze het ook niet zien.
  donderdag 3 februari 2022 @ 13:58:49 #129
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203487506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:01 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dat is wel gek ja. De 'worsteling' die aan de daadwerkelijke verkrachting vooraf ging, lieten ze ook niet zien? Anders is de overgang verhaaltechnisch ook wel erg raar ja.
Nee, het eindigde bij de deur, toen ze afscheid namen
pi_203498859
Pim is nog vaker te zien in GTST, van mij mag hij inderdaad wel blijven.

https://www.omroepbrabant(...)-down-speelt-in-gtst
't Echte en 't ware!
pi_203511680
Seizoen 15:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 05-02-2022 12:06:33 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 16:18:54 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203521992
Shanty en haar hots voor de opa’s van Bram.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_203522883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 13:06 schreef DjVero het volgende:
Ik heb hier meerdere comments voorbij zien komen over hoe "heftig" die verkrachtingsscène was. Nou kan het aan mij liggen, maar wat precies was hier zo heftig aan? _O- Je ziet drie shots van een halve seconde en daarna een huilende Saskia onder de douche van drie seconden. Voor mensen die dit meegemaakt hebben, zal het ongetwijfeld zeer heftig aanvoelen, maar hoe het nu in beeld is gebracht is wel erg matigjes :Z
In alle eerlijkheid vond ik het ook nogal matig, gezien alle ophef die er over was. Zeker als je het vergelijkt met eerdere verkrachtingsscènes, zoals die van Marieke, Terra of Sjors. Zeker die laatste was écht heftig in beeld, en bleef ook gewoon doorgaan.
Daarnaast: dramaturgisch gezien vond ik de hele aanzet ertoe hier ook niet kloppen. Ik bedoel: hoezo gaat Saskia zelfs in op een omhelzing van de creep die haar maandenlang probeert te verleiden en haar huwelijk en gezin uit elkaar wil drijven op alle mogelijke manieren? Ook al was er een gesprek om het "goed te maken", voor mijn gevoel klopt het niet dat zij zó naïef is om daar op in te gaan. Het was logischer geweest als zij die omhelzing had afgeslagen en Roman daardoor was doorgeslagen, met zijn wandaad tot gevolg.

En al die ophef hierover: tja... Klinkt misschien lullig, en ik geloof echt wel dat er kijkers zijn die hiervan ontdaan waren, maar het toont des te meer aan dat de maatschappij veranderd is in een zootje snowflakes. Als dit al als extreem heftig wordt gezien, raad ik de mensen niet aan om afleveringen uit de 90s terug te kijken, waarin brandwonden, zelfmoordpogingen, verkrachtingen en ongelukken echt graphic in beeld werden gebracht.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 5 februari 2022 @ 21:03:01 #134
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_203526933
Ik vond die verkrachtingsscène ook wel meevallen, qua hoe "heftig" het was.
pi_203527098
Maar daarna werd en wordt het wel heftig....hoe gaat Saskia hiermee om? Deelt ze het met iemand? Blijft ze hangen in haar eigen angst en/of verdriet??
pi_203528963
Seizoen 15:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_203529325
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 15:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bereid je maar voor... Je bent al een heel eind in seizoen 15 zie ik. In seizoen 16 komen al die rampverhalen dus aan bod. De babywissel, amulet, een belachelijke lichting kinderen en afscheid van de oude huisstijl met het fotoalbum. Daar is het echt mis gegaan.
't Echte en 't ware!
pi_203529609
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:21 schreef Japepk het volgende:

[..]
Bereid je maar voor... Je bent al een heel eind in seizoen 15 zie ik. In seizoen 16 komen al die rampverhalen dus aan bod. De babywissel, amulet, een belachelijke lichting kinderen en afscheid van de oude huisstijl met het fotoalbum. Daar is het echt mis gegaan.
Daarom ook dat seizoen 15 echt mijn laatste seizoen is qua terugkijken ;) En in alle eerlijkheid: seizoen 15 is af en toe al een zware bevalling om doorheen te komen, qua verhaallijnen, personages en geloofwaardigheid.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:29:39 #139
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_203563357
14 februari:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over oude seizoenen gesporken.
Ik moet nog steeds seizoen 17 afkijken. Ik zit nu in de verhaallijn met Vadim en die wapensmokkel.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 02:43:03 #140
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_203563405
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
In alle eerlijkheid vond ik het ook nogal matig, gezien alle ophef die er over was. Zeker als je het vergelijkt met eerdere verkrachtingsscènes, zoals die van Marieke, Terra of Sjors. Zeker die laatste was écht heftig in beeld, en bleef ook gewoon doorgaan.
Daarnaast: dramaturgisch gezien vond ik de hele aanzet ertoe hier ook niet kloppen. Ik bedoel: hoezo gaat Saskia zelfs in op een omhelzing van de creep die haar maandenlang probeert te verleiden en haar huwelijk en gezin uit elkaar wil drijven op alle mogelijke manieren? Ook al was er een gesprek om het "goed te maken", voor mijn gevoel klopt het niet dat zij zó naïef is om daar op in te gaan. Het was logischer geweest als zij die omhelzing had afgeslagen en Roman daardoor was doorgeslagen, met zijn wandaad tot gevolg.

En al die ophef hierover: tja... Klinkt misschien lullig, en ik geloof echt wel dat er kijkers zijn die hiervan ontdaan waren, maar het toont des te meer aan dat de maatschappij veranderd is in een zootje snowflakes. Als dit al als extreem heftig wordt gezien, raad ik de mensen niet aan om afleveringen uit de 90s terug te kijken, waarin brandwonden, zelfmoordpogingen, verkrachtingen en ongelukken echt graphic in beeld werden gebracht.
Perfect verwoord. De maatschappij is veranderd in een maatschappij waarin een man geen man meer mag zijn, een vrouw geen vrouw kan zijn of soms ook nog eens dat een individu moet gaan kiezen uit LHBTQYXCRTB op het paspoort.

Doe ff normaal met zijn allen en je wordt geboren met een lul of met een kut, dus je bent een mannetje of een vrouwtje. Als je persoonlijk een probleem hebt, dan heb je dat en val de hele wereld er niet mee lastig en deal with it. Deden ze zonder die godvermaledijde kut social media vroeger ook.

En als tegenwoordig een fluitje naar een lekker ding al niet meer mag dan vraag ik me oprecht af waarom een boot vol "mannen" met roze veren in hun reet wel mag en ik daar geen aanstoot aan mag geven.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 februari 2022 @ 18:14:34 #141
22592 crew  Ole
pi_203572787
zo kan ie wel weer!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203574683
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
In alle eerlijkheid vond ik het ook nogal matig, gezien alle ophef die er over was. Zeker als je het vergelijkt met eerdere verkrachtingsscènes, zoals die van Marieke, Terra of Sjors. Zeker die laatste was écht heftig in beeld, en bleef ook gewoon doorgaan.
Daarnaast: dramaturgisch gezien vond ik de hele aanzet ertoe hier ook niet kloppen. Ik bedoel: hoezo gaat Saskia zelfs in op een omhelzing van de creep die haar maandenlang probeert te verleiden en haar huwelijk en gezin uit elkaar wil drijven op alle mogelijke manieren? Ook al was er een gesprek om het "goed te maken", voor mijn gevoel klopt het niet dat zij zó naïef is om daar op in te gaan. Het was logischer geweest als zij die omhelzing had afgeslagen en Roman daardoor was doorgeslagen, met zijn wandaad tot gevolg.

En al die ophef hierover: tja... Klinkt misschien lullig, en ik geloof echt wel dat er kijkers zijn die hiervan ontdaan waren, maar het toont des te meer aan dat de maatschappij veranderd is in een zootje snowflakes. Als dit al als extreem heftig wordt gezien, raad ik de mensen niet aan om afleveringen uit de 90s terug te kijken, waarin brandwonden, zelfmoordpogingen, verkrachtingen en ongelukken echt graphic in beeld werden gebracht.
Er is nu vooral ophef, zowel bij gtst als in de media, omdat er nog teveel mannen zijn die niet de ernst hiervan inzien. Voor hun is het een geintje/spelletje en hebben geen idee hoe dat bij vrouwen over komt. Wat voor de één een simpel grapje is kan voor iemand anders echt een inbreuk op haar privacy zijn. Het is en blijft een grijs gebied waar de grens ligt en daarom is het juist goed dat er nu extra aandacht voor is. Ben heel benieuwd hoe Saskia's rol zich komende weken ontwikkelt.....
pi_203580549
Zo voorspelbaar, dat Julian dan op de laptop die site ziet om een soa test te bestellen...

Steef die je trouwens steeds minder ziet gamen, hij had toch een kantoor bij Box?

Dat met Daan was ook voorspelbaar, dat die meid niet meer wilde afspreken nadat hij vertelde dat hij een dochter had.

En waar in hemelsnaam bemoeit Nina zich mee? Dat zijn haar zaken niet wat betreft haar ouders..ja madam is volwassen, maar heeft ineens een open huwelijk.. maar het is goed dat Janine en Ludo verder niks hebben gezegd.

Dat hoeven ze niet met haar te bespreken.

Die vader, ben ff zijn naam vergeten van Saskia die woont daar ook in dat kleine flatje met 2 slaapkamers? Waarom gaat hij niet in het huis van Anton en Linda wonen?

En wat me nog meer opviel, dat Linda en Anton blijkbaar niet het stroom en gas en water hebben afgesloten terwijl ze toch voor lang weg zijn uit het huis, alles werkt nog gewoon. Dat is toch raar? Of ben ik nu gek?
Steef is dus 17, Merel dan 16 en Demi dus 15. En Julian vind het prima dat zijn zoon in het huis van Anton en Linda gaat wonen, waar eigenlijk opa beter kan wonen.
Dus Saskia is de boosdoener als zij nee zegt.
India, ga er na toe!
  woensdag 9 februari 2022 @ 18:57:48 #144
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_203587520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 11:26 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Zo voorspelbaar, dat Julian dan op de laptop die site ziet om een soa test te bestellen...

Steef die je trouwens steeds minder ziet gamen, hij had toch een kantoor bij Box?

Dat met Daan was ook voorspelbaar, dat die meid niet meer wilde afspreken nadat hij vertelde dat hij een dochter had.

En waar in hemelsnaam bemoeit Nina zich mee? Dat zijn haar zaken niet wat betreft haar ouders..ja madam is volwassen, maar heeft ineens een open huwelijk.. maar het is goed dat Janine en Ludo verder niks hebben gezegd.

Dat hoeven ze niet met haar te bespreken.

Die vader, ben ff zijn naam vergeten van Saskia die woont daar ook in dat kleine flatje met 2 slaapkamers? Waarom gaat hij niet in het huis van Anton en Linda wonen?

En wat me nog meer opviel, dat Linda en Anton blijkbaar niet het stroom en gas en water hebben afgesloten terwijl ze toch voor lang weg zijn uit het huis, alles werkt nog gewoon. Dat is toch raar? Of ben ik nu gek?
Steef is dus 17, Merel dan 16 en Demi dus 15. En Julian vind het prima dat zijn zoon in het huis van Anton en Linda gaat wonen, waar eigenlijk opa beter kan wonen.
Dus Saskia is de boosdoener als zij nee zegt.
zo gek is dat niet, want in het verhaal zijn Anton en Linda niet permanent weg. Ze hebben het waarschijnlijk op leegstandtarief gezet.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_203589474
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 22:21 schreef Japepk het volgende:

[..]
Bereid je maar voor... Je bent al een heel eind in seizoen 15 zie ik. In seizoen 16 komen al die rampverhalen dus aan bod. De babywissel, amulet, een belachelijke lichting kinderen en afscheid van de oude huisstijl met het fotoalbum. Daar is het echt mis gegaan.
Ik heb niets gemist dus toen ik in 2005 afhaakte. In mijn herinnering vertrokken toen Isabella, Martine, Ray, Yasmin, Stefano en mijn favoriet Valerie vlak na elkaar. Daarna was er voor mij niet veel aan. De verhaallijnen die toen liepen kan ik mij niet meer herinneren, maar dat is dus geen compliment.
pi_203589598
Nog nooit heeft GTST zo ver van de realiteit afgestaan... Steef die een volledig huis kan betalen met z'n 3000 euro per maand ;).
pi_203589761
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:14 schreef 1222 het volgende:
Nog nooit heeft GTST zo ver van de realiteit afgestaan... Steef die een volledig huis kan betalen met z'n 3000 euro per maand ;).
Hoezo betaald Steef dat huis??
pi_203589803
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Hoezo betaald Steef dat huis??
Hij kon het kopen toch, werd een paar dagen geleden gezegd. Of ik heb niet goed opgelet (kan net zo goed).
pi_203589875
Steef huurt het huis van Anton en Linda, volgens mij totdat ze een koper hebben gevonden. Steef schijnt met die baan van hem als gamer een aardig zakcentje te verdienen dus een huur betalen moet dan wel kunnen!
pi_203590060
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef 1222 het volgende:

[..]
Hij kon het kopen toch, werd een paar dagen geleden gezegd. Of ik heb niet goed opgelet (kan net zo goed).
Het is nog steeds van Anton en Linda, die zouden zo theoretisch gezien nog terug kunnen komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')