SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dit inderdaad. En ook bijvoorbeeld door bij elkaar op bezoek enzo te gaan.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ook in grotere steden kan je dat hebben hoor, juist in een geloofsgemeenschap. Als je altijd bij diensten verschijnt en ineens ben je er niet, komen ze je wel opzoeken.
TR, ordi, ban, intrekken QR-codequote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk wijf dat het is... rawr
Heb ik wel gezien bij de grootouders van kerel.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En ook bijvoorbeeld door bij elkaar op bezoek enzo te gaan.
En smelten.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
TR, ordi, ban, intrekken QR-code
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ook binnen religieuze gemeenschappen is sprake van sociale controle. Net als in kleine dorpen inderdaad.
Maar religieuze gemeenschappen kijken veelal alleen om naar hun eigen volgelingen, ze bakenen het af als ware het een dorp.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ook in grotere steden kan je dat hebben hoor, juist in een geloofsgemeenschap. Als je altijd bij diensten verschijnt en ineens ben je er niet, komen ze je wel opzoeken.
Oh ok, zolang ze maar krullen heeft vind ik het primaquote:Op woensdag 8 december 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pssst, bal doet alsof, is eigenlijk een super arische scandinaviër
Het gaat om intersectionaliteit.quote:
"Als het maar een gat heeft"quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, zolang ze maar krullen heeft vind ik het prima
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet protestants van huis uit of zo
Maar krullen zijn cultural appropriation.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ook niet, ballie heeft regenboog pixie haarquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar religieuze gemeenschappen kijken veelal alleen om naar hun eigen volgelingen, ze bakenen het af als ware het een dorp.
ah zo. Dus het gaat ze niet om gelijkheidquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat om intersectionaliteit.
Er zijn volgens die theorie verschillende klasse om mensen op te delen aan de hand van kenmerken. De ene klasse is de onderdrukker, de andere is de onderdrukte. Vervolgens krijgen je bijvoorbeeld de tegenstellingen:
Man-vrouw
hetero-homo
blank-kleur
cis-trans
able bodied-disabled
Iedereen uit de linke kolom heeft volgens die theorie een voordeeltje op de rechter kolom en die moet gecompenseerd worden.
Ook dat kan krullenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet, ballie heeft regenboog pixie haar
Religie zal altijd wel blijven bestaan, alleen de huidige blijven een beetje lang dooretteren, wordt weer eens tijd voor wat nieuws.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgezien van religie en alle nadelen kun jeje bedenken dat als religie wegvalt als algehele houding wat je ervoor terugkrijgt. Dat bedoel ik een beetje.
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Scandinaviërs hebben ook tal van Arabische genen, door alle slaven die ze daarvan meenamen
Sylvana heeft zelf gezegd dat vrouwen die op zwarte mannen vallen een probleem hebben, dus ik denk dat ze trots op je zal zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik val ook alleen op blanke dames...
Sylvana is piswoest op me.
Een kikker is ook groener dan een giraffe, dat is een voordeel in het moeras, stampt kikker plat en spuit giraffe groen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat om intersectionaliteit.
Er zijn volgens die theorie verschillende klasse om mensen op te delen aan de hand van kenmerken. De ene klasse is de onderdrukker, de andere is de onderdrukte. Vervolgens krijgen je bijvoorbeeld de tegenstellingen:
Man-vrouw
hetero-homo
blank-kleur
cis-trans
able bodied-disabled
Iedereen uit de linke kolom heeft volgens die theorie een voordeeltje op de rechter kolom en die moet gecompenseerd worden.
denk dat de reptilians een goedekans makenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie zal altijd wel blijven bestaan, alleen de huidige blijven een beetje lang dooretteren, wordt weer eens tijd voor wat nieuws.
alles kan krullen... f&k... gelukkig heb ik mijn stijltang superdeluxe MEGAquote:
Meh, de nieuwe worden allemaal weggezet als idioten en wappies.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie zal altijd wel blijven bestaan, alleen de huidige blijven een beetje lang dooretteren, wordt weer eens tijd voor wat nieuws.
Ja ik quote de verkeerde, was voor de post van IJs bedoeldquote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?Ik stel dat binnen religieuze gemeenschappen meer sociale controle is, jij zegt dat dat meer te maken heeft met waar je woont.
nou nee, ergens ook wel goed... geen indoctrinatie enzoquote:
Nee ik heb gewoon een groot zwak voor krullen, soort onderbewust oerinstinct ofzoquote:
Nope.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. Dus het gaat ze niet om gelijkheid
heb ik met kuiltjes in wangen... rawrrrquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een groot zwak voor krullen, soort onderbewust oerinstinct ofzo
vndaag zitten ze echt irritantquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een groot zwak voor krullen, soort onderbewust oerinstinct ofzo
Dat ze het "afbakenen als zijnde een dorp" (hier kan je overigens ook wijk invullen, in wat meer volkse wijken weet iedereen precies wat je doet), spreekt m'n punt niet perse tegen?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik quote de verkeerde, was voor de post van IJs bedoeld
Zo werd de bijbel in eerste instantie toch ook weggezet door de Romeinenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, de nieuwe worden allemaal weggezet als idioten en wappies.
Maar buiten dat. ze hebben toch nog steeds helemaal geen gelijkheid van kansen?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope.
Ze hebben het ook altijd over "equity vs equality"
Oftewel gelijkheid van uitkomst vs gelijkheid van kans.
En daarom vinden ze herstelbetalingen voor de slavernij een goed idee.
Ik heb wel een Zweedse naam, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon Tor, uit Zweden.
Leuk voor vrouwen ook om kaltgestellt te worden met gehandicapten.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope.
Ze hebben het ook altijd over "equity vs equality"
Oftewel gelijkheid van uitkomst vs gelijkheid van kans.
En daarom vinden ze herstelbetalingen voor de slavernij een goed idee.
Ja maar ze zitten er welquote:
jaquote:Op woensdag 8 december 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij had toch twee van die loeiers van staarten?
Niet altijd, maar in die hoek is het ALTIJD de schuld van de blanke. Beetje vermoeiend.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar buiten dat. ze hebben toch nog steeds helemaal geen gelijkheid van kansen?
Toen hadden ze nog geen internet om ze massaal belachelijk te maken, maar konden ze gewoon inspelen op de oude, pre-Romeinse geloven.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo werd de bijbel in eerste instantie toch ook weggezet door de Romeinen
Wie is "ze"?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik met rood haarquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen voor iemand zonder krullen
Ik voel je pijn... ik haat krullen in mijn haarquote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo zijn maar is dat niet een reden geweest waarom men nu geen gelijke kansen heeft?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet altijd, maar in die hoek is het ALTIJD de schuld van de blanke. Beetje vermoeiend.
met nadruk op 'geweest'.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo zijn maar is dat niet een reden geweest waarom men nu geen gelijke kansen heeft?
Gewoon compenseren met geld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon een keer op vakantie gaan in Papoea Nieuw Guinea, hebben de vrouwtjes allemaal krullen en doen ze alles voor een lege balpen en een blokje LEGO.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een Zweedse naam, komt wel dichtbij zo
Nee ok, dat is ook wel weer zo. Sociale controle zul je ook voldoende hebben in zulk soort wijken in steden.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze het "afbakenen als zijnde een dorp" (hier kan je overigens ook wijk invullen, in wat meer volkse wijken weet iedereen precies wat je doet), spreekt m'n punt niet perse tegen?
Iedereen kan iets maken van zijn leven.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu bv de meeste mensen in amerika?
Ja dat is het dus een beetje; in de VS is er nog wat te zeggen voor iets meer aandacht voor rassenrelaties, maar dat vergelijken met Nederland... mehquote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu bv de meeste mensen in amerika?
jawel maar niet iedereen heeft gelijke kansen in het leven dus kunnen sommige niet het hetzelfde bereiken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen kan iets maken van zijn leven.
Simpel gezegd blijft altijd alles "mijn" schuld. Of die van Los*, voor mijn part. Of we er nou daadwerkelijk iets aan kunnen doen of niet. Hell, zelfs als "we" ons actief zouden inzetten tegen ongelijkheid, het blijft "onze" schuld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo zijn maar is dat niet een reden geweest waarom men nu geen gelijke kansen heeft?
Nou als je ziet met wat een gemak een Willem Engel of Thierry Baudet een horde volgelingen kunnen krijgen twijfel ik daar een beetje aanquote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen internet om ze massaal belachelijk te maken, maar konden ze gewoon inspelen op de oude, pre-Romeinse geloven.
Die kerstboom is er niet voor niets nog steeds.
nou ja hier vind het ook plaats. Maar subtieler.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat is het dus een beetje; in de VS is er nog wat te zeggen voor iets meer aandacht voor rassenrelaties, maar dat vergelijken met Nederland... meh
Ja maar jij hebt ze tenminstequote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn voorouders waren schoenlappers, boeren en textielarbeiders in Brabant... die hebben geen fuk gehad aan de slavernij in Suriname. Nu pretenderen dat ze dat wel hadden vind ik wat achterlijk. En dat moeten we van die Sylvana aanhoren.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is dan daar nu toch het gevolg van?
In de jaren '60 was het in bijv. Detroit een stuk beter gesteld met de rassengelijkheid.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat is het dus een beetje; in de VS is er nog wat te zeggen voor iets meer aandacht voor rassenrelaties, maar dat vergelijken met Nederland... meh
Hier in een het dorp woont een vrouw met rode krullen, dat is ook wel bijzonderquote:
quote:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................quote:
De lat ligt hoog.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt dat met alles dat vrouwelijk is, toch?
Nederland heeft toch flinke rijkdommen vergaard door slavernij? En daar hebben de nederlanders toch van geprofiteerd?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn voorouders waren schoenlappers, boeren en textielarbeiders in Brabant... die hebben geen fuk gehad aan de slavernij in Suriname. Nu pretenderen dat ze dat wel hadden vind ik wat achterlijk. En dat moeten we van die Sylvana aanhoren.
Ben erg tegen die Amerikaanse cultuur in ons pitoreske polderland.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eetboeiquote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................
(vul in en win gratis kibbeling)
Nee joh.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederland heeft toch flinke rijkdommen vergaard door slavernij? En daar hebben de nederlanders toch van geprofiteerd?
Onzin. Asielzoeker worden zelfs regelmatig minder zwaar gestraft omdat ze ander hun verblijfsvergunning mislopen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hier vind het ook plaats. Maar subtieler.
Zelfs hier worden mensen met een niet westerse achtergrond vaker en zwaarder gestraft
Een paar... en dan vooral ook nog in Holland.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederland heeft toch flinke rijkdommen vergaard door slavernij? En daar hebben de nederlanders toch van geprofiteerd?
Ik hoop dat dat vooral onvrede met de huidige situatie is die z'n kop opsteekt.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als je ziet met wat een gemak een Willem Engel of Thierry Baudet een horde volgelingen kunnen krijgen twijfel ik daar een beetje aan
Zal wel familie van mij zijn, de meeste vrouwen in mijn familie zijn roodharig, de zielloze duivels.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in een het dorp woont een vrouw met rode krullen, dat is ook wel bijzonder
ja maar dat is nog geen nederlander. bedoel mensen die hier gwoon geboren zijn en ouders hebben die niet van westerse afkomst zijnquote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Asielzoeker worden zelfs regelmatig minder zwaar gestraft omdat ze ander hun verblijfsvergunning mislopen.
Je mag mijn haar wel hebben.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou een moord doen voor steil haar
Nee joh, buiten een paar Hollanders waren onze opa’s en oma’s gewoon 70 uur per week ah werk en in het weekend in de moestuin om eten te krijgen voor het gezin. Hoezo rijk en aan slaven?quote:
ja maar hebben er dan toch uiteindelijk van geprofiteerd. zeg niet dat ze de schuldige zijn natuurlijk. Etto trekt het zelf naar zich toequote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
95% procent van de Nederlandse bevolking bestond toen gewoon uit horigen.
Zó oud ben ik ook weer niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, buiten een paar Hollanders waren onze opa’s en oma’s gewoon 70 uur per week ah werk en in het weekend in de moestuin om eten te krijgen voor het gezin. Hoezo rijk en aan slaven?
klopt, en ben boos en chaggo vanavond ook nog... dus NEHHHH!!! Zin om te rossenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hebben er dan toch uiteindelijk van geprofiteerd. zeg niet dat ze de schuldige zijn natuurlijk. Etto trekt het zelf naar zich toe
dat zegt ook niemand. Maar dat het de welvaart in nederland goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, buiten een paar Hollanders waren onze opa’s en oma’s gewoon 70 uur per week ah werk en in het weekend in de moestuin om eten te krijgen voor het gezin. Hoezo rijk en aan slaven?
Hoe generiek ...quote:
Maar da's wel een beetje het punt, de huidige generatie heeft geen invloed op wat er al geweest is, maar wordt daar wel op aangekeken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hebben er dan toch uiteindelijk van geprofiteerd. zeg niet dat ze de schuldige zijn natuurlijk. Etto trekt het zelf naar zich toe
Hoe dan? Zij woonden niet in de grachtenpanden hoor.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn opa had 9 kinderen en zijn vrouw was dood op zijn 30ste. Alle kinderen hebben gestudeerd alleen maar omdat die continu metselde, avonden en weekenden.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zó oud ben ik ook weer niet hoor
Tikkeltje ... Verontrustendquote:
Denk eerder dat de staat er op wordt aangekeken en dat er te weinig aandacht voor is.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's wel een beetje het punt, de huidige generatie heeft geen invloed op wat er al geweest is, maar wordt daar wel op aangekeken.
Nou ja, aangezien mevr. Simons vooral graag geld wil zien zeg ik: de groeten.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
maar begrijp dat ontkennen noooit zo goed. Je kan makkelijk de gebeurtenis erkennen zonder daar zelf schuld aan te hebben toch? men reageert altijd zo persoonlijk aangevallen
Ik heb het niet over de staat, ik heb het over domweg (witte) mensen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk eerder dat de staat er op wordt aangekeken en dat er te weinig aandacht voor is.
ja maar er zijn zoveel andere mensen die er ook wat zinnigs oevr kunnen zeggen. Altijd wordt sylvana er bij gehaaldquote:Op woensdag 8 december 2021 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien mevr. Simons vooral graag geld wil zien zeg ik: de groeten.
Die anderen willen ook vooral heel graag geld. Veel geld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar er zijn zoveel andere mensen die er ook wat zinnigs oevr kunnen zeggen. Altijd wordt sylvana er bij gehaald
Omdat het gewoon niet waar is. Nederlanders brachten juist welvaart in de straatarme slaven landen, anders dan andere landen brachten ze ook een soort van democratie en eerlijkere behandeling.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
maar begrijp dat ontkennen noooit zo goed. Je kan makkelijk de gebeurtenis erkennen zonder daar zelf schuld aan te hebben toch? men reageert altijd zo persoonlijk aangevallen
BLANK!quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de staat, ik heb het over domweg (witte) mensen.
Ik erken de slavenhandel ook wel. Net zoals ik de Romeinse en Barbarijse en Arabische slavenhandel erken. Westerse landen zijn daar gewoon niet uniek in geweest.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
Dat zeg ik, zo oud ben ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn opa had 9 kinderen en zijn vrouw was dood op zijn 30ste. Alle kinderen hebben gestudeerd alleen maar omdat die continu metselde, avonden en weekenden.
ja ze willen een herstelbetaling. Net zoals dat de joden uit de ww2 die werden onteigend van hun bezittingen ok recht hebben op een herstelbetaling.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die anderen willen ook vooral heel graag geld. Veel geld.
Beige niet?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwart, bruin, rood, blauw en blond hebben wel mijn lichte voorkeur merk ik soms.
DIE ZIJN NU NIET OPENquote:
Melk, gas, dollars, landbouwzaad en Rottedamp.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe dan? Zij woonden niet in de grachtenpanden hoor.
Die megaboom in welvaart voor de algemene bevolking is eigenlijk pas na de Tweede Wereldoorlog gekomen.
eerlijek behandelingquote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat het gewoon niet waar is. Nederlanders brachten juist welvaart in de straatarme slaven landen, anders dan andere landen brachten ze ook een soort van democratie en eerlijkere behandeling.
Ik zie ze niet meer.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zet je toch gewoon een schaap op. Lopen d'r genoeg
Is dat niet gewoon blond?quote:
wat is er dan zo erg aan die herstelbetaling?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik erken de slavenhandel ook wel. Net zoals ik de Romeinse en Barbarijse en Arabische slavenhandel erken. Westerse landen zijn daar gewoon niet uniek in geweest.
Wel uniek geweest als drijvende veer om slavernij wereldwijd uit te bannen.
Pas veel later.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melk, gas, dollars, landbouwzaad en Rottedamp.
Gewoon alweer, beetje om de fundamenten van dit topic wat te verduidelijkenquote:
Nou enquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt al jaren geen roze haar meer.
oh ik heb een idee, die bloemetjes op je fiets, die kun je nog opzettenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt al jaren geen roze haar meer.
En melkboerenhondenhaar- kleur ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwart, bruin, rood, blauw en blond hebben wel mijn lichte voorkeur merk ik soms.
Ik ga een bakje yoghurt met cereal pakken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon alweer, beetje om de fundamenten van dit topic wat te verduidelijken
Dat mensen die iets niet gedaan hebben arbitrair moeten boeten aan mensen die niets overkomen is.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is er dan zo erg aan die herstelbetaling?
Het is een belachelijke eis en slaat gewoonweg nergens op.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze willen een herstelbetaling. Net zoals dat de joden uit de ww2 die werden onteigend van hun bezittingen ok recht hebben op een herstelbetaling.
Is dat peper-en-zout?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En melkboerenhondenhaar- kleur ?
Niets, wanneer die betaald wordt door volk dat daadwerkelijk geprofiteerd heeft van slavernij. Niet door Jan Lul.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is er dan zo erg aan die herstelbetaling?
Zou gewoon voor vleeskleurig gaanquote:
nee ze hebben het niet gedaan nee.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mensen die iets niet gedaan hebben arbitrair moeten boeten aan mensen die niets overkomen is.
M'n belastinggeld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat mensen die iets niet gedaan hebben arbitrair moeten boeten aan mensen die niets overkomen is.
Is dat de kleur van een Golden Retriever?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En melkboerenhondenhaar- kleur ?
Dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ik heb een idee, die bloemetjes op je fiets, die kun je nog opzetten
Nee, da's beige.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat de kleur van een Golden Retriever?
Toch wel met een reep chocolade erbij dan hequote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga een bakje yoghurt met cereal pakken.
ik denk dat het de nederlandse staat heeft gemaakt tot wat het nu isquote:Op woensdag 8 december 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niets, wanneer die betaald wordt door volk dat daadwerkelijk geprofiteerd heeft van slavernij. Niet door Jan Lul.
Dus de moeder van een zoon die iemand vermoord zou ook in het gevang moeten?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze hebben het niet gedaan nee.
mja ik sta daar dus niet zo negatief tegenover
dat valt echt wel mee, dat zit vooral in de Randstad... wat heet, Brabant deed tot 1795 niet eens mee als provincie.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat het de nederlandse staat heeft gemaakt tot wat het nu is
Mijn gedachtquote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n belastinggeld.Ik zie dat liever naar fatsoenlijke zorg en onderwijs gaan.
Wel alleen voor normale blanke mensen dan hèquote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het liever naar mij gaan zodat ik een eiland kan kopenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
nee :p begrijp je vergelijking wel maar neequote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus de moeder van een zoon die iemand vermoord zou ook in het gevang moeten?
Nee, beetje tussen donkerblond en brunette in, maar dan heel onbestemdquote:
Ik denk het niet want Nederland is volledig afgebroken in de Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat het de nederlandse staat heeft gemaakt tot wat het nu is
oeh verf je zwartquote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie het liever naar mij gaan zodat ik een eiland kan kopen
Gelukkig behoorde mijn dorp toen nog tot het Hollands gewestquote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee, dat zit vooral in de Randstad... wat heet, Brabant deed tot 1795 niet eens mee als provincie.
Geef eens een voorbeeldje?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, beetje tussen donkerblond en brunette in, maar dan heel onbestemd
Ja dit.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
oke. dan moeten we de gastarbeiders bedanken en een extraatje gevenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk het niet want Nederland is volledig afgebroken in de Tweede Wereldoorlog.
AHA, een Werkendammer!quote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig behoorde mijn dorp toen nog tot het Hollands gewest
Hahahaquote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn haarkleur is strontkleur naturel.
Staat ook zo op de shampoofles.
Nivea Hair Shampoo with Coconut and Citrus Extracts... for Shitty Hair.
niks voor een fokker zoveel contacten kwiwiquote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag.. Dag op kantoor, lunchen met vrienden, koffie met een vriendin, team etentje, en de hele tijd verdwaald raken omdat straten afgesloten zijn door de sneeuw. Nu weer 2 weken nodig om er van bij te komen![]()
Gratis wodka voor alle Polenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. dan moeten we de gastarbeiders bedanken en een extraatje geven
Die mochten al profiteren van onze welvaart.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werk, we geven ze werk en een baan, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar zullen ze keiblij mee zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar ik had het expres op 1 dag gepland zodat ik er niet 3x van moest bijkomenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks voor een fokker zoveel contacten kwiwi
Er zit chocolade in.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel met een reep chocolade erbij dan he
Gastarbeiders kwamen pas in beeld in de jaren '60 en '70quote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik woon niet in een moeras hoorquote:
Gratis tip, ga dit topic voor vanavond niet teruglezenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef kwiwi het volgende:
Wat een dag.. Dag op kantoor, lunchen met vrienden, koffie met een vriendin, team etentje, en de hele tijd verdwaald raken omdat straten afgesloten zijn door de sneeuw. Nu weer 2 weken nodig om er van bij te komen![]()
Er zijn straten afgesloten door sneeuw?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:38 schreef kwiwi het volgende:
Beetje als een leeuwin dusquote:Op woensdag 8 december 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Melkboerenhondenhaar
Arbeit macht bleiquote:Op woensdag 8 december 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werk, we geven ze werk en een baan, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah daar zullen ze keiblij mee zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gastarbeiders kwamen pas in beeld in de jaren '60 en '70![]()
Maar eens een bedankje en een extraatje geven en dan retour herkomst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gratis tip, ga dit topic voor vanavond niet teruglezen
Pff, gelukkig maar, schrok al een beetjequote:
Scheer het gewoon af in plaats van te zeiken als een wijf.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou serieus 10.000 euro geven aan iemand die iets verzint waardoor je haar elke ochtend meteen precies goed zit.
No joke.
Meer kaas etenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel raar, want als kind was ik blond
nooitquote:Op woensdag 8 december 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheer het gewoon af in plaats van te zeiken als een wijf.
Een tondeuse?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou serieus 10.000 euro geven aan iemand die iets verzint waardoor je haar elke ochtend meteen precies goed zit.
No joke.
Daar niet zo gek toch?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn straten afgesloten door sneeuw?
Wist je dat egels speekselen over hun eigen stekels?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
En nu gaan we het hebben over egels verdomme![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gastarbeiders kwamen pas in beeld in de jaren '60 en '70![]()
Maar eens een bedankje en een extraatje geven en dan retour herkomst
Moeten we zelf onze plees poetsen en in koekjesfabrieken gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je daarop gaat zoeken op afbeeldingen krijg je wel pareltjesquote:Op woensdag 8 december 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Melkboerenhondenhaar
ze doen wat?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wist je dat egels speekselen over hun eigen stekels?
Ja er is ineens zoveel sneeuw gevallen.. overal ongelukken en trams die vaststaan. Dus moest overal omrijden. Maar ik ben echt een sukkel als het op navigatie aankomt, dus dat was een feestquote:Op woensdag 8 december 2021 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn straten afgesloten door sneeuw?
Dit komt me ergens bekend voor.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had wel wat gekund met dit modebeeld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je daarop gaat zoeken op afbeeldingen krijg je wel pareltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertel me meerquote:Op woensdag 8 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jij speekselt je zelf ook hequote:Op woensdag 8 december 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit komt me ergens bekend voor.
mijn ochtend foto'squote:Op woensdag 8 december 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat VVF ook zulk haar hadquote:Op woensdag 8 december 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lees ik hier nou weerquote:Op woensdag 8 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwijlen over hun eigen stekels, maar ik wilde het netjes houdenquote:
Dat heet 'mosterdsoep'quote:
wat voor films?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat zie je toch wel eens in films?
Ja het is niet bekend waarom ze het doenquote:
Dacht dat een land als Zwitserland daar wel beter op kon inspelen. En begrijp dat het een stressvolle dag was. Maar ik zou stiekem ook wel een beetje kunnen genieten van zo'n spontane chaos. Maar vooral als ik er verder geen last van zou hebben.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja er is ineens zoveel sneeuw gevallen.. overal ongelukken en trams die vaststaan. Dus moest overal omrijden. Maar ik ben echt een sukkel als het op navigatie aankomt, dus dat was een feest
Gewoon zo'n viezig matje en kort aan de voorkant 'business in front, party in the back'quote:Op woensdag 8 december 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat VVF ook zulk haar had
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kwijlen over hun eigen stekels, maar ik wilde het netjes houden
Gaat dit over bitterbal?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo'n viezig matje en kort aan de voorkant 'business in front, party in the back'
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die films die ze maken als mensen elkaar lief vinden.
De grootste vijand van de egel is nog steeds dat mensen alles maar bestraten. Ik gooi juist heel veel herfstbladeren in mijn borders. Ok ook omdat voeding voor de grond, maar ook met in mijn achterhoofd dat soort beestjes. Maar heb er nog nooit een in mijn tuin gespot.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
Is had wel gelezen dat robotmaaiers echt egelkillers zijn en dat er heel veel egels met snijwonden en afgehakte pootjes naar de egelopvang worden gebracht.![]()
Stop de egelgenocide![]()
Ze evolueren maar zodat ze slim genoeg zijn om aan de kant springen zodra er een grasmaaiert aan komt.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had wel gelezen dat robotmaaiers echt egelkillers zijn en dat er heel veel egels met snijwonden en afgehakte pootjes naar de egelopvang worden gebracht.![]()
Nee over VVFquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
Ik had wel gelezen dat robotmaaiers echt egelkillers zijn en dat er heel veel egels met snijwonden en afgehakte pootjes naar de egelopvang worden gebracht.![]()
Vieze beesten eigenlijk, zitten ook vaak tjokvol met teken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Egels beschikken over het orgaan van Jacobson. Dit extra zintuig ligt tussen het gehemelte en de neusholte. Met dit orgaan worden nieuwe luchtjes onderzocht. Eerst ruikt de egel aan de nieuwe geur, daarna komt er een flinke hoeveelheid speeksel vrij. Als de ervaring is verwerkt smeert de egel het speeksel op zijn rug. Dit laatste doet de egel om het orgaan weer schoon te maken.
Wij hadden vroeger altijd egels in de tuin, maar laatste paar jaar niet meer. Geen idee waarom niet eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De grootste vijand van de egel is nog steeds dat mensen alles maar bestraten. Ik gooi juist heel veel herfstbladeren in mijn borders. Ok ook omdat voeding voor de grond, maar ook met in mijn achterhoofd dat soort beestjes. Maar heb er nog nooit een in mijn tuin gespot.
Vroeger zag je ze sowieso veel meer. Ook regelmatig platte langs de kant van de weg. Het gaat gewoon al heel veel jaren vrij slecht met de egels en daardoor zijn er gewoon heel veel minder.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger altijd egels in de tuin, maar laatste paar jaar niet meer. Geen idee waarom niet eigenlijk
Niet al te slimme leeuwen eten wel eens stekelvarken, dan breekt zo'n stekel af in hun bek waardoor ze een pijnlijke hongerdood sterven.quote:
Vlooien toch?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze beesten eigenlijk, zitten ook vaak tjokvol met teken.
ja ik zou hem eerst onstekelen natuurlijkquote:Op woensdag 8 december 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet al te slimme leeuwen eten wel eens stekelvarken, dan breekt zo'n stekel af in hun bek waardoor ze een pijnlijke hongerdood sterven.
Ja dat is dus onzin van de dierenactivisten.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Los is wel echt het type dat zo'n egelhakselaar heeft.
En zijn chronisch verkouden, waardoor ze vaak snurken en een snotneus hebbenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze beesten eigenlijk, zitten ook vaak tjokvol met teken.
Oh, komt daar dat gegnork door.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En zijn chronisch verkouden, waardoor ze vaak snurken en een snotneus hebben
Je vergeet trouwens de vlooien ...
Er was een user (Disana RIPquote:
Ja dit, het gaat niet goed met de egelstand helaasquote:Op woensdag 8 december 2021 22:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger zag je ze sowieso veel meer. Ook regelmatig platte langs de kant van de weg. Het gaat gewoon al heel veel jaren vrij slecht met de egels en daardoor zijn er gewoon heel veel minder.
Ja maar dat stond op Facebookquote:Op woensdag 8 december 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is dus onzin van de dierenactivisten.
Een egel kan nooit geraakt worden door een goede robotmaaier. Die rijdt ook om een tennisbal in het gras.
Gerries gerriënde gezusterquote:Op woensdag 8 december 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Zit te appen met m'n zus over bioscoopkaartjes, waar ze wil zitten. Reageert ze niet meer. Zit zeker te schijten ofzo.
Die reeksquote:Op woensdag 8 december 2021 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er was een user (Disana RIP) die had een egel die ingetrokken was in haar huis. Onder de koelkast als ik me niet vergis. Heel lang mee bezig geweest hem te vangen, en dat gaf nogal wat ellende.
Of slapen ?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Zit te appen met m'n zus over bioscoopkaartjes, waar ze wil zitten. Reageert ze niet meer. Zit zeker te schijten ofzo.
* zoekt op kale egel.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik zou hem eerst onstekelen natuurlijk
Ja.quote:
https://www.destentor.nl/(...)ouImwqULjPxUDsIhoUoEquote:Op woensdag 8 december 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is dus onzin van de dierenactivisten.
Een egel kan nooit geraakt worden door een goede robotmaaier. Die rijdt ook om een tennisbal in het gras.
Valse aantijgingen van een Amsterdammer die niet eens een tuin heeft.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Weet niet of ik mee heb gepost maar heb het zeker gevolgd. Disana was een vaste RLS user. Uiteindelijk met zo'n grote kooi gevangen en volgens mij in het park bij het gasuni gebouw weer vrijgelaten.
De nieuwe wildernis 2.0?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Ben echt benieuwd naar De Nieuwe Wildernis 2.0 om te zien langs wat voor beestjes ik hier nog meer dagelijks onbewust langs loop
Ik las wat anders.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er bestaat dus zoiets als paarden tv
Wat is dit nou weer ?
quote:
Baarden tv ? Echt verontrustend vies ditquote:
Vermaak voor Rakker.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er bestaat dus zoiets als paarden tv
Wat is dit nou weer ?
Ah. Cool wel.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]https://www.bndestem.nl/r(...)e-bioscoop~af4c6578/
Al verkopen ze het hier wel alsof het alleen op Moerdijk is maar het is ook Rotterdam
Haarden TV, lekker rustgevend.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baarden tv ? Echt verontrustend vies dit
...SBS dus?quote:Op woensdag 8 december 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haarden TV, lekker rustgevend.
Trans, non-binair en zwanger, weet niet welke bingokaart je daarmee volkrijgtquote:Op woensdag 8 december 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
https://www.bndestem.nl/g(...)als-moeder~a4ab834d/
quote:Op woensdag 8 december 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
https://www.bndestem.nl/g(...)als-moeder~a4ab834d/
Ja bedankt, je haalt een artikel aan van een dieren activist.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)ouImwqULjPxUDsIhoUoE
Op zich nog best knap ondanks alle hormonen toch het eike weten te raken.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trans, non-binair en zwanger, weet niet welke bingokaart je daarmee volkrijgt
Misschien heeft 'het' (zo noem je een non-binair tochquote:Op woensdag 8 december 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich nog best knap ondanks alle hormonen toch het eike weten te raken.
Plus die dikke vader kan de baby nog wel aan de tiet leggen denk ik.
Slakken doen dit ook toch, niks geks aan.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft 'het' (zo noem je een non-binair toch) zichzelf wel bezwangerd
Ik dacht die, hen en of hunquote:Op woensdag 8 december 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg het idee dat ze moeilijk willen doen om het moeilijk doenquote:Op woensdag 8 december 2021 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik wat ingewikkeld vind omdat het meervoud is.
Hen.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is even wennen, niet moeilijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg het idee dat ze moeilijk willen doen om het moeilijk doen
Kip.quote:
Waarom niet gewoon het?quote:Op woensdag 8 december 2021 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg het idee dat ze moeilijk willen doen om het moeilijk doen
quote:Op woensdag 8 december 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch een kippetje en een Hun is een Duitser?
quote:niet algemeen onderwerps- en objectsvorm van het genderneutrale persoonlijk voornaamwoord van de derde persoon enkelvoud, ter vermijding van genderspecifieke vormen als hij, zij, hem of haar
•
hij, zij, hen wordt verzocht te reageren
Of bij Ama in de buurt waar ze er bedjes van hebben gemaaktquote:Op woensdag 8 december 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch een kippetje en een Hun is een Duitser?
Anders gewoon op z'n braobants 'hullie' zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |