Is lekker weer bij jou zag ik ja. Twintig graden is al prima zat. Als de zon schijnt en er niet te veel wind is. Heerlijk. Lekker kleurtje gekregen hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 14:43 schreef dick_laurent het volgende:
Lekker he @:Salina
Vrouwlief en ik groeten u vanaf het zonnige strand bij een graadje of 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Hoe gaat het eigenlijk Mammietje? Je bent inderdaad wel rustig de laatste tijd geweest. En tussen de regels in deze post lees ik ook wat. Hopelijk gaat het wel goed?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:17 schreef Mammietje het volgende:
Kerst overleefd, nu nog een verjaardag uitgesmeerd over meerdere dagen. Hoi.
Ow en eerst nog een boostershotje morgenvroeg.
Verder werkt vitamine D uit een potje beduidend minder goed dan de zon zo te zien, dus ik zal ook minder posten.
Onder het motto; als je niets positiefs te melden hebt, meld dan niks.
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
@:Zipportal en @:fetX als je dit topic kaapt wordt je wel geacht iets zinnigs neer te plaatsen. Desnoods over een fret of een otter of zo.
[ afbeelding ]
Lief dat je vraagt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk Mammietje? Je bent inderdaad wel rustig de laatste tijd geweest. En tussen de regels in deze post lees ik ook wat. Hopelijk gaat het wel goed?
Ik wil heel graag weten van welk subforum jij dan afkomt!quote:
Heeft South Park al die tijd gelijk gehad, Tegridy is de uitweg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik las nog over een andere uitweg uit deze crisis!
[ afbeelding ]
Ben echt supervrolijk vandaag door al deze mooie berichten.
[ afbeelding ]
Klopt, daar kom ik niet zoveel meer.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:58 schreef chratnox het volgende:
Maar... Hoe is 't hier? @:Mammietje, ik mis je zelfs om 15.15 de laatste tijd
quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik las nog over een andere uitweg uit deze crisis!
[ afbeelding ]
Ben echt supervrolijk vandaag door al deze mooie berichten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.![]()
Helaas nog steeds niets positiefs te melden.
Gewoon van COR hoor. Alleen gisteren en vandaag was/is er even een positieve vibe.quote:[..]
Ik wil heel graag weten van welk subforum jij dan afkomt!![]()
Boek maar opnieuw, ik wil mee!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:41 schreef Salina het volgende:
Bioscoopje geboekt voor zondagmiddag. Alweer een paar jaar geleden.
Amlie. Twintig jarig jubileum.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:dick_laurent
@:Mammietje
@:bloodymary1
@:AlwaysHappy
Enjoyquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:41 schreef Salina het volgende:
Bioscoopje geboekt voor zondagmiddag. Alweer een paar jaar geleden.
Amlie. Twintig jarig jubileum.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:dick_laurent
@:Mammietje
@:bloodymary1
@:AlwaysHappy
Mis je wel de nieuwe Spider-Man in de bios! Schandalig!quote:Op woensdag 26 januari 2022 15:56 schreef dick_laurent het volgende:
Ha, de slowchat leeft weer even
Nou als ik naar de bios ga dan krijg ik de film nog steeds in het Spaans, dus no bioscopo para mi voorlopig.
Over paar weekjes ben ik weer in Mordor Nederland. Niet dat ik dan wl naar de bios ga, want ik vind thuis een film kijken net zo chill eigenlijk
Oh en hier een kattengifje, want kadt =![]()
[ afbeelding ]
Ozark een aanrader? Ik lees er veel over. Was het geen misdaadserie ofzo? Of iets met drugs? Niet echt mijn ding maar misschien toch proberen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef bloodymary1 het volgende:
H, we zijn er weer!
Ik ga eigenlijk nooit naar de bioscoop, is al 10 jaar geleden of zo.. Maar wel fijn voor de liefhebbers dat het weer kan! Hopelijk binnenkort ook weer naar leuke concerten, maar die zijn voorlopige weer gecancelled/uitgesteld.
Wel al een lekker etentje geboekt! Verder komende week nog even rustig houden. Januari is altijd de drukste maand van het jaar, en dit jaar nog drukker. Even doorbuffelen in mijn office, na maandag heb ik weer een leven.
[ afbeelding ]
Tussendoor wel af en toe uitwaaien met mijn paard in het bos, dat is wel lekker.
[ afbeelding ]
Ow en Dick nog steeds lekker in Spanje. Heeft het geholpen tegen waarvoor je er naar toe ging? Denk het wel. Met al die zon en beter temperaturen. Hablas algo de Espanol?
Ik kijk trouwens wel graag Franse, Italiaanse en Spaanse films en series. Maar nu lekker bezig met Ozark. Een van de beste series ooit. Nodigt ook wel uit om daar eens heen te gaan. Heeft een langere kustlijn dan Spanje, zeggen ze.
Ozark gaat wel over witwassen voor een drugskartel, maar het gaat eigenlijk meer om de mensen, de famlie, die daar achter zit en hoe het ze vergaat. Meer over de menselijke aspecten. Het is eigenlijk meer drama, met soms een klein vleugje humor. En mooie beelden. Het speelt zich af in The Ozarks, een gebied met veel water/uitlopers van de Missouri, ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Ozark een aanrader? Ik lees er veel over. Was het geen misdaadserie ofzo? Of iets met drugs? Niet echt mijn ding maar misschien toch proberen.
Waar speelt het zich af dan?
Vanavond heb ik Squid Game uitgekeken en eerder deze week After Life.
Ben weer een beetje bij dus.![]()
Ik ga ook weinig naar de bios hoor. Vroeger wel meer. Bijna altijd filmhuis, dus Europese films en klassieke oudjes.
@ dick fijn dat je weer bijna terug bent. Heerlijk weer hier!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |