abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202538317
Plaatje zoeken is mijn fort niet. 😢

Als weer: sterkte allemaal, die huishoudens en kinders moeten fiksen met positieve testen alom.
pi_202538336
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat dan een soort hard plastic? En isoleer je daar dan nog tussen voor je de definitieve vloer er op legt?
Dat is kunststof inderdaad. In elk vak komt een vierkant isolatie inderdaad. Daar over plastic, dan houten platen, een ondervloer en de definitieve vloer.

@Goitske, jullie kunnen er maar vanaf zijn denk ik. Je kunt die kleintjes inderdaad niet zo lang opsluiten. Er is niemand ziek toch?
Spoilers!
pi_202538359
Ik zit de programma's rond Amalia's verjaardag te kijken. Wat ontzettend leuk allemaal. Maxima was gewoon luizenmoeder, WA draait bardiensten bij de hockey.
Spoilers!
pi_202538365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat is kunststof inderdaad. In elk vak komt een vierkant isolatie inderdaad. Daar over plastic, dan houten platen, een ondervloer en de definitieve vloer.

@:goitske, jullie kunnen er maar vanaf zijn denk ik. Je kunt die kleintjes inderdaad niet zo lang opsluiten. Er is niemand ziek toch?
Woah, nog een heleboel te doen dus. Maar goed, dan kan je eindelijk wel knikkeren zonder dat de knikkers weg rollen *)

De hulp van mijn moeder is vandaag al 3 weken ziek (covid dus). heb haar net gevraagd wanneer ze weer kan werken en ze denkt vķlgende week. Pffff, een maand ziek. Hoop dat iedereen hier in ieder geval minder lang ziek is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202538375
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

@:goitske, jullie kunnen er maar vanaf zijn denk ik. Je kunt die kleintjes inderdaad niet zo lang opsluiten. Er is niemand ziek toch?
Mijn man is zieker dan ik, ik ben zelf wel wat ziek en de kinderen willen vooral uit quarantaine
pi_202538383
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Woah, nog een heleboel te doen dus. Maar goed, dan kan je eindelijk wel knikkeren zonder dat de knikkers weg rollen *)

De hulp van mijn moeder is vandaag al 3 weken ziek (covid dus). heb haar net gevraagd wanneer ze weer kan werken en ze denkt vķlgende week. Pffff, een maand ziek. Hoop dat iedereen hier in ieder geval minder lang ziek is.
Wat lang :o Is dat die ene gekke die vast niet gevaccineerd is?
Spoilers!
pi_202538388
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de programma's rond Amalia's verjaardag te kijken. Wat ontzettend leuk allemaal. Maxima was gewoon luizenmoeder, WA draait bardiensten bij de hockey.
Heb je die over de top trotse koppies gezien toen Amalia gisteren haar toespraak deed? Ik zag daar idd de luizenmoeder en de vrijwillige barpapa staan stralen en niet de koning en koningin O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202538390
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:59 schreef Goitske het volgende:

[..]
Mijn man is zieker dan ik, ik ben zelf wel wat ziek en de kinderen willen vooral uit quarantaine
Dat klinkt wel zwaar. Sterkte.
Spoilers!
pi_202538391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heb je die over de top trotse koppies gezien toen Amalia gisteren haar toespraak deed? Ik zag daar idd de luizenmoeder en de vrijwillige barpapa staan stralen en niet de koning en koningin O+ O+
Ja! O+ O+

Zo mooi. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202538398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, zo ver ben ik nog niet. Ik heb net de Net5 docu gekeken en nu die van de NPO.
Spoilers!
pi_202538409
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat lang :o Is dat die ene gekke die vast niet gevaccineerd is?
Yup! Niet gevaccineerd. Want heul goed immunsysteem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202538439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Yup! Niet gevaccineerd. Want heul goed immunsysteem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:X :X :X :X
Spoilers!
  donderdag 9 december 2021 @ 14:10:58 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202538487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn hulp heeft COPD en had eerst een prednison kuur omdat ze heel slecht ging rondom die COPD en toen ze weer opgeknapt was meteen corona, en daarvan ook echt 3 weken flink ziek.
Ze komt als het goed is morgen weer O+ O+ O+
Nu wil ze ook meer letten op afstand houden enzo, ze is er flink van geschrokken.
pi_202538495
quote:
2s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef Lonaa het volgende:

Ja! O+ O+

Zo mooi. :Y
Ja hoi!
Vraag aan jou ivm desemstarter, ik ben nu een brood aan het bakken (staat op 1e rijs), heb overgebleven moedertjesdeeg (Omacron genaamd bij mij) nu in een plastic bakkie overgedaan met deksel in de koelkast, omdat ik haar nu ff niet meer ga voeden.
Maar mét deksel is dat verstandig? Of liever ook een magnetronfolietje als afdekker?
pi_202538502
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik hoor net dat Hans gevlogen heeft vanochtend. Ze stond aan de hele kant van zo'n losse plaat en J stapte op de andere kant _O-
Allereerst wat een werk _O_ snap ook goed dat het raar en voorzichtig loopt.
En ik moest schriklachen om Hans!
Vond het ook al zo leuk om steeds die kattenbak op die foto's te zien staan.
Goed bezig ^O^
pi_202538526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja hoi!
Vraag aan jou ivm desemstarter, ik ben nu een brood aan het bakken (staat op 1e rijs), heb overgebleven moedertjesdeeg (Omacron genaamd bij mij) nu in een plastic bakkie overgedaan met deksel in de koelkast, omdat ik haar nu ff niet meer ga voeden.
Maar mét deksel is dat verstandig? Of liever ook een magnetronfolietje als afdekker?
Ik ben geen Lonaa, maar deksel is prima. Kan zijn dat er een alcohol laagje bovenop vormt, kan je er gewoon weer doorroeren, en dan is omacron good to go.
pi_202538532
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:

Ik ben geen Lonaa, maar deksel is prima. Kan zijn dat er een alcohol laagje bovenop vormt, kan je er gewoon weer doorroeren, en dan is omacron good to go.
Ah ja, jij bent ook ervaringsdeskundige :*
Dank!
pi_202538538
@Blues wat is eigenlijk het idee achter de naam?

Ode aan de Franse president?

Oma en de naam van de nieuwe coronavariant?
pi_202538543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah ja, jij bent ook ervaringsdeskundige :*
Dank!
doe je straks een foto van je brood?
pi_202538569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:17 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues wat is eigenlijk het idee achter de naam?

Ode aan de Franse president?

Oma en de naam van de nieuwe coronavariant?
Spontane opwelling van mijn brein: een moederdeeg, door associëren met dat ik moeder maar ook oma ben, icm de term omicron (variant) dat toen all over the place was (en is).

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 09-12-2021 15:21:51 ]
pi_202538685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:

doe je straks een foto van je brood?
Ja was al de hele week bezig op fb met updates met het voeden van Omacron.
Nu een reportage van de voortgang van het maken van het brood.
#project O+
pi_202538703
nm

[ Bericht 27% gewijzigd door Blues op 09-12-2021 17:18:03 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 december 2021 @ 14:54:14 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202538859
Eerste collega nu ook positief. Via haar kind. Nou die was al een week niet op kantoor vanwege haar kind. Dus die werkt nu wat langer thuis. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202538987
We ontkomen niet meer aan besmetting, bij jezelf of directe omgeving, hopelijk blijft t verloop bij iedereen redelijk mild.
pi_202539030
Ik moet hierbij aan @sigme denken
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')