Lekker weekend dusquote:Op donderdag 9 december 2021 18:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Morgen na 5 helpen om de kroeg af te versieren. Zaterdag opa klus afmaken, ik thuis. Zondag samen administratie en bij dochter race kijken en beetje fokken tussendoor
Thuis ben ik wel eens vroeg op de hometrainer gaan zitten...quote:Op donderdag 9 december 2021 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij wel zo vroeg sporten?
Ik niet in ieder geval
En hoe beviel dat?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuis ben ik wel eens vroeg op de hometrainer gaan zitten...
Ja, relaxed. Als ik dan jouw sportplannen lees..ik loop 20 x per dag langs mijn hometrainerquote:
Je loopt dus minimaal 20 keer per dagquote:Op donderdag 9 december 2021 18:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, relaxed. Als ik dan jouw sportplannen lees..ik loop 20 x per dag langs mijn hometrainermet de nadruk op langs
Die zijn best oke jaquote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag op in CUL laatst een recept vor Librije ballen, die krijgen van mij een positieve note
Wat voor ballen?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag op in CUL laatst een recept vor Librije ballen, die krijgen van mij een positieve note
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je loopt dus minimaal 20 keer per dag
ja die, lekkere jus heb je dan ook meteen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Johnny's ballen
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/librijes-gehaktballen
Ik denk dat ik zelfgemaakte Zweedse ballen toch lekkerder vindquote:
Ei en gehakt wordt altijd zo snotterigquote:Op donderdag 9 december 2021 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Johnny's ballen
https://uitpaulineskeuken.nl/recept/librijes-gehaktballen
Moet jij wetenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfgemaakte Zweedse ballen toch lekkerder vind
In combinatie met het paneermeel nietquote:Op donderdag 9 december 2021 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ei en gehakt wordt altijd zo snotterig
Ketjap-boksquote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ketjap is multifunctioneel.
Ik gooi altijd een klein scheutje in de pan als ik krieltjes bak. Niet meteen, halverwege. Worden ze prachtig en snel bruin van.
Ah handig die tip kende ik nog niet! Aardappeltjes duren vaak even voordat ze echt knapperig zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gooi altijd een klein scheutje in de pan als ik krieltjes bak. Niet meteen, halverwege. Worden ze prachtig en snel bruin van.
caramelitiseerd de boel een beetjequote:Op donderdag 9 december 2021 18:33 schreef oma-Nijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |