Vormen de ilimunatie met de Bilderbergjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:02 schreef dvdfreak het volgende:
de rotschild is toch een van de machtigste en rijkste famillie
dat mag je niet zeggenquote:Op woensdag 8 december 2021 23:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Vormen de ilimunatie met de Bilderbergjes.
Was veilingsmeester ooitquote:Op woensdag 8 december 2021 23:06 schreef svann het volgende:
Wat heeft Pechtold eigenlijk hiermee te maken?
Wat heb ik gemist?
was veilingmeester en geschiedenis gestudeerdquote:Op woensdag 8 december 2021 23:06 schreef svann het volgende:
Wat heeft Pechtold eigenlijk hiermee te maken?
Wat heb ik gemist?
Als we jou niet hadden zou het land instorten!quote:Op woensdag 8 december 2021 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Schuif die factuur maar aan mij door, ik ga wel weer aan het werk.
Ik hou de boel wel draaiende, maar doe dat met liefde.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:10 schreef svann het volgende:
[..]
Als we jou niet hadden zou het land instorten!
Leuk programmaquote:Op woensdag 8 december 2021 23:13 schreef svann het volgende:
Er moet maar weer snel een 'De nieuwe Rembrandt' komen, dan ontdekken we een nieuwe, veel goedkoper.
Nix mis mee als je er niet zoveel om geeft!quote:
Wanneer krijg jij je batterijenauto?quote:Op woensdag 8 december 2021 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Schuif die factuur maar aan mij door, ik ga wel weer aan het werk.
31 December, 13.00quote:Op donderdag 9 december 2021 13:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij je batterijenauto?
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef svann het volgende:
Zo'n luchtfoto van die troepen doet met aan de hokjesopstelling van Might & Magic (of hoe dat ook heet) denken.
Tegen de tijd dat Europa militairen ter plekke kan hebben zijn zij al ingegraven in de extended Sovjet Unie.quote:
Ze hebben tsar bomba genoeg op Europa 1 grote parkeerplaats te makenquote:Op donderdag 9 december 2021 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Cheaten bij OS
Vliegtuigen neerhalen en erover liegen
Krim Annexeren
Gasprijs omhoog schroeven
Online trollenlegers
Burgers vergiftigen op EU grond
Wanneer gaan we Rusland nuken?
Jaloers zijn op Ernst Kuipers ministerpost.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Een keer raden wat Gommers komt doen.
Echt niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:38 schreef superniger het volgende:
Jaloers zijn op Ernst Kuipers ministerpost.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Jaloers zijn op Ernst Kuipers ministerpost.
Dione is toch van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:41 schreef superniger het volgende:
Dione de Graaf en Nando Boers zijn een stelletje. 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |