Ja, net 1 jaar en bijna 4 jaar. Beide hebben de moeite met in de emmer mikkenquote:
Toevallig zei die user dat tegen precies dezelfde mod die 'rot op' tegen mij zeiquote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef ToT het volgende: [..] Wees blij dat je geen permban in ONZ hebt gekregen voor een "Ga weg"-achtige opmerking dan!
Ik ken er eendje die dat wel heeft gekregen,
![]()
Gelukkig ben ik net klaar met etenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, net 1 jaar en bijna 4 jaar. Beide hebben de moeite met in de emmer mikken![]()
De oudste kan dat overdag uiteraard wel, maar als ze misselijk wordt in bed gaat het soms helemaal mis en hang het aan de muur.
poehhhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, net 1 jaar en bijna 4 jaar. Beide hebben de moeite met in de emmer mikken![]()
De oudste kan dat overdag uiteraard wel, maar als ze misselijk wordt in bed gaat het soms helemaal mis en hang het aan de muur.
quote:
Dit was net de eerste keer hier!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Donna het volgende:
Haha @:ToT ja dat soort poep taferelen zijn ook heel herkenbaar.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Toevallig zei die user dat tegen precies dezelfde mod die 'rot op' tegen mij zei
Dit is beter dan DTSquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
Is dit de nieuwe dts zonder punkte?
Als je moet, dan moet jequote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat deed Live vandaag ook, maar wel pas aan het einde
Geen DTSquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
Dit idd!quote:
Nee, hier is het wel gezelligquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
Nee johquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
VR pokerenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef JochemSjakie het volgende:
Zometeen een stukje VR pokeren, naar bed en morgen weer een weekendje weg
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
VR pokeren
heb je dan zo'n bril op?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef JochemSjakie het volgende:
Zometeen een stukje VR pokeren, naar bed en morgen weer een weekendje weg
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Een oom van mij zegt altijd dat alles kan, behalve een scheet op een plank spijkeren
De grappige oom hihi......quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Een oom van mij zegt altijd dat alles kan, behalve een scheet op een plank spijkeren
Daar kan hij op zich nog best wel eens een punt hebben, ja!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Alles Kan behalve Wim.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ach het pand stond al een maand leeg en er zat maar een lullig slotje op wat makkelijk met een baksteen open te tikken was, dussss......quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
Ok maar viva sc, nah kweeniet hoor
let niet op dat Viva woordjequote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
Genoeg pastoortjes die zich daar weinig van aantrekken hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
De pastoor kan ook, maar die mag niet.
CenterParcs Kempervennen, bij Valkenswaardquote:
Als het beestje maar een naam heeft en het houd de stront buiten de deur.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft en het houd de stront buiten de deur.
Zit wat inquote:Op donderdag 9 december 2021 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het beestje maar een naam heeft en het houd de stront buiten de deur.
Leukquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Center Parcs Kempervennen, bij Valkenswaard
van de glijbaanquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
CenterParcs Kempervennen, bij Valkenswaard
FTFYquote:Op donderdag 9 december 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
Was zo'n standaard uitdrukking: Alles kan! Koffiekan, theekan, Wim Kon.....
Was je weg dan?quote:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Donna het volgende:
Er is/was echt niks mis met Viva hoor. Zitten hele leuke mensen.
Hey schoonheid, heb je bier gehaald?quote:
Nog steeds..afgelopen weken alleen ONZ wat vaker, alleen tru niet meer want een zinnig gesprek / topic voeren zonder trolls is niet vaak mogelijk. Ik was toen mod daar.quote:
vervelendquote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Charz het volgende:
[..]
Nog steeds..afgelopen weken alleen ONZ wat vaker, alleen tru niet meer want een zinnig gesprek / topic voeren zonder trolls is niet vaak mogelijk. Ik was toen mod daar.
En @:ToT
[ afbeelding ]
De Viva kon toch weer een doorstart maken waardoor ze niet meer op Fok posten?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:31 schreef Donna het volgende:
Er is/was echt niks mis met Viva hoor. Zitten hele leuke mensen.
Ja duurt even, koken, groot en klein kind eten geven.. zelf eten, samen opruimen, luier verschonen.. schone kleding, vaatwasser.quote:
Correct. Maar er zijn ook mensen die al jaren op Viva zitten EN hier ook al jaren.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Viva kon toch weer een doorstart maken waardoor ze niet meer op Fok posten?
Wow… ik dacht altijd dat jij een vrouw wasquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey schoonheid, heb je bier gehaald?
Is niet het juiste platform ervoorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
dat mensen het verpesten
zonde
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Charz het volgende:
[..]
Wow… ik dacht altijd dat jij een vrouw was
Dus ik heb mijn avatar door jou laten verkleinen…quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord.
best jammerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Charz het volgende:
[..]
Is niet het juiste platform ervoor
Ik vind het een mooie foto.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik heb mijn avatar door jou laten verkleinen…
Een selfie
Kunnen die geen bier drinken danquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Charz het volgende:
[..]
Wow… ik dacht altijd dat jij een vrouw was
Niet gehoordquote:
Loopt het vogelspinnen voer weer losquote:
Hier niet.Ik heb gecheckt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loopt het vogelspinnen voer weer los
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loopt het vogelspinnen voer weer los
Dat overkomt mij regelmatig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |