Dat had ik toen gezien ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, heerlijk ventje ook. Hij was laatst eindelijk bij een liveshow (wil nooit op beeld) en het stelde niet teleur.
Wat moet je in godsnaam met Videoland en Disney+?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon Disney+ Prime Video Netflix HBO Videoland abo's nemen
Kees en Co kijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met Videoland en Disney+?
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2021 @ 11:10 schreef FireFox1 het volgende:
Hoppa, naast Prime, Videoland, Netflix, Disney+ en de kosten van je kabel + internet wéér een extra abbo.
Ik heb nu Prime, Netflix via ouders en Movies en series XL.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon Disney+ Prime Video Netflix HBO Videoland abo's nemen
Videoland soms leuke Nederlandse producties.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Undercover?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Videoland soms leuke Nederlandse producties.
Die staat op Netflixquote:
Mocro Maffia was wel vermakelijk maar verder?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Videoland soms leuke Nederlandse producties.
Al besproken.quote:
Disney+ moet ik de Feyenoord docu nog op kijkenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die moet ik ook nog kijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Disney+ moet ik de Feyenoord docu nog op kijken
Wat een eikel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |