abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204357572
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik verwacht een alice de boer /Rene Myer achtig verhaal nu is te toevallig ze laten de kijkers geen moord of lijk zien wat heel slordig is en Saskia begint spoken te zien.
Oja! Alice de Boer/ Inge Berkhout, dat waren nog eens tijden!
Speelde ze goed, doodeng vond ik dat mens :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_204371472
Ik vertrouw die nieuwe huishoudster van de Sanders niet. Het is natuurlijk lekker woke want donker en ietwat obesitas typetje, dat miste echt nog in GTST natuurlijk.... :{
Haar karakter is ook nog eens pot en ik begrijp dat ze wel wat in Merel ziet. Maar verder heeft ze wellicht nog wel wat meer op haar kerfstok.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:47:54 #253
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204371825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Ik vertrouw die nieuwe huishoudster van de Sanders niet. Het is natuurlijk lekker woke want donker en ietwat obesitas typetje, dat miste echt nog in GTST natuurlijk.... :{
Haar karakter is ook nog eens pot en ik begrijp dat ze wel wat in Merel ziet. Maar verder heeft ze wellicht nog wel wat meer op haar kerfstok.
Verschrikkelijk mens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204372171
Vind het sinds lange tijd weer een slechte toevoeging dus ik weet niet welke richting ze nu weer op willen met GTST.
En die Jada Borsato is ook weer terug, nog zoiets en voor je het weet wordt het weer 1 grote jeugdsoos dat GTST, en dat was juist de ondergang een paar jaar geleden....
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 8 april 2022 @ 15:33:26 #255
268260 Dr.Mikey
pi_204372731
Die andere meid van Daan is tot nu toe wel leuk.
R.I.P DTS.
pi_204380914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Vind het sinds lange tijd weer een slechte toevoeging dus ik weet niet welke richting ze nu weer op willen met GTST.
En die Jada Borsato is ook weer terug, nog zoiets en voor je het weet wordt het weer 1 grote jeugdsoos dat GTST, en dat was juist de ondergang een paar jaar geleden....
Voor je weet wordt het weer Spangas niveau
India, ga er na toe!
  woensdag 13 april 2022 @ 16:32:21 #257
268260 Dr.Mikey
pi_204425261
Weg met die huishoudster klaar mee
R.I.P DTS.
  woensdag 13 april 2022 @ 16:46:28 #258
436222 Japepk
Padvinder
pi_204425372
Ik liep een week of 3 (of 4, ligt eraan hoe je het bekijkt met Videoland) achter, dus heb gisteren en vandaag even grotendeels bij gebinged. Hoewel er nu weinig grote dingen lopen, is het wel slechter geweest. Alleen nogal veel zaken die erg out-of-character zijn.

Daan die zakelijk directeur wordt. Goed, als rechercheur ben je niet dom, maar een miljoenenbedrijf leiden is weer andere koek. Dit gebeurt een beetje te rap. Het was geloofwaardiger geweest als hij een andere hoge functie had gekregen ofzo.

Überhaupt dat hele verhaal. Is Ludo nu nog bezig om Daan te pakken, of Daan Ludo? Het blijft een beetje raar zweven nu, en met het vertrek van Billy en Richard is de angel er toch wel uit. Ik vind Daan wel een interessant personage, dus prima dat hij een wat centralere rol heeft, maar Ludo is echt weer terug bij af, van vóór Richard.
Het is ook nogal ongeloofwaardig dat Ludo een huishoudster neemt die zo weinig van etiquette weet. Ergens nog wel te verkopen dat ze eens ‘iets anders’ willen, maar andere personeelsleden zijn om zulke kleine akkefietjes op de vingers getikt dat Lynn wel met érg veel weg komt.

Merel die dus ineens lesbische gevoelens krijgt. Zo jammer dat lesbische verhalen altijd maar die heterovrouwen zijn die even een ‘fling’ hebben. Met Merel is net een heel verhaal rondom Marwan opgetuigd, dat is nu ook al volledig ingezakt. Geef Lynn gewoon een serieuze relatie met een vrouw, in lijn met die feministische golf van die Betsy. Marwan wordt nu natuurlijk weer jaloers, en dat is zonde. Met dat karakter kun je zo veel meer.

Rik die niets met zijn baby te maken wil hebben; ehh nee. I don’t buy it. Rik is het karakter dat dit niet wil, maar zijn verantwoordelijkheid pakt en er wat van maakt. Niet die zijn vrouwtje maar laat aanklooien. Ik mis Billy in deze lijn.

Die 2 vrouwen die ineens centraal stonden in het verhaal van Roman; redelijke afsluiter. Ten minste een duidelijke hoe en waarom, we hebben alleen 0 binding met die dames. Beetje random wel. Dat Saskia nu in de Koning staat omdat er geen dokterspraktijk is vind ik ook jammer. Laat haar dan gewoon even niet werken of gewoon off-screen werken.

En dan Laura die weer misére heeft vanwege een random val. Ik ben benieuwd of dit nu nog ergens naartoe werkt of niet. Toch sluimerende dementie of iets dergelijks. Bij Laura draait het wel heel erg om ouder worden en aftakelen.

Stabby: personages die zogenaamd beroemd of sterren zijn werkt nóóit in soaps. En het huis van Anton is echt verpest. Had die set lekker weggedaan en Steef een leuk appartement laten betrekken ofzo. Nu ziet het er echt niet uit.

Nina en Bing is wel echt waardeloos. Ongeloofwaardig, geen chemie, dom verhaal. Stop ermee, please.

Conclusie; momenteel zit het verhaal op de meeste plaatsen in een soort tussenfase denk ik. Roman is voorbij, Billy en Richard weg. Er moeten weer nieuwe dingen geladen worden. Ik ben benieuwd waar het allemaal heen gaat. En voor degene die denkt dat ik alleen maar commentaar heb; de dagelijkse beslommeringen vind ik nog steeds leuk om te zien. Shanti en Daan, familie Verduyn, dat blijft leuk soapmateriaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Japepk op 13-04-2022 18:14:33 ]
't Echte en 't ware!
pi_204425997
Wanneer is eigenlijk de zomerstop? Verwacht niet zo heel veel spannends meer inderdaad, misschien gaan ze in het nieuwe seizoen weer het één of ander oppakken??
pi_204430076
Nog 10 weken tot de zomerstop denk ik? Ik verwacht ook geen hele spannende dingen meer, waarschijnlijk eindigt het seizoen weer met een random ongeluk. Saskia die een steen tegen haar hoofd krijgt of zo.

Hoop in ieder geval dat het schrijfteam weer een beetje wakker wordt geschud komend seizoen..
pi_204430737
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 23:44 schreef YT123 het volgende:
Nog 10 weken tot de zomerstop denk ik? Ik verwacht ook geen hele spannende dingen meer, waarschijnlijk eindigt het seizoen weer met een random ongeluk. Saskia die een steen tegen haar hoofd krijgt of zo.

Hoop in ieder geval dat het schrijfteam weer een beetje wakker wordt geschud komend seizoen..
Eind mei meestal dacht ik inderdaad, ben benieuwd!
pi_204432470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:46 schreef Japepk het volgende:
Ik liep een week of 3 (of 4, ligt eraan hoe je het bekijkt met Videoland) achter, dus heb gisteren en vandaag even grotendeels bij gebinged. Hoewel er nu weinig grote dingen lopen, is het wel slechter geweest. Alleen nogal veel zaken die erg out-of-character zijn.

Daan die zakelijk directeur wordt. Goed, als rechercheur ben je niet dom, maar een miljoenenbedrijf leiden is weer andere koek. Dit gebeurt een beetje te rap. Het was geloofwaardiger geweest als hij een andere hoge functie had gekregen ofzo.

Überhaupt dat hele verhaal. Is Ludo nu nog bezig om Daan te pakken, of Daan Ludo? Het blijft een beetje raar zweven nu, en met het vertrek van Billy en Richard is de angel er toch wel uit. Ik vind Daan wel een interessant personage, dus prima dat hij een wat centralere rol heeft, maar Ludo is echt weer terug bij af, van vóór Richard.
Het is ook nogal ongeloofwaardig dat Ludo een huishoudster neemt die zo weinig van etiquette weet. Ergens nog wel te verkopen dat ze eens ‘iets anders’ willen, maar andere personeelsleden zijn om zulke kleine akkefietjes op de vingers getikt dat Lynn wel met érg veel weg komt.

Merel die dus ineens lesbische gevoelens krijgt. Zo jammer dat lesbische verhalen altijd maar die heterovrouwen zijn die even een ‘fling’ hebben. Met Merel is net een heel verhaal rondom Marwan opgetuigd, dat is nu ook al volledig ingezakt. Geef Lynn gewoon een serieuze relatie met een vrouw, in lijn met die feministische golf van die Betsy. Marwan wordt nu natuurlijk weer jaloers, en dat is zonde. Met dat karakter kun je zo veel meer.

Rik die niets met zijn baby te maken wil hebben; ehh nee. I don’t buy it. Rik is het karakter dat dit niet wil, maar zijn verantwoordelijkheid pakt en er wat van maakt. Niet die zijn vrouwtje maar laat aanklooien. Ik mis Billy in deze lijn.

Die 2 vrouwen die ineens centraal stonden in het verhaal van Roman; redelijke afsluiter. Ten minste een duidelijke hoe en waarom, we hebben alleen 0 binding met die dames. Beetje random wel. Dat Saskia nu in de Koning staat omdat er geen dokterspraktijk is vind ik ook jammer. Laat haar dan gewoon even niet werken of gewoon off-screen werken.

En dan Laura die weer misére heeft vanwege een random val. Ik ben benieuwd of dit nu nog ergens naartoe werkt of niet. Toch sluimerende dementie of iets dergelijks. Bij Laura draait het wel heel erg om ouder worden en aftakelen.

Stabby: personages die zogenaamd beroemd of sterren zijn werkt nóóit in soaps. En het huis van Anton is echt verpest. Had die set lekker weggedaan en Steef een leuk appartement laten betrekken ofzo. Nu ziet het er echt niet uit.

Nina en Bing is wel echt waardeloos. Ongeloofwaardig, geen chemie, dom verhaal. Stop ermee, please.

Conclusie; momenteel zit het verhaal op de meeste plaatsen in een soort tussenfase denk ik. Roman is voorbij, Billy en Richard weg. Er moeten weer nieuwe dingen geladen worden. Ik ben benieuwd waar het allemaal heen gaat. En voor degene die denkt dat ik alleen maar commentaar heb; de dagelijkse beslommeringen vind ik nog steeds leuk om te zien. Shanti en Daan, familie Verduyn, dat blijft leuk soapmateriaal.
Exact dit.
Mooi neer gezet.

Klopt exact.
India, ga er na toe!
pi_204432578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef freaky40 het volgende:

Wat een onzin. Ik ben degene die voorop staat in het belachelijk maken in dat vele malen belachelijkere woke-gedoe, maar vroeger met Dorothea maakten alleen de echte racisten daar een probleem van, terwijl zij toch ook donker en nog veel meer obesitas was.

Het feit dat ze zonder enige vorm van etiquette bij miljonairskoppel Janine en Ludo fout op fout mag stapelen en Janine die daar elke keer weer om moet lachen of zo, vind ik eigenlijk veel storender.
  donderdag 14 april 2022 @ 14:52:14 #264
268260 Dr.Mikey
pi_204433627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 12:37 schreef DjVero het volgende:

[..]
Wat een onzin. Ik ben degene die voorop staat in het belachelijk maken in dat vele malen belachelijkere woke-gedoe, maar vroeger met Dorothea maakten alleen de echte racisten daar een probleem van, terwijl zij toch ook donker en nog veel meer obesitas was.

Het feit dat ze zonder enige vorm van etiquette bij miljonairskoppel Janine en Ludo fout op fout mag stapelen en Janine die daar elke keer weer om moet lachen of zo, vind ik eigenlijk veel storender.
Dorothea was ook gewoon een leuke goed geschreven rol tuurlijk af en toe wat overdreven maar dat paste toen juist wel.

Deze huishoudster heeft overal verstand van als het uitkomt en is gelijk leuk en lief ofzo voor iedereen gewoon heel slecht geschreven en dat wekt irritaties op inderdaad ook wat jij zegt over dat ze werkt bij Ludo en Janine en er na een week daar werken er mee wegkomt dat ze allemaal mensen binnen laat en maar zo in de jaccuzi etc gaat.

En Merel die net bij Marwan is haar band met Demi zo op het spel heeft gezet is nu opeens helemaal over de bottel van een veel te dikke vrouw met irritante trekjes.

Alles gaat haar voor de wind en de makers kloppen zichzelf op de borst met kijk ons eens woke en goed bezig zijn.

Nee bedankt.
R.I.P DTS.
pi_204443062
Ja , die nieuwe huishoudster kan echte alle culturen koken en wat me nog meer op viel, was dat Merel gewoon mocht helpen en daar nog voor betaald krijgt ook. Sinds wanneer keurt Ludo dat goed??

Die stagiaire is ook wel top much aanwezig hoor.

Oh Nina met haar doorzeuren over haar dochter die hoe dan ook naar de havo moet. Maar dan wel Merel gewoon een medewerkster uit CS die notabene bij de politie academie wil, maar vraagt of zij bij les wil geven aan Nola. Serieus??

Waarom zien we Merel en Marwan nooit meer samen?
Die Lynn die ineens echt iedereen kent..ik snap er niks meer van.
India, ga er na toe!
  vrijdag 15 april 2022 @ 19:56:15 #266
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_204447748
Dat er wat meer aandacht voor een niet-hetero-personage is vind ik prima, LGBT+-mensen zijn ook gewoon onderdeel van de samenleving en GTST is daar een afspiegeling van.

Het laatste homo-personage was Lucas, denk ik?

Dat ze daar nu ineens Merel voor gebruiken snap ik dan weer niet.
pi_204447874
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 19:56 schreef James1988 het volgende:
Dat er wat meer aandacht voor een niet-hetero-personage is vind ik prima, LGBT+-mensen zijn ook gewoon onderdeel van de samenleving en GTST is daar een afspiegeling van.

Het laatste homo-personage was Lucas, denk ik?

Dat ze daar nu ineens Merel voor gebruiken snap ik dan weer niet.
Van maagd via Marwan naar lesbisch :')

Ach Dave Mantel.....
  zaterdag 16 april 2022 @ 16:51:29 #268
268260 Dr.Mikey
pi_204454557
Valt bij jullie bij Demi ook op dat haar zaanse/west Friese Britt Dekker accentje er steeds vaker door te horen is?

Laatste die zo met een streek accent praten waren Morris Morris en Charlie 1.
En Dorothea Mike en Nick maar die tel ik niet mee.

Grappig ook dat bij Patrick En Geert dat Brabants er elke keer door kwam.
R.I.P DTS.
pi_204454615
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Valt bij jullie bij Demi ook op dat haar zaanse/west Friese Britt Dekker accentje er steeds vaker door te horen is?

Laatste die zo met een streek accent praten waren Morris Morris en Charlie 1.
En Dorothea Mike en Nick maar die tel ik niet mee.

Grappig ook dat bij Patrick En Geert dat Brabants er elke keer door kwam.
Tja brabants hè, dat krijg je er nooit uit :D

Maar dan heb ik bij Demi nog niet goed genoeg opgelet denk ik.
pi_204465862
Bij Marwan en Julian bespeur ik ook enig Amsterdam's accent en bij Henk natuurlijk ook.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 18 april 2022 @ 17:07:12 #271
436222 Japepk
Padvinder
pi_204475434
Bij Tanja Jess was de Brabantse tongval ook altijd goed te horen
't Echte en 't ware!
  maandag 18 april 2022 @ 17:40:48 #272
268260 Dr.Mikey
pi_204475616
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Bij Marwan en Julian bespeur ik ook enig Amsterdam's accent en bij Henk natuurlijk ook.
Klopt bij Marwan en Henk sowieso.
Bij Morris en Charlie was het niet zo opgevallen als Barbara ook een brabants accent had gehad.
R.I.P DTS.
  maandag 18 april 2022 @ 20:08:42 #273
436222 Japepk
Padvinder
pi_204476697
Wie kan me helpen; ik kan me herinneren dat er een mooie/bekende scène is opgenomen ooit met 'more than words' eronder als muziek. Iemand die nog weet wanneer dat is gebruikt? Is al wel een aantal jaar geleden volgens mij.
't Echte en 't ware!
  maandag 18 april 2022 @ 22:58:33 #274
268260 Dr.Mikey
pi_204478366
Sascha in de ontplofte caravan?
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:36:30 #275
436222 Japepk
Padvinder
pi_204480007
Gevonden! Tripje down memory lane hoor!
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: