Oh ja.. achterkleinkind vergetenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:05 schreef trui het volgende:
Leuke opsom wel. Mijn ouders hebben:
4 kinderen
6 kleinkinderen
2 achterkleinkinderen (tot nu toe).
Ik heb gisteren de halve dag naar Excel zitten staren. Ik kan er wel een powerpoint van maken met blitse knopjes.quote:
Mijn ouders kregen elke keer precies om en om jongen meisje. Alleen de drieling en tweeling aan het eind van het rijtje verpestte het, al vind ik dat mijn tweeling daar als eeneiige variant weinig aan kan doen, mijn schoonzusje is gewoon de c-c-c-combobreaker. Maar alsnog, 7 kleindochters, 7 kleinzonen. 4 oudste, 2 middelste en 6 jonkies. Mijn zoon vindt mijn familie ook veel leuker, omdat hij aan de andere kant de enige jongen is (en 1,5 tot 4 jaar ouder dan de rest).quote:Op donderdag 9 december 2021 09:58 schreef exode het volgende:
Het is in beide families overigens wel grappig dat we allemaal 1 jongen en 1 meisje hebben. Behalve mijn zus die heeft 1 jongen en 2 stiefkinderen (jongen en meisje). We hebben het dus goed verdeeld.
Of een logikwis!quote:Op donderdag 9 december 2021 10:30 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Of maakt iemand een poll aan met alle opties
quote:Op donderdag 9 december 2021 10:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Of een logikwis!
De ouders van Annie hebben geen dochters en zes kleinzonen. Petra heeft een broer en geen kinderen.
Etcetera, en dan moet je uitvogelen hoe het precies zit.
Mag ik mijn familie hiervoor nominerenquote:Op donderdag 9 december 2021 10:36 schreef Viv het volgende:
[..]
Of een logikwis!
De ouders van Annie hebben geen dochters en zes kleinzonen. Petra heeft een broer en geen kinderen.
Etcetera, en dan moet je uitvogelen hoe het precies zit.
Annie is non-binairquote:Op donderdag 9 december 2021 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien identificeert ze zich gewoon niet als dochter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zoon heeft een vader, moeder, twee stiefmoeders, twee oma's, twee opa's, vier stiefopa's en vier stiefoma's (van verschillende niveaus: stiefouders van ouders, ouders van stiefouders en stiefouders van stiefouders)quote:Op donderdag 9 december 2021 11:08 schreef SQ het volgende:
Ik ken iemand die biologische ouders, adoptie-ouders én pleegouders had. En in dat framework ook nog meerdere stiefvaders. Niet te doen hoor
2 kleinkinderen al overleden?quote:Op donderdag 9 december 2021 09:40 schreef FlyingFish het volgende:
Ik moet niks hebben van smart huizen. Zo’n Alexa of Siri komen er hier pas in als er vanuit de kinderen echt behoefte aan is, tot die tijd hecht ik meer waarde aan mijn privacy.
Mijn ouders hebben 5 kinderen en 15 kleinkinderen waarvan er nog 13 over zijn. (0, 2, 5, 5, 3). Schoonouders hebben 2 kinderen en 5 kleinkinderen (3, 2).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lig in bed met coronazei van de week nog als grapje tegen een vriendin dat leerkrachten als 'bonus' corona krijgen en 2 dagen later positieve test
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dit klinkt op papier ingewikkeld maar in de praktijk eigenlijk vooral heel fijn, veel mensen om van je te houden.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een vader, moeder, twee stiefmoeders, twee oma's, twee opa's, vier stiefopa's en vier stiefoma's (van verschillende niveaus: stiefouders van ouders, ouders van stiefouders en stiefouders van stiefouders)En dan zijn er ook nog half- en stiefooms en tantes. Twee generaties patchwork familie
Nou ja het was wachten erop, ik werk met kleuters, die hou je niet op afstandquote:Op donderdag 9 december 2021 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje jij ook al?
Ik ken heb echt nooit zoveel coronagevallen gehoord als nu![]()
Beterschap!
De kinderen van mijn zusje zijn aan beide kanten van de familie de enige kleinkideren en dat zal ook zo blijven.
Mijn chinese opa van vaders kant heeft ontelbaar veel nakomelingen, dat dan weer wel
Sjezusquote:Op donderdag 9 december 2021 12:38 schreef watmoetikkiezen het volgende:
oh en dochter mocht vandaag voor t eerst weer naar school na quarantaine.. Wordt zoon net naar huis gestuurd. Derde positieve test bij hem in de klas.. grr..
Pffff.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:38 schreef watmoetikkiezen het volgende:
oh en dochter mocht vandaag voor t eerst weer naar school na quarantaine.. Wordt zoon net naar huis gestuurd. Derde positieve test bij hem in de klas.. grr..
quote:Op donderdag 9 december 2021 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 kleinkinderen al overleden?
Hier voor de opsom;
Mijn ouders hebben 3 kinderen (dochters) en 2 stiefkinderen (zoon en dochter), nu 8 kleinkinderen (4 meisjes en 4 jongens) (stief en normaal door elkaar) en 1 (jongen) op komst.
Schoonouders hebben 2 zoons en 2 kleindochtersDarnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik lig in bed met coronazei van de week nog als grapje tegen een vriendin dat leerkrachten als 'bonus' corona krijgen en 2 dagen later positieve test
![]()
Beterschap!
Ze zijn dan ook lekker laat met de boosters begonnen...quote:Op donderdag 9 december 2021 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje jij ook al?
Ik ken heb echt nooit zoveel coronagevallen gehoord als nu![]()
Beterschap!
De kinderen van mijn zusje zijn aan beide kanten van de familie de enige kleinkideren en dat zal ook zo blijven.
Mijn chinese opa van vaders kant heeft ontelbaar veel nakomelingen, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |