SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)![]()
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En na die harde lockdown? Alles weer open? 2G? Regeltjes van nu? Er moet wel iets van een plan achter zitten anders zit je 4-6 weken in een lockdown en 4 weken daarna weer op het punt van nu.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je iets leuks hebt dan pas ik het voor je aan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Kut, heb ik een keer het nieuwe topic, vergeet ik een leuke titel te bedenken...![]()
Kom maar door in DM.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Kut, heb ik een keer het nieuwe topic, vergeet ik een leuke titel te bedenken..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oh lief van alle mods, maar ik kan zo gauw niks bedenken. Too much pressure.. Ik wacht wel tot een volgende ronde. Maar als jullie zelf iets leuks weten, be my guest.![]()
Maar ja, we varen in de mist op een woelige zee... vooruit kijken kan niet...quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!![]()
Is die 2G nu definitief afgeketst? Zag gisteren op het nieuws iets voorbij komen, geen meerderheid voor in de Kamer. Maar niet echt goed gevolgd, beetje druk deze dagen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!
Of komt er nog een mogelijkheid voor?![]()
Let's go, with an optiflowquote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh lief van alle mods, maar ik kan zo gauw niks bedenken. Too much pressure.. Ik wacht wel tot een volgende ronde. Maar als jullie zelf iets leuks weten, be my guest.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Versoepelen moet trouwens ook echt veel vlotter dan vorig jaar. Zeker als komend voorjaar de boosterronde er ook nog eens in zit. Als het een beetje mee zit met de temperaturen moet je zeker buiten zoveel mogelijk zonder regels laten doorgaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!
Dit jaar liepen we tot ergens in mei nog op reservering te winkelen en tot eind juni met mondmaskers...![]()
Nu niet, mogelijk later welquote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is die 2G nu definitief afgeketst? Zag gisteren op het nieuws iets voorbij komen, geen meerderheid voor in de Kamer. Maar niet echt goed gevolgd, beetje druk deze dagen.
Of komt er nog een mogelijkheid voor?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Volgens mij is het nu in de ijskast gezet omdat een meerderheid niet de verwachting was. Dus (nog) niet afgeketst maar komt in januari weer terug (om dan af te ketsen).quote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is die 2G nu definitief afgeketst? Zag gisteren op het nieuws iets voorbij komen, geen meerderheid voor in de Kamer. Maar niet echt goed gevolgd, beetje druk deze dagen.
Of komt er nog een mogelijkheid voor?![]()
Haha, ik hoef denk ik niet te kijken wie het vorige topic heeft geopend.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Uitstekende TT. De TS die die bedacht heeft mag wel een taart krijgen.![]()
Egoist, wees eens wat meer solidair en denk aan de zorg!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Versoepelen moet trouwens ook echt veel vlotter dan vorig jaar. Zeker als komend voorjaar de boosterronde er ook nog eens in zit. Als het een beetje mee zit met de temperaturen moet je zeker buiten zoveel mogelijk zonder regels laten doorgaan.
Vorig jaar liepen we tot ergens in mei nog op reservering te winkelen en tot eind juni met mondmaskers...![]()
Gewoon in januari de stadions open ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Versoepelen moet trouwens ook echt veel vlotter dan vorig jaar. Zeker als komend voorjaar de boosterronde er ook nog eens in zit. Als het een beetje mee zit met de temperaturen moet je zeker buiten zoveel mogelijk zonder regels laten doorgaan.
Dit jaar liepen we tot ergens in mei nog op reservering te winkelen en tot eind juni met mondmaskers...![]()
Dat is wel een zekerheidje. We gaan echt niet versoepelen voor de jaarwisseling.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als we in april/mei weer panische burgemeesters krijgen die roepen dat het park of het strand te vol is, dan kunnen we er echt beter mee ophouden.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Egoist, wees eens wat meer solidair en denk aan de zorg!![]()
Maar hoe zie jij 'er beter voor staan' dan? Lage aantallen an sich heb je niet zoveel aan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die economische schade is er toch al, ook nu met het huidige pakket. Praat het niet goed ofzo, maar moet je niet zo snel mogelijk de aantallen willen drukken zodat je straks (met een lange winter en eventueel Omikron voor de boeg) er beter voor staat?
Als je na die harde lockdown alsnog een situatie verwacht met een R>1 dan koop je slechts één of twee weken ofzo.
Als je een situatie verwacht met een R~1 dan heeft het geen zin om superlage aantallen te hebben.
Dus ik zie geen scenario waarin het enorm drukken van aantallen ook maar enig serieus voordeel oplevert.I'll give you something to do![]()
De klok verzetten is in maartquote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is wel een zekerheidje. We gaan echt niet versoepelen voor de jaarwisseling.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
I know. in Januari nog even een avondklokje, want omnicron, en dan hebben we dezelfde film als vorig jaar gehad.quote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
WIE HAD DIT ZIEN AANKOMENquote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is wel een zekerheidje. We gaan echt niet versoepelen voor de jaarwisseling.
Met een beetje geluk zit je dan op 2-4k besmettingen per dag en weer op 'normale' instroomaantallen in de ziekenhuizen. Dat moet - samen met boosteren - wel voordelen brengen voor de druk op de zorg. Maar goed, het is toch allemaal wishful thinking in die zin, want dit gaat echt niet meer gebeuren in deze fase.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef galantis het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij 'er beter voor staan' dan? Lage aantallen an sich heb je niet zoveel aan.
Als je na die harde lockdown alsnog een situatie verwacht met een R>1 dan koop je slechts één of twee weken ofzo.
Als je een situatie verwacht met een R~1 dan heeft het geen zin om superlage aantallen te hebben.
Dus ik zie geen scenario waarin het enorm drukken van aantallen ook maar enig serieus voordeel oplevert.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Is dit een bewuste?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
I know. in Januari nog even een avondklokje, want omnicron, en dan hebben we dezelfde film als vorig jaar gehad.
Maar verwacht jij serieus ineens een plan van onze Mark en Hugo?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar ja, we varen in de mist op een woelige zee... vooruit kijken kan niet...
Die gaan gewoon al hun kaarten zetten op het effect van de boosters en intussen niks doen 'want onzekerheid Omicron'. Tegen de tijd dat die weer eens vooruit gaan kijken is het minstens half februari.![]()
Als ik me goed herinner vond jij het op tijd afwenden van code zwart ook wishful thinking. Ik denk dat twee halveringen haalbaar is en een behapbare situatie creëert voor de zorg.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit je dan op 2-4k besmettingen per dag en weer op 'normale' instroomaantallen in de ziekenhuizen. Dat moet - samen met boosteren - wel voordelen brengen voor de druk op de zorg. Maar goed, het is toch allemaal wishful thinking in die zin, want dit gaat echt niet meer gebeuren in deze fase.I'll give you something to do![]()
We slaan toch wel vreselijk door met die prikken. Nog ff een griepprik, booster en nog 3x een omicron prik.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar verwacht jij serieus ineens een plan van onze Mark en Hugo?
Die gaan gewoon al hun kaarten zetten op het effect van de boosters en intussen niks doen 'want onzekerheid Omicron'. Tegen de tijd dat die weer eens vooruit gaan kijken is het minstens half februari.![]()
3 keer een omicron prik? Dat is toch gewoon die ene boosterprik vooralsnog?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
We slaan toch wel vreselijk door met die prikken. Nog ff een griepprik, booster en nog 3x een omicron prik.Antifascist![]()
Dan moet er wel beleid naar worden gevormd. Op deze manier haal je dat misschien in maart.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:39 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner vond jij het op tijd afwenden van code zwart ook wishful thinking. Ik denk dat twee halveringen haalbaar is en een behapbare situatie creëert voor de zorg.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik verwacht inderdaad helemaal niks... boosters... omicron... formatie... Gewoon pappen en nathouden tot in ieder geval begin januari.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
probleem is ook 1,2,3G want de oppositie heeft natuurlijk wel allemaal goeie plannen hoe het zou moeten, het is gewoon een stuurloos dramaquote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad helemaal niks... boosters... omicron... formatie... Gewoon pappen en nathouden tot in ieder geval begin januari.![]()
Ik hoorde dat pfizer met een omicron vaccin aankomt en dat die bestaat uit 3 vaccinaties.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
3 keer een omicron prik? Dat is toch gewoon die ene boosterprik vooralsnog?![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem is ook 1,2,3G want de oppositie heeft natuurlijk wel allemaal goeie plannen hoe het zou moeten, het is gewoon een stuurloos drama"Want ik heb 1,2,3,4 G-tjes geklapt, en ik heb 1,2,3,4 boosters gehad"
![]()
Nieuwe hit van Lil CovidOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
denk dat dit niet klopt, dat gaat over het huidige vaccinquote:Op donderdag 9 december 2021 16:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pfizer met een omicron vaccin aankomt en dat die bestaat uit 3 vaccinaties.![]()
Na deze booster is het iig echt nog niet klaarquote:Op donderdag 9 december 2021 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat dit niet klopt, dat gaat over het huidige vaccin
Hoop wel dat we dan een keer over kunnen schakelen op alleen risicogroepen vaccineren ipv alles, iedereen en zijn moederOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
dat verwacht ik ook niet, ik vind het wel een beetje jammer dat politieke druk nu zo groot isquote:Op donderdag 9 december 2021 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Na deze booster is het iig echt nog niet klaar
Hoop wel dat we dan een keer over kunnen schakelen op alleen risicogroepen vaccineren ipv alles, iedereen en zijn moeder![]()
"Maar hoe gaan we iedereen dan volledig digitaal controleren?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop wel dat we dan een keer over kunnen schakelen op alleen risicogroepen vaccineren ipv alles, iedereen en zijn moeder
En vergeet ook niet dat we allemaal aandelen hebben in pfizer!
Pas dat advies maar gewoon aan, vergeet de kinderen niet. Ze kunnen maar geregistreerd staan, scheelt weer voor later"![]()
Nee dat kan niet, dat is discriminatie.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoop wel dat we dan een keer over kunnen schakelen op alleen risicogroepen vaccineren ipv alles, iedereen en zijn moeder![]()
Kleine groepen discrimineren zijn we goed in in NLquote:Op donderdag 9 december 2021 16:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dat is discriminatie.![]()
![]()
Ik vind eigenlijk dat ze zo snel mogelijk 2G weer in moeten gaan zetten; anders dient het eigenlijk nergens meer voor. Als ze het in de lente/zomer pas weer invoeren hebben we het eigenlijk niet meer nodig. Het zou juist moeten dienen om risico sectoren eerder te kunnen openen. Maar Nederland kennende blijven we de komende maanden aanmodderen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!![]()
Moet jij eens proberen als jonge god een griepprik en pneumokokkenprik te krijgenquote:Op donderdag 9 december 2021 16:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dat is discriminatie.
Waarom zouden we dat moeten inzetten?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze zo snel mogelijk 2G weer in moeten gaan zetten; anders dient het eigenlijk nergens meer voor. Als ze het in de lente/zomer pas weer invoeren hebben we het eigenlijk niet meer nodig. Het zou juist moeten dienen om risico sectoren eerder te kunnen openen. Maar Nederland kennende blijven we de komende maanden aanmodderen.
quote:.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Waarom wil je een plan wat later toch weer veranderd wordt?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen plan is ook een plan.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Dat is "anders"quote:Op donderdag 9 december 2021 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet jij eens proberen als jonge god een griepprik en pneumokokkenprik te krijgen![]()
![]()
En dan persmomenten gebruiken om te zeggen dat ze toch écht begrip hebben voor de samenleving, maar dat we nog even door moeten bijten. Dat we op weg zijn naar een mooi 2022 zomer. En geen enkele journalist die dan kan bedenken om te vragen hoe ze gaan voorkomen dat we deze film in de herfst van 2022 weer in de dvd speler kunnen doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of dat positief is of niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad helemaal niks... boosters... omicron... formatie... Gewoon pappen en nathouden tot in ieder geval begin januari.
Hoewel zeker zuur voor een aantal partijen heb ik liever dit dan dat we weer harder gaan ingrijpen.![]()
En wie denkt dat 19 december zomaar weer 10 januari wordt?Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Nu nog even 2G er door rammen. Wat een show. Van de regels raken we voorlopig niet verlost, maar de ieder-voor-zich maatschappij die er door ontstaat vind ik wel facinerend.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Eerst het zuâhquote:Op donderdag 9 december 2021 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan persmomenten gebruiken om te zeggen dat ze toch écht begrip hebben voor de samenleving, maar dat we nog even door moeten bijten. Dat we op weg zijn naar een mooi 2022 zomer. En geen enkele journalist die dan kan bedenken om te vragen hoe ze gaan voorkomen dat we deze film in de herfst van 2022 weer in de dvd speler kunnen doen.![]()
En dan...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja, we varen in een dichte zee op woelige mist en kunnen niet verder dan 2 weken denken... een plan is zinloos.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom wil je een plan wat later toch weer veranderd wordt?
Geen plan is ook een plan.![]()
''Die vijfde booster pak je toch wel voor de ouderen?! Tijd om solidariteit te tonen''.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
"Maar hoe gaan we iedereen dan volledig digitaal controleren?
En vergeet ook niet dat we allemaal aandelen hebben in pfizer!
Pas dat advies maar gewoon aan, vergeet de kinderen niet. Ze kunnen maar geregistreerd staan, scheelt weer voor later"
Betere redenaties om jongeren ook elke negen maanden te prikken zijn er eigenlijk niet; de medische noodzaak is er in ieder geval niet. Dat wordt echt enkel gedaan vanwege solidariteit en financiële redenen imo.![]()
Als je daarmee bepaalde sectoren sneller kunt openen dan ben ik ook wel voor. Beter open voor alleen beschermden dan helemaal niet open.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze zo snel mogelijk 2G weer in moeten gaan zetten; anders dient het eigenlijk nergens meer voor. Als ze het in de lente/zomer pas weer invoeren hebben we het eigenlijk niet meer nodig. Het zou juist moeten dienen om risico sectoren eerder te kunnen openen. Maar Nederland kennende blijven we de komende maanden aanmodderen.I'll give you something to do![]()
Ja helemaal mee eens. Ik begrijp ook niet waarom wij bijna het enige land zijn dat deze avondsluiting heeft.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ze zo snel mogelijk 2G weer in moeten gaan zetten; anders dient het eigenlijk nergens meer voor. Als ze het in de lente/zomer pas weer invoeren hebben we het eigenlijk niet meer nodig. Het zou juist moeten dienen om risico sectoren eerder te kunnen openen. Maar Nederland kennende blijven we de komende maanden aanmodderen.![]()
De balkenbrei?quote:Prikken doe je voor de skivakantie heb ik geleerd. Niet voor een ander. Niet voor je gezondheid. Niet 'voor' op te scheppen op de Europese op-pep-prik-ranglijst.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Die vijfde booster pak je toch wel voor de ouderen?! Tijd om solidariteit te tonen''.
Betere redenaties om jongeren ook elke negen maanden te prikken zijn er eigenlijk niet; de medische noodzaak is er in ieder geval niet. Dat wordt echt enkel gedaan vanwege solidariteit en financiële redenen imo.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Ze riepen altijd dat 2G ervoor zou gaan zorgen dat risico sectoren open konden blijven als het zonder 2G niet zou kunnen. Nou, dat zien we nu. Dus dan wil ik dat ze ķf toegeven dat 2G gewoon niet werkt (ze zetten het nu niet in met een reden - omdat ze donders goed weten dat het gewoon niks doet - niet wanneer het écht nodig is althans - want in de zomer hebben we eigenlijk niet meer nodig, dan is de seizoensinvloed goed genoeg) of dat ze het ook echt gaan inzetten op momenten als deze - wanneer het zonder 2G niet zou kunnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat moeten inzetten?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:09 schreef Haags het volgende:
Wat een uitstekende keuze om @:chratnox mod te maken!I'll give you something to do![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:09 schreef Haags het volgende:
Wat een uitstekende keuze om @:chratnox mod te maken!![]()
![]()
![]()
Waar begin je aan @chratnox.
In Southern Sun
Vaccinatieplicht vanaf 14 jaar in Oostenrijk. Krijgen die tieners ook een boete van 3600 euro? Worden zij ook de gevangenis in gegooid als ze deze niet kunnen betalen? Echt ze zijn gek geworden in Oostenrijk.![]()
Precies, zet het in zodat sportscholen, restaurants, theaters of bioscopen met 2G open kunnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze riepen altijd dat 2G ervoor zou gaan zorgen dat risico sectoren open konden blijven als het zonder 2G niet zou kunnen. Nou, dat zien we nu. Dus dan wil ik dat ze ķf toegeven dat 2G gewoon niet werkt (ze zetten het nu niet in met een reden - omdat ze donders goed weten dat het gewoon niks doet - niet wanneer het écht nodig is althans - want in de zomer hebben we eigenlijk niet meer nodig, dan is de seizoensinvloed goed genoeg) of dat ze het ook echt gaan inzetten op momenten als deze - wanneer het zonder 2G niet zou kunnen.![]()
Ook hier geldt weer, zie het als een kans om je solidariteit te kunnen tonen. Ook voor iemand van 14quote:Op donderdag 9 december 2021 17:15 schreef mir1986 het volgende:
Vaccinatieplicht vanaf 14 jaar in Oostenrijk. Krijgen die tieners ook een boete van 3600 euro? Worden zij ook de gevangenis in gegooid als ze deze niet kunnen betalen? Echt ze zijn gek geworden in Oostenrijk.![]()
![]()
In elk geval volgend jaar veel meer inzetten op buiten alles zo veel mogelijk door laten gaan zonder veel gedoe, en als het virus dan toch moet rondgaan, dan maar in de periode april-september. Niet meteen in een stuip schieten als er dan een keer even een periode van stijging is.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan persmomenten gebruiken om te zeggen dat ze toch écht begrip hebben voor de samenleving, maar dat we nog even door moeten bijten. Dat we op weg zijn naar een mooi 2022 zomer. En geen enkele journalist die dan kan bedenken om te vragen hoe ze gaan voorkomen dat we deze film in de herfst van 2022 weer in de dvd speler kunnen doen.![]()
Wat is deze???quote:Op donderdag 9 december 2021 17:09 schreef Haags het volgende:
Wat een uitstekende keuze om @:chratnox mod te maken!
Nee, tieners krijgen een hogere boete. Kunnen ze lenen van de staat, ongeveer 700 euro per maand en kunnen ze dan later terugbetalen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:15 schreef mir1986 het volgende:
Vaccinatieplicht vanaf 14 jaar in Oostenrijk. Krijgen die tieners ook een boete van 3600 euro? Worden zij ook de gevangenis in gegooid als ze deze niet kunnen betalen? Echt ze zijn gek geworden in Oostenrijk.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Men moet gewoon eerlijk toegeven dat de aanname dat vaccinatie transmissie ongeveer uitsloot, niet (meer) klopt en dat dus dat construct niet werkt in virusbestrijdingquote:Op donderdag 9 december 2021 17:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze riepen altijd dat 2G ervoor zou gaan zorgen dat risico sectoren open konden blijven als het zonder 2G niet zou kunnen. Nou, dat zien we nu. Dus dan wil ik dat ze ķf toegeven dat 2G gewoon niet werkt (ze zetten het nu niet in met een reden - omdat ze donders goed weten dat het gewoon niks doet - niet wanneer het écht nodig is althans - want in de zomer hebben we eigenlijk niet meer nodig, dan is de seizoensinvloed goed genoeg) of dat ze het ook echt gaan inzetten op momenten als deze - wanneer het zonder 2G niet zou kunnen.
Klaar
Zo moeilijk hoeft het niet te zijnOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Solidariteit terwijl jongeren meer kans op hartproblemen hebben dan erg ziek te worden van corona. Daarnaast blijf je ook besmettelijk na vaccinatie. Dus hoezo solidariteit? Straks ook solidair na heftige bijwerkingen?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:17 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ook hier geldt weer, zie het als een kans om je solidariteit te kunnen tonen. Ook voor iemand van 14![]()
Daarom moet je ook gewoon alleen risicogroepen en 55+ ofzo die prik aanbieden. Ik zie echt het nut niet om het aan te bieden aan iedereen als de transmissie toch wel doorloopt. Als het echt endemisch is, zorg dat de ziekenhuizen niet overbelast raken en laat verder gewoon mensen alsjeblieft met rust zeg.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Men moet gewoon eerlijk toegeven dat de aanname dat vaccinatie transmissie ongeveer uitsloot, niet (meer) klopt en dat dus dat construct niet werkt in virusbestrijding
Klaar
Zo moeilijk hoeft het niet te zijnA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat gaan we voorlopig echt nog niet toegeven. Boosters zijn nu weer het nieuwe Gouden Ei.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Men moet gewoon eerlijk toegeven dat de aanname dat vaccinatie transmissie ongeveer uitsloot, niet (meer) klopt en dat dus dat construct niet werkt in virusbestrijding
Klaar
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn![]()
Nee, die 14-jarige moet ook booster na booster krijgen, anders dikke boetes. Lekker de toekomst slopen van de jeugd.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon alleen risicogroepen en 55+ ofzo die prik aanbieden. Ik zie echt het nut niet om het aan te bieden aan iedereen als de transmissie toch wel doorloopt. Als het echt endemisch is, zorg dat de ziekenhuizen niet overbelast raken en laat verder gewoon mensen alsjeblieft met rust zeg.![]()
Hoe meer bijwerkingen, hoe hoger je solidariteitsscorequote:Op donderdag 9 december 2021 17:24 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Solidariteit terwijl jongeren meer kans op hartproblemen hebben dan erg ziek te worden van corona. Daarnaast blijf je ook besmettelijk na vaccinatie. Dus hoezo solidariteit? Straks ook solidair na heftige bijwerkingen?![]()
![]()
Precies, ik heb geen respect voor deze drang opwekkende maatregel, zeker nu ook nog eens blijkt dat het geen zinvol effect sorteert. Dan wees gewoon recht door zee en bepleit een directe vorm van plicht. Dan zitten we ook niet nodeloos met zo'n controversieel QR systeem opgezadeld terwijl het ons in werkelijkheid geen steek verder brengt.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef Molo het volgende:
Klaar
Zo moeilijk hoeft het niet te zijnSui cuique mores fingunt fortunam![]()
![]()
En de rijkere mensen kunnen de boetes af betalen, dus voor hen geldt de vaccinatieplicht niet. De armere mensen zijn helaas de lul.![]()
Vanaf afgelopen zomer zaten feestvierende gevaccineerden schouder aan schouder in de kroeg, daar plukken de ongevaccineerden nu nog de (wrange) vruchten van.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Klaar
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn![]()
Ik dacht toch gister dit ook te hebben gelezen waarna dit keihard onderuit gehaald werd. Kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:24 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Solidariteit terwijl jongeren meer kans op hartproblemen hebben dan erg ziek te worden van corona.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Waarom sloop je dan precies de toekomst?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:26 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nee, die 14-jarige moet ook booster na booster krijgen, anders dikke boetes. Lekker de toekomst slopen van de jeugd.![]()
Was wel gezellig hoor!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vanaf afgelopen zomer zaten feestvierende gevaccineerden schouder aan schouder in de kroeg, daar plukken de ongevaccineerden nu nog de (wrange) vruchten van.![]()
Ja het is allemaal de schuld van de gevaccineerden.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vanaf afgelopen zomer zaten feestvierende gevaccineerden schouder aan schouder in de kroeg, daar plukken de ongevaccineerden nu nog de (wrange) vruchten van.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Als ze boetes krijgen van 3600 euro? Hoe moeten kinderen (of hun ouders) dat betalen? Die komen dus op straat terecht.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom sloop je dan precies de toekomst?![]()
Het is een afschuwelijke beleidskeuze van die regering; Ik denk niet dat het de regering en de individueen er achter, licht vergeven zal worden. Ik zie dan meer heil in corona-zorg ontzegging voor ongevaccineerden dan boetes, gevangenisstraffen of fysieke dwang.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:28 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
En de rijkere mensen kunnen de boetes af betalen, dus voor hen geldt de vaccinatieplicht niet. De armere mensen zijn helaas de lul.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Eén van de gedachtes erachter is dat je eerstelijns-besmettingen onder ongevaccineerden op desbetreffende locaties voorkomt. Drang is niet per se een onderliggend motief.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Precies, ik heb geen respect voor deze drang opwekkende maatregel, zeker nu ook nog eens blijkt dat het geen zinvol effect sorteert. Dan wees gewoon recht door zee en bepleit een directe vorm van plicht. Dan zitten we ook niet nodeloos met zo'n controversieel QR systeem opgezadeld terwijl het ons in werkelijkheid geen steek verder brengt.I'll give you something to do![]()
Oh, maar ze kunnen toch gewoon vaccineren om dat te voorkomen. Dat is gratis.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:32 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Als ze boetes krijgen van 3600 euro? Hoe moeten kinderen (of hun ouders) dat betalen? Die komen dus op straat terecht.![]()
Meteen een TR gezet.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Gaat vast leuk worden!![]()
De toekomst slopen is misschien wat overdreven, maar het is wel opmerkelijk om kinderen die plicht op te leggen, gezien zij over het algemeen weinig tot niks merken van een eventuele besmetting.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom sloop je dan precies de toekomst?
Misschien dat de transmissie na een vaccinatie tijdelijk wat minder is, maar dat rechtvaardigt geen vaccinatieplicht voor kinderen.![]()
Waarom zou een 14-jarige dat willen? Het helpt niet tegen besmetting en zij komen sowieso al nauwelijks in het ziekenhuis terecht.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, maar ze kunnen toch gewoon vaccineren om dat te voorkomen. Dat is gratis.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Gaat vast leuk worden!![]()
![]()
Sorry, ik was vergeten als Za in te loggen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja het is allemaal de schuld van de gevaccineerden.![]()
Jij legt het beter uit. En dan straks een hellend vlak? Ga je organen maar doneren, want je toont je dan solidair naar iemand anders.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De toekomst slopen is misschien wat overdreven, maar het is wel opmerkelijk om kinderen die plicht op te leggen, gezien zij over het algemeen weinig tot niks merken van een eventuele besmetting.
Misschien dat de transmissie na een vaccinatie tijdelijk wat minder is, maar dat rechtvaardigt geen vaccinatieplicht voor kinderen.![]()
Dat weet je best. Zal al vaak zijn uitgelegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:33 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom zou een 14-jarige dat willen? Het helpt niet tegen besmetting en zij komen sowieso al nauwelijks in het ziekenhuis terecht.![]()
teveel C in het kabinetquote:Op donderdag 9 december 2021 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Ik begrijp ook niet waarom wij bijna het enige land zijn dat deze avondsluiting heeft.![]()
Waar die ongevaccineerden ondertussen zijn zal dat met deze besmettelijkheid gecombineerd met de verspreiding door gevaccineerden niet erg veel uitmaken voordat zij even hard worden blootgesteld. Dat mag ondertussen toch wel duidelijk zijn? Dan mag je met het model schuiven om te gokken of dat met 2G 1 of 2 dagen langer duurt..quote:Op donderdag 9 december 2021 17:33 schreef galantis het volgende:
[..]
Eén van de gedachtes erachter is dat je eerstelijns-besmettingen onder ongevaccineerden op desbetreffende locaties voorkomt. Drang is niet per se een onderliggend motief.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij legt het beter uit. En dan straks een hellend vlak? Ga je organen maar doneren, want je toont je dan solidair naar iemand anders.vanaf 18 gaan je hersens naar de wetenschap.
Niet dat ze daar veel mee opschieten bij ongevaccineerden, maar dat is wat anders.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ga dan alsjeblieft de kwetsbare mensen zo vaak als mogelijk boosteren. Dan zijn zij beschermd, ga hier niet de jeugd mee lastig vallen. Zij zijn nog steeds besmettelijk en hebben niks te vrezen van corona.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat weet je best. Zal al vaak zijn uitgelegd.![]()
Maar ook niet van een vaccinatie. En dat het helpt om de transmissie te verminderen is al meerdere malen bewezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:36 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ga dan alsjeblieft de kwetsbare mensen zo vaak als mogelijk boosteren. Dan zijn zij beschermd, ga hier niet de jeugd mee lastig vallen. Zij zijn nog steeds besmettelijk en hebben niks te vrezen van corona.![]()
Even onder de ctrl c zetten voor morgen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ook niet van een vaccinatie. En dat het helpt om de transmissie te verminderen is al meerdere malen bewezen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Straks zijn er meer mods hier dan plebs. Of hoe werkt dat eigenlijk? Is daar een bepaald aantal voor? En kun je je daarvoor aanmelden of word je gevraagd? Ik vraag dit voor een vriend.
Haha, nee serieus, zou echt niks voor mij zijn. Maar wel benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat.![]()
Ze kunnen niet eens voorspellen hoe lang een vaccinatie werkt en dan zouden ze wel de lange termijneffecten kennen?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ook niet van een vaccinatie. En dat het helpt om de transmissie te verminderen is al meerdere malen bewezen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)g/ar-AARDJHH?ocid=st
Gelukkig staat de vierde prik ook al op de plank. Volgend jaar 3 spuiten? Of zullen het er maar 2 zijn?![]()
42.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:38 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen hoe lang een vaccinatie werkt en dan zouden ze wel de lange termijneffecten kennen?
Gelukkig staat de vierde prik ook al op de plank. Volgend jaar 3 spuiten? Of zullen het er maar 2 zijn?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Of gewoon rijk zijn. Armoede is immers een keuze!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, maar ze kunnen toch gewoon vaccineren om dat te voorkomen. Dat is gratis.Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Als ze het willen prima, maar een plicht voor onder de 18 is echt een no go gebied voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat weet je best. Zal al vaak zijn uitgelegd.![]()
We kwamen soms net iets te kort merkte toen AlwaysHappy stopte, dus toen heb ik na overleg formulier met vraag gedumpt in COR feedback, gelukkig kwam daarna snel een berichtje van Chratnox.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Straks zijn er meer mods hier dan plebs. Of hoe werkt dat eigenlijk? Is daar een bepaald aantal voor? En kun je je daarvoor aanmelden of word je gevraagd? Ik vraag dit voor een vriend.
Haha, nee serieus, zou echt niks voor mij zijn. Maar wel benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat.![]()
![]()
Geen idee. Ik weet niet of dit is doorgerekend dus durf er geen uitspraken over te doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:35 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Waar die ongevaccineerden ondertussen zijn zal dat met deze besmettelijkheid gecombineerd met de verspreiding door gevaccineerden niet erg veel uitmaken voordat zij even hard worden blootgesteld. Dat mag ondertussen toch wel duidelijk zijn? Dan mag je met het model schuiven om te gokken of dat met 2G 1 of 2 dagen langer duurt..I'll give you something to do![]()
Helaas gemistquote:Op donderdag 9 december 2021 17:40 schreef Momo het volgende:
[..]
We kwamen soms net iets te kort merkte toen AlwaysHappy stopte, dus toen heb ik na overleg formulier met vraag gedumpt in COR feedback, gelukkig kwam daarna snel een berichtje van Chratnox..
In Southern Sun
Nou daar verkijk je je nog op hoor:quote:Op donderdag 9 december 2021 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]vanaf 18 gaan je hersens naar de wetenschap.
Niet dat ze daar veel mee opschieten bij ongevaccineerden, maar dat is wat anders.
A man walks into a brain store to buy a new brain
He goes to the clerk and says
"Hello, I'd like to purchase a new brain".
The clerk replies with "Sure, here are some of our brains we have on sale"
"Here's the brain of a physicist, 5 dollars."
"Here's our second deal for today. The brain of an anti-vaxxer, 10,000 dollars".
The man, completely confused, asks "Why is the brain of an anti-vaxxer more expensive than of a physicist?"
"Because it's never been used" The clerk replies.I'll give you something to do![]()
Grappigquote:Op donderdag 9 december 2021 16:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat pfizer met een omicron vaccin aankomt en dat die bestaat uit 3 vaccinaties..... 3x een prik en dat vermarkten als geschikt tegen de omicron variant met een lulverhaal over T-cellen bron (die hier sws ivm Corona van geen enkele betekenis zijn. En dan vectorvaccins, verouderd noemen (herhalen van dezelfde vector heeft immers geen zin omdat mensen daarvooor reeds immuun zijn geworden).
De 'boost' van hervaccinatie komt vooral omdat de (agressieve) 'draagstoffen' , zg. adjuvants waarin het mRNA zit verpakt, de afweer extra prikkelen. De samenstelling van de stoffen w.o. het mRNA blijft ongewijzigd met als 'voordeel' dat uitgebreide trials niet nodig zijn. Pfizer/Moderna moet alleen uitvlooien en met beperkt onderzoek aantonen hoeveel vaccin in welke periode (nog veilig) kan worden toegediend.
Wat herhalingsvaccins irt Omicron vooral (goed) zullen doen, is de (generieke) afweer nog meer op scherp zetten zodat in geval van een infectie, die nog sneller start om tot extra uitwerking te komen. Het is letterlijk boosten & oppeppen zonder dat duidelijk is of het ook nodig is. Of en in welke mate dit op termijn schadelijk is en de afweer letterlijk kan uitputten, zal de toekomst gaan uitwijzen.
Strategie lijkt mij prima voor mensen die gelet hun fragiele gezondheid meer baat hebben dan hun eventuele risico's. Dit noemen als vaccinatie tegen Omicron is vooral slimme marketing van aangedikte en suggestieve waarheden. Mensen kunnen toch niet controleren of vaccinatie de aantoonbare reden was dat ze niet ziek werden. Worden ze wel ziek(er), was het leuk geprobeerd."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (ŠZapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Nou ja, hier is ook geen sprake van een plicht boven de 18. Ging natuurlijk over Oostenrijk. Dat sowieso een raar land is met rare bewoners, ook de kinderen. Dus ze doen maar.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:40 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Als ze het willen prima, maar een plicht voor onder de 18 is echt een no go gebied voor mij.![]()
Ongetwijfeld, maar dat vind ik geen reden genoeg om het te verplichten voor <18 .quote:Op donderdag 9 december 2021 17:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar ook niet van een vaccinatie. En dat het helpt om de transmissie te verminderen is al meerdere malen bewezen.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:42 schreef galantis het volgende:
[..]
Nou daar verkijk je je nog op hoor:
A man walks into a brain store to buy a new brain
He goes to the clerk and says
"Hello, I'd like to purchase a new brain".
The clerk replies with "Sure, here are some of our brains we have on sale"
"Here's the brain of a physicist, 5 dollars."
"Here's our second deal for today. The brain of an anti-vaxxer, 10,000 dollars".
The man, completely confused, asks "Why is the brain of an anti-vaxxer more expensive than of a physicist?"
"Because it's never been used" The clerk replies..
In Southern Sun
Idd, mijn kind is geen sociaal experiment!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Of gewoon rijk zijn. Armoede is immers een keuze!![]()
Het creëert wel het schaap over de dam effect wat je liever niet ziet.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, hier is ook geen sprake van een plicht boven de 18. Ging natuurlijk over Oostenrijk. Dat sowieso een raar land is met rare bewoners, ook de kinderen. Dus ze doen maar.![]()
Denk het niet maat. Had als mod een bloedhekel aan posts deleten en dat heb ik nog steeds. Functionele edits en af en toe een beetje sturen werkt vaak veel beterquote:Op donderdag 9 december 2021 17:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Da_Sandman als mod, dan wordt 75% van de posts verwijderd.
In Southern Sun
PathéGoden is overbelast.quote:Bericht laatst bijgewerkt op: 16:24 CET
Door de grote vraag naar tickets voor Spider-man: No way home is onze website tijdelijk overbelast. We proberen dit zo snel mogelijk op te lossen en zetten meer shows in de verkoop zodat je ook als je het later weer probeert zeker bent van een plek!![]()
We mogen toch elkaar vertrouwen dan mensen in hun functie als mod, niet zo maar alles verwijderen waar men het mee oneens is. Ik vind de moderatie op Fok! eigenlijk best vrij en redelijk, maar dat mag ik hier niet zeggen, alleen een feedback
Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Hmmm een beetje van die "Za" edits? Een Za-tje doen?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk het niet maat. Had als mod een bloedhekel aan posts deleten en dat heb ik nog steeds. Functionele edits en af en toe een beetje sturen werkt vaak veel beter.
![]()
Vind wel dat er best vaak onnodig post verwijderd wordt. Als het maar een beetje persoonlijk is, terwijl de meesten hier elkaar inmiddels wel kennen en weten wat ze aan elkaar hebben.
De laatste tijd worden gifjes gelukkig niet meer vaak verwijderd. Alleen als ze van een hond zijn die Blondie heet. Terwijl die hond er ook niks aan kan doen.![]()
Ze worden al verwijderd als je een tikfoutje in een username maakt tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind wel dat er best vaak onnodig post verwijderd wordt. Als het maar een beetje persoonlijk is, terwijl de meesten hier elkaar inmiddels wel kennen en weten wat ze aan elkaar hebben.
De laatste tijd worden gifjes gelukkig niet meer vaak verwijderd. Alleen als ze van een hond zijn die Blondie heet. Terwijl die hond er ook niks aan kan doen.![]()
Zou de lockdown als die verlengd wordt met 2 of 3 weken worden verlengd?Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Tenminste 3 weken, in theorie oneindig dus.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:52 schreef popje het volgende:
Zou de lockdown als die verlengd wordt met 2 of 3 weken worden verlengd?![]()
Tot ver in februari.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:52 schreef popje het volgende:
Zou de lockdown als die verlengd wordt met 2 of 3 weken worden verlengd?![]()
De coronawet is nu tot eind Q1 2022 verlengd toch? Dan kunnen ze theoretisch tot dat moment, daarna moeten ze weer langs de kamer om 'm te verlengen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:53 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Tenminste 3 weken, in theorie oneindig dus.![]()
1 juno natuurlijk.quote:Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Ik denk dat ze het breed aanhouden in dat geval en 3 weken hanteren, gezien we dan ook ruim uit de kerst/nieuw periode zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:52 schreef popje het volgende:
Zou de lockdown als die verlengd wordt met 2 of 3 weken worden verlengd?Twiddel![]()
2023. Minstens.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Truequote:Op donderdag 9 december 2021 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Denk het niet maat. Had als mod een bloedhekel aan posts deleten en dat heb ik nog steeds. Functionele edits en af en toe een beetje sturen werkt vaak veel beter.
Wissen is wel het allerlaatste wat je zou moeten doen maar dat gaat hier niet op. Moet echt heel vaak dit pracht topic weer gaan volgen.Go hard or go home![]()
Wel leuke ontgroening voor @chratnox dit.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Not sure if seriousquote:Op donderdag 9 december 2021 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel leuke ontgroening voor @:chratnox dit.![]()
![]()
Allemaal illumenasie.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kan Chratnox ineens zoveel macht hebben hier. Ik ben hierin niet geraadpleegd.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Van dat editen stap je gauw af hoorusers zijn vaak nog bozer dat je hun inhoud aanpast dan dat je het verwijderd en je hebt er een dagtaak aan
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Als het shitstorms zijn, zeker.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Van dat editen stap je gauw af hoorusers zijn vaak nog bozer dat je hun inhoud aanpast dan dat je het verwijderd en je hebt er een dagtaak aan
Maar modden is dan ook een tijdrovende taak, dat wordt nogal eens vergeten.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
WOII afbeeldingen editten naar poezen plaatjesquote:Op donderdag 9 december 2021 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:
![]()
![]()
Absoluut waar. Deze reeks loopt van tijd tot tijd erg hard.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als het shitstorms zijn, zeker.
Maar modden is dan ook een tijdrovende taak, dat wordt nogal eens vergeten.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Al ging het vroeger nog harder op Fok!. Liveverslagentopics in VBL/EK/WK waren letterlijk niet bij te houden, beetje persco-topics keer twee. Maar goed, beetje hoog opa vertelt gehalte ditquote:Op donderdag 9 december 2021 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut waar. Deze reeks loopt van tijd tot tijd erg hard..
In Southern Sun
inderdaad, daarom wordt het ook niet gedaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja, we varen in een dichte zee op woelige mist en kunnen niet verder dan 2 weken denken... een plan is zinloos.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ik weet het, ik was erbij. Wel onder een ander account though. En zo oud ben ik ook nog niet, dus dat zal bij jou ook wel meevallenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Al ging het vroeger nog harder op Fok!. Liveverslagentopics in VBL/EK/WK waren letterlijk niet bij te houden, beetje persco-topics keer twee. Maar goed, beetje hoog opa vertelt gehalte dit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Modden is echt super kut. Sowieso hulde maar als je een kut mod bent, moet je ook weten wanneer te stoppen.Go hard or go home![]()
Jazeker, maar dat is een hoop gesputter en tekenen bij het kruisje.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
De coronawet is nu tot eind Q1 2022 verlengd toch? Dan kunnen ze theoretisch tot dat moment, daarna moeten ze weer langs de kamer om 'm te verlengen.![]()
Ja, daar kan ik over mee praten. Ik heb ook nog Idols gedaan, de live topics waren echt niet te doen om te modereren.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:10 schreef Noek het volgende:
Modden is echt super kut. Sowieso hulde maar als je een kut mod bent, moet je ook weten wanneer te stoppen.
Ontopic: LIVE | Slob benadrukt: kabinet wil scholen openhouden rond kerstvakantie![]()
Okquote:Op donderdag 9 december 2021 18:08 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
inderdaad, daarom wordt het ook niet gedaan.![]()
komende 5 jaar had ik gerekend op twee spuiten per jaar dus totaal 10quote:Op donderdag 9 december 2021 17:38 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens voorspellen hoe lang een vaccinatie werkt en dan zouden ze wel de lange termijneffecten kennen?
Gelukkig staat de vierde prik ook al op de plank. Volgend jaar 3 spuiten? Of zullen het er maar 2 zijn?![]()
Lekker, bring it on!quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef michiel_merk het volgende:
Editie nl kopt met omikron piek met kerst.Wat is het virus toch stipt met timing![]()
Ja en van de 1780 mensen met omnikron niemand overleden, en alleen milde Covid.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef michiel_merk het volgende:
Editie nl kopt met omikron piek met kerst.Wat is het virus toch stipt met timing
Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Cijfers uit Israël, waarbij gezegd moet worden dat de data vroeg en gebaseerd zijn op een klein aantal mensen:
• meer dan de helft van de bevestigde besmettingen met de Omicron-variant (53%) behelst volledig gevaccineerde mensen volgens hun criteria, dus mensen die hun booster in al hebben gehad
• de variant lijkt zich 3,5 tot 5 keer sneller te verspreiden (dan wat?)
• een derde van de gevallen is asymptomatisch
Ik kan het zo snel niet vinden, maar weet iemand hoe hoog het aandeel van gevaccineerde besmette mensen met de huidige varianten is?![]()
angsporno om vooral kerst niet samen te vieren gaat op toeren draaien.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef michiel_merk het volgende:
Editie nl kopt met omikron piek met kerst.Wat is het virus toch stipt met timing'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik denk het ook. De journalisten willen helemaal niet bij schoonmoeders zitten.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
angsporno om vooral kerst niet samen te vieren gaat op toeren draaien.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk het ook. De journalisten willen helemaal niet bij schoonmoeders zitten.![]()
En heb er wel een, inb4 de grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Nee natuurlijk kunnen ze dat niet. Dat wordt gemonitord, vandaar dat we weten dat de bescherming afneemt na een maand of zes.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:38 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gelukkig staat de vierde prik ook al op de plank. Volgend jaar 3 spuiten? Of zullen het er maar 2 zijn?
Dacht je dat de bij de uitvinding van het mazelen-vaccin wel een soort glazen bol-moment hadden waarbij ze wisten hoe lang het ging werken? Nee, dat hebben ze proefondervindelijk uitgevogeld. De vaccinaties die wij als kinderen krijgen werken in de regel 15-20 jaar.![]()
Ja, gouden tijden welquote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef Qarrad het volgende:
De vaccinaties die wij als kinderen krijgen werken in de regel 15-20 jaar.Go hard or go home![]()
Waarom zou je DI een persco houden?, versoepelen gaat niet, strengere maatregelen een kleine kans en gewoon verlengen kan via een persbericht![]()
Omdat ze dat beloofd hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef THEFXR het volgende:
Waarom zou je DI een persco houden?, versoepelen gaat niet, strengere maatregelen een kleine kans en gewoon verlengen kan via een persbericht'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
We hebben gewoon een peptalk nodig.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:36 schreef THEFXR het volgende:
Waarom zou je DI een persco houden?, versoepelen gaat niet, strengere maatregelen een kleine kans en gewoon verlengen kan via een persberichtGo hard or go home![]()
ja, de echte oppepper laat mnd op zicht wachten!quote:Op donderdag 9 december 2021 18:38 schreef Noek het volgende:
[..]
We hebben gewoon een peptalk nodig.![]()
Ipv de oppepprik een verbale oppepper.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, de echte oppepper laat mnd op zicht wachten!
Ik vind helemaal mooi.Go hard or go home![]()
Weet je wie wel een oppepper kunnen gebruiken? Verpleegkundigen! En beveiliging, die hebben ze ook nodig
https://www.ad.nl/gezond/(...)tinu-alert~a6bd9b23/![]()
Denk het niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Gaat vast leuk worden!Zuiger van het FOK!-OMT![]()
-edit- Plaats een gewoon nieuwsbericht of iets in die trant. Vaag gefilmd filmpje is geen bron.
[ Bericht 93% gewijzigd door Momo op 09-12-2021 18:50:19 ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ja nou gebruikt 'ie het door elkaarquote:.
In Southern Sun
Waarom verwijder je tegelijkertijd mijn opmerking over Fauci?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:49 schreef Complotwappie het volgende:
-edit- Plaats een gewoon nieuwsbericht of iets in die trant. Vaag gefilmd filmpje is geen bron.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Als je bron hebt dat Dr. Fauci oorsprong is van covid-19....quote:Op donderdag 9 december 2021 18:58 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Waarom verwijder je tegelijkertijd mijn opmerking over Fauci?![]()
Sommige mods nemen zaken af en toe te persoonlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je bv. een aanhanger bent van Trump, dan moet je er ook tegen kunnen wanneer iemand hem niets zou vinden.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ik zeg dat hij (wmb) een hoofdverdachte is. Verwijder je ook een post waarin iemand stelt te vermoeden dat het een natuurlijke oorsprong betreft?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je bron hebt dat Dr. Fauci oorsprong is van covid-19....
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Klopt, al krijgen we dan wel gelukkig weer een pauze in de zomer (van 2022, voor de duidelijkheid).quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Zal in het weekend alvast de popcorn en de frisdrank in huis halen voor de persco
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ah man, mn schoonouders hebben vandaag hun boosters gehad. Toch gek hoe snel je denkt:”Hm, kon dat niet even wachten..?”Go hard or go home![]()
Een persoon de schuld geven is wat anders dan suggereren dat het van natuurlijke of kunstmatige oorsprong is.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:01 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij (wmb) een hoofdverdachte is. Verwijder je ook een post waarin iemand stelt te vermoeden dat het een natuurlijke oorsprong betreft?zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Terwijl de teneur is dat we niet snel genoeg zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Noek het volgende:
Ah man, mn schoonouders hebben vandaag hun boosters gehad. Toch gek hoe snel je denkt:”Hm, kon dat niet even wachten..?”zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Noek het volgende:
Ah man, mn schoonouders hebben vandaag hun boosters gehad. Toch gek hoe snel je denkt:”Hm, kon dat niet even wachten..?”
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Mja, het is één stapje verder. En het is natuurlijk zijn persoon in hoedanigheid van.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een persoon de schuld geven is wat anders dan suggereren dat het van natuurlijke of kunstmatige oorsprong is.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Waarom?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:07 schreef Noek het volgende:
Ah man, mn schoonouders hebben vandaag hun boosters gehad. Toch gek hoe snel je denkt:”Hm, kon dat niet even wachten..?”Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
@chratnox is dit je eerste keer als mod? Succes ende sterkte iig!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Daarom: opkalefaterprik!quote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja nou gebruikt 'ie het door elkaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Bedoel je daarmee dat verhaal van gain of function? Daar is toch uitgebreid onderzoek naar gedaan en is toch niets uit gekomen?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:01 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij (wmb) een hoofdverdachte is. Verwijder je ook een post waarin iemand stelt te vermoeden dat het een natuurlijke oorsprong betreft?![]()
Waar en door wie? Fauci kwam meermaals niet op dagen en er zijn wat vragen gesteld. Maar een uitgebreid onderzoek?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat verhaal van gain of function? Daar is toch uitgebreid onderzoek naar gedaan en is toch niets uit gekomen?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
https://www.dailymail.co.(...)-rules-churches.html
Prachtig. Mondmasker verplicht in de kerk.
Tenzij je gaat zingen.![]()
Er is een reden dat ik gestopt benquote:Op donderdag 9 december 2021 18:10 schreef Noek het volgende:
Modden is echt super kut. Sowieso hulde maar als je een kut mod bent, moet je ook weten wanneer te stoppen.![]()
![]()
Dit is gewoon een verzinsel waar geen enkel bewijs voor is, er is niet eens enig bewijs dat het in China door mensen gemaakt is laat staan dat Fauci er ook maar iets mee te maken heeft en hoort in BNW thuis.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:01 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij (wmb) een hoofdverdachte is. Verwijder je ook een post waarin iemand stelt te vermoeden dat het een natuurlijke oorsprong betreft?![]()
Hey kutmod!quote:Op donderdag 9 december 2021 19:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik gestopt benOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik vind het sowieso bijzonder hoe mensen zo'n stellige mening kunnen hebben over de oorsprong van het virus, terwijl ze duizenden kilometers van de vermoedelijke bron wonen en geen enkel contact met de hoofdrolspelers of zelfs een relevante industrie hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verzinsel waar geen enkel bewijs voor is, er is niet eens enig bewijs dat het in China door mensen gemaakt is laat staan dat Fauci er ook maar iets mee te maken heeft en hoort in BNW thuis.![]()
Het is nog steeds een mķgelijk scenario m.i.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verzinsel waar geen enkel bewijs voor is, er is niet eens enig bewijs dat het in China door mensen gemaakt is laat staan dat Fauci er ook maar iets mee te maken heeft en hoort in BNW thuis.
Nee er is geen bewijs voor maar voor de andere theorieën ook niet
Geopolitieke afwegingen en idiote opties gaan verder dan je kunt bedenken. Denk aan de militaire dolfijnen in Japan oid.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Eensquote:Op donderdag 9 december 2021 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso bijzonder hoe mensen zo'n stellige mening kunnen hebben over de oorsprong van het virus, terwijl ze duizenden kilometers van de vermoedelijke bron wonen en geen enkel contact met de hoofdrolspelers of zelfs een relevante industrie hebben.
Dat stellen als heel waarschijnlijk is ook onzin, dat het één van de opties zou kúnnen zijn is wat anders
Gaan we toch nooit te weten komen maar dat is een ander verhaal
Verschil tussen hypothese en smaad.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:13 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Mja, het is één stapje verder. En het is natuurlijk zijn persoon in hoedanigheid van.zeer vocale Trump hater - VEM2012![]()
Wat een gezeur over die scholen weer.
Wel een week eerder dicht of niet het maakt toch niet uit als ze om de haverklap klassen sluiten.
Bovendien als scholen een week eerder dicht gaan heeft iedereen weer spontaan een essentieel beroep!![]()
Nee, maakt dat niet uit? Voor wie niet?quote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef quirina het volgende:
Wel een week eerder dicht of niet het maakt toch niet uit als ze om de haverklap klassen sluiten.
Bovendien als scholen een week eerder dicht gaan heeft iedereen weer spontaan een essentieel beroep!
Je kan elk beroep wel essentieel maken dat heeft de tweede lockdown al heel goed bewezen! Gewoon volle klassen en volle kinderopvang.![]()
Noem mij een theorie waar meer bewijs voor bestaat.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:25 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is gewoon een verzinsel waar geen enkel bewijs voor is, er is niet eens enig bewijs dat het in China door mensen gemaakt is laat staan dat Fauci er ook maar iets mee te maken heeft en hoort in BNW thuis.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
De aarde is rond en geen pannenkoek. Daar is wel wat bewijs voor te vinden volgens mijquote:Op donderdag 9 december 2021 19:40 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Noem mij een theorie waar meer bewijs voor bestaat.![]()
![]()
Hier draait de school inmiddels als een zonnetje. Iedereen is inmiddels wel aan de beurt geweest en van klassen sluiten is al 3 weken geen sprake meer.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef quirina het volgende:
Bovendien als scholen een week eerder dicht gaan heeft iedereen weer spontaan een essentieel beroep!
Oftewel, door laten gaan dat proces waar het nog wel aan de gang is.![]()
Gast ze hebben dat nu al een paar keer onderzocht en er is geen enkele aanleiding gevonden dat dit virus door mensen is gemaakt. Alleen over het feit dat het virus uit een lab is ontsnapt kan men nog niet echt uitsluiten.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:40 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Noem mij een theorie waar meer bewijs voor bestaat.The name is Putler, Vladimir Putler![]()
Als dat het sterkste argument is…quote:Op donderdag 9 december 2021 19:40 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Noem mij een theorie waar meer bewijs voor bestaat.zie email 27 oktober![]()
Ik kon een mail sturen naar de basisschool als ik die gratis testen wilde. Voor mijn kind.
Letterlijke tekst:Dus ik dat gedaan.quote:Het OMT adviseert kinderen vanaf groep 6 preventief 2x per week te testen met een zelftest.
Indien u als ouder testen van school wilt ontvangen kunt u mailen naar Xxx.
Basisscholen worden automatisch voorzien van zelftesten voor leerlingen.
Vandaag zijn de testen meegegeven.
Wat denk je? Op de hele klas maar 4 kinderen die de tests meekregen van school.
De rest heeft dus niet gemaild.
Dat kan 2 dingen betekenen:
1 De ouders betalen de tests zelf.
2 Er wordt niet getest.
Kiezen jullie maar."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee joh, niemand gaat ze kinderen lastig vallen met continue testen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef capricia het volgende:
Ik kon een mail sturen naar de basisschool als ik die gratis testen wilde. Voor mijn kind.
Letterlijke tekst:
[..]
Dus ik dat gedaan.
2 Er wordt niet getest.
Kiezen jullie maar.
Weer zo'n onzinnige maatregel.![]()
Gaat straks nog wel verplicht worden om op school te testen. Met zijn allen testen!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nee joh, niemand laat ze kinderen lastig vallen met continue testen.
Weer zo'n onzinnige maatregel.![]()
Hier krijgen klas 6 7 en 8 allemaal 4 testen mee naar huis om tweemaal weeks te testen (voor de vakantie nog).quote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef capricia het volgende:
Letterlijke tekst:
[..]
Dus ik dat gedaan.
2 Er wordt niet getest.
Kiezen jullie maar.
Vandaag dag 15 dat mijn geur en smaak weg is![]()
![]()
Klap in het gezicht van Sin....Hugoquote:Op donderdag 9 december 2021 20:01 schreef capricia het volgende:
Letterlijke tekst:
[..]
Dus ik dat gedaan.
2 Er wordt niet getest.
Kiezen jullie maar.![]()
Blijf dit wel een leuke rubriek vinden.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Komt wel weer terug.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hier krijgen klas 6 7 en 8 allemaal 4 testen mee naar huis om tweemaal weeks te testen (voor de vakantie nog).
Vandaag dag 15 dat mijn geur en smaak weg is![]()
Zonde om te censureren![]()
COR / Chratnox inschatten poll
Nu weten we nooit wat de man in de straat van hem/haar/them denkt!
En in feedback wil ik niet terecht want dan krijg ik een serieuze reactie waarbij ik een mod weer onder de tafel moet lullen en dat is zo 2020
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Je zou toch denken 'Nederlanders en gratis testen'..quote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nee joh, niemand gaat ze kinderen lastig vallen met continue testen.
Weer zo'n onzinnige maatregel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nee joh, niemand gaat ze kinderen lastig vallen met continue testen.
Weer zo'n onzinnige maatregel.
Over onzinnige zaken gesproken:
Minieme versoepeling tijdens kerst op tafel: niet uit eten, wel meer mensen thuis
Zijn er echt nog mensen die zich aan dat personen-thuis-advies houden?![]()
Hoezo niet uit eten? Horeca is toch gewoon tot 17u open? Of gaan ze dat nu alsnog dicht gooien?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dit ja.
Minieme versoepeling tijdens kerst op tafel: niet uit eten, wel meer mensen thuis
Zijn er echt nog mensen die zich aan dat personen-thuis-advies houden?![]()
Niet bij iedereen... Sterker nog veel mensen moeten hun reuk trainen om het weer terug te krijgenquote:
Hou op met bagatelliseren![]()
Ik ga ze niet testen, maar die gratis dingen wil ik welquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou toch denken 'Nederlanders en gratis testen'..
Ze zijn hier op school vertraagd, waarschijnlijk worden ze eind volgende week verstrekt.![]()
Alleen als ze er zelf niet al te veel extra moeite voor moeten doen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou toch denken 'Nederlanders en gratis testen'..![]()
Goede vraag, ik neem aan dat ze uit eten na 17:00 bedoelen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoezo niet uit eten? Horeca is toch gewoon tot 17u open? Of gaan ze dat nu alsnog dicht gooien?![]()
De ene wil geen lockdowns, de ander wil vooral geen lockdown-discussies. Ieder zo z'n hobby.quote:I'll give you something to do![]()
Ze gaan eindelijk met een plan komen (hoop ik)?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Lockdown voorkomen is gewoon een kwestie van optijd boosteren voor ouderen + kwetsbaren.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Laat me raden. Iedereen en z’n moeder drie maal per jaar volspuiten, verplicht.quote:
Ik ben honderd procent voor vaccinatie, maar die hijgerigheid van die Paternotte staat mij bijzonder tegen.zie email 27 oktober![]()
Nog steeds de horeca dicht houden met kerst.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dit ja.
Zijn er echt nog mensen die zich aan dat personen-thuis-advies houden?
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Tja, het is niet alsof er nu ruimte op de IC is, he.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nog steeds de horeca dicht houden met kerst.![]()
Nee, maar laat ze eindelijk eens met een plan komen. Als dat boosteren een beetje vlot gaat en je hebt 2G etc dan kunnen we toch niet weer tot in april/mei voort blijven modderen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, het is niet alsof er nu ruimte op de IC is, he.![]()
Dat, en begon heel Nederland het (een paar weken geleden althans) niet zo'n beetje erover eens te worden dat te vroeg versoepelen geen goed idee was.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij mij is ook niet veel ruimte meerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, het is niet alsof er nu ruimte op de IC is, he.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jij neemt thuis gewoon wat IC patiënten op? Sympathiek!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:39 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Bij mij is ook niet veel ruimte meerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die mogen dan in een boterhamzakje blazen voor de zuurstof.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij neemt thuis gewoon wat IC patiënten op? Sympathiek!![]()
Oh dat is een thuisbehandelset? Zo'n zuurstofpomp waar je in moet knijpen bij elke ademteug?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mogen dan in een boterhamzakje blazen voor de zuurstof.
Zonder gekheid, ik hoop dat de IC instroom vooral snel stabiliseert. De uitstroom is vaak wel redelijk op orde (even los van de reden voor uitstroom).![]()
2G is juist van de baan voorlopig.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar laat ze eindelijk eens met een plan komen. Als dat boosteren een beetje vlot gaat en je hebt 2G etc dan kunnen we toch niet weer tot in april/mei voort blijven modderen.![]()
Daarom wil ik juist graag weten wat dan het plan is/wordt.quote:
Als het plan nog steeds is 'we gaan elke 3 weken kijken wat we gaan doen' dan weet ik al wel hoe laat het is.![]()
Maar als tegen de kerst de 60+ers een booster hebben gehad en de instroom in die groep laag is kan er natuurlijk prima versoepelt worden.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan wordt het een prachtige zomer, tot die tijd nog even volhouden!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom wil ik juist graag weten wat dan het plan is/wordt.
Als het plan nog steeds is 'we gaan elke 3 weken kijken wat we gaan doen' dan weet ik al wel hoe laat het is.
![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat het plan wat Paternotte vanavond bij Beau uiteen mag zetten aardig overeen gaat komen met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarom wil ik juist graag weten wat dan het plan is/wordt.![]()
Hier staat het een en ander: https://nos.nl/artikel/24(...)nde-week-presentatiequote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het plan nog steeds is 'we gaan elke 3 weken kijken wat we gaan doen' dan weet ik al wel hoe laat het is.
Onder andere dus de invoering van het rekeningrijden![]()
![]()
Was uw booster STUK.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan wordt het een prachtige zomer, tot die tijd nog even volhouden!
![]()
We varen in dichte mist bla bla, er is een pandemie aan de gang, kan niet.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het plan nog steeds is 'we gaan elke 3 weken kijken wat we gaan doen' dan weet ik al wel hoe laat het is.![]()
Dat hebben we toch al? 2 eurootjes voor een litertje?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier staat het een en ander: https://nos.nl/artikel/24(...)nde-week-presentatie
Heb geen idee wat het plan gaat zijn, maar zal vast op veel weerstand stuiten.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het plan wat Paternotte vanavond bij Beau uiteen mag zetten aardig overeen gaat komen met de werkelijkheid.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Straks moet ik nog opdraven met kerst want nu zijn ze weer in the safe zone.quote:
Mn moeder gooi ik echt in de auto voor een dagje uit naar Dld. Mensen nog wat vuurwerk nodig?Go hard or go home![]()
Rekeningrijden? Het jaar 2000 belde.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hier staat het een en ander: https://nos.nl/artikel/24(...)nde-week-presentatie
En terecht. We zijn nu eindelijk bij een levende doelgroep.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Terwijl de teneur is dat we niet snel genoeg zijn.Go hard or go home![]()
Door wie?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb geen idee wat het plan gaat zijn, maar zal vast op veel weerstand stuiten.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik denk dat het echte probleem is dat mensen met elektrische auto's geen wegenbelasting betalen en ook al niet tanken, dus hoe meer mensen overstappen, hoe meer geld de overheid misloopt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al? 2 eurootjes voor een litertje?![]()
Dat geldt voor alles in het coronadossier. Wat een gewaagde voorspellingquote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb geen idee wat het plan gaat zijn, maar zal vast op veel weerstand stuiten.
zie email 27 oktober![]()
Preciesquote:Op donderdag 9 december 2021 20:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles in het coronadossier. Wat een gewaagde voorspelling.
Benieuwd of er ook iets 'beloofd' gaat worden in het plan.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Jij en ik weten allebei dat het wel neer zal gaan komen op je dik gedrukte gedeelte. Met lege ''hou vol'' uitspraken. Dat we kunnen uitkijken naar een mooie zomer in 2022.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boah zin inquote:Op donderdag 9 december 2021 21:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij en ik weten allebei dat het wel neer zal gaan komen op je dik gedrukte gedeelte. Met lege ''hou vol'' uitspraken. Dat we kunnen uitkijken naar een mooie zomer in 2022..
In Southern Sun
Doe maar wat cakesquote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Straks moet ik nog opdraven met kerst want nu zijn ze weer in the safe zone.
Mn moeder gooi ik echt in de auto voor een dagje uit naar Dld. Mensen nog wat vuurwerk nodig?![]()
Lekker in Duitsland boosterenIsn't it ironic, don't you think
Je weet wel dat je enorm gefaald hebt als land als grote groepen naar het buitenland uitwijken voor zeer eenvoudige zorg die daar op elke straathoek te krijgen is.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef jcdragon het volgende:
Lekker in Duitsland boosteren
[ twitter ]![]()
Dat wordt nog een fijne toekomst voor die mensen als je ziet hoe angstig ze wel niet zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Een prachtige zomer wordt het ook al niet, veel mensen zullen op vakantie willen en waar kun je dan heen? Wat voor eisen zullen landen dan weer hebben? Booster + alsnog negatieve PCR Test?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dan wordt het een prachtige zomer, tot die tijd nog even volhouden!
![]()
Lekker gezellig al die schuifelende kappen op de kerstmarkt.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat wordt nog een fijne toekomst voor die mensen als je ziet hoe angstig ze wel niet zijn.![]()
Je punt is inderdaad vrij waardeloos zonder 'sommige mensen' te veranderen in 'grote groepen'.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Je weet wel dat je enorm gefaald hebt als land als grote groepen naar het buitenland uitwijken voor zeer eenvoudige zorg die daar op elke straathoek te krijgen is.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nog even volhouden. We doen dit samen. Het worden 2 cruciale weken. Volgend jaar weten we meer. Je doet dit niet voor jezelf, maar voor anderen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Boostercovidvakantie. Wilt u een booster en covid krijgen? Wij hebben dan precies de vakantie voor u!quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Voorzichtig heet dat. Angst is een eng woord (pun intended).quote:Op donderdag 9 december 2021 22:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat wordt nog een fijne toekomst voor die mensen als je ziet hoe angstig ze wel niet zijn.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Of helemaal niets. Laten we maar niet ruim een half jaar vooruit proberen te kijken.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een prachtige zomer wordt het ook al niet, veel mensen zullen op vakantie willen en waar kun je dan heen? Wat voor eisen zullen landen dan weer hebben? Booster + alsnog negatieve PCR Test?![]()
Zo, dat plan sloeg wel in als een bom net, het lek is boven.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het plan wat Paternotte vanavond bij Beau uiteen mag zetten aardig overeen gaat komen met de werkelijkheid.![]()
Ja? Ik heb 'vergeten' te kijken. Heb je een tldr?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo, dat plan sloeg wel in als een bom net, het lek is boven.![]()
Wat is de kern?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo, dat plan sloeg wel in als een bom net, het lek is boven.![]()
Zo, veertigers en vijftigers die bij bosjes omvallen... Ik ga toch maar naar Duitsland voor een booster.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]![]()
Ik mag die Illy wel. Tenminste eens een tegengeluid/iemand die het opneemt voor een generatie die dat zelf niet kan.quote:![]()
Eerder beginnen met booster en een ventilatiesysteem a la Staphorst in de klas....quote:
Dat was het.![]()
Ventilatie op de basisscholen die ik ken, is echt drama.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Eerder beginnen met booster en een ventilatiesysteem a la Staphorst in de klas....
Dat was het.
Daar is een wereld te winnen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is best revolutionair. Had hij het ook over ventilatieunits zoals die Dyson luchtreinigers voor in een klaslokaal?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Eerder beginnen met booster en een ventilatiesysteem a la Staphorst in de klas....
Dat was het.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik mag die Illy wel. Tenminste eens een tegengeluid/iemand die het opneemt voor een generatie die dat zelf niet kan.
Ze hadden het erover dat in New York kinderen verplicht gevaccineerd moeten worden. Even gecheckt.https://www.nbcnewyork.co(...)hat-to-know/3436238/quote:VACCINE FOR KIDS
NYC Vaccine Requirement for Kids Age 5-11 Starts Next Week: What to Know
The mandate deadline for children 5-11 is Dec. 14, while kids age 12-17 will soon have to provide proof of a double dose of COVID vaccinationIsn't it ironic, don't you think
Eerder beginnen met boosters is op zich best een spectaculair plan. Hij heeft dan een soort tijdmachine hiervoor, of..?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat was het.![]()
Ik zag het even voorbij komen, vond een van de tafelgasten (die donkere man, geen idee wie het is) prima tegengas geven aan Paternotte.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat was het.
Want inderdaad, nu is het laten vaccineren van je jonge kinderen een volstrekt vrije keus. Maar ja, hebben we vaker gehoord he?![]()
Ongetwijfeld, hier is het ventilatiesysteem een raam open. Maar om dit nou een plan te noemen... Daar wordt al anderhalf jaar over gesproken.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ventilatie op de basisscholen die ik ken, is echt drama.
Daar is een wereld te winnen.![]()
I love it.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat was het.![]()
De basisscholen..met een CO2 meter op de tafel van de juf. Kwartier na starten in de ochtend is ie oranje. Moeten de ramen open.
Bij Buitenspelen wordt alles open gezet. Is de meter groen bij binnenkomst. Na een kwartier weer oranje. Ramen open. Tegen half drie als de school uit gaat is ie volledig rood.
Succes."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die zorgen van Bonjasky begrijp ik wel ja, nu is het een keuze van de ouders, over een half jaar hebben je kinderen ook een QR code nodig.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zag het even voorbij komen, vond een van de tafelgasten (die donkere man, geen idee wie het is) prima tegengas geven aan Paternotte.
Want inderdaad, nu is het laten vaccineren van je jonge kinderen een volstrekt vrije keus. Maar ja, hebben we vaker gehoord he?![]()
Je zou maar bij het raam zitten.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, hier is het ventilatiesysteem een raam open. Maar om dit nou een plan te noemen... Daar wordt al anderhalf jaar over gesproken.
Daarnaast kinderen die (gespreid tegenwoordig, dus de hele dag) buitenspelen, inclusief herrie en geschreeuw van het schoolplein. Veel succes met de kou en de concentratie."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:46 schreef capricia het volgende:
De basisscholen..met een CO2 meter op de tafel van de juf. Kwartier na starten in de ochtend is ie oranje. Moeten de ramen open.
Bij Buitenspelen wordt alles open gezet. Is de meter groen bij binnenkomst. Na een kwartier weer oranje. Ramen open. Tegen half drie als de school uit gaat is ie volledig rood.
Succes.
Alle kinderen zo in de klas dan....![]()
Volgende winter hč, of misschien heeft hij connecties met Cyberdynequote:Op donderdag 9 december 2021 22:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eerder beginnen met boosters is op zich best een spectaculair plan. Hij heeft dan een soort tijdmachine hiervoor, of..?![]()
![]()
En kinderen constant verkouden omdat ze op de tocht zitten en hun immuunsysteem weer tikken krijgt, top planquote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou maar bij het raam zitten.
Daarnaast kinderen die (gespreid tegenwoordig, dus de hele dag) buitenspelen, inclusief herrie en geschreeuw van het schoolplein. Veel succes met de kou en de concentratie.![]()
![]()
In de NLse situatie zouden er dan ook minstens twee kinderen aan een zo'n tafeltje zitten. Kunnen ze elkaar warm houden.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle kinderen zo in de klas dan....
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Mijn oudste zoon zit bij het raam en gaat niet meer naar school zonder vestquote:Op donderdag 9 december 2021 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zou maar bij het raam zitten.
Daarnaast kinderen die (gespreid tegenwoordig, dus de hele dag) buitenspelen, inclusief herrie en geschreeuw van het schoolplein. Veel succes met de kou en de concentratie.![]()
![]()
Hij had het er vooral over dat er vooruit gekeken moet worden en dat we moeten zorgen dat we niet volgend jaar winter weer met scholen sluitingen en lockdowns komen te zitten. Dan kan er hier wel weer een beetje flauw over worden gedaan, maar de beste man doet in ieder geval een poging om dat te doen waar ook in dit topic zo vaak om gevraagd wordt: een langetermijnvisie.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is best revolutionair. Had hij het ook over ventilatieunits zoals die Dyson luchtreinigers voor in een klaslokaal?And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Stel je voor dat je na het krijgen van corona niet meer ziek wordt of positief test door vermeende natuurlijk immuniteit. Moet je dan ook na 9 maanden een booster nemen zodat je toegang krijgt tot dingen?![]()
Ik zie ze zo die boosters als voorzorg er in houden de komende jaren, zelfs als de boel weer normaal is.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Gezien de opmaat in regels lijkt me die zorg meer dan terecht.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Die zorgen van Bonjasky begrijp ik wel ja, nu is het een keuze van de ouders, over een half jaar hebben je kinderen ook een QR code nodig.
Ooit begonnen we met een QR code om reizen makkelijk te maken en inmiddels kun je in Nederland niet meer zonder, is internationaal de code niet meer geldig na 9 maanden en staat er in andere landen een dwangsom van 3600 euro voor kinderen van 14 als je niet meedoet.![]()
Oh eens. Ik heb het zelf ook (nog) niet gekeken. Ik baseerde mijn mening op wat hier gedeeld werd. Op het moment dat vooruit kijken bestaat uit eerder beginnen met boosters en ventilatie op scholen vind ik het wat beperkt ambitieus.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij had het er vooral over dat er vooruit gekeken moet worden en dat we moeten zorgen dat we niet volgend jaar winter weer met scholen sluitingen en lockdowns komen te zitten. Dan kan er hier wel weer een beetje flauw over worden gedaan, maar de beste man doet in ieder geval een poging om dat te doen waar ook in dit topic zo vaak om gevraagd wordt: een langetermijnvisie.
Dat eerder beginnen met boosters kan ik me goed in vinden, ik hoop dat ze komend jaar voor de winter iedereen die het nodig heeft die oppepprik gegeven heeft.![]()
Hier liggen er standaard 1 trui en 1 vest extra in haar kastje. Waar voorheen enkel de schooltas met de lunch en haar jas lag.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon zit bij het raam en gaat niet meer naar school zonder vest"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
O ja dat zeker, maar als deze open deuren (haha) parade een plan is... Laten we het dan maar als het begin van een langetermijnvisie beschouwen, de fundering wordt gelegd.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij had het er vooral over dat er vooruit gekeken moet worden en dat we moeten zorgen dat we niet volgend jaar winter weer met scholen sluitingen en lockdowns komen te zitten. Dan kan er hier wel weer een beetje flauw over worden gedaan, maar de beste man doet in ieder geval een poging om dat te doen waar ook in dit topic zo vaak om gevraagd wordt: een langetermijnvisie.![]()
Je zoon is 6, toch.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon zit bij het raam en gaat niet meer naar school zonder vest
Vraag hem eens of hij nog weet hoe het was voor corona?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja dat dus, kinderen hebben het over het algemeen niet zo snel koud, dus als zij het al koud hebben, dan zou ik compleet vernikkelen in de klas.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier liggen er standaard 1 trui en 1 vest extra in haar kastje. Waar voorheen enkel de schooltas met de lunch en haar jas lag.![]()
We zullen idd wel iets structureel anders moeten aanpakken medio oktober volgend jaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij had het er vooral over dat er vooruit gekeken moet worden en dat we moeten zorgen dat we niet volgend jaar winter weer met scholen sluitingen en lockdowns komen te zitten. Dan kan er hier wel weer een beetje flauw over worden gedaan, maar de beste man doet in ieder geval een poging om dat te doen waar ook in dit topic zo vaak om gevraagd wordt: een langetermijnvisie.
Want met vaccins alleen redden we het iig niet.![]()
Oh ja. Eens.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar hij is in het OMT de felste tegenstander van een schoolsluiting. En dat is (imo) niet altijd terecht. Er had ook een andere keuze gemaakt kunnen worden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dat is de jongste, die kent geen tijd voor corona, hij is januari 2020 begonnenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Je zoon is 6, toch.
Vraag hem eens of hij nog weet hoe het was voor corona?Mijn oudste is 10, als je die hoort over corona...:)
![]()
Ze gaat in een T-shirt naar school. Want de verwarming staat daar (vanwege het 'ventileren') op max. Ramen dicht is meteen super warm.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:55 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja dat dus, kinderen hebben het over het algemeen niet zo snel koud, dus als zij het al koud hebben, dan zou ik compleet vernikkelen in de klas."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Daar wordt je toch ziek van als kind die temperatuursverschillen?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze gaat in een T-shirt naar school. Want de verwarming staat daar (vanwege het 'ventileren') op max. Ramen dicht is meteen super warm.![]()
Vertel eens..van je oudste.. mijn dochter is ook 10. Sinds 5 december.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is de jongste, die kent geen tijd voor corona, hij is januari 2020 begonnenMijn oudste is 10, als je die hoort over corona...:)
Hoe ervaart je oudste het?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hee foei, als kinderen klachten hebben dan horen ze niet op school thuis.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
En kinderen constant verkouden omdat ze op de tocht zitten en hun immuunsysteem weer tikken krijgt, top planHier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?![]()
Dat is Illy. Die nu niet tegen een week eerder kerstvakantie is, wegens gezond verstand en een lastige startdatum van de officiële kerstvakantie.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja. Eens.
Maar hij is in het OMT de felste tegenstander van een schoolsluiting. En dat is (imo) niet altijd terecht. Er had ook een andere keuze gemaakt kunnen worden.
Dit plan is van Oaternotte. Overigens pikte Beau er twee dingetjes uit en hebben we geen idee wat er verder in staat. Dus een oordeel erover is simpelweg nog niet mogelijk.
Illy had ook een exemplaar gekregen en zei er wel aanknopingspunten in te zien.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ze is voor het eerst (of eigenlijk sinds vorig jaar) niet meer doorlopend verkouden in de winter. Lijkt iets met virussen te maken te hebben.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar wordt je toch ziek van als kind die temperatuursverschillen?
There is a name for it:
We call them Poor"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: