Oja! Alice de Boer/ Inge Berkhout, dat waren nog eens tijden!quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verwacht een alice de boer /Rene Myer achtig verhaal nu is te toevallig ze laten de kijkers geen moord of lijk zien wat heel slordig is en Saskia begint spoken te zien.
Verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik vertrouw die nieuwe huishoudster van de Sanders niet. Het is natuurlijk lekker woke want donker en ietwat obesitas typetje, dat miste echt nog in GTST natuurlijk....![]()
Haar karakter is ook nog eens pot en ik begrijp dat ze wel wat in Merel ziet. Maar verder heeft ze wellicht nog wel wat meer op haar kerfstok.
Voor je weet wordt het weer Spangas niveauquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Vind het sinds lange tijd weer een slechte toevoeging dus ik weet niet welke richting ze nu weer op willen met GTST.
En die Jada Borsato is ook weer terug, nog zoiets en voor je het weet wordt het weer 1 grote jeugdsoos dat GTST, en dat was juist de ondergang een paar jaar geleden....
Eind mei meestal dacht ik inderdaad, ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 april 2022 23:44 schreef YT123 het volgende:
Nog 10 weken tot de zomerstop denk ik? Ik verwacht ook geen hele spannende dingen meer, waarschijnlijk eindigt het seizoen weer met een random ongeluk. Saskia die een steen tegen haar hoofd krijgt of zo.
Hoop in ieder geval dat het schrijfteam weer een beetje wakker wordt geschud komend seizoen..
Exact dit.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:46 schreef Japepk het volgende:
Ik liep een week of 3 (of 4, ligt eraan hoe je het bekijkt met Videoland) achter, dus heb gisteren en vandaag even grotendeels bij gebinged. Hoewel er nu weinig grote dingen lopen, is het wel slechter geweest. Alleen nogal veel zaken die erg out-of-character zijn.
Daan die zakelijk directeur wordt. Goed, als rechercheur ben je niet dom, maar een miljoenenbedrijf leiden is weer andere koek. Dit gebeurt een beetje te rap. Het was geloofwaardiger geweest als hij een andere hoge functie had gekregen ofzo.
Überhaupt dat hele verhaal. Is Ludo nu nog bezig om Daan te pakken, of Daan Ludo? Het blijft een beetje raar zweven nu, en met het vertrek van Billy en Richard is de angel er toch wel uit. Ik vind Daan wel een interessant personage, dus prima dat hij een wat centralere rol heeft, maar Ludo is echt weer terug bij af, van vóór Richard.
Het is ook nogal ongeloofwaardig dat Ludo een huishoudster neemt die zo weinig van etiquette weet. Ergens nog wel te verkopen dat ze eens ‘iets anders’ willen, maar andere personeelsleden zijn om zulke kleine akkefietjes op de vingers getikt dat Lynn wel met érg veel weg komt.
Merel die dus ineens lesbische gevoelens krijgt. Zo jammer dat lesbische verhalen altijd maar die heterovrouwen zijn die even een ‘fling’ hebben. Met Merel is net een heel verhaal rondom Marwan opgetuigd, dat is nu ook al volledig ingezakt. Geef Lynn gewoon een serieuze relatie met een vrouw, in lijn met die feministische golf van die Betsy. Marwan wordt nu natuurlijk weer jaloers, en dat is zonde. Met dat karakter kun je zo veel meer.
Rik die niets met zijn baby te maken wil hebben; ehh nee. I don’t buy it. Rik is het karakter dat dit niet wil, maar zijn verantwoordelijkheid pakt en er wat van maakt. Niet die zijn vrouwtje maar laat aanklooien. Ik mis Billy in deze lijn.
Die 2 vrouwen die ineens centraal stonden in het verhaal van Roman; redelijke afsluiter. Ten minste een duidelijke hoe en waarom, we hebben alleen 0 binding met die dames. Beetje random wel. Dat Saskia nu in de Koning staat omdat er geen dokterspraktijk is vind ik ook jammer. Laat haar dan gewoon even niet werken of gewoon off-screen werken.
En dan Laura die weer misére heeft vanwege een random val. Ik ben benieuwd of dit nu nog ergens naartoe werkt of niet. Toch sluimerende dementie of iets dergelijks. Bij Laura draait het wel heel erg om ouder worden en aftakelen.
Stabby: personages die zogenaamd beroemd of sterren zijn werkt nóóit in soaps. En het huis van Anton is echt verpest. Had die set lekker weggedaan en Steef een leuk appartement laten betrekken ofzo. Nu ziet het er echt niet uit.
Nina en Bing is wel echt waardeloos. Ongeloofwaardig, geen chemie, dom verhaal. Stop ermee, please.
Conclusie; momenteel zit het verhaal op de meeste plaatsen in een soort tussenfase denk ik. Roman is voorbij, Billy en Richard weg. Er moeten weer nieuwe dingen geladen worden. Ik ben benieuwd waar het allemaal heen gaat. En voor degene die denkt dat ik alleen maar commentaar heb; de dagelijkse beslommeringen vind ik nog steeds leuk om te zien. Shanti en Daan, familie Verduyn, dat blijft leuk soapmateriaal.
Wat een onzin. Ik ben degene die voorop staat in het belachelijk maken in dat vele malen belachelijkere woke-gedoe, maar vroeger met Dorothea maakten alleen de echte racisten daar een probleem van, terwijl zij toch ook donker en nog veel meer obesitas was.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik vertrouw die nieuwe huishoudster van de Sanders niet. Het is natuurlijk lekker woke want donker en ietwat obesitas typetje, dat miste echt nog in GTST natuurlijk....![]()
Dorothea was ook gewoon een leuke goed geschreven rol tuurlijk af en toe wat overdreven maar dat paste toen juist wel.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef DjVero het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ben degene die voorop staat in het belachelijk maken in dat vele malen belachelijkere woke-gedoe, maar vroeger met Dorothea maakten alleen de echte racisten daar een probleem van, terwijl zij toch ook donker en nog veel meer obesitas was.
Het feit dat ze zonder enige vorm van etiquette bij miljonairskoppel Janine en Ludo fout op fout mag stapelen en Janine die daar elke keer weer om moet lachen of zo, vind ik eigenlijk veel storender.
Van maagd via Marwan naar lesbischquote:Op vrijdag 15 april 2022 19:56 schreef James1988 het volgende:
Dat er wat meer aandacht voor een niet-hetero-personage is vind ik prima, LGBT+-mensen zijn ook gewoon onderdeel van de samenleving en GTST is daar een afspiegeling van.
Het laatste homo-personage was Lucas, denk ik?
Dat ze daar nu ineens Merel voor gebruiken snap ik dan weer niet.
Tja brabants hè, dat krijg je er nooit uitquote:Op zaterdag 16 april 2022 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Valt bij jullie bij Demi ook op dat haar zaanse/west Friese Britt Dekker accentje er steeds vaker door te horen is?
Laatste die zo met een streek accent praten waren Morris Morris en Charlie 1.
En Dorothea Mike en Nick maar die tel ik niet mee.
Grappig ook dat bij Patrick En Geert dat Brabants er elke keer door kwam.
Klopt bij Marwan en Henk sowieso.quote:Op zondag 17 april 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Bij Marwan en Julian bespeur ik ook enig Amsterdam's accent en bij Henk natuurlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |