Dat is kunststof inderdaad. In elk vak komt een vierkant isolatie inderdaad. Daar over plastic, dan houten platen, een ondervloer en de definitieve vloer.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat dan een soort hard plastic? En isoleer je daar dan nog tussen voor je de definitieve vloer er op legt?
Woah, nog een heleboel te doen dus. Maar goed, dan kan je eindelijk wel knikkeren zonder dat de knikkers weg rollenquote:Op donderdag 9 december 2021 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is kunststof inderdaad. In elk vak komt een vierkant isolatie inderdaad. Daar over plastic, dan houten platen, een ondervloer en de definitieve vloer.
@:goitske, jullie kunnen er maar vanaf zijn denk ik. Je kunt die kleintjes inderdaad niet zo lang opsluiten. Er is niemand ziek toch?
Mijn man is zieker dan ik, ik ben zelf wel wat ziek en de kinderen willen vooral uit quarantainequote:Op donderdag 9 december 2021 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is kunststof inderdaad. In elk vak komt een vierkant isolatie inderdaad. Daar over plastic, dan houten platen, een ondervloer en de definitieve vloer.
@:goitske, jullie kunnen er maar vanaf zijn denk ik. Je kunt die kleintjes inderdaad niet zo lang opsluiten. Er is niemand ziek toch?
Wat langquote:Op donderdag 9 december 2021 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woah, nog een heleboel te doen dus. Maar goed, dan kan je eindelijk wel knikkeren zonder dat de knikkers weg rollen
De hulp van mijn moeder is vandaag al 3 weken ziek (covid dus). heb haar net gevraagd wanneer ze weer kan werken en ze denkt vķlgende week. Pffff, een maand ziek. Hoop dat iedereen hier in ieder geval minder lang ziek is.
Heb je die over de top trotse koppies gezien toen Amalia gisteren haar toespraak deed? Ik zag daar idd de luizenmoeder en de vrijwillige barpapa staan stralen en niet de koning en koninginquote:Op donderdag 9 december 2021 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de programma's rond Amalia's verjaardag te kijken. Wat ontzettend leuk allemaal. Maxima was gewoon luizenmoeder, WA draait bardiensten bij de hockey.
Dat klinkt wel zwaar. Sterkte.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:59 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn man is zieker dan ik, ik ben zelf wel wat ziek en de kinderen willen vooral uit quarantaine
Ja!quote:Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die over de top trotse koppies gezien toen Amalia gisteren haar toespraak deed? Ik zag daar idd de luizenmoeder en de vrijwillige barpapa staan stralen en niet de koning en koningin![]()
Nee, zo ver ben ik nog niet. Ik heb net de Net5 docu gekeken en nu die van de NPO.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die over de top trotse koppies gezien toen Amalia gisteren haar toespraak deed? Ik zag daar idd de luizenmoeder en de vrijwillige barpapa staan stralen en niet de koning en koningin![]()
Yup! Niet gevaccineerd. Want heul goed immunsysteem.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat langIs dat die ene gekke die vast niet gevaccineerd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 9 december 2021 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yup! Niet gevaccineerd. Want heul goed immunsysteem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Spoilers!
Mijn hulp heeft COPD en had eerst een prednison kuur omdat ze heel slecht ging rondom die COPD en toen ze weer opgeknapt was meteen corona, en daarvan ook echt 3 weken flink ziek.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woah, nog een heleboel te doen dus. Maar goed, dan kan je eindelijk wel knikkeren zonder dat de knikkers weg rollen
De hulp van mijn moeder is vandaag al 3 weken ziek (covid dus). heb haar net gevraagd wanneer ze weer kan werken en ze denkt vķlgende week. Pffff, een maand ziek. Hoop dat iedereen hier in ieder geval minder lang ziek is.
Ja hoi!quote:
Allereerst wat een werkquote:Op donderdag 9 december 2021 13:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik hoor net dat Hans gevlogen heeft vanochtend. Ze stond aan de hele kant van zo'n losse plaat en J stapte op de andere kant
Ik ben geen Lonaa, maar deksel is prima. Kan zijn dat er een alcohol laagje bovenop vormt, kan je er gewoon weer doorroeren, en dan is omacron good to go.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoi!
Vraag aan jou ivm desemstarter, ik ben nu een brood aan het bakken (staat op 1e rijs), heb overgebleven moedertjesdeeg (Omacron genaamd bij mij) nu in een plastic bakkie overgedaan met deksel in de koelkast, omdat ik haar nu ff niet meer ga voeden.
Maar mét deksel is dat verstandig? Of liever ook een magnetronfolietje als afdekker?
Ah ja, jij bent ook ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 9 december 2021 14:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben geen Lonaa, maar deksel is prima. Kan zijn dat er een alcohol laagje bovenop vormt, kan je er gewoon weer doorroeren, en dan is omacron good to go.
doe je straks een foto van je brood?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent ook ervaringsdeskundige
Dank!
Spontane opwelling van mijn brein: een moederdeeg, door associëren met dat ik moeder maar ook oma ben, icm de term omicron (variant) dat toen all over the place was (en is).quote:Op donderdag 9 december 2021 14:17 schreef Tele6 het volgende:
@:Blues wat is eigenlijk het idee achter de naam?
Ode aan de Franse president?
Oma en de naam van de nieuwe coronavariant?
Ja was al de hele week bezig op fb met updates met het voeden van Omacron.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
doe je straks een foto van je brood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |