Ook wel ja, al ben ik niet kapot van Atletico dit jaar. Niet dat Manchester zo geweldig is momenteel maar daar die Rangnick nog wel wat van maken.quote:
Met Ronaldo kun je altijd mazzelen.quote:
Als hij meedoet wel ja, is ook geen zekerheidje bij Interquote:
Het is nog twee maanden weg, dus lots to happen. Maar als Atlético weer fit is, Simeone wat heeft kunnen schuiven is er genoeg mogelijk. Blijft knock-out, en Bayern verdedigt (nog) niet geweldig.quote:Op maandag 13 december 2021 12:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook wel ja, al ben ik niet kapot van Atletico dit jaar. Niet dat Manchester zo geweldig is momenteel maar daar die Rangnick nog wel wat van maken.
Laten we het hopen, dan kan het een mooie clash worden. Ze zullen zich in ieder geval niet zo makkelijk laten slachten als Barca.quote:Op maandag 13 december 2021 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is nog twee maanden weg, dus lots to happen. Maar als Atlético weer fit is, Simeone wat heeft kunnen schuiven is er genoeg mogelijk. Blijft knock-out, en Bayern verdedigt (nog) niet geweldig.
Chelsea is nog niet overtuigend. Lille maakt best kans. Mannen als Chilwell, Rudiger etc is middelmaat.quote:Op maandag 13 december 2021 12:29 schreef Bolasie het volgende:
Vrij bizar hoe Chelsea ontsnapt en fucking Lille krijgt van de totaal vier mogelijkheden.Lotinggenot.
Nou, dat niet echt. Maar kan niet ontkennen dat ik blij ben dat we Chelsea ontlopen. Dan was het sowieso einde oefening.quote:Op maandag 13 december 2021 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogmoed slaat alweer toe onder Ajacieden
Nee joh ben je gek. Zo goed speelt Chelsea helemaal niet.quote:Op maandag 13 december 2021 12:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, dat niet echt. Maar kan niet ontkennen dat ik blij ben dat we Chelsea ontlopen. Dan was het sowieso einde oefening.
Inter lijkt me wel beter dan AZ, dus ja wat moet je er van zeggenquote:Op maandag 13 december 2021 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogmoed slaat alweer toe onder Ajacieden
AZ speelt geen CLquote:Op maandag 13 december 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inter lijkt me wel beter dan AZ, dus ja wat moet je er van zeggen
PSG had je ook nog wel kansjes op met het lotingverloop, dus die ontlopen is ook wel fijnquote:Op maandag 13 december 2021 12:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, dat niet echt. Maar kan niet ontkennen dat ik blij ben dat we Chelsea ontlopen. Dan was het sowieso einde oefening.
Maar die speelden ook gewoon ECL afgelopen midweekquote:
Die kans lijkt mij vrij groot.quote:Op maandag 13 december 2021 12:31 schreef Bolasie het volgende:
Oh ja, Barella kreeg natuurlijk dom rood. Die is er niet bij tegen Ajax. 0-3 in Milaan dus.
Zou zelfs de return kunnen missen met een beetje pech.
maar is AZ of zelfs PSV of Feyenoord nu beter dan Ajax? Ik denk het nietquote:Op maandag 13 december 2021 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die speelden ook gewoon ECL afgelopen midweek
Rüdiger heeft zich juist ontwikkeld tot een beest van verdediger, ik weet niet hoor. Heel Chelsea staat niet voor niets aan zijn lip te hangen om zijn contract te verlengen. Chilwell is geblesseerd. Verder wel met je eens dat Chelsea nu iets minder speelt, maar feit blijft dat met of zonder Kanté een wereld van verschil is.quote:Op maandag 13 december 2021 12:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chelsea is nog niet overtuigend. Lille maakt best kans. Mannen als Chilwell, Rudiger etc is middelmaat.
Dat soort vergelijkingen op basis van één wedstrijd (waarin ook nog verschil is Europees en Eredivsie, wat bij Ajax al jaren een wereld van verschil is) zijn sowieso achterlijk.quote:Op maandag 13 december 2021 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar is AZ of zelfs PSV of Feyenoord nu beter dan Ajax? Ik denk het niet
leg dat maar eens aan @Mexicanobakker uitquote:Op maandag 13 december 2021 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort vergelijkingen op basis van één wedstrijd (waarin ook nog verschil is Europees en Eredivsie, wat bij Ajax al jaren een wereld van verschil is) zijn sowieso achterlijk.
Van het niveau Cambuur wint van Ajax en Ajax van Real dus Cambuur is beter dan Real!
Rudiger heeft een aardig seizoen. Laat het eerst maar 4-5 seizoenen zien voor we oordelen hoe goed hij is. Rudiger is geen topper. Ramos en Thiago Silva, dat waren toppers.quote:Op maandag 13 december 2021 12:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rüdiger heeft zich juist ontwikkeld tot een beest van verdediger, ik weet niet hoor. Heel Chelsea staat niet voor niets aan zijn lip te hangen om zijn contract te verlengen. Chilwell is geblesseerd. Verder wel met je eens dat Chelsea nu iets minder speelt, maar feit blijft dat met of zonder Kanté een wereld van verschil is.
Jup zit er niet bij.quote:Op maandag 13 december 2021 12:40 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Mooi moment voor de VAR, lijkt mij.
Op naar Chelsea v Ajax allen!quote:Op maandag 13 december 2021 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup zit er niet bij.
Opnieuw
14:00 uur vandaag. (voor de tussenronde)quote:Op maandag 13 december 2021 12:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wanneer is d conference League loting?
Dat wordt helemaal een puinzooi als ze dit al niet kunnenquote:Op maandag 13 december 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
14:00 uur vandaag. (voor de tussenronde)
Hebben ze toch prima opgelost?quote:Op maandag 13 december 2021 12:52 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe de UEFA dit gaat oplossen. Opnieuw loten is de enige oplossing maar dat zal vast niet gebeuren.
Is Vitesse nu al definitief door? Of komt er een balletje Tottenham/Vitesse?quote:Op maandag 13 december 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
14:00 uur vandaag. (voor de tussenronde)
Dat laatste. Waardoor zowel Leicester als PSV geen opties zijn om te loten. Wat voor PSV en voor Vitesse wel gunstig isquote:Op maandag 13 december 2021 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Vitesse nu al definitief door? Of komt er een balletje Tottenham/Vitesse?
Hmm? Hoe danquote:Op maandag 13 december 2021 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hebben ze toch prima opgelost?
Er komt een balletje Tottenham/Vitesse waarbij PSV dus Tottenham sowieso ontloopt en Vitesse Leicester.quote:Op maandag 13 december 2021 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Vitesse nu al definitief door? Of komt er een balletje Tottenham/Vitesse?
Neequote:Op maandag 13 december 2021 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit je nu al aan de vrimibo?quote:Op maandag 13 december 2021 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |