Ditquote:Op woensdag 15 december 2021 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga niet meedoen aan Borsato bashen. Het is leuk om te doen als hij volle zalen trekt en hij de ideale schoonzoon is, maar “don’t kick a man when he’s down”
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zeker! Maar een grapje moet ook kunnen.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit. En veroordelen voordat ie echt veroordeeld is vind ik ook not done
Oh zeker absoluutquote:Op woensdag 15 december 2021 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zeker! Maar een grapje moet ook kunnen.
Ah al compleet zie ik.. zo niet dan hoor ik het welquote:
Zeker! Bijna vakantie en de 27ste ook op vakantie.. zal wel wennen zijn.. top 2000 aan het zwembadquote:Op woensdag 15 december 2021 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Alles OK met @:peaceman? Lang niet meer gesproken
Oeh dat klinkt goedquote:Op woensdag 15 december 2021 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker! Bijna vakantie en de 27ste ook op vakantie.. zal wel wennen zijn.. top 2000 aan het zwembad![]()
En met jou?
Ga nu wel slapen trouwens
Dit zou nog steeds kunnen hè? Die George-bonus in ieder geval niet groot genoeg voor de hoogste plek.quote:Op maandag 13 december 2021 11:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zet in op Voila. Hier onder de Fok!kers ook de hoogste binnenkomer
Queen op nummer één.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrinden ik zal mij circa een weekje afzijdig houden uit dit topic nu om geen spoilers te krijgen en ik de lijst inclusief verrassingen kan luisteren
quote:Op donderdag 16 december 2021 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijna de lijst bekend, dus dan neem ik een weekje pauze hier.
Het is al bekend dat het Suzan en Freek (en Snelle) is, dus dat is idd een vrij hete take:quote:Op donderdag 16 december 2021 12:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Hete teek: ik zeg Edje Sheeran met zijn Slechte Gewoontes als hoogste nieuwe binnenkomer.
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is al bekend dat het Suzan en Freek (en Snelle) is, dus dat is idd een vrij hete take:
https://www.nporadio2.nl/(...)en-bodem-in-top-2000
Dan heb je niet goed gelezenquote:De hoogste nieuwe Nederlandse binnenkomer in de NPO Radio 2 Top 2000 staat op 381: De Overkant van Suzan & Freek & Snelle. Slechts één nieuwe binnenkomer staat nog hoger. Welk nummer dat is, maakt NPO Radio 2 morgenmiddag bekend als de hele Top 2000 wordt onthuld tijdens Annemiekes A-Lunch.
Ah.quote:
Ik vind nummer 19 en 20 beide erg disturbing.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jouw favoriet komt op 732 binnen zag ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |