die goser heeft nog nooit indruk op mij kunnen makenquote:
Ik heb een rare verhouding met Duitsland, ik vind het geweldig om er wedstrijden te bezoeken maar heb echt helemaal niks met de clubs daar.quote:
Eens makker, Memphis idem.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die goser heeft nog nooit indruk op mij kunnen maken
het is gewoon lachwekkend dat hij zo gehyped is
hij heeft het nog nooit laten zien
bij barca zullen ze wel balen dat 80 miijoen voor hem betaald hebben
Piqué is zowaar nog leuker.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:18 schreef Bolasie het volgende:
Matic als CB is een erg leuke rubriek.
Een toch al niet bijster bijzondere voetbal die over de heel is mag weg bij een topclubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Memphis die was gratisquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ter Stegen …Rot op joh idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jij neemt welke ui dan als bayern wint wtfquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
Als Barcelona dit nog rechtzet, dan neemt @:KingRoland een week lang een Luuk de Jong ui.
quote:Op woensdag 8 december 2021 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ter Stegen …xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |