Polen rijmt niet voor niks op mongolenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Van de zomer uitgevonden dat Poolse dames helemaal lijp werden van dit nummer
Bij Mongolen moet ik eerder aan deze denken:quote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
Nu hebben de mongolen het ineens weer gedaan. Die mensen doen nooit een vlieg kwaad. Borsatan daarentegen...
De veertiende eeuw belde. Ze willen het Kwharazmiaanse Rijk terugquote:Op woensdag 15 december 2021 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
Nu hebben de mongolen het ineens weer gedaan. Die mensen doen nooit een vlieg kwaad. Borsatan daarentegen...
Mag van mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De veertiende eeuw belde. Ze willen het Kwharazmiaanse Rijk terug
Toegegeven, het was niet in strijd met de Europese gedachte:quote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dschinghis Khan is het beste wat Duitsland ooit op een Songfestivalpodium gezet heeft, fite me.
Die tegelijkertijd zingen over een Mongoolse veroveraar.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:38 schreef Sabata het volgende:
[..]
Toegegeven, het was niet in strijd met de Europese gedachte:
- twee Duitsers
- twee Hongaren
- een halve Amerikaan
- een Nederlandse
- en tot een Zuid Afrikaanse danser
Deze Duitse inzending is het er niet mee eensquote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dschinghis Khan is het beste wat Duitsland ooit op een Songfestivalpodium gezet heeft, fite me.
Tsja. Past goed bij die hele regionale muziek-hype van de laatste jaren. Moet zeggen dat ik het beter kan pruimen dan Rowwen Hèze. Ietsjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:38 schreef Yolk het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)en-bodem-in-top-2000
De Overkant op 381.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:38 schreef Yolk het volgende:
De Overkant op 381.
In principe goed nieuws dat er niets van eigen bodem nog hoger binnenkomt. Nog steeds compleet overbodige toevoeging natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:38 schreef Yolk het volgende:
De Overkant op 381.
PUT YOUR MIDDLE FINGERS UP, TAKE A SHOTquote:Op woensdag 15 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze Duitse inzending is het er niet mee eens[ afbeelding ]
Met een beetje geluk hebben we volgend jaar deze helden:quote:Op woensdag 15 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze Duitse inzending is het er niet mee eens[ afbeelding ]
Niet mee eens, ik vind (persoonlijk) RH nog leuke muziek hebben terwijl ik De Overkant zo'n intens nietszeggend nummer vind. En dit komt van een net-niet-Achterhoeker.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja. Past goed bij die hele regionale muziek-hype van de laatste jaren. Moet zeggen dat ik het beter kan pruimen dan Rowwen Hèze. Ietsjes.
Ik ben het er deels mee eens, ik bedoel, hallo Guildo Horn.quote:Op woensdag 15 december 2021 16:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |