SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dit inderdaad. En ook bijvoorbeeld door bij elkaar op bezoek enzo te gaan.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ook in grotere steden kan je dat hebben hoor, juist in een geloofsgemeenschap. Als je altijd bij diensten verschijnt en ineens ben je er niet, komen ze je wel opzoeken.
TR, ordi, ban, intrekken QR-codequote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk wijf dat het is... rawr
Heb ik wel gezien bij de grootouders van kerel.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En ook bijvoorbeeld door bij elkaar op bezoek enzo te gaan.
En smelten.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
TR, ordi, ban, intrekken QR-code
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ook binnen religieuze gemeenschappen is sprake van sociale controle. Net als in kleine dorpen inderdaad.
Maar religieuze gemeenschappen kijken veelal alleen om naar hun eigen volgelingen, ze bakenen het af als ware het een dorp.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ook in grotere steden kan je dat hebben hoor, juist in een geloofsgemeenschap. Als je altijd bij diensten verschijnt en ineens ben je er niet, komen ze je wel opzoeken.
Oh ok, zolang ze maar krullen heeft vind ik het primaquote:Op woensdag 8 december 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pssst, bal doet alsof, is eigenlijk een super arische scandinaviër
Het gaat om intersectionaliteit.quote:
"Als het maar een gat heeft"quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, zolang ze maar krullen heeft vind ik het prima
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet protestants van huis uit of zo
Maar krullen zijn cultural appropriation.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ook niet, ballie heeft regenboog pixie haarquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar religieuze gemeenschappen kijken veelal alleen om naar hun eigen volgelingen, ze bakenen het af als ware het een dorp.
ah zo. Dus het gaat ze niet om gelijkheidquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat om intersectionaliteit.
Er zijn volgens die theorie verschillende klasse om mensen op te delen aan de hand van kenmerken. De ene klasse is de onderdrukker, de andere is de onderdrukte. Vervolgens krijgen je bijvoorbeeld de tegenstellingen:
Man-vrouw
hetero-homo
blank-kleur
cis-trans
able bodied-disabled
Iedereen uit de linke kolom heeft volgens die theorie een voordeeltje op de rechter kolom en die moet gecompenseerd worden.
Ook dat kan krullenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet, ballie heeft regenboog pixie haar
Religie zal altijd wel blijven bestaan, alleen de huidige blijven een beetje lang dooretteren, wordt weer eens tijd voor wat nieuws.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgezien van religie en alle nadelen kun jeje bedenken dat als religie wegvalt als algehele houding wat je ervoor terugkrijgt. Dat bedoel ik een beetje.
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Scandinaviërs hebben ook tal van Arabische genen, door alle slaven die ze daarvan meenamen
Sylvana heeft zelf gezegd dat vrouwen die op zwarte mannen vallen een probleem hebben, dus ik denk dat ze trots op je zal zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik val ook alleen op blanke dames...
Sylvana is piswoest op me.
Een kikker is ook groener dan een giraffe, dat is een voordeel in het moeras, stampt kikker plat en spuit giraffe groen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat om intersectionaliteit.
Er zijn volgens die theorie verschillende klasse om mensen op te delen aan de hand van kenmerken. De ene klasse is de onderdrukker, de andere is de onderdrukte. Vervolgens krijgen je bijvoorbeeld de tegenstellingen:
Man-vrouw
hetero-homo
blank-kleur
cis-trans
able bodied-disabled
Iedereen uit de linke kolom heeft volgens die theorie een voordeeltje op de rechter kolom en die moet gecompenseerd worden.
denk dat de reptilians een goedekans makenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie zal altijd wel blijven bestaan, alleen de huidige blijven een beetje lang dooretteren, wordt weer eens tijd voor wat nieuws.
alles kan krullen... f&k... gelukkig heb ik mijn stijltang superdeluxe MEGAquote:
Meh, de nieuwe worden allemaal weggezet als idioten en wappies.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie zal altijd wel blijven bestaan, alleen de huidige blijven een beetje lang dooretteren, wordt weer eens tijd voor wat nieuws.
Ja ik quote de verkeerde, was voor de post van IJs bedoeldquote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat ontken ik toch ook nergens?Ik stel dat binnen religieuze gemeenschappen meer sociale controle is, jij zegt dat dat meer te maken heeft met waar je woont.
nou nee, ergens ook wel goed... geen indoctrinatie enzoquote:
Nee ik heb gewoon een groot zwak voor krullen, soort onderbewust oerinstinct ofzoquote:
Nope.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. Dus het gaat ze niet om gelijkheid
heb ik met kuiltjes in wangen... rawrrrquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een groot zwak voor krullen, soort onderbewust oerinstinct ofzo
vndaag zitten ze echt irritantquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een groot zwak voor krullen, soort onderbewust oerinstinct ofzo
Dat ze het "afbakenen als zijnde een dorp" (hier kan je overigens ook wijk invullen, in wat meer volkse wijken weet iedereen precies wat je doet), spreekt m'n punt niet perse tegen?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik quote de verkeerde, was voor de post van IJs bedoeld
Zo werd de bijbel in eerste instantie toch ook weggezet door de Romeinenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, de nieuwe worden allemaal weggezet als idioten en wappies.
Maar buiten dat. ze hebben toch nog steeds helemaal geen gelijkheid van kansen?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope.
Ze hebben het ook altijd over "equity vs equality"
Oftewel gelijkheid van uitkomst vs gelijkheid van kans.
En daarom vinden ze herstelbetalingen voor de slavernij een goed idee.
Ik heb wel een Zweedse naam, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben eigenlijk gewoon Tor, uit Zweden.
Leuk voor vrouwen ook om kaltgestellt te worden met gehandicapten.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope.
Ze hebben het ook altijd over "equity vs equality"
Oftewel gelijkheid van uitkomst vs gelijkheid van kans.
En daarom vinden ze herstelbetalingen voor de slavernij een goed idee.
Ja maar ze zitten er welquote:
jaquote:Op woensdag 8 december 2021 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij had toch twee van die loeiers van staarten?
Niet altijd, maar in die hoek is het ALTIJD de schuld van de blanke. Beetje vermoeiend.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar buiten dat. ze hebben toch nog steeds helemaal geen gelijkheid van kansen?
Toen hadden ze nog geen internet om ze massaal belachelijk te maken, maar konden ze gewoon inspelen op de oude, pre-Romeinse geloven.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo werd de bijbel in eerste instantie toch ook weggezet door de Romeinen
Wie is "ze"?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik met rood haarquote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker makkelijk lullen voor iemand zonder krullen
Ik voel je pijn... ik haat krullen in mijn haarquote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo zijn maar is dat niet een reden geweest waarom men nu geen gelijke kansen heeft?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet altijd, maar in die hoek is het ALTIJD de schuld van de blanke. Beetje vermoeiend.
met nadruk op 'geweest'.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo zijn maar is dat niet een reden geweest waarom men nu geen gelijke kansen heeft?
Gewoon compenseren met geld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon een keer op vakantie gaan in Papoea Nieuw Guinea, hebben de vrouwtjes allemaal krullen en doen ze alles voor een lege balpen en een blokje LEGO.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een Zweedse naam, komt wel dichtbij zo
Nee ok, dat is ook wel weer zo. Sociale controle zul je ook voldoende hebben in zulk soort wijken in steden.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze het "afbakenen als zijnde een dorp" (hier kan je overigens ook wijk invullen, in wat meer volkse wijken weet iedereen precies wat je doet), spreekt m'n punt niet perse tegen?
Iedereen kan iets maken van zijn leven.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu bv de meeste mensen in amerika?
Ja dat is het dus een beetje; in de VS is er nog wat te zeggen voor iets meer aandacht voor rassenrelaties, maar dat vergelijken met Nederland... mehquote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu bv de meeste mensen in amerika?
jawel maar niet iedereen heeft gelijke kansen in het leven dus kunnen sommige niet het hetzelfde bereiken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen kan iets maken van zijn leven.
Simpel gezegd blijft altijd alles "mijn" schuld. Of die van Los*, voor mijn part. Of we er nou daadwerkelijk iets aan kunnen doen of niet. Hell, zelfs als "we" ons actief zouden inzetten tegen ongelijkheid, het blijft "onze" schuld.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal niet altijd zo zijn maar is dat niet een reden geweest waarom men nu geen gelijke kansen heeft?
Nou als je ziet met wat een gemak een Willem Engel of Thierry Baudet een horde volgelingen kunnen krijgen twijfel ik daar een beetje aanquote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen internet om ze massaal belachelijk te maken, maar konden ze gewoon inspelen op de oude, pre-Romeinse geloven.
Die kerstboom is er niet voor niets nog steeds.
nou ja hier vind het ook plaats. Maar subtieler.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat is het dus een beetje; in de VS is er nog wat te zeggen voor iets meer aandacht voor rassenrelaties, maar dat vergelijken met Nederland... meh
Ja maar jij hebt ze tenminstequote:Op woensdag 8 december 2021 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn voorouders waren schoenlappers, boeren en textielarbeiders in Brabant... die hebben geen fuk gehad aan de slavernij in Suriname. Nu pretenderen dat ze dat wel hadden vind ik wat achterlijk. En dat moeten we van die Sylvana aanhoren.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat is dan daar nu toch het gevolg van?
In de jaren '60 was het in bijv. Detroit een stuk beter gesteld met de rassengelijkheid.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat is het dus een beetje; in de VS is er nog wat te zeggen voor iets meer aandacht voor rassenrelaties, maar dat vergelijken met Nederland... meh
Hier in een het dorp woont een vrouw met rode krullen, dat is ook wel bijzonderquote:
quote:
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................quote:
De lat ligt hoog.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt dat met alles dat vrouwelijk is, toch?
Nederland heeft toch flinke rijkdommen vergaard door slavernij? En daar hebben de nederlanders toch van geprofiteerd?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn voorouders waren schoenlappers, boeren en textielarbeiders in Brabant... die hebben geen fuk gehad aan de slavernij in Suriname. Nu pretenderen dat ze dat wel hadden vind ik wat achterlijk. En dat moeten we van die Sylvana aanhoren.
Ben erg tegen die Amerikaanse cultuur in ons pitoreske polderland.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Eetboeiquote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................
(vul in en win gratis kibbeling)
Nee joh.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederland heeft toch flinke rijkdommen vergaard door slavernij? En daar hebben de nederlanders toch van geprofiteerd?
Onzin. Asielzoeker worden zelfs regelmatig minder zwaar gestraft omdat ze ander hun verblijfsvergunning mislopen.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hier vind het ook plaats. Maar subtieler.
Zelfs hier worden mensen met een niet westerse achtergrond vaker en zwaarder gestraft
Een paar... en dan vooral ook nog in Holland.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederland heeft toch flinke rijkdommen vergaard door slavernij? En daar hebben de nederlanders toch van geprofiteerd?
Ik hoop dat dat vooral onvrede met de huidige situatie is die z'n kop opsteekt.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als je ziet met wat een gemak een Willem Engel of Thierry Baudet een horde volgelingen kunnen krijgen twijfel ik daar een beetje aan
Zal wel familie van mij zijn, de meeste vrouwen in mijn familie zijn roodharig, de zielloze duivels.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in een het dorp woont een vrouw met rode krullen, dat is ook wel bijzonder
ja maar dat is nog geen nederlander. bedoel mensen die hier gwoon geboren zijn en ouders hebben die niet van westerse afkomst zijnquote:Op woensdag 8 december 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Asielzoeker worden zelfs regelmatig minder zwaar gestraft omdat ze ander hun verblijfsvergunning mislopen.
Je mag mijn haar wel hebben.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou een moord doen voor steil haar
Nee joh, buiten een paar Hollanders waren onze opa’s en oma’s gewoon 70 uur per week ah werk en in het weekend in de moestuin om eten te krijgen voor het gezin. Hoezo rijk en aan slaven?quote:
ja maar hebben er dan toch uiteindelijk van geprofiteerd. zeg niet dat ze de schuldige zijn natuurlijk. Etto trekt het zelf naar zich toequote:Op woensdag 8 december 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
95% procent van de Nederlandse bevolking bestond toen gewoon uit horigen.
Zķ oud ben ik ook weer niet hoorquote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, buiten een paar Hollanders waren onze opa’s en oma’s gewoon 70 uur per week ah werk en in het weekend in de moestuin om eten te krijgen voor het gezin. Hoezo rijk en aan slaven?
klopt, en ben boos en chaggo vanavond ook nog... dus NEHHHH!!! Zin om te rossenquote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hebben er dan toch uiteindelijk van geprofiteerd. zeg niet dat ze de schuldige zijn natuurlijk. Etto trekt het zelf naar zich toe
dat zegt ook niemand. Maar dat het de welvaart in nederland goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, buiten een paar Hollanders waren onze opa’s en oma’s gewoon 70 uur per week ah werk en in het weekend in de moestuin om eten te krijgen voor het gezin. Hoezo rijk en aan slaven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |