quote:
Op donderdag 9 december 2021 09:58 schreef exode het volgende:Het is in beide families overigens wel grappig dat we allemaal 1 jongen en 1 meisje hebben. Behalve mijn zus die heeft 1 jongen en 2 stiefkinderen (jongen en meisje). We hebben het dus goed verdeeld.
Mijn ouders kregen elke keer precies om en om jongen meisje. Alleen de drieling en tweeling aan het eind van het rijtje verpestte het, al vind ik dat mijn tweeling daar als eeneiige variant weinig aan kan doen, mijn schoonzusje is gewoon de c-c-c-combobreaker. Maar alsnog, 7 kleindochters, 7 kleinzonen. 4 oudste, 2 middelste en 6 jonkies. Mijn zoon vindt mijn familie ook veel leuker, omdat hij aan de andere kant de enige jongen is (en 1,5 tot 4 jaar ouder dan de rest).
Ik weet zelf eigenlijk niet eens hoeveel neven en nichten ik heb

de hechte band die mijn kinderen met hen hebben, heb ik in ieder geval nooit gehad. En dan heb ik nog een aantal oudere neven en nichten die ik niet ken vanwege het leeftijdsverschil. Mijn opa had ook nog een 2e leg, waarvan een dochter bij mijn man in de klas heeft gezeten

Op papier was dat ook nog een halftante.